Wie? Waar?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Gaan we nu ineens SHE aanmoedigen te crashen terwijl iedereen weet dat crashdiëten de allerbeste manier zijn om dik te wordenWhatever. SHE, doe een beetje verstandig, je bènt al heel erg mooi en anders is Photoshop je beste vriendin, niet een crashdieet.
Waarom krijgt ze bloedverdunners? In verband met die medicijnen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:29 schreef kwakveense het volgende:
getverdemme.... mn moeder belt net dat ze door de huisats naar t ziekenhuis gestuurd is ivm dr hart...![]()
ze heeft hartritme stoornissen en krijgt sinds een paar weken medicijnen en bloedverdunners daarvoor, er werd gezegd dat t niet zo ernstig was.
Goed dat ze naar de dokter is gegaan! Als ze in het ziekenhuis moet blijven dan is dat maar goed ook. Daar kunnen ze haar hart in de gaten houden en eventueel ingrijpen mocht dat nodig zijn. Het is echt de beste plek voor haar om te zijn als het niet helemaal goed gaat. Het is niet leuk zo met de kerst, maar het is ook wel geruststellend.quote:maar nou had ze gisteren de hele tijd hartklopingen en t idee dat haar beha te strak zat (ofwel drukkend gevoel op de borst) en toen ben ik heel boos geworden dat ze ermee naar de dokter moest...
maar nu moet ze dus door naar t ziekenhuis...ik hoop zo dat ze niet vlak voor kerst t ziekenhuis in moet (blijven) of dat er iets echt ergs is...![]()
gatverdegatver
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:22 schreef conleche het volgende:
Dank Greys!! Ik geloof dat ik te ver achter sta om die warme sloffen te winnen. Esse heeft al gestemd en ook op mij!!McAbba nog niet! En SHE ook niet. Ik wil eiks wel winnen. Zal ik er nog snel even wat blote tetten tegenaan gooien??
![]()
Want Co heeft d'r avatar zelf getekend!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:24 schreef conleche het volgende:
[..]
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2
Op mij!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:25 schreef Isegrim het volgende:
Oh nou ja ik vond die van jou toevallig ook juist heel leuk dus dan maar.
Ik krijg ze voor kerstquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:29 schreef Isegrim het volgende:
Fucking hell, die sloffen wil ik echt hebben trouwens. Ik heb altijd ijspoten.
Doe es foto van buik, anders weet ik niet of ik ga bieden!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:37 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben nu 3 koppen thee en een mok bouillon verder en de pijn neemt een beetje af. Het zijn echt van die vlagen. Ik ga niet naar huis, het is nu wel te doen. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik iets verkeerds heb gegeten. Misschien combi stress + te weinig slaap..
* Buik op Marktplaats zet *
vrouwen *smiley die met de ogen rolt*quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:25 schreef Greys het volgende:
McAbba, ruk je eens los van je huppelfilm, stem je ook even????[/b]
Klinkt als een beetje verstoppingquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:37 schreef Anosmie het volgende:
Ik ben nu 3 koppen thee en een mok bouillon verder en de pijn neemt een beetje af. Het zijn echt van die vlagen. Ik ga niet naar huis, het is nu wel te doen. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik iets verkeerds heb gegeten. Misschien combi stress + te weinig slaap..
* Buik op Marktplaats zet *
Ziet er best goed uit! Hoe gaat risotto maken je af? Lukt dat een beetje? Ik ga op 2 januari voor het eerst sinds lange tijd weer risotto maken en ik kijk er nu al tegenop!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:
O: Brinta
T: appel
L: 4 crackers met chocopasta (ik heb een nieuwe verslaving), gekookt eitje
T: uur fietsen
T: yoghurt met muesli
D: risotto met groentenburger
T: vanilleroomtoetje
I laf u 4ever!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vrouwen *smiley die met de ogen rolt*
Co, mijn stem is voor jou
Nee, dat is het stomme. Ze zijn gewoon de polka aan het doen om mij te pesten. .quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Klinkt als een beetje verstopping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |