Hmm.. Dit lijkt een crash dieet, en dat is niet goed.. Toch? Maar nu ik verder lees zie ik dat er al veel over gezegd is..quote:Op maandag 22 december 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
Lijstje
O: water met citroen en halve liter groene organische thee
T: nee
L: 1 gekookt ei en 1 vezelcracker met ossenworst
T: veel appelz
D: struisvogel biefstukje met sla. Voor meneer met een voortreffelijke zelfgemaakte wildsaus en in balsamico gestoofde sjalotjes en dikke frieten.
Ik test graag mijn discipline. Sterker nog, de sadist in mij vind het extra leuk om mezelf te zien lijden
Loveli zei er ook iets over.quote:Op maandag 22 december 2008 23:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké dit is niet goed en weinig en zo. En je moet ook nog gezond zijn na de fotoshoot *lijkt mij*
Maar ben ik nu de enige die hier iets over zegtOf zie ik het verkeerd
O dat is mooi, want ik heb seizoen 1 hier op DVD!!quote:Op maandag 22 december 2008 23:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit met een half oog naar Nip / Tuck te kijken en het lijkt me een erg grappige serie.
Offie wel aardig is bedoel je??quote:Op maandag 22 december 2008 23:29 schreef Greys het volgende:
Co, ik bedoelde de gehele andere kant, dus de persoon die 'er aan vast zit'
Dat het daar wel vanaf hangt of ik er wel of geen hekel aan heb![]()
Zie edit, ik had 't al getypt toen was het topic dichtquote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveli zei er ook iets over.
En daarop zei SHE dat ze weet waar ze mee bezig is.
Nou ja, aardig... aardig.quote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Offie wel aardig is bedoel je??
O.
Dat bedoelde ik dus niet. Ik was meer van: voor wat hoort wat.
Nee! D'r zijn er wel een paar groen, maar die zijn gewoon stil!quote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef Greys het volgende:
Co, zit de hele puppelclub op Skype momenteel ofzo?
Ja dat natuurlijk ook!quote:Op maandag 22 december 2008 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, aardig... aardig.
Ik doelde eigenlijk meer op lekker
Al gezien of moet dat nog?quote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat is mooi, want ik heb seizoen 1 hier op DVD!!
Dat moet nog, heb ik gekocht omdat ik tijdens het zappen een keer ben blijven hangen en het leuk vond!quote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Al gezien of moet dat nog?
Ik ga pitten trouwens![]()
.
ik zit net weer even terug te lezen eigenlijkquote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef Greys het volgende:
En McAbba zit weer een huppelfilm te kijken zeker?
... nadat je weer een huppelfilm had gekeken?quote:Op maandag 22 december 2008 23:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik zit net weer even terug te lezen eigenlijk
Heb hier 4 seizoenen op DVD liggenquote:Op maandag 22 december 2008 23:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit met een half oog naar Nip / Tuck te kijken en het lijkt me een erg grappige serie.
één huppelfilm per dag is meer dan genoeg voor mijquote:Op maandag 22 december 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
... nadat je weer een huppelfilm had gekeken?
Ik ben even weg en meteen ga je nakendquote:
Deze wil ik wel even quoten en bewarenquote:Op maandag 22 december 2008 15:09 schreef Merel het volgende:
Uitmaken in december moet verboden worden. Net als in januari overigens, omdat je anders denkt "waren de feestdagen dan een farçe?". In februari mag het ook niet trouwens, vanwege valentijnsdag. Gewoon een heel kwartaal verboden om uit te maken!!
Zo dun als jij word ik niet meer in dit leven.quote:Op maandag 22 december 2008 23:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben even weg en meteen ga je nakend
Wat heeft dat te betekenen![]()
Maar echt tof en dit geeft mij motivatie om er voor te zorgen dat ik er dunner uit blijf zien gna gna
Yup yup Ik kijk teveel Avatarquote:
*decodeerd* Uhmm...dus in het land waar vingeren neuken is is slapen euhh..vingeren?quote:Op maandag 22 december 2008 23:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dan kom ik met m'n ontboezeming: ik heb een keer of vijf met een man geslapen!(waarvan vier keer met verschillende mannen).
quote:Op maandag 22 december 2008 23:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
*decodeerd* Uhmm...dus in het land waar vingeren neuken is is slapen euhh..vingeren?
O naakt ben ik niet dun. En ben ik ook niet zo strak. Dus ik geef je best een grote kansquote:Op maandag 22 december 2008 23:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo dun als jij word ik niet meer in dit leven.
Maar ik meen het wel! Wat mij betreft is december t/m februari het verboden-uit-te-maken-kwartaal!quote:Op maandag 22 december 2008 23:48 schreef P.F het volgende:
Deze wil ik wel even quoten en bewarenOok al is hij niet
bedoeld
op kerstavond....want dat is van dat hele kwartaal dan toch de beste dagquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar ik meen het wel! Wat mij betreft is december t/m februari het verboden-uit-te-maken-kwartaal!
Al overweeg ik om McSex op kerstavond te vertellen dat het afgelopen is, maar ik weet nog niet of ik daadwerkelijk zo standvastig zal blijken te zijn
Dit was wel een relaxte dag, autorijden, eten met vriendje, meerijden met vriendje en mama, winkelen (maar 12,50 uitgegeven de hele dag!), vriendje gemeet op de dam, winkelen, zu hause, ziek.. Op zich wel druk maar viel meequote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:08 schreef loveli het volgende:
Doen! Het is toch te gek voor woorden als je bij je baan betere secundaire voorwaarden hebt dan in je uh.. relatie?
Nou relaxed!quote:
Ik kreeg hoofdpijn (ooeeh dat heb ik alleen bij griep, 1x in de 3 jaar max! en verkouden. En nu voel ik mij verschrikkelijk omdat ik bang ben echt ziek te worden. En ik heb keelpijn...... Kippensoep?0quote:
Hoe lastig kan dat zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:11 schreef Merel het volgende:
Maargoed, misschien doe ik het wel niet hoor, ik verander van dag tot dag hoe ik erover denk. Ik bedoel, dan moet ik weer moeite gaan doen om een nieuw exemplaar te vinden!
Dude, het valt wel meequote:Op dinsdag 23 december 2008 00:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Whehe willen jullie mijn oostblok hoofd van vorig jaar zien?Verhaal bij de foto:
Ik had haast en moest nog snél even mijn OV ophalen, natuurlijk had ik weer geen pasfoto's thuis dus die moesten ook nog gemaakt worden. Nét wanneer ik op de fiets stap begint het te hozen als een madderfakker. Dus ik haasten, 20 minuten fietsen naar de stad, helemaal doorweekt, chagerijnig als de tering, lang wachten bij de fotograaf met mijn koude kleren en ja toen mocht ik.
[ afbeelding ]
Oh ik heb nu alweer lang haar, dat korte is niet wat voor mij dacht ik zo.
wat suggereer je?quote:
Daar heb je wel een punt ja! Zie je wel, ik kom nooit van die vent afquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:15 schreef neen het volgende:
misschien ook wel Maart niet omdat dat de maand voor koninginnedag is en April omdat dan koninginnedag is.
Ze bedoelt alleeeeeen maar dat jij óók (net als ik natuurlijkquote:
da's absoluut iets dat we gemeenschappelijk hebben jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Ze bedoelt alleeeeeen maar dat jij óók (net als ik natuurlijk![]()
) lekker bent maar tóch vrijgezel! Toch?
Waarom snappen vrouwen dan weer wèl meteen wat ik bedoel en zoeken mannen daar weer iets achter?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Ze bedoelt alleeeeeen maar dat jij óók (net als ik natuurlijk![]()
) lekker bent maar tóch vrijgezel! Toch?
da;s ook vanuit het mannelijk perspectief wel zo, hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:26 schreef Esse_est het volgende:
[..]
McSexen zijn lastig hoor. McOnenighters niet, maar daar zijn we niet van gediend!
evolutie, denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom snappen vrouwen dan weer wèl meteen wat ik bedoel en zoeken mannen daar weer iets achter?
McSex en een onenighters verschillen zoals lid zijn van de bib en de ECI.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:31 schreef Greys het volgende:
Vrouwen met een McSex zullen ook niet zo vreemd aankijken tegen onenighters toch?
Of zie ik dat nou zo verkeerd?<-- en die bedoel ik op de normale manier
Hm. Nooit zo over nagedacht eigenlijk. Over dat verschil.
Ah ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:37 schreef Esse_est het volgende:
[..]
McSex en een onenighters verschillen zoals lid zijn van de bib en de ECI.
You got to be kidding mequote:Op dinsdag 23 december 2008 00:48 schreef Esse_est het volgende:
SchattieSHE voor zover ik weet heet het Maaike, dus is het geen man. Ik heb geen contact meer met hem en voor zover ik om me heen hoor voelt hij zich steeds minder gebonden aan 'ons' dorp... ik hoop dat het na de carnaval over is en dat hij dan fijn in jouw oude stad blijft hangen,...
PF, doe een leuke muziekzender op, met koptelefoon.
Allemaal vreetzakken hier, Bloes. Ze kunnen zich geen dag gedragenquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Dit topic voor den dunnen en ander gespuis is errug leuk om te lurken
Klopt, ik heb dus vandaag lemper gemaakt (althans, alleen nog het vlees) en dat is zo lekker dat ik steeds snoepquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Allemaal vreetzakken hier, Bloes. Ze kunnen zich geen dag gedragen
Heldquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:52 schreef neen het volgende:
PF, ik heb op jou gestemd bij de kerstavatar wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennnn dat ga ik doen met fitness en gezond eten. Dus.
Ook al weet ik dat ik niet geloofwaardig ben maar goed...
Kun je die ook vega maken? Want die zijn zo lekker en Mr P.F moet ze ook kennen!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:53 schreef neen het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dus vandaag lemper gemaakt (althans, alleen nog het vlees) en dat is zo lekker dat ik steeds snoepmorgen de rijst fixen en rollen en dan snoep ik de rest
Masterlekker
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:54 schreef SHE het volgende:
Ik heb mijn eigen smiley gekregen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:57 schreef P.F het volgende:
[..]Ik zou je doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:
Nee schatzie dat is niet erg; dertig is de botte bijl, daarvoor zie je er zonder moeite doable uit en met moeite perfect.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:00 schreef P.F het volgende:
[..]
HahaMaarr het zou oneerlijk zijn als ik zonder al te veel moeite er zo uit zie en met moeite de perfectie ga benaderen. (Tegen over jullie, snap je ) Dus vandaar..
Oké!! Nou dan gaan we samen sterk zijn! Ik heb het gevoel dat wij op dezelfde hersengolfte zitten..quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:59 schreef neen het volgende:
Ik heb ook wat jij hebt PFdus ik moet of baggy shizzle gaan dragen of er moet daar wat af!
Bij mij is het trouwens wel 200000x zo erg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who cares of dat oneerlijk is? Niemand hoeft zich te schamen omdat 'ie toevallig een goede bouw of snelle stofwisseling heeft. Maak er wel optimaal gebruik van, anders gaan we je slaan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:00 schreef P.F het volgende:
[..]
HahaMaarr het zou oneerlijk zijn als ik zonder al te veel moeite er zo uit zie en met moeite de perfectie ga benaderen. (Tegen over jullie, snap je ) Dus vandaar..
Sorry maar ik heb echt gemist wanneer jullie BFF's zijn gewordenquote:
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:07 schreef Esse_est het volgende:
Loveli is de botte bijl in dit topic.
Zomaar opeens aanwezig met een (meestal) rake opmerking.
Sorry.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb echt gemist wanneer jullie BFF's zijn geworden
Serieus, het laatste wat ik meekreeg is dat SHE je uitmaakte voor psychopatische kattenmoordenaar en nu is het SchatjeSHE etc, dus vandaarquote:
Hoe kom jij zo wijsquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:11 schreef loveli het volgende:
Later krijg je spijt van dat gemuts over kleine imperfecties, vooral omdat je je dan beter over je lijf voelt terwijl je minder perfect wordt. Dus: genieten van je lijf zoals het nu is en zorg ervoor dat je went aan gezond eten en actief leven. Kleine moeite, grote investering in de toekomst.
M'n ouders komen met de kerst en ik moet m'n huis opruimen. Fail.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:07 schreef Esse_est het volgende:
Loveli is de botte bijl in dit topic.
Zomaar opeens aanwezig met een (meestal) rake opmerking.
Ik heb geen plan, mijn papa is Frans (ik ben half Frans!) mijn mama is Ineke, mijn doel is geen dikzak meer zijn, ik ga minder ongezonden dingen eten doe ik al jeweets en moet meer gaan sporten, ik wil het wel maar niet echt want anders was het wel gebeurt maarja, faler 4 life.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:10 schreef P.F het volgende:
Neen wat is je plan? Wie is je vader? Wie is je moeder?
Wat is je doel? WAAROM wil je het? Hoe ga je het doen? Wil je het wel echt?
Oké eigenlijk heb je geen plan en ben je slap en gedoemd om te falen. (Ik ook niet hoor) Hoe gaan we dit fixen? Ik had bedacht dat ik sterker ging worden dan vriendje @ sportschool en als hij nu elke week vier keer gaat trainen krijgt hij opeens een strak lichaam en steek ik zo af. Is niet goed, want doe ik nu al!quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:14 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb geen plan, mijn papa is Frans (ik ben half Frans!) mijn mama is Ineke, mijn doel is geen dikzak meer zijn, ik ga minder ongezonden dingen eten doe ik al jeweets en moet meer gaan sporten, ik wil het wel maar niet echt want anders was het wel gebeurt maarja, faler 4 life.
Ik moet met kerst ok wat fixen maar dat ga ik mooi meteen opetenen 2e kerstdag uit eten dus dan bestel ik gewoon patat met een frikandel. O ja, ik eet geen vieze oliebollen
die zijn vies!
Ja maar dat is niet zoquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:15 schreef neen het volgende:
Eigenlijk zou je gewoon alles moeten kunnen eten en er als een baas of bazin uit moeten blijven zien zonder enige moeite van sport ofzo
Je buik is wegquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan eindelijk weer de vloer van mijn kamer zien![]()
De baby of?quote:
Ooo ik dacht dat je af was gevallen dus de grond weer kon zienquote:
Ik weet niet hoe we dit gaan fixen, gelukkig heb ik geen lekker wijf als vriendin. ja echt gelukkig, wat ben ik daar blij mee dan steek ik er ok niet bij af.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké eigenlijk heb je geen plan en ben je slap en gedoemd om te falen. (Ik ook niet hoor) Hoe gaan we dit fixen? Ik had bedacht dat ik sterker ging worden dan vriendje @ sportschool en als hij nu elke week vier keer gaat trainen krijgt hij opeens een strak lichaam en steek ik zo af. Is niet goed, want doe ik nu al!
Dat is de challenge van volgend jaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zoJe moet sporten leuk gaan vinden en inzien dat je toch moet ook al vind je het op dat moment niet echt heel erg leuk..
Je kan ook gewoon zelf leuk zijn/wordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:20 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe we dit gaan fixen, gelukkig heb ik geen lekker wijf als vriendin. ja echt gelukkig, wat ben ik daar blij mee dan steek ik er ok niet bij af.
Dus 2 opties:
- of gewoon dat afvallen enzo
- of een lelijke vriendin zoeken zodat ik er sowieso relatief goed uitzie deze optie kost minder moeite denk ik
[..]
Dat is de challenge van volgend jaar.
Ben nog niet wijs, maar ben er inmiddels wel achter dat ik jarenlang dom ben geweest. Niet dat ik alle fouten had willen missen, maar achteraf gezien had ik er liever niet zo lang over gedaan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo wijs?
Wel naar dat over tien jaar ik rimpels heb + onelastisch vel + ??
Opgeruimd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Ooo ik dacht dat je af was gevallen dus de grond weer kon zienMaar blijkbaar heb je opgeruimd of je hebt je lenzen ingedaan??
Big brother is watching mequote:Hola P.F, Je bent zeer goed begonnen met de trainingen. Kijk of het je lukt om deze regelmaat vast te houden. Het doel is om in ieder geval 1x per week deze workout te voltooien! Groet, X
Je hebt over 10 jaar niet persé rimpels en onelastisch vel hoor! Dat ligt aan je genen vooral!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Hoe kom jij zo wijs?
Wel naar dat over tien jaar ik rimpels heb + onelastisch vel + ??
Trusten!quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt over 10 jaar niet persé rimpels en onelastisch vel hoor! Dat ligt aan je genen vooral!!
Neen, ben jij dus half frans?? En spreek je de taal vloeiend?
zo nu ga ik echt echt slapen!
O, dit is zó herkenbaar, PF. Ik ben bang dat dat echt de mannen eigen isquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:33 schreef P.F het volgende:
Hoi vrouwen (misschien ook mannen) in dit topic. Ik denk dat dit een typisch vrouwen probleem isAls er iets moet gebeuren (afwas, koken, dingen in de koelkast zetten, opruimen, etc) dan moet ik dat altijd zeggen anders gebeurt het niet
(Bijv als ik bij
eet doet hij de afwas als zijn borden op zijn, of hij neemt het mee naar de vaatwasser thuis...) Maar bij mij doet hij dat ook niet.. Dus dan doe ik het soms ook maar niet of ik vraag of hij dingen wil doen en dan leg ik hem uit hoe en wat. Maar dan zegt hij standaard: Jaa ik ben niet debiel of zo natuurlijk snap ik dat/doe ik dat.
Maar als ik niets zeg doet hij niets! Dus ik zei: ik weet dat je niet debiel bent maar als ik niets doe doe je niets dus wil je dit en dit en dit doen. (Er was geen ruzie hoor dit kunnen wij gewoon tegen elkaar zeggen) Hij vond dat dat niet waar was.. Dus ik gister een enorme afwas aan het wegwerken en hij: nee wacht even, ik help je zo, nog niet beginnen!
Dus ik wachten.. En hij 20% opruimen, oké *klaar*
En ik ben dus echt GEEN fly lady/clean freak blabla.. O en hij weet niet hoe een wasmachine werkt want hij heeft geen borsten..
Is het beter niets meer te melden en alles gewoon een tering zooi te laten worden, wel alles melden en dan de standaard zeurende vrouw te worden... Wat moet ik doenEn op zich ben ik vrij makkelijk maar ik vind het toch echt niet te veel moeite om troep achter mijn kont op te ruimen.
Maar ik ben er niet consequent in: Ik heb een bank die ik vrij van spullen probeer te houden en dat lukt ook, dan legt hij er zijn kleding over *bank vol* Ik uitleggen..
Maar een week er na maak ik hem zelf weer vol troep. En zie ik zijn spullen er bij, ga ik alles opruimen, snapt hij er niets meer van. *Ik moet hem gewoon een plek geven voor z'n spullen oid)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:54 schreef SHE het volgende:
Ik heb mijn eigen smiley gekregen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:22 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
Verder heb ik weinig te melden behalve: goedemorgen allemaal!
Hm. Als mensen niet beter zouden weten klinkt dit best... dubieus!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]Hoe is het met je roze vriendje?
.
Daarom zeg ik het ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Als mensen niet beter zouden weten klinkt dit best... dubieus!
Maar mijn roze vriendje was de schuld dat ik gister zo laat ging slapen.
Oke, dat klonk nóg dubieuzer![]()
Hij roept het zelf altijd al, maar ik heb echt getroffen met m'n vriend. Hij doet meer in het huishouden dan ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:22 schreef cinnamongirl het volgende:
@PF, ik moet mijn vriend ook totaal aansturen, hoor.
Het enige dat hij uit zichzelf doet, is elke maandagochtend het vuilnis buiten zetten.
Maar als ik de was laat liggen, het beddengoed niet verschoon en niet stofzuig, dan kan het 2 weken duren of 2 maanden, maar hij zal dat dan níet opmerken en er wat aan doen.
Het ondankbaarste beroep is met recht huisvrouw zijn.
Heb wat verjaardagen gehadquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je komt nu pas een keer hoi zeggen? Schaam je! [ afbeelding ]
Ik neem aan dat ze het over haar werk heeftquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry als ik iets heb gemist, maar wat voor chirurgische dingen, MevrouwPuff?.
Wat kutquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
motor weggebracht voor beurt, blijkt het een zo goed als total loss te zijnrepareren zou me 1400 euro kosten...... zo als ik thuis ben maar even overleggen al vrees ik het ergste
kan wel janken
hele uitlaatsysteem is naar de klote.....
quote:
Ik doe het ook maar lieverbeter zelf.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik herken ook de klachen over mannen. Maar ik doe het meeste maar gewoon zelf. Ik ben nogal precies enzo. Liever zelf doen dan erover kibbelen.
Jullie zijn echt net een getrouwd stelquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dit is zó herkenbaar, PF. Ik ben bang dat dat echt de mannen eigen is. Moet wel zeggen dat het hier beter is geworden in de loop der jaren, maar in het begin moest ik ook alles zeggen. En nog steeds krijg ik regelmatig "Jaja, zeur niet zo!" naar m'n hoofd geslingerd als ik hem vraag iets te doen, terwijl ik weet dat hij het niet doet als ik het niet vraag / zeg.
Shhht!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Jullie zijn echt net een getrouwd stel
Ik doe het ook liever zelf, want ik doe het sneller en beter en inderdaad, gekibbel erover kost tijd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik herken ook de klachen over mannen. Maar ik doe het meeste maar gewoon zelf. Ik ben nogal precies enzo. Liever zelf doen dan erover kibbelen.
klachten over mannen? nope...doesn't ring a bellquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:53 schreef Isegrim het volgende:
ik wilde zeggen 'maar dan zonder de sex..', maar goed, als je maar lang genoeg getrouwd bent...quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Shhht!
We wonen hier nu eenmaal samen in één huis, zijn best friends en dan krijg je dat.
Ik ga binnenkort wel een werkster nemen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik doe het ook liever zelf, want ik doe het sneller en beter en inderdaad, gekibbel erover kost tijd.
Echter ik heb mínder vrije tijd dan hij omdat ik naast mijn werk studeer. Maar goed, dat is mijn eigen keuze. En een werkster willen we niet (vreemde in je huis, bang katje etc.).
't is nu even niet anders.
Nee, voor seks ga ik het huis uitquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik wilde zeggen 'maar dan zonder de sex..', maar goed, als je maar lang genoeg getrouwd bent...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:08 schreef -Nienna- het volgende:
Ik strijk niet...koop zelf geen kleding wat gestreken moet worden en meneer strijkt zijn eigen overhemden
Oh sorry, ik had geen idee wat voor werk ze doet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze het over haar werk heeft.
my point exactlyquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, voor seks ga ik het huis uit.
Nee gelukkig niet. Hij heeft de hele nacht bij mijn wederhelft op zijn rug gezeten (terwijl hij sliep)quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:46 schreef Greys het volgende:
Kim, goed geslapen?
Of heeft er een monster in je oor geblèrd? (En dan doel ik op de kat... niet op Het Kind!)
EBay! Jouw motor is behoorlijk populair, dus tweedehands onderdelen zijn vast goed op i'net te vinden. Nieuwe uitlaten zijn achterlijk duur (edit: valt me nog mee eigenlijk), maar een tweedehands koop je ze voor minder. Even op eBay gespiekt, nieuw heb je dempers voor 300 euro, bochten voor 200. Een balanspot kost ook 100 euro.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
motor weggebracht voor beurt, blijkt het een zo goed als total loss te zijnrepareren zou me 1400 euro kosten...... zo als ik thuis ben maar even overleggen al vrees ik het ergste
kan wel janken
hele uitlaatsysteem is naar de klote.....
Zjuust! Zo wordt dat hier thuis precies hetzelfde gedaan altijd!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:28 schreef loveli het volgende:
[..]
EBay! Jouw motor is behoorlijk populair, dus tweedehands onderdelen zijn vast goed op i'net te vinden. Nieuwe uitlaten zijn achterlijk duur, maar een tweedehands koop je ze voor minder. Even op eBay gespiekt, nieuw heb je dempers voor 300 euro, bochten voor 200. Een balanspot kost ook zoiets.
Hier een complete set voor 670 euro incl. verzendkosten.
Paar dichtingen en wat handige handjes erbij en je bent klaar.
Nou ik vind dat bedrag al een stuk netter dan 1400 euro. En als 'ie op die manier nog een paar jaar mee kan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat snap ik allemaal wel, maar de vraag is of ik dat uit WIL geven aan een motor die me maar 2500 heeft gekost... 675 euro komt ook nog eens bovenop de reguliere beurt zeg maar, en dat héb ik er gewoon niet voor over, waarschijnlijk..
Mijn meneer is een strijkn00b.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:08 schreef -Nienna- het volgende:
Ik strijk niet...koop zelf geen kleding wat gestreken moet worden en meneer strijkt zijn eigen overhemden
Ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn meneer is een strijkn00b.Hij doet er zonder overdrijven een half uur over om een overhemd redelijk netjes te krijgen. Uit erbarmen doe ik het dus maar.
Is er iets te vieren? Echt waar?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
Tast toe, dames en heren!
Ik ook. Ik moet wel toegeven dat ik het opvouwen daarna de grootste hel vind, dus dat doe ik niet meer. Ik heb er speciaal een kledingrek voor aangeschaft.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik doe het in minder dan vijf minuten.
ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik doe het in minder dan vijf minuten.
Dat en ik heb een baanquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:41 schreef Greys het volgende:
Ben je jarig DML??
GEFELICITEERD!!!!!
En dat het aankomende jaar maar een véél betere mag worden dan het afgelopen jaar!
Opvouwen? Ophangen, veel beter.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet wel toegeven dat ik het opvouwen daarna de grootste hel vind, dus dat doe ik niet meer. Ik heb er speciaal een kledingrek voor aangeschaft..
Gefeliciteerd2quote:
Suuuuuper!!!quote:
Vandaar dus het kledingrek, ja.quote:
Nouja zeg, wat een huftersquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die grote vrienden lieten niks meer van zich horenNiet netjes....
Nee bij mij om de hoek zo ongeveer. Ik kan er met de tram naar toe.
Bij een klein accountants kantoor in Den Haag. Zelfde functie als dat ik altijd al had. Iets minder salaris maar dat boeit op dit moment niet want daar zit wel rek in als ik goed werk aflever. Ik heb een baan en dichtbij, dat is wat telt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vandaar dus het kledingrek, ja.
DML! Gefeliciteerd!. Wat voor baan is het?
Gefeliciteerd!!!!quote:
Ik doe mee met de pannekoekjes vandaagquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:46 schreef kwakveense het volgende:
inderdaad, op een beter jaar voor DML
en Mo, wat naar van je motor!! bah!
eerste dagje van mijn vakantieheerlijk, vandaag is kerstcadeautjeskoopdag.
lijstje:
11.00u pannenkoekie met zoetstof
13.00u pannenkoekies met ham
15.00u pannenkoekie met zoetstof
18.00u veel groentjes met een stukje vlees (nog even naar de winkel om t te kopen)
20.00u zilveruitjes ofzo
xx
Dat is zeker wat telt! Helemaal geweldig. We wachten geduldig af op andere goede berichten want je weet hè, al het goede komt in drieën!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bij een klein accountants kantoor in Den Haag. Zelfde functie als dat ik altijd al had. Iets minder salaris maar dat boeit op dit moment niet want daar zit wel rek in als ik goed werk aflever. Ik heb een baan en dichtbij, dat is wat telt!
Mogguh Miss Puppelquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik doe mee met de pannekoekjes vandaag
Ik ben een man van vele talenten...quote:
Nou het is toch echt uitquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is zeker wat telt! Helemaal geweldig. We wachten geduldig af op andere goede berichten want je weet hè, al het goede komt in drieën!.
Die plaatjes van jou altijdquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat??
[ afbeelding ]
Wat een feest!!!
[ afbeelding ]
Kerst is gered!!!
[ afbeelding ]
Ik ben vanmorgen meer vierkante-ogen-en-flink-veel-gegaap-in-pink.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Morgen Miss Puppel![]()
Nog steeds pretty in pink?
Heb je hem meegenomen naar het werk?? Zodat je er af en toe stiekem naar kan loeren?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen meer vierkante-ogen-en-flink-veel-gegaap-in-pink.
Not so prrrrrrrrrretty
Ik kan vandaag niet meer lopen of mezelf aankleden, dus volgens mij wel goed.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:15 schreef conleche het volgende:
SHE, hoe gaat het trainen? En hoeveel is er af al? Of is dat classified info??
Ga naar huis muts!quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:28 schreef Anosmie het volgende:
Hier is het een beetje kut.. Ik heb sinds gistermiddag buikpijn en t wordt steeds erger. En ik heb niks raars gegeten!Heb net voorover op mn bureau gelegen.. Nog even en ik heb voor altijd
6 7
y
op mn neus staan..
Nee hij ligt thuis op me te wachtenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je hem meegenomen naar het werk?? Zodat je er af en toe stiekem naar kan loeren?
Sinds we skypen zit ik nu ook iedere keer keihard op de enter te rammen hier, maar dan gebeurt er niets en staat je berichtje er een half uur later nog steeds zo![]()
Oh bah! Ik hoop dat het meevalt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:29 schreef kwakveense het volgende:
getverdemme.... mn moeder belt net dat ze door de huisats naar t ziekenhuis gestuurd is ivm dr hart...![]()
ze heeft hartritme stoornissen en krijgt sinds een paar weken medicijnen en bloedverdunners daarvoor, er werd gezegd dat t niet zo ernstig was.
maar nou had ze gisteren de hele tijd hartklopingen en t idee dat haar beha te strak zat (ofwel drukkend gevoel op de borst) en toen ben ik heel boos geworden dat ze ermee naar de dokter moest...
maar nu moet ze dus door naar t ziekenhuis...ik hoop zo dat ze niet vlak voor kerst t ziekenhuis in moet (blijven) of dat er iets echt ergs is...![]()
gatverdegatver
Het is er nu al gezellig zie ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:53 schreef Isegrim het volgende:
Wie klaagt er mee?PMS (vrouwentopic, niet voor mannen dus)
Wie? Waar?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Gaan we nu ineens SHE aanmoedigen te crashen terwijl iedereen weet dat crashdiëten de allerbeste manier zijn om dik te wordenWhatever. SHE, doe een beetje verstandig, je bènt al heel erg mooi en anders is Photoshop je beste vriendin, niet een crashdieet.
Waarom krijgt ze bloedverdunners? In verband met die medicijnen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:29 schreef kwakveense het volgende:
getverdemme.... mn moeder belt net dat ze door de huisats naar t ziekenhuis gestuurd is ivm dr hart...![]()
ze heeft hartritme stoornissen en krijgt sinds een paar weken medicijnen en bloedverdunners daarvoor, er werd gezegd dat t niet zo ernstig was.
Goed dat ze naar de dokter is gegaan! Als ze in het ziekenhuis moet blijven dan is dat maar goed ook. Daar kunnen ze haar hart in de gaten houden en eventueel ingrijpen mocht dat nodig zijn. Het is echt de beste plek voor haar om te zijn als het niet helemaal goed gaat. Het is niet leuk zo met de kerst, maar het is ook wel geruststellend.quote:maar nou had ze gisteren de hele tijd hartklopingen en t idee dat haar beha te strak zat (ofwel drukkend gevoel op de borst) en toen ben ik heel boos geworden dat ze ermee naar de dokter moest...
maar nu moet ze dus door naar t ziekenhuis...ik hoop zo dat ze niet vlak voor kerst t ziekenhuis in moet (blijven) of dat er iets echt ergs is...![]()
gatverdegatver
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:22 schreef conleche het volgende:
Dank Greys!! Ik geloof dat ik te ver achter sta om die warme sloffen te winnen. Esse heeft al gestemd en ook op mij!!McAbba nog niet! En SHE ook niet. Ik wil eiks wel winnen. Zal ik er nog snel even wat blote tetten tegenaan gooien??
![]()
Want Co heeft d'r avatar zelf getekend!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:24 schreef conleche het volgende:
[..]
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2
Op mij!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:25 schreef Isegrim het volgende:
Oh nou ja ik vond die van jou toevallig ook juist heel leuk dus dan maar.
Ik krijg ze voor kerstquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:29 schreef Isegrim het volgende:
Fucking hell, die sloffen wil ik echt hebben trouwens. Ik heb altijd ijspoten.
Doe es foto van buik, anders weet ik niet of ik ga bieden!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:37 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben nu 3 koppen thee en een mok bouillon verder en de pijn neemt een beetje af. Het zijn echt van die vlagen. Ik ga niet naar huis, het is nu wel te doen. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik iets verkeerds heb gegeten. Misschien combi stress + te weinig slaap..
* Buik op Marktplaats zet *
vrouwen *smiley die met de ogen rolt*quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:25 schreef Greys het volgende:
McAbba, ruk je eens los van je huppelfilm, stem je ook even????[/b]
Klinkt als een beetje verstoppingquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:37 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben nu 3 koppen thee en een mok bouillon verder en de pijn neemt een beetje af. Het zijn echt van die vlagen. Ik ga niet naar huis, het is nu wel te doen. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik iets verkeerds heb gegeten. Misschien combi stress + te weinig slaap..
* Buik op Marktplaats zet *
Ziet er best goed uit! Hoe gaat risotto maken je af? Lukt dat een beetje? Ik ga op 2 januari voor het eerst sinds lange tijd weer risotto maken en ik kijk er nu al tegenop!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
T: appel
L: 4 crackers met chocopasta (ik heb een nieuwe verslaving), gekookt eitje
T: uur fietsen
T: yoghurt met muesli
D: risotto met groentenburger
T: vanilleroomtoetje
I laf u 4ever!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vrouwen *smiley die met de ogen rolt*
Co, mijn stem is voor jou
Nee, dat is het stomme. Ze zijn gewoon de polka aan het doen om mij te pesten. .quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Klinkt als een beetje verstopping.
Vanavond wordt m'n eerste keer en ik volg een héél simpel recept van ah.nl.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ziet er best goed uit! Hoe gaat risotto maken je af? Lukt dat een beetje? Ik ga op 2 januari voor het eerst sinds lange tijd weer risotto maken en ik kijk er nu al tegenop!
Ik dus ook, want ik heb ook altijd ijspotenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:29 schreef Isegrim het volgende:
Fucking hell, die sloffen wil ik echt hebben trouwens. Ik heb altijd ijspoten.
Zie ik daar een driehoeksverhouding opbloeien op de Savanne?quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dus ook, want ik heb ook altijd ijspoten. Kan drie paar sokken aan trekken en met m'n poten tegen de verwarming Mark aan gaan liggen, maar het helpt niet
.
www.kokenmetkarin.nl is de site voor makkeijke en lekkere recepten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanavond wordt m'n eerste keer en ik volg een héél simpel recept van ah.nl.. Het werkt bij mij het beste als ik begin met iets gemakkelijks, om zelfvertrouwen te krijgen. En zulke dingen moet je niet zeggen, dan word ik bang!
Nee dat zeg ik altijd omdat m'n vader zo heetquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt over 10 jaar niet persé rimpels en onelastisch vel hoor! Dat ligt aan je genen vooral!!
Neen, ben jij dus half frans?? En spreek je de taal vloeiend?
zo nu ga ik echt echt slapen!
driehoek? wat nu weer?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zie ik daar een driehoeksverhouding opbloeien op de Savanne?![]()
Awee-mawep, awee-mawep, awee-mawep
Oh, die ga ik bij m'n favorieten zetten! Ik ben nog maar een enorme beginner wat koken betreft hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
www.kokenmetkarin.nl is de site voor makkeijke en lekkere recepten.
Risotto is een kwestie van alles goed voorbereiden zodat je tijdens de bereiding alleen maar dingen hoeft toe te voegen en hoeft te roeren.
Ik heb genoeg kennis ende kunde om dat heel clever te doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Gaan we nu ineens SHE aanmoedigen te crashen terwijl iedereen weet dat crashdiëten de allerbeste manier zijn om dik te wordenWhatever. SHE, doe een beetje verstandig, je bènt al heel erg mooi en anders is Photoshop je beste vriendin, niet een crashdieet.
DML, fijn, toch nog goed nieuws dit jaaren gefeliciteerd!
En kwak een knuffel, een ouderwetse knuffel zelfs {{{{{{{{{{kwakske & mama van kwak}}}}}}}}}
Het is echt 1 van mijn favoriete sites. Eenvoudige, maar lekkere recepten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, die ga ik bij m'n favorieten zetten! Ik ben nog maar een enorme beginner wat koken betreft hoor.. Maar ik vind het wel steeds leuker en kan niet wachten tot ik een hele keuken voor mezelf heb, met alle benodigdheden.
. Deeg rol ik nu nog met een longdrinkglas.
.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanavond wordt m'n eerste keer en ik volg een héél simpel recept van ah.nl.. Het werkt bij mij het beste als ik begin met iets gemakkelijks, om zelfvertrouwen te krijgen. En zulke dingen moet je niet zeggen, dan word ik bang!
Iets te gare/kleffe risotto vind ik anders ook héérlijk!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Ik vind risotto maken nu typisch niet een geval van 'het lukt wel als je een goede voorbereiding hebt'. De timing vind ik het lastigst: hoe hoog zet ik mijn vuur, wanneer voeg ik mijn laatste scheut bouillon toe en wanneer zet ik het gas uit? Risotto is al gauw nét te gaar of net niet gaar genoeg, net te soppig of net niet soppig genoeg.
Maar ach, dat is muggenziften, hoor!
Whehehe, daarom heb ik laatst voor een paar euro bij de Hema een deegroller gekocht. Dan krijg ik niet meer elke keer deuken in mijn deeg van het tuutje van de maatbekerquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, die ga ik bij m'n favorieten zetten! Ik ben nog maar een enorme beginner wat koken betreft hoor.. Maar ik vind het wel steeds leuker en kan niet wachten tot ik een hele keuken voor mezelf heb, met alle benodigdheden.
. Deeg rol ik nu nog met een longdrinkglas.
.
Hangt er vanaf, houd ie van koken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:15 schreef P.F het volgende:
Oh is het leuk nu vriendje bijna een keuken voor zichzelf heeft hem keukenspullen te geven of is dat sufff
Feli DML
Dan ben je bij deze de liefste lurker in de hele wereld!!! En omdat je hebt gepost: welkom en blijf!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:13 schreef kaatjejannie het volgende:
deze lurker heeft ook op Conleche gestemd!
Ja heel erg maar hij kan het niet en heeft geen spullen dus ben ik zijn kookgoeroequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, houd ie van koken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |