O, dit is zó herkenbaar, PF. Ik ben bang dat dat echt de mannen eigen isquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:33 schreef P.F het volgende:
Hoi vrouwen (misschien ook mannen) in dit topic. Ik denk dat dit een typisch vrouwen probleem isAls er iets moet gebeuren (afwas, koken, dingen in de koelkast zetten, opruimen, etc) dan moet ik dat altijd zeggen anders gebeurt het niet
(Bijv als ik bij
eet doet hij de afwas als zijn borden op zijn, of hij neemt het mee naar de vaatwasser thuis...) Maar bij mij doet hij dat ook niet.. Dus dan doe ik het soms ook maar niet of ik vraag of hij dingen wil doen en dan leg ik hem uit hoe en wat. Maar dan zegt hij standaard: Jaa ik ben niet debiel of zo natuurlijk snap ik dat/doe ik dat.
Maar als ik niets zeg doet hij niets! Dus ik zei: ik weet dat je niet debiel bent maar als ik niets doe doe je niets dus wil je dit en dit en dit doen. (Er was geen ruzie hoor dit kunnen wij gewoon tegen elkaar zeggen) Hij vond dat dat niet waar was.. Dus ik gister een enorme afwas aan het wegwerken en hij: nee wacht even, ik help je zo, nog niet beginnen!
Dus ik wachten.. En hij 20% opruimen, oké *klaar*
En ik ben dus echt GEEN fly lady/clean freak blabla.. O en hij weet niet hoe een wasmachine werkt want hij heeft geen borsten..
Is het beter niets meer te melden en alles gewoon een tering zooi te laten worden, wel alles melden en dan de standaard zeurende vrouw te worden... Wat moet ik doenEn op zich ben ik vrij makkelijk maar ik vind het toch echt niet te veel moeite om troep achter mijn kont op te ruimen.
Maar ik ben er niet consequent in: Ik heb een bank die ik vrij van spullen probeer te houden en dat lukt ook, dan legt hij er zijn kleding over *bank vol* Ik uitleggen..
Maar een week er na maak ik hem zelf weer vol troep. En zie ik zijn spullen er bij, ga ik alles opruimen, snapt hij er niets meer van. *Ik moet hem gewoon een plek geven voor z'n spullen oid)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:54 schreef SHE het volgende:
Ik heb mijn eigen smiley gekregen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:22 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
Verder heb ik weinig te melden behalve: goedemorgen allemaal!
Hm. Als mensen niet beter zouden weten klinkt dit best... dubieus!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]Hoe is het met je roze vriendje?
.
Daarom zeg ik het ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Als mensen niet beter zouden weten klinkt dit best... dubieus!
Maar mijn roze vriendje was de schuld dat ik gister zo laat ging slapen.
Oke, dat klonk nóg dubieuzer![]()
Hij roept het zelf altijd al, maar ik heb echt getroffen met m'n vriend. Hij doet meer in het huishouden dan ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:22 schreef cinnamongirl het volgende:
@PF, ik moet mijn vriend ook totaal aansturen, hoor.
Het enige dat hij uit zichzelf doet, is elke maandagochtend het vuilnis buiten zetten.
Maar als ik de was laat liggen, het beddengoed niet verschoon en niet stofzuig, dan kan het 2 weken duren of 2 maanden, maar hij zal dat dan níet opmerken en er wat aan doen.
Het ondankbaarste beroep is met recht huisvrouw zijn.
Heb wat verjaardagen gehadquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En je komt nu pas een keer hoi zeggen? Schaam je! [ afbeelding ]
Ik neem aan dat ze het over haar werk heeftquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry als ik iets heb gemist, maar wat voor chirurgische dingen, MevrouwPuff?.
Wat kutquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
motor weggebracht voor beurt, blijkt het een zo goed als total loss te zijnrepareren zou me 1400 euro kosten...... zo als ik thuis ben maar even overleggen al vrees ik het ergste
kan wel janken
hele uitlaatsysteem is naar de klote.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |