TimmyAsd gaat inderdaad over de schreef met zijn voortdurende gescheld. We hebben nog niet één inhoudelijke bijdrage van hem gelezen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik dacht dat een banverzoek de verzoeker zélf een ban opleverde (zo was dat vroeger). De enige die over de schreef gaat is Timyasd, maar met de huidige gebeurtenissen mag de lat wel wat hoger liggen wat betreft de toelaatbaarheid van kwetsende uitspraken.
Ik haat ze niet. Klaar. Ik ben wel tegen Israel, maar ook tegen een vernietiging van Israel. Als je dat gewoon had gevraagd was dat misverstand ook de wereld uit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nu niks. maar ga niet roepen dat je joden niet haat, want je schrijft niets anders.
hoezo? het werd tijd dat er actie werd ondernomen na 3000+ raketten.quote:
idd totaal niet verkaptquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
TimmyAsd gaat inderdaad over de schreef met zijn voortdurende gescheld. We hebben nog niet één inhoudelijke bijdrage van hem gelezen.
Geen verkapt banrequest, maar het lijkt me beter als hij de komende 48-uur gaat gebruiken om eens wat te lezen over het conflict.
Rottend vlees moet je altijd wegsnijden; zelfs als het je eigen vlees is. Hamas heeft echter volop de mogelijkheid om zich te verschuilen tussen en achter de Palestijnse 'burgerbevolking'.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja dat blijkt maar weer hé, wanneer er door het schieten van raketten door hoeveel % van het volk en een heel groep mensen waarvan meeste er niets mee te maken hebben gehad even naar de klote worden geblazen. Het ontwrichten van een groep mensen is gevaarlijker dan het ontwrichten van een heterogene groep mensen.
En die waren ook geen reactie op eerdere aanvallen van Israel? Lijkt me welquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoezo? het werd tijd dat er actie werd ondernomen na 3000+ raketten.
doet me deugd dat je nu een ontieglijk stuk genuanceerder overkomt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik haat ze niet. Klaar. Ik ben wel tegen Israel, maar ook tegen een vernietiging van Israel. Als je dat gewoon had gevraagd was dat misverstand ook de wereld uit.
Zojuist gaf je nog aan de vernietiging van Israel begrijpelijk te vinden. Je spreekt jezelf behoorlijk tegen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik haat ze niet. Klaar. Ik ben wel tegen Israel, maar ook tegen een vernietiging van Israel. Als je dat gewoon had gevraagd was dat misverstand ook de wereld uit.
Ironisch, dat is precies de standpunt van vele radicale groepen in Palestina. Israël zou zelf ook niets zijn zonder de constante directe steun van de VS en de veto's in de VN. Het is knap dat de SS commando's kunnen binnendringen tot de prive kwartieren van Saddam, maar dat de Mossad die lichtjaren voorloopt volgens jou de burgers moet kapotschieten om Hamas te pakkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Rottend vlees moet je altijd wegsnijden; zelfs als het je eigen vlees is. Hamas heeft echter volop de mogelijkheid om zich te verschuilen tussen en achter de Palestijnse 'burgerbevolking'.
welke aanvallen dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En die waren ook geen reactie op eerdere aanvallen van Israel? Lijkt me wel
Ik heb geen moeite met andere mening, wel met inhoudsloos geknoei.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
idd totaal niet verkapt
Dat jij geen andere meningen kan hebben is jouw probleem trouwens
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zojuist gaf je nog aan de vernietiging van Israel begrijpelijk te vinden. Je spreekt jezelf behoorlijk tegen.
je bedoelt kees22?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:49 schreef ouderejongere het volgende:
Heeft Gretta Duisenberg al gereageerd?
de wie?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:47 schreef Triggershot het volgende:
Het is knap dat de SS commando's
De aanvallen op 4 november toen Israël als eerste de wapenstilstand verbrak.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
kan je het ze kwalijk nemen? Ik nietJij wel. En nu?
viel toch wel mee. ik denk altijd dat het haar username is.quote:
en waarom voerden zij die verdedigingsaanvallen uit dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:51 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
De aanvallen op 4 november toen Israël als eerste de wapenstilstand verbrak.
Het Israëlische leger verschuilt zich niet achter burgers, maar toch worden Israëlische burgers met grote regelmaat dodelijk getroffen door Hamas & consorten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ironisch, dat is precies de standpunt van vele radicale groepen in Palestina. Israël zou zelf ook niets zijn zonder de constante directe steun van de VS en de veto's in de VN. Het is knap dat de SS commando's kunnen binnendringen tot de prive kwartieren van Saddam, maar dat de Mossad die lichtjaren voorloopt volgens jou de burgers moet kapotschieten om Hamas te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |