abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:55:48 #126
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64408833
laat ze het maar eens een keer uitvechten...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_64408852
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

1 mil vijanden?

leer eens lezen.
Wat moet ik lezen? Die erg generaliserende post van je?
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:56:26 #128
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_64408856
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

daarvoor moet de palestijn bij zijn eigen 'regering' zijn.
Want die zorgt ervoor dat er medicijnen in Palestina worden toegelaten? Of dat er genoeg andere basisvoorzieningen zoals stroom gewoon werken?
pi_64408876
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat moet ik lezen? Die erg generaliserende post van je?
Juist ja, een paar onder 1 miljoen is zeer generaliserend.
pi_64408907
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Uiteraard niet want ik woon hier en niet daar en ik heb ook geen rechstreekse lijn naar Hamas om ff lekker te babbelen.. Maar het is zo makkelijk om de schuld aan de Palestijnen te geven terwijl ze daar echt onder zeer slechte omstandigheden moeten leven..
Jie kiest gewoon partij uit hoofde van je eenzijdige Jodenhaat. Het is makkelijk om Israel de schuld te geven natuurlijk, omdat ze voortdurend worden belaagd door de Palestijnen. Israel heeft veel (zo niet: te veel) geduld gehad met die lui. Het is nu afgelopen met geduld en praten en het wordt nu tot op het bot uitgevochten.
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:57:56 #131
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64408910
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:55 schreef Re het volgende:
laat ze het maar eens een keer uitvechten...
Dat is ook mijn idee, maar hoe?

Er zijn niet veel Joden en nog minder Israeli's, maar ze hebben wel ballen, en ze hebben bondgenoten met nog grotere ballen. De Arabische wereld is zo groot en bevolkt dat zij ook niet snel zullen gaan liggen, en ze zullen ook niet toestaan dat de Palestijnen weggewreven worden.
pi_64408919
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bullshit. Palestijnen worden verjagen als het terroristen zijn. Kortom: de Palestijnen initieren het geweld. Israel wil best een bestand, de Palestijnen niet.

Mooi dan niet, lossen we het op deze manier op.
De Palestijnen worden systematisch weggetreiterd uit oost-Jeruzalem, en in het verleden, toen Israël nog niet bestond, werden ze verjaagd van hun grond zodat er joodse immigranten konden worden gehuisvest.

En Israël wil een bestand, ja, maar alleen een bestand dat leidt tot een situatie waarin de Palestijnen op papier autonomie krijgen, maar de facto nog altijd afhankelijk zijn van de Israëliërs.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:59:16 #133
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64408970
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:56 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Want die zorgt ervoor dat er medicijnen in Palestina worden toegelaten? Of dat er genoeg andere basisvoorzieningen zoals stroom gewoon werken?
Nee, die slaat alcoholverkopers in elkaar en vernietigt bioscopen.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_64408976
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Juist ja, een paar onder 1 miljoen is zeer generaliserend.
Als je denkt dat Israel daarmee een groot probleem heeft wel. Alsof die er nu al niet zijn...
pi_64409008
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Spionnen, undercover, hypocriet.. moet ik verder gaan? Onder 1 miljoen Arabieren krijg je er zo een paar.
En jij denkt dat Israël niet kan infiltreren ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64409013
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:58 schreef retteketet het volgende:

[..]

De Palestijnen worden systematisch weggetreiterd uit oost-Jeruzalem, en in het verleden, toen Israël nog niet bestond, werden ze verjaagd van hun grond zodat er joodse immigranten konden worden gehuisvest.

En Israël wil een bestand, ja, maar alleen een bestand dat leidt tot een situatie waarin de Palestijnen op papier autonomie krijgen, maar de facto nog altijd afhankelijk zijn van de Israëliërs.
Dat Palestina een zooitje is komt toch echt door de Palestijnen zelf.
pi_64409033
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je denkt dat Israel daarmee een groot probleem heeft wel. Alsof die er nu al niet zijn...
Dat Israël een miljoen Arabieren heeft was een compliment ten gunste van de staat. Dat er onder die 1 miljoen vast wel spionnen zijn was een argument ten gunste van de kwetsbaarheid van Israël. Nogmaals leer lezen voor je dingen zomaar generalisatie noemt.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:01:50 #138
45511 TimmyAsd
pi_64409058
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jie kiest gewoon partij uit hoofde van je eenzijdige Jodenhaat. Het is makkelijk om Israel de schuld te geven natuurlijk, omdat ze voortdurend worden belaagd door de Palestijnen. Israel heeft veel (zo niet: te veel) geduld gehad met die lui. Het is nu afgelopen met geduld en praten en het wordt nu tot op het bot uitgevochten.
Ow nee hoor, ik kies partij op basis van wat ik lees en hoor. Net als jij neem ik aan dus hoe haal je het eigelijk ik je bolle kop zo een uitspraak te doen?

En het wordt een lekker eerlijk gevecht, bommen gooien op 1.5 miljoen mensen die toch nergens naartoe kunnen omdat er overal muren staan ( )
pi_64409065
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

En jij denkt dat Israël niet kan infiltreren ?
Zucht.. lees eens de reactie waar je oorspronkelijk op reageert.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:03:07 #140
45511 TimmyAsd
pi_64409094
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:59 schreef Sam_Spade het volgende:

[..]

Nee
That will do, thank you..
pi_64409104
Is trouwens mensen betichten van Jodenhaat een moderne 'Je bent gewoon een antisemiet' model voor de 21e eeuw. Beetje met de tijd mee gaan alleen in een nieuw grammaticaal jasje?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:03:31 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64409108
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:57 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dat is ook mijn idee, maar hoe?

Er zijn niet veel Joden en nog minder Israeli's, maar ze hebben wel ballen, en ze hebben bondgenoten met nog grotere ballen. De Arabische wereld is zo groot en bevolkt dat zij ook niet snel zullen gaan liggen, en ze zullen ook niet toestaan dat de Palestijnen weggewreven worden.
het is inderdaad een gebed zonder eind, zie discussie alhier... daar komt toch nooit consensus over immers verwijten over en weer.

Het zal de boel wel laten escaleren en dan aan de rest tot hoever, maar dat er iets uitgevochten moet worden lijkt me wel duidelijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_64409132
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat Israël een miljoen Arabieren heeft was een compliment ten gunste van de staat. Dat er onder die 1 miljoen vast wel spionnen zijn was een argument ten gunste van de kwetsbaarheid van Israël. Nogmaals leer lezen voor je dingen zomaar generalisatie noemt.
Daar heeft elk land mee te maken. Spionnen zijn vrijwel overal. Ik vind het niet een argument om de kwetsbaarheid aan te tonen, aangezien vrijwel elke natie er mee te maken heeft.
pi_64409158
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat Palestina een zooitje is komt toch echt door de Palestijnen zelf.
Laat me toch niet lachen. Als je Israël op dezelfde manier zou opdelen in stukjes die van elkaar gescheiden worden door checkpoints, dan zou er van de Israëlische economie ook bar weinig overblijven. Ik zie ze elkaar al in de haren vliegen, die norse imbecielen
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_64409177
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zucht.. lees eens de reactie waar je oorspronkelijk op reageert.
Ja.. wat je zegt is dus onzin. Mossad loopt lichtjaren voor op de rest van de wereld en jij denkt dat ze dat niet voortijdig in de kiem zouden smoren ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_64409193
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar heeft elk land mee te maken. Spionnen zijn vrijwel overal. Ik vind het niet een argument om de kwetsbaarheid aan te tonen, aangezien vrijwel elke natie er mee te maken heeft.
Alleen mag je landen zoals de VS, Israel, Spanje en Turkije toch wel uitzonderlijk apart pakken omdat zij het meest met terreur te maken hebben, zowel het uitlokken en bestrijden.
pi_64409194
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:01 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Ow nee hoor, ik kies partij op basis van wat ik lees en hoor. Net als jij neem ik aan dus hoe haal je het eigelijk ik je bolle kop zo een uitspraak te doen?

En het wordt een lekker eerlijk gevecht, bommen gooien op 1.5 miljoen mensen die toch nergens naartoe kunnen omdat er overal muren staan ( )
Waarschijnlijk lees en luister je dan erg eenzijdig. Uit je reactie blijkt dat de frustraties nu al behoorlijk oplopen bij je. De argumenten zijn zeker op?

De Palestijnen hebben wat ze wilden: een rechtstreekse confrontatie met Israel. Natuurlijk maakt Israel gehakt van de Palestijnen, maar dat hadden de Palestijnen vantevoren zelf ook wel kunnen en moeten bedenken.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:05:49 #148
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_64409203
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:03 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

That will do, thank you..
Een dergelijke snedigheid moet inderdaad in de taal van Blackadder ten toon gespreid.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_64409229
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:04 schreef retteketet het volgende:

[..]

Laat me toch niet lachen. Als je Israël op dezelfde manier zou opdelen in stukjes die van elkaar gescheiden worden door checkpoints, dan zou er van de Israëlische economie ook bar weinig overblijven. Ik zie ze elkaar al in de haren vliegen, die norse imbecielen
Nu een argument waarom ik je niet moet laten lachen graag. Als, als, als, telt niet. Concreet argument graag,

Intussen kun je dit lezen: http://www.washingtoninstitute.org/templateC04.php?CID=285
pi_64409237
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Alleen mag je landen zoals de VS, Israel, Spanje en Turkije toch wel uitzonderlijk apart pakken omdat zij het meest met terreur te maken hebben, zowel het uitlokken en bestrijden.
Hoge bomen vangen veel wind in dit geval....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')