Suuuuuper!!!quote:
Vandaar dus het kledingrek, ja.quote:
Nouja zeg, wat een huftersquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die grote vrienden lieten niks meer van zich horenNiet netjes....
Nee bij mij om de hoek zo ongeveer. Ik kan er met de tram naar toe.
Bij een klein accountants kantoor in Den Haag. Zelfde functie als dat ik altijd al had. Iets minder salaris maar dat boeit op dit moment niet want daar zit wel rek in als ik goed werk aflever. Ik heb een baan en dichtbij, dat is wat telt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vandaar dus het kledingrek, ja.
DML! Gefeliciteerd!. Wat voor baan is het?
Gefeliciteerd!!!!quote:
Ik doe mee met de pannekoekjes vandaagquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:46 schreef kwakveense het volgende:
inderdaad, op een beter jaar voor DML
en Mo, wat naar van je motor!! bah!
eerste dagje van mijn vakantieheerlijk, vandaag is kerstcadeautjeskoopdag.
lijstje:
11.00u pannenkoekie met zoetstof
13.00u pannenkoekies met ham
15.00u pannenkoekie met zoetstof
18.00u veel groentjes met een stukje vlees (nog even naar de winkel om t te kopen)
20.00u zilveruitjes ofzo
xx
Dat is zeker wat telt! Helemaal geweldig. We wachten geduldig af op andere goede berichten want je weet hè, al het goede komt in drieën!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bij een klein accountants kantoor in Den Haag. Zelfde functie als dat ik altijd al had. Iets minder salaris maar dat boeit op dit moment niet want daar zit wel rek in als ik goed werk aflever. Ik heb een baan en dichtbij, dat is wat telt!
Mogguh Miss Puppelquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik doe mee met de pannekoekjes vandaag
Ik ben een man van vele talenten...quote:
Nou het is toch echt uitquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is zeker wat telt! Helemaal geweldig. We wachten geduldig af op andere goede berichten want je weet hè, al het goede komt in drieën!.
Die plaatjes van jou altijdquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat??
[ afbeelding ]
Wat een feest!!!
[ afbeelding ]
Kerst is gered!!!
[ afbeelding ]
Ik ben vanmorgen meer vierkante-ogen-en-flink-veel-gegaap-in-pink.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Morgen Miss Puppel![]()
Nog steeds pretty in pink?
Heb je hem meegenomen naar het werk?? Zodat je er af en toe stiekem naar kan loeren?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen meer vierkante-ogen-en-flink-veel-gegaap-in-pink.
Not so prrrrrrrrrretty
Ik kan vandaag niet meer lopen of mezelf aankleden, dus volgens mij wel goed.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:15 schreef conleche het volgende:
SHE, hoe gaat het trainen? En hoeveel is er af al? Of is dat classified info??
Ga naar huis muts!quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:28 schreef Anosmie het volgende:
Hier is het een beetje kut.. Ik heb sinds gistermiddag buikpijn en t wordt steeds erger. En ik heb niks raars gegeten!Heb net voorover op mn bureau gelegen.. Nog even en ik heb voor altijd
6 7
y
op mn neus staan..
Nee hij ligt thuis op me te wachtenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je hem meegenomen naar het werk?? Zodat je er af en toe stiekem naar kan loeren?
Sinds we skypen zit ik nu ook iedere keer keihard op de enter te rammen hier, maar dan gebeurt er niets en staat je berichtje er een half uur later nog steeds zo![]()
Oh bah! Ik hoop dat het meevalt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:29 schreef kwakveense het volgende:
getverdemme.... mn moeder belt net dat ze door de huisats naar t ziekenhuis gestuurd is ivm dr hart...![]()
ze heeft hartritme stoornissen en krijgt sinds een paar weken medicijnen en bloedverdunners daarvoor, er werd gezegd dat t niet zo ernstig was.
maar nou had ze gisteren de hele tijd hartklopingen en t idee dat haar beha te strak zat (ofwel drukkend gevoel op de borst) en toen ben ik heel boos geworden dat ze ermee naar de dokter moest...
maar nu moet ze dus door naar t ziekenhuis...ik hoop zo dat ze niet vlak voor kerst t ziekenhuis in moet (blijven) of dat er iets echt ergs is...![]()
gatverdegatver
Het is er nu al gezellig zie ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:53 schreef Isegrim het volgende:
Wie klaagt er mee?PMS (vrouwentopic, niet voor mannen dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |