quote:
Ik doe het ook maar lieverbeter zelf.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik herken ook de klachen over mannen. Maar ik doe het meeste maar gewoon zelf. Ik ben nogal precies enzo. Liever zelf doen dan erover kibbelen.
Jullie zijn echt net een getrouwd stelquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dit is zó herkenbaar, PF. Ik ben bang dat dat echt de mannen eigen is. Moet wel zeggen dat het hier beter is geworden in de loop der jaren, maar in het begin moest ik ook alles zeggen. En nog steeds krijg ik regelmatig "Jaja, zeur niet zo!" naar m'n hoofd geslingerd als ik hem vraag iets te doen, terwijl ik weet dat hij het niet doet als ik het niet vraag / zeg.
Shhht!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Jullie zijn echt net een getrouwd stel
Ik doe het ook liever zelf, want ik doe het sneller en beter en inderdaad, gekibbel erover kost tijd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik herken ook de klachen over mannen. Maar ik doe het meeste maar gewoon zelf. Ik ben nogal precies enzo. Liever zelf doen dan erover kibbelen.
klachten over mannen? nope...doesn't ring a bellquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:53 schreef Isegrim het volgende:
ik wilde zeggen 'maar dan zonder de sex..', maar goed, als je maar lang genoeg getrouwd bent...quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Shhht!
We wonen hier nu eenmaal samen in één huis, zijn best friends en dan krijg je dat.
Ik ga binnenkort wel een werkster nemen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik doe het ook liever zelf, want ik doe het sneller en beter en inderdaad, gekibbel erover kost tijd.
Echter ik heb mínder vrije tijd dan hij omdat ik naast mijn werk studeer. Maar goed, dat is mijn eigen keuze. En een werkster willen we niet (vreemde in je huis, bang katje etc.).
't is nu even niet anders.
Nee, voor seks ga ik het huis uitquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik wilde zeggen 'maar dan zonder de sex..', maar goed, als je maar lang genoeg getrouwd bent...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:08 schreef -Nienna- het volgende:
Ik strijk niet...koop zelf geen kleding wat gestreken moet worden en meneer strijkt zijn eigen overhemden
Oh sorry, ik had geen idee wat voor werk ze doet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze het over haar werk heeft.
my point exactlyquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, voor seks ga ik het huis uit.
Nee gelukkig niet. Hij heeft de hele nacht bij mijn wederhelft op zijn rug gezeten (terwijl hij sliep)quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:46 schreef Greys het volgende:
Kim, goed geslapen?
Of heeft er een monster in je oor geblèrd? (En dan doel ik op de kat... niet op Het Kind!)
EBay! Jouw motor is behoorlijk populair, dus tweedehands onderdelen zijn vast goed op i'net te vinden. Nieuwe uitlaten zijn achterlijk duur (edit: valt me nog mee eigenlijk), maar een tweedehands koop je ze voor minder. Even op eBay gespiekt, nieuw heb je dempers voor 300 euro, bochten voor 200. Een balanspot kost ook 100 euro.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
motor weggebracht voor beurt, blijkt het een zo goed als total loss te zijnrepareren zou me 1400 euro kosten...... zo als ik thuis ben maar even overleggen al vrees ik het ergste
kan wel janken
hele uitlaatsysteem is naar de klote.....
Zjuust! Zo wordt dat hier thuis precies hetzelfde gedaan altijd!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:28 schreef loveli het volgende:
[..]
EBay! Jouw motor is behoorlijk populair, dus tweedehands onderdelen zijn vast goed op i'net te vinden. Nieuwe uitlaten zijn achterlijk duur, maar een tweedehands koop je ze voor minder. Even op eBay gespiekt, nieuw heb je dempers voor 300 euro, bochten voor 200. Een balanspot kost ook zoiets.
Hier een complete set voor 670 euro incl. verzendkosten.
Paar dichtingen en wat handige handjes erbij en je bent klaar.
Nou ik vind dat bedrag al een stuk netter dan 1400 euro. En als 'ie op die manier nog een paar jaar mee kan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat snap ik allemaal wel, maar de vraag is of ik dat uit WIL geven aan een motor die me maar 2500 heeft gekost... 675 euro komt ook nog eens bovenop de reguliere beurt zeg maar, en dat héb ik er gewoon niet voor over, waarschijnlijk..
Mijn meneer is een strijkn00b.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:08 schreef -Nienna- het volgende:
Ik strijk niet...koop zelf geen kleding wat gestreken moet worden en meneer strijkt zijn eigen overhemden
Ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn meneer is een strijkn00b.Hij doet er zonder overdrijven een half uur over om een overhemd redelijk netjes te krijgen. Uit erbarmen doe ik het dus maar.
Is er iets te vieren? Echt waar?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
Tast toe, dames en heren!
Ik ook. Ik moet wel toegeven dat ik het opvouwen daarna de grootste hel vind, dus dat doe ik niet meer. Ik heb er speciaal een kledingrek voor aangeschaft.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik doe het in minder dan vijf minuten.
ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik doe het in minder dan vijf minuten.
Dat en ik heb een baanquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:41 schreef Greys het volgende:
Ben je jarig DML??
GEFELICITEERD!!!!!
En dat het aankomende jaar maar een véél betere mag worden dan het afgelopen jaar!
Opvouwen? Ophangen, veel beter.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet wel toegeven dat ik het opvouwen daarna de grootste hel vind, dus dat doe ik niet meer. Ik heb er speciaal een kledingrek voor aangeschaft..
Gefeliciteerd2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |