Reken maar dat als die aanslag er komt, het definitief afgelopen is met Palestina.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij hoop jij wel heel hard dat er weer een aanslag in israel komt he. en als dat gebeurt, dan zijn de rapen flink gaar. dus blijf hopen, die paar offers zijn schijnbaar nodig om de moslims hier een beetje koest te houden.
Raar dat dit briljante plan van jou nog niet is bedacht door onze Arabische vrienden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geschiedenis heeft bewezen dat ze niet altijd in staat waren om het vroegtijdig te elimineren. Uitzonderingen weetjewel.
Hoezo redeneer ik vanuit pure jodenhaat. Die muur is een feit. Het volledig isoleren van de Palestijnen onder erbarmelijke omstandigheden is een feit. De kansloze positie van de Palestijnen door toedoen va Israel is een feit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onzin. Ik post bronnen en geef argumenten. Jij "redeneert" vanuit pure Jodenhaat.
'If you're not with us, you're against us' enzo. Vind ik persoonlijk wat onzinnig.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ook voor jou dezelfde vraag. Waar baseren jullie dit op? Puur omdat ik de kant van Palestina kies?
Die lijken qua samensteling aardig op die radicale verwoordingen van jullie. Enig verschil is het kiezen vd kant..quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee op basis van je verwoordingen. heb je zo'n kort geheugen?
Nee, alleen die muur is een feit. De rest is perceptie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hoezo redeneer ik vanuit pure jodenhaat. Die muur is een feit. Het volledig isoleren van de Palestijnen onder erbarmelijke omstandigheden is een feit. De kansloze positie van de Palestijnen door toedoen va Israel is een feit.
Geef eens objectieve bronnen van je zogenaamde feiten dan. Tot die tijd is het pure Jodenhaat wat je hier allemaal neerkwakt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hoezo redeneer ik vanuit pure jodenhaat. Die muur is een feit. Het volledig isoleren van de Palestijnen onder erbarmelijke omstandigheden is een feit. De kansloze positie van de Palestijnen door toedoen va Israel is een feit.
Dat wordt er wel gezegt tegen mij eigenlijk. Beetje vreemd..quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef waht het volgende:
[..]
'If you're not with us, you're against us' enzo. Vind ik persoonlijk wat onzinnig.
isoleren? ze hebben genoeg mogelijkheden om zelf ziekenhuizen ed te bouwen. er is in de geschiedenis nog nooit zoveel geld per hoofd van de bevolking gedoneerd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ook voor de muur is een acceptabele verklaring.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, alleen die muur is een feit. De rest is perceptie.
zit dan niet te mekkeren dat je geen jodenhater bent. ik ben een hamashater. zo, de kogel is door de kerk. en nu?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die lijken qua samensteling aardig op die radicale verwoordingen van jullie. Enig verschil is het kiezen vd kant..
Lees je eigen posts eens door en lees de post van anderen eens door.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Die lijken qua samensteling aardig op die radicale verwoordingen van jullie. Enig verschil is het kiezen vd kant..
iddquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lees je eigen posts eens door en lees de post van anderen eens door.
Als je dat goed doet, dan schaam je je de oren uit je kop.
Ow?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, alleen die muur is een feit. De rest is perceptie.
Onzin Halcon, en dat weet jij ook. Iemand die op zou komen voor de Palestijnen is niet per definitie een jodenhater.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geef eens objectieve bronnen van je zogenaamde feiten dan. Tot die tijd is het pure Jodenhaat wat je hier allemaal neerkwakt.
Oh je wilt een lijst van Arabieren die zijn opgepakt op grond van verdenken van infiltratie en spionnen, je wilt een lijst van aanslagen die door de Arabieren zijn verricht op Israëlisch grondgebied?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Raar dat dit briljante plan van jou nog niet is bedacht door onze Arabische vrienden.
Laat me moeder er buiten mafkees.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lees je eigen posts eens door en lees de post van anderen eens door.
Als je dat goed doet, dan schaam je je de oren uit je kop. Weet je moeder eigenlijk wel dat je op internet stiekem de notoire Jodenhater uithangt?
Of ik het normaal vind is niet belangrijk. Feit is dat die andere beweringen van je in de vorige post geen feiten zijn, omdat er waarde-oordelen aan zijn verbondenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ow?
Israël isoleert Gazastrook volledig
Dichtgooien omdat er 'geschoten zou zijn' niet eens bewijs daarvoor. En komen met een andere oplossing ho maar.
Elektriciteit uitschakelen voor meerdere dagen geen feit? Of vind je dat normaal?
de ene partij zet ze gevangen. de andere slacht ze af.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh je wilt een lijst van Arabieren die zijn opgepakt op grond van verdenken van infiltratie en spionnen, je wilt een lijst van aanslagen die door de Arabieren zijn verricht op Israëlisch grondgebied?
Ah, dus de Mossad is ze toch voorquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh je wilt een lijst van Arabieren die zijn opgepakt op grond van verdenken van infiltratie en spionnen, je wilt een lijst van aanslagen die door de Arabieren zijn verricht op Israëlisch grondgebied?
Het is niet normaal. Punt. Ze leven onder erg slechte omstandigheden. Gewoon een feit hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of ik het normaal vind is niet belangrijk. Feit is dat die andere beweringen van je in de vorige post geen feiten zijn, omdat er waarde-oordelen aan zijn verbonden.
niet per definitie, zegt hij dat dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef waht het volgende:
[..]
Onzin Halcon, en dat weet jij ook. Iemand die op zou komen voor de Palestijnen is niet per definitie een jodenhater.
Erg zwak.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe denk je dat hij aan zijn mening komt. inteelt brengt niet veel goeds voort.
wordt niet voldaan aan de basisbehoeftes... lees je zin nog eens terug. ze hebben geld genoeg gekregen om dat wel te kunnen doen, maar nee, ze kozen voor haat en aanslagen. jammer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het is niet normaal. Punt. Ze leven onder erg slechte omstandigheden. Gewoon een feit hoorEr word niet voldaan aan basisbehoeften. Gewoon een feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |