ja idd, nog zoiets. een jaar lang 3000 raketten dulden en dan gaan piepen als israel iets constructiefs terug doet. en die landen die nu kritiek hebben op israel, zoals frankrijk, doneren samen met de hypocriete eu, miljarden aan de palestijnen. en maar janken over de steun van amerika.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:59 schreef Slappy het volgende:
[..]
Als die klote Eu er maar niet mee gaat bemoeien![]()
![]()
Hamas is echt heel zwak, zwakker dan ooit. De raketten waren meer om de achterban tevreden te houden en indruk wekken dat er macht is daar waar er eigenlijk helemaal geen macht is, een wanhoopsdaad. De Hamas heeft al maanden geen ambtenaren meer kunnen betalen en krimpt in wapens.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:29 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd in hoeverre Hamas nog in staat is tot vergelding. Zelfmoordaanslagen zien we bijna nooit meer, en die raketaanvallen doden meer van hun eigen volk dan van de Israeli's.
Het wordt denk ik leuker als wat andere Arabische landen zich er ook in mengen.
bring it on. de puist moet toch ooit knappen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hamas is echt heel zwak, zwakker dan ooit. De raketten waren meer om de achterban tevreden te houden en indruk wekken dat er macht is daar waar er eigenlijk helemaal geen macht is, een wanhoopsdaad. De Hamas heeft al maanden geen ambtenaren meer kunnen betalen en krimpt in wapens.
Wat de Arabische landen betreft : Egypte kan en zal een veto uitbrengen in de Arabische unie voor een oorlog omdat zij goede banden heeft met Israel ( lees : Mubarak ). Maar als Syrie er in betrokken raakt zal Libanon en Iran er ook in getrokken worden.
Ik denk dat Israel het laatste niet erg zal vinden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:29 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd in hoeverre Hamas nog in staat is tot vergelding. Zelfmoordaanslagen zien we bijna nooit meer, en die raketaanvallen doden meer van hun eigen volk dan van de Israeli's.
Puistjes uitknijpenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bring it on. de puist moet toch ooit knappen.
Geweld is meer bacteriën vrij maken.quote:Knijp puistjes nooit uit met je vingers, door bacteriën die op je vingers zitten heb je kans op meer infecties en je nagels kunnen de huid beschadigen waardoor de huid meer tijd nodig heeft om te herstellen. Was je handen eerst en gebruik eventueel een desinfecterende crème. Gebruik 2 wattenstaafjes om het puistje uit te knijpen. Dep daarna met een tissue met eventueel wat desinfecterende lotion. Een puistje is pas goed uitgeknepen als er een beetje bloed uitkomt.
dat komt door die wapenstilstand, reken maar dat die aanslagen nu een booming gaan maken..quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:29 schreef Wheelgunner het volgende:
Meld je aan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Wat doen de omringende Arabische landen dan precies?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:35 schreef trifko het volgende:
je moet wel respect hebben voor zo een klein landje als Israel omringd door allerlei veel grotere Arabische landen en toch nog tof doen.![]()
niets ze schijten in hun broek met uitzondering van die loco ahmedinejadquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat doen de omringende Arabische landen dan precies?
Dat laatste is meer onwetendheid.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef trifko het volgende:
[..]
niets ze schijten in hun broek met uitzondering van die loco ahmedinejad
Als de VS is te penetreren met aanslagen is Israël waar er 1 miljoen Arabieren wonen simpeler hoor, de meeste landen hebben het gewoon genoeg aan eigen problemen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef trifko het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren hoor. Al die landen hebben eigen problemen en Iran helemaal qua economie etc.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:36 schreef trifko het volgende:
[..]
dat komt door die wapenstilstand, reken maar dat die aanslagen nu een booming gaan maken..
Ahmedinejad heeft geen macht.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef trifko het volgende:
[..]
Als over 40 jaar Palestina nog bestaat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:40 schreef Alulu het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren hoor. Al die landen hebben eigen problemen en Iran helemaal qua economie etc.
De demografische statistieken spreken voor zich, over 40 jaar staan de zaken er beter voor voor zowel de Palestijnen, Israelische Arabieren als omringende landenDie Israelies zijn net Europeanen, 1 a 2 kinderen en wel klagen dat het gevaar dreigt om 'overgenomen' te worden. Orthodoxen als uitzondering natuurlijk.
Ok, het was ook pure speculatie van mijn kant. Ik had inderdaad begrepen dat Egypte pissig was op Hamas vanwege hun houding. Realistisch gezien zie ik Iran en Syrie zich er ook niet mee bemoeien. Hezbollah misschien wel, maar niet erger dan 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hamas is echt heel zwak, zwakker dan ooit. De raketten waren meer om de achterban tevreden te houden en indruk wekken dat er macht is daar waar er eigenlijk helemaal geen macht is, een wanhoopsdaad. De Hamas heeft al maanden geen ambtenaren meer kunnen betalen en krimpt in wapens.
Wat de Arabische landen betreft : Egypte kan en zal een veto uitbrengen in de Arabische unie voor een oorlog omdat zij goede banden heeft met Israel ( lees : Mubarak ). Maar als Syrie er in betrokken raakt zal Libanon en Iran er ook in getrokken worden.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Tof, betekent dit nu dat ik een moslim gewoon mag neer steken?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |