Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:52 schreef Isegrim het volgende:
Soms lijkt het me een stuk makkelijker om een man te zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Premenstrual_syndromequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Schrijf PMS eens uit want snap er geen kut van....
Nee, vrouw.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:53 schreef Heathen. het volgende:
Man.
Breezersletjes produceren?quote:Je wordt oud en lelijk, kan niet meer breezersletjes produceren dus: maak er een eind aan.
quote:Maar het meest frustrerende is dat je wéét hoe het komt dat je je zo voelt, zo doet, maar toch lukt het je niet om eraan te ontstijgen.
Dat is nu juist het probleem! Pas nadat je hebt lopen ruziezoeken realiseer je je hoe het komt dat je weer eens de bitch uithing.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:56 schreef de_boswachter het volgende:
Aha ok. Maar als je toch weet dat je een enorm kutwijf bent in je "PMS" dan doe je daar toch wat aan ?
Ik bespeur hier een gevalletje van: Aandachttrekkerij. Je weet dat je een gedrocht bent in deze periode, klacht erover, maar doet er verder niks aan?
maar bied je dan ook je excuses aan ? Nee zeker.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem! Pas nadat je hebt lopen ruziezoeken realiseer je je hoe het komt dat je weer eens de bitch uithing.
Never underestimate the power of female hormones.
Nee, alleen mijn vriend moet het ontgelden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:59 schreef fathank het volgende:
Zolang je mij er maar niet mee lastig valt.
Dat is gewoon niet nadenken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Never underestimate the power of female hormones.
Natuurlijk bied ik mijn excuses aan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
maar bied je dan ook je excuses aan ? Nee zeker.
En daarom negeer ik mijn vriendin ook altijd 2 weken in de maand.
Dat had ik ook altijd ja. Maar als je het dan hardop zei waren de rapen gaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:00 schreef Isegrim het volgende:
En weet je wat ook zo erg is? Dat mijn vriend eerder doorheeft dan ik dat ik ongesteld moet worden.
.....quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Natuurlijk bied ik mijn excuses aan.
En weet je wat ook zo erg is? Dat mijn vriend eerder doorheeft dan ik dat ik ongesteld moet worden.
Ik zeg niet dat mannen er geen last van hebben. Die hebben er misschien nog wel meer last van dan wij. Maar vrouwen begrijpen wat ik bedoel en mannen niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:00 schreef zquing het volgende:
alsof als man zijnde daar geen last van hebt, mn ex was niet te genieten als ze weer aan de PMS was
"Its the only time in my life I ever think about wishing I'd been a man. But you know that only leaves one thing. Because if I had been a man, I'd be somewhere right this very minute with some ole cranky, naggin', raggin', hateful woman with those PMS Blues. "quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |