Heb je wederom geen antwoord gegeven, jochie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lees je eigen posts eens door, kereltje.
De tweede regel is weer zo´n inhoudelijke topper. Kun je niet op www.MoCrOBreEzAhs.CoM gaan knoeien?
Ik geef jouw groot gelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wist ik al na het lezen van jou posts.
Werd er een vraag gesteld dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb je wederom geen antwoord gegeven, jochie.
Al meerdere keren. Ff je leesbril opzetten dan kan je hem vast vinden. Heel mischien ook mogelijk om hem te beantwoorden? Al vrees ik dat dat iets teveel gevraagd isquote:
Nope.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sarcasme is ook niet aan je besteed.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
Topictitel iets korter verwoord, zodat het ook in de index helemaal leesbaar is.
Tussen al je getroll en geknoei kan ik geen inhoudelijke vraag ontdekken, meneer de Jodenhater.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Al meerdere keren. Ff je leesbril opzetten dan kan je hem vast vinden. Heel mischien ook mogelijk om hem te beantwoorden? Al vrees ik dat dat iets teveel gevraagd is
Je kunt moeilijk zeggen dat zaken als de corruptie van Arafat de schuld waren van de Palestijnen als collectief. Die man was een dictator.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lekker makkelijk natuurlijk om het linkje niet te openen en meteen over de bron te zeuren. Lees ´m gewoon eens en kom dan terug met argumenten of geef gewoon toe dat je het niet bij het rechte eind had.
Alsof dit zo inhoudelijk is. Niemand heeft iets aan mensen die alle kritiek op Israël afdoen als jodenhaat.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tussen al je getroll en geknoei kan ik geen inhoudelijke vraag ontdekken, meneer de Jodenhater.
Nogmaals; waarom zou de Mossad er niet toe in staat zijn om hen vroegtijdig te signaleren?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je wilt echt dat ik het in detail uitwerk voor je?
1 miljoen Arabieren. Een paar undercover, spionnen, explosieven smokkelen, jezelf opblazen. De aanvallen van Hezbollah waren gebaseerd op grond van infiltratie. De raketten van Hamas, nee op het gebied van raketten heb je geen infiltratie nodig nee, maar ik heb dat woord dan ook niet expliciet genoemd.
met de nobelprijs voor de vredequote:Op zaterdag 27 december 2008 20:22 schreef retteketet het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk zeggen dat zaken als de corruptie van Arafat de schuld waren van de Palestijnen als collectief. Die man was een dictator.
En terecht.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met de nobelprijs voor de vrede
Het mooie is dat ik al een paar keer heb gevraagd hoe deze mening over mij tot stand is gekomen. Daar weigert hij antwoord op te geven en ziet het als trollenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef retteketet het volgende:
[..]
Alsof dit zo inhoudelijk is. Niemand heeft iets aan mensen die alle kritiek op Israël afdoen als jodenhaat.
onzin. jij blaat vanuit jodenhaat. hij niet vanuit moslimhaat en onderbouwt zijn mening met bronnen.quote:
Geschiedenis heeft bewezen dat ze niet altijd in staat waren om het vroegtijdig te elimineren. Uitzonderingen weetjewel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nogmaals; waarom zou de Mossad er niet toe in staat zijn om hen vroegtijdig te signaleren?
Ook voor jou dezelfde vraag. Waar baseren jullie dit op? Puur omdat ik de kant van Palestina kies?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
onzin. jij blaat vanuit jodenhaat. hij niet vanuit moslimhaat en onderbouwt zijn mening met bronnen.
De uitvinder van de lobotomie heeft ook de Nobelprijs gekregenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met de nobelprijs voor de vrede
volgens mij hoop jij wel heel hard dat er weer een aanslag in israel komt he. en als dat gebeurt, dan zijn de rapen flink gaar. dus blijf hopen, die paar offers zijn schijnbaar nodig om de moslims hier een beetje koest te houden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geschiedenis heeft bewezen dat ze niet altijd in staat waren om het vroegtijdig te elimineren. Uitzonderingen weetjewel.
nee op basis van je verwoordingen. heb je zo'n kort geheugen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ook voor jou dezelfde vraag. Waar baseren jullie dit op? Puur omdat ik de kant van Palestina kies?
De rapen zijn al flink gaar. Een aanslag in Israel als reactie is mijn inziens onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij hoop jij wel heel hard dat er weer een aanslag in israel komt he. en als dat gebeurt, dan zijn de rapen flink gaar. dus blijf hopen, die paar offers zijn schijnbaar nodig om de moslims hier een beetje koest te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |