Vanavond wordt m'n eerste keer en ik volg een héél simpel recept van ah.nl.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ziet er best goed uit! Hoe gaat risotto maken je af? Lukt dat een beetje? Ik ga op 2 januari voor het eerst sinds lange tijd weer risotto maken en ik kijk er nu al tegenop!
Ik dus ook, want ik heb ook altijd ijspotenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:29 schreef Isegrim het volgende:
Fucking hell, die sloffen wil ik echt hebben trouwens. Ik heb altijd ijspoten.
Zie ik daar een driehoeksverhouding opbloeien op de Savanne?quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dus ook, want ik heb ook altijd ijspoten. Kan drie paar sokken aan trekken en met m'n poten tegen de verwarming Mark aan gaan liggen, maar het helpt niet
.
www.kokenmetkarin.nl is de site voor makkeijke en lekkere recepten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanavond wordt m'n eerste keer en ik volg een héél simpel recept van ah.nl.. Het werkt bij mij het beste als ik begin met iets gemakkelijks, om zelfvertrouwen te krijgen. En zulke dingen moet je niet zeggen, dan word ik bang!
Nee dat zeg ik altijd omdat m'n vader zo heetquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt over 10 jaar niet persé rimpels en onelastisch vel hoor! Dat ligt aan je genen vooral!!
Neen, ben jij dus half frans?? En spreek je de taal vloeiend?
zo nu ga ik echt echt slapen!
driehoek? wat nu weer?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zie ik daar een driehoeksverhouding opbloeien op de Savanne?![]()
Awee-mawep, awee-mawep, awee-mawep
Oh, die ga ik bij m'n favorieten zetten! Ik ben nog maar een enorme beginner wat koken betreft hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
www.kokenmetkarin.nl is de site voor makkeijke en lekkere recepten.
Risotto is een kwestie van alles goed voorbereiden zodat je tijdens de bereiding alleen maar dingen hoeft toe te voegen en hoeft te roeren.
Ik heb genoeg kennis ende kunde om dat heel clever te doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Gaan we nu ineens SHE aanmoedigen te crashen terwijl iedereen weet dat crashdiëten de allerbeste manier zijn om dik te wordenWhatever. SHE, doe een beetje verstandig, je bènt al heel erg mooi en anders is Photoshop je beste vriendin, niet een crashdieet.
DML, fijn, toch nog goed nieuws dit jaaren gefeliciteerd!
En kwak een knuffel, een ouderwetse knuffel zelfs {{{{{{{{{{kwakske & mama van kwak}}}}}}}}}
Het is echt 1 van mijn favoriete sites. Eenvoudige, maar lekkere recepten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, die ga ik bij m'n favorieten zetten! Ik ben nog maar een enorme beginner wat koken betreft hoor.. Maar ik vind het wel steeds leuker en kan niet wachten tot ik een hele keuken voor mezelf heb, met alle benodigdheden.
. Deeg rol ik nu nog met een longdrinkglas.
.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanavond wordt m'n eerste keer en ik volg een héél simpel recept van ah.nl.. Het werkt bij mij het beste als ik begin met iets gemakkelijks, om zelfvertrouwen te krijgen. En zulke dingen moet je niet zeggen, dan word ik bang!
Iets te gare/kleffe risotto vind ik anders ook héérlijk!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Ik vind risotto maken nu typisch niet een geval van 'het lukt wel als je een goede voorbereiding hebt'. De timing vind ik het lastigst: hoe hoog zet ik mijn vuur, wanneer voeg ik mijn laatste scheut bouillon toe en wanneer zet ik het gas uit? Risotto is al gauw nét te gaar of net niet gaar genoeg, net te soppig of net niet soppig genoeg.
Maar ach, dat is muggenziften, hoor!
Whehehe, daarom heb ik laatst voor een paar euro bij de Hema een deegroller gekocht. Dan krijg ik niet meer elke keer deuken in mijn deeg van het tuutje van de maatbekerquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, die ga ik bij m'n favorieten zetten! Ik ben nog maar een enorme beginner wat koken betreft hoor.. Maar ik vind het wel steeds leuker en kan niet wachten tot ik een hele keuken voor mezelf heb, met alle benodigdheden.
. Deeg rol ik nu nog met een longdrinkglas.
.
Hangt er vanaf, houd ie van koken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:15 schreef P.F het volgende:
Oh is het leuk nu vriendje bijna een keuken voor zichzelf heeft hem keukenspullen te geven of is dat sufff
Feli DML
Dan ben je bij deze de liefste lurker in de hele wereld!!! En omdat je hebt gepost: welkom en blijf!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:13 schreef kaatjejannie het volgende:
deze lurker heeft ook op Conleche gestemd!
Ja heel erg maar hij kan het niet en heeft geen spullen dus ben ik zijn kookgoeroequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, houd ie van koken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |