Ow wat ik zeg is onzin hihi!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja.. wat je zegt is dus onzin. Mossad loopt lichtjaren voor op de rest van de wereld en jij denkt dat ze dat niet voortijdig in de kiem zouden smoren?
GAZA was eerst toch van HAMAS en FATAH samen??//quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:04 schreef retteketet het volgende:
[..]
Laat me toch niet lachen. Als je Israël op dezelfde manier zou opdelen in stukjes die van elkaar gescheiden worden door checkpoints, dan zou er van de Israëlische economie ook bar weinig overblijven. Ik zie ze elkaar al in de haren vliegen, die norse imbecielen
Daarom ben ik er eigenlijk ook compleet ongevoelig over geworden, ze blijven maar bezig. Ik doe wel lacherig dat het leuk vermaak is, maar eerlijk gezegd meen ik dat een beetje. Het is weer een interessante ontwikkeling zo'n offensief, en des te groter de explosies, des te boeiender de berichtgeving op CNN...quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:03 schreef Re het volgende:
[..]
het is inderdaad een gebed zonder eind, zie discussie alhier... daar komt toch nooit consensus over immers verwijten over en weer.
Het zal de boel wel laten escaleren en dan aan de rest tot hoever, maar dat er iets uitgevochten moet worden lijkt me wel duidelijk
En in dit geval laat wind bladeren vallen en zaadjes waaien.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoge bomen vangen veel wind in dit geval....
Net heb je het nog over infiltreren en nu haal je er aanslagen bij?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ow wat ik zeg is onzin hihi!
Dat mossad een strakke structuur heeft in haar functioneren, is vaker gefaald in het beschermen van Israel tegen onprofessioneel georganiseerde aanslagen.
Net als jij? Want jij kiest ook heel duidelijk een partij? Ben je dan ook eezijdig aan het luisteren en kijken als je duidelijk voor een partij kiest? Wat een dom argument? De normale argumenten waren op? Damnquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lees en luister je dan erg eenzijdig. Uit je reactie blijkt dat de frustraties nu al behoorlijk oplopen bij je. De argumenten zijn zeker op?
Ze willen hun eigen land terug wat nu nog bezet wordt. Ze willen hun vrijheid terug. En niet als joden worden behandeld zoals joden werden behandeld in 1944...quote:De Palestijnen hebben wat ze wilden: een rechtstreekse confrontatie met Israel. Natuurlijk maakt Israel gehakt van de Palestijnen, maar dat hadden de Palestijnen vantevoren zelf ook wel kunnen en moeten bedenken.
In getallen zijn ze de kleinste ja (als we de rest van het Midden Oosten voor het gemak op een hoop gooien, wat uiteraard onzin is aangezien tussen al die landen net zo veel verschil zit als tussen Israel en hen, zij het echter dat ze allen veel moslims als inwoners hebben). Toch hebben ze meermaals aanvallen van omringende landen afgeslagen. Dat ze waarschijnlijk kernwapens hebben maakt het er niet duidelijker op.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:57 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat is ook mijn idee, maar hoe?
Er zijn niet veel Joden en nog minder Israeli's, maar ze hebben wel ballen, en ze hebben bondgenoten met nog grotere ballen. De Arabische wereld is zo groot en bevolkt dat zij ook niet snel zullen gaan liggen, en ze zullen ook niet toestaan dat de Palestijnen weggewreven worden.
Zou ik misschien bedoelen dat infiltratie een instrument is voor het plegen van een aanslag?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Net heb je het nog over infiltreren en nu haal je er aanslagen bij?
Een Europese bron graag. Ik neem geen genoegen met het geneuzel van Dr. Phil, Oprah, Richie Rich of het Washington Institute.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nu een argument waarom ik je niet moet laten lachen graag. Als, als, als, telt niet. Concreet argument graag,
Intussen kun je dit lezen: http://www.washingtoninstitute.org/templateC04.php?CID=285
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:11 schreef retteketet het volgende:
[..]
Een Europese Iraanse bron graag. Ik neem geen genoegen met het geneuzel van Dr. Phil, Oprah, Richie Rich of het Washington Institute.
Mijn argumenten zijn niet gebaseerd op notoire Moslimhaat, jouw "argumenten" wel op notoire Jodenhaat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Net als jij? Want jij kiest ook heel duidelijk een partij? Ben je dan ook eezijdig aan het luisteren en kijken als je duidelijk voor een partij kiest? Wat een dom argument? De normale argumenten waren op? Damn
[..]
Ze willen hun eigen land terug wat nu nog bezet wordt. Ze willen hun vrijheid terug. En niet als joden worden behandeld zoals joden werden behandeld in 1944...
Lekker makkelijk natuurlijk om het linkje niet te openen en meteen over de bron te zeuren. Lees ´m gewoon eens en kom dan terug met argumenten of geef gewoon toe dat je het niet bij het rechte eind had.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:11 schreef retteketet het volgende:
[..]
Een Europese bron graag. Ik neem geen genoegen met het geneuzel van Dr. Phil, Oprah, Richie Rich of het Washington Institute.
hoe lang is dit al aan de gang? 60 jaar onderhand...quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:07 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Daarom ben ik er eigenlijk ook compleet ongevoelig over geworden, ze blijven maar bezig. Ik doe wel lacherig dat het leuk vermaak is, maar eerlijk gezegd meen ik dat een beetje. Het is weer een interessante ontwikkeling zo'n offensief, en des te groter de explosies, des te boeiender de berichtgeving op CNN...
Tsja, het zijn mensenlevens, maar ik ken ze toch niet en ze lijken het zichzelf aan te doen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mijn argumenten zijn niet gebaseerd op notoire Moslimhaat, jouw "argumenten" wel op notoire Jodenhaat.
Nu niet nee, landjepik he.. gesteund door de VS uiteraard.quote:Het is niet hun eigen land en gezien de huidige ontwikkelingen zal de speelruimte eerder genihiliseerd dan uitgebreid worden. Eigen schuld, hele dikke...
De aanslagen die door Hamas zijn gepleegd, zijn nou niet bepaald mogelijk gemaakt door infiltratie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou ik misschien bedoelen dat infiltratie een instrument is voor het plegen van een aanslag?
Lees je eigen opmerking over 1944 nog eens, oude ploert van me.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]je weet echt niet waar je over praat
Weer zo´n heerlijk "argument" van je. Enige wat je doet is wat trollen vanuit notoire Jodenhaat. Het is dat ik kots op dat soort lui, anders zou ik echt medelijden hebben met je gebrek aan verstandelijk vermogen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]je weet echt niet waar je over praat. Laat me lekker een eigen mening hebben meneer Geert
[..]
VS mag zich er best mee bemoeien inderdaad. Het liefst geen politiek correct geneuzel, maar gewoon wapens.quote:Nu niet nee, landjepik he.. gesteund door de VS uiteraard.
Gedaan. En nu?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:15 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Lees je eigen opmerking over 1944 nog eens, oude ploert van me.
Precies mijn gedachten!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:55 schreef Re het volgende:
laat ze het maar eens een keer uitvechten...
Dan weet je pas wat bazelen betekent.quote:
Je wilt echt dat ik het in detail uitwerk voor je?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
De aanslagen die door Hamas zijn gepleegd, zijn nou niet bepaald mogelijk gemaakt door infiltratie.
Nogmaals, voor de zvoeelste keer: Hoe kom je erbij dat ik partij kies uit pure jodenhaat?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weer zo´n heerlijk "argument" van je. Enige wat je doet is wat trollen vanuit notoire Jodenhaat. Het is dat ik kots op dat soort lui, anders zou ik echt medelijden hebben met je gebrek aan verstandelijk vermogen.
Gebruiken ze al voor zichzelf. Geen toekomstperspectief voor die debielenquote:VS mag zich er best mee bemoeien inderdaad. Het liefst geen politiek correct geneuzel, maar gewoon wapens.
Wist ik al na het lezen van jou posts.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dan weet je pas wat bazelen betekent.
Vergelijk je nu de situatie van de Palestijnen met die van ratten in een riool, of de Palestijnen zelf met ratten?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Precies mijn gedachten!
Zo om het jaar is een uitlating nodig. Vergelijk Palestijnen maar met ratten in een riool. Per stuk afschieten helpt niet, je kan ze alleen stoppen als het riool helemaal vol laat lopen met benzine en dan in de fik steekt. Eerst Gaza, helpt dat niet, dan ook de Westoever. Dan kunnen die eindeloze discussies van mensen die menen te weten waar het conflict om draait ook eens ophouden.
Lees je eigen posts eens door, kereltje.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nogmaals, voor de zvoeelste keer: Hoe kom je erbij dat ik partij kies uit pure jodenhaat?
[..]
Gebruiken ze al voor zichzelf. Geen toekomstperspectief voor die debielen
Heb je wederom geen antwoord gegeven, jochie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lees je eigen posts eens door, kereltje.
De tweede regel is weer zo´n inhoudelijke topper. Kun je niet op www.MoCrOBreEzAhs.CoM gaan knoeien?
Ik geef jouw groot gelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wist ik al na het lezen van jou posts.
Werd er een vraag gesteld dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb je wederom geen antwoord gegeven, jochie.
Al meerdere keren. Ff je leesbril opzetten dan kan je hem vast vinden. Heel mischien ook mogelijk om hem te beantwoorden? Al vrees ik dat dat iets teveel gevraagd isquote:
Nope.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sarcasme is ook niet aan je besteed.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
Topictitel iets korter verwoord, zodat het ook in de index helemaal leesbaar is.
Tussen al je getroll en geknoei kan ik geen inhoudelijke vraag ontdekken, meneer de Jodenhater.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Al meerdere keren. Ff je leesbril opzetten dan kan je hem vast vinden. Heel mischien ook mogelijk om hem te beantwoorden? Al vrees ik dat dat iets teveel gevraagd is
Je kunt moeilijk zeggen dat zaken als de corruptie van Arafat de schuld waren van de Palestijnen als collectief. Die man was een dictator.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lekker makkelijk natuurlijk om het linkje niet te openen en meteen over de bron te zeuren. Lees ´m gewoon eens en kom dan terug met argumenten of geef gewoon toe dat je het niet bij het rechte eind had.
Alsof dit zo inhoudelijk is. Niemand heeft iets aan mensen die alle kritiek op Israël afdoen als jodenhaat.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tussen al je getroll en geknoei kan ik geen inhoudelijke vraag ontdekken, meneer de Jodenhater.
Nogmaals; waarom zou de Mossad er niet toe in staat zijn om hen vroegtijdig te signaleren?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je wilt echt dat ik het in detail uitwerk voor je?
1 miljoen Arabieren. Een paar undercover, spionnen, explosieven smokkelen, jezelf opblazen. De aanvallen van Hezbollah waren gebaseerd op grond van infiltratie. De raketten van Hamas, nee op het gebied van raketten heb je geen infiltratie nodig nee, maar ik heb dat woord dan ook niet expliciet genoemd.
met de nobelprijs voor de vredequote:Op zaterdag 27 december 2008 20:22 schreef retteketet het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk zeggen dat zaken als de corruptie van Arafat de schuld waren van de Palestijnen als collectief. Die man was een dictator.
En terecht.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met de nobelprijs voor de vrede
Het mooie is dat ik al een paar keer heb gevraagd hoe deze mening over mij tot stand is gekomen. Daar weigert hij antwoord op te geven en ziet het als trollenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef retteketet het volgende:
[..]
Alsof dit zo inhoudelijk is. Niemand heeft iets aan mensen die alle kritiek op Israël afdoen als jodenhaat.
onzin. jij blaat vanuit jodenhaat. hij niet vanuit moslimhaat en onderbouwt zijn mening met bronnen.quote:
Geschiedenis heeft bewezen dat ze niet altijd in staat waren om het vroegtijdig te elimineren. Uitzonderingen weetjewel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nogmaals; waarom zou de Mossad er niet toe in staat zijn om hen vroegtijdig te signaleren?
Ook voor jou dezelfde vraag. Waar baseren jullie dit op? Puur omdat ik de kant van Palestina kies?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
onzin. jij blaat vanuit jodenhaat. hij niet vanuit moslimhaat en onderbouwt zijn mening met bronnen.
De uitvinder van de lobotomie heeft ook de Nobelprijs gekregenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met de nobelprijs voor de vrede
volgens mij hoop jij wel heel hard dat er weer een aanslag in israel komt he. en als dat gebeurt, dan zijn de rapen flink gaar. dus blijf hopen, die paar offers zijn schijnbaar nodig om de moslims hier een beetje koest te houden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geschiedenis heeft bewezen dat ze niet altijd in staat waren om het vroegtijdig te elimineren. Uitzonderingen weetjewel.
nee op basis van je verwoordingen. heb je zo'n kort geheugen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ook voor jou dezelfde vraag. Waar baseren jullie dit op? Puur omdat ik de kant van Palestina kies?
De rapen zijn al flink gaar. Een aanslag in Israel als reactie is mijn inziens onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij hoop jij wel heel hard dat er weer een aanslag in israel komt he. en als dat gebeurt, dan zijn de rapen flink gaar. dus blijf hopen, die paar offers zijn schijnbaar nodig om de moslims hier een beetje koest te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |