quote:
Ik doe het ook maar lieverbeter zelf.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik herken ook de klachen over mannen. Maar ik doe het meeste maar gewoon zelf. Ik ben nogal precies enzo. Liever zelf doen dan erover kibbelen.
Jullie zijn echt net een getrouwd stelquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dit is zó herkenbaar, PF. Ik ben bang dat dat echt de mannen eigen is. Moet wel zeggen dat het hier beter is geworden in de loop der jaren, maar in het begin moest ik ook alles zeggen. En nog steeds krijg ik regelmatig "Jaja, zeur niet zo!" naar m'n hoofd geslingerd als ik hem vraag iets te doen, terwijl ik weet dat hij het niet doet als ik het niet vraag / zeg.
Shhht!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Jullie zijn echt net een getrouwd stel
Ik doe het ook liever zelf, want ik doe het sneller en beter en inderdaad, gekibbel erover kost tijd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik herken ook de klachen over mannen. Maar ik doe het meeste maar gewoon zelf. Ik ben nogal precies enzo. Liever zelf doen dan erover kibbelen.
klachten over mannen? nope...doesn't ring a bellquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:53 schreef Isegrim het volgende:
ik wilde zeggen 'maar dan zonder de sex..', maar goed, als je maar lang genoeg getrouwd bent...quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Shhht!
We wonen hier nu eenmaal samen in één huis, zijn best friends en dan krijg je dat.
Ik ga binnenkort wel een werkster nemen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik doe het ook liever zelf, want ik doe het sneller en beter en inderdaad, gekibbel erover kost tijd.
Echter ik heb mínder vrije tijd dan hij omdat ik naast mijn werk studeer. Maar goed, dat is mijn eigen keuze. En een werkster willen we niet (vreemde in je huis, bang katje etc.).
't is nu even niet anders.
Nee, voor seks ga ik het huis uitquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik wilde zeggen 'maar dan zonder de sex..', maar goed, als je maar lang genoeg getrouwd bent...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:08 schreef -Nienna- het volgende:
Ik strijk niet...koop zelf geen kleding wat gestreken moet worden en meneer strijkt zijn eigen overhemden
Oh sorry, ik had geen idee wat voor werk ze doet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze het over haar werk heeft.
my point exactlyquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, voor seks ga ik het huis uit.
Nee gelukkig niet. Hij heeft de hele nacht bij mijn wederhelft op zijn rug gezeten (terwijl hij sliep)quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:46 schreef Greys het volgende:
Kim, goed geslapen?
Of heeft er een monster in je oor geblèrd? (En dan doel ik op de kat... niet op Het Kind!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |