Dude, het valt wel meequote:Op dinsdag 23 december 2008 00:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Whehe willen jullie mijn oostblok hoofd van vorig jaar zien?Verhaal bij de foto:
Ik had haast en moest nog snél even mijn OV ophalen, natuurlijk had ik weer geen pasfoto's thuis dus die moesten ook nog gemaakt worden. Nét wanneer ik op de fiets stap begint het te hozen als een madderfakker. Dus ik haasten, 20 minuten fietsen naar de stad, helemaal doorweekt, chagerijnig als de tering, lang wachten bij de fotograaf met mijn koude kleren en ja toen mocht ik.
[ afbeelding ]
Oh ik heb nu alweer lang haar, dat korte is niet wat voor mij dacht ik zo.
wat suggereer je?quote:
Daar heb je wel een punt ja! Zie je wel, ik kom nooit van die vent afquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:15 schreef neen het volgende:
misschien ook wel Maart niet omdat dat de maand voor koninginnedag is en April omdat dan koninginnedag is.
Ze bedoelt alleeeeeen maar dat jij óók (net als ik natuurlijkquote:
da's absoluut iets dat we gemeenschappelijk hebben jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Ze bedoelt alleeeeeen maar dat jij óók (net als ik natuurlijk![]()
) lekker bent maar tóch vrijgezel! Toch?
Waarom snappen vrouwen dan weer wèl meteen wat ik bedoel en zoeken mannen daar weer iets achter?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Ze bedoelt alleeeeeen maar dat jij óók (net als ik natuurlijk![]()
) lekker bent maar tóch vrijgezel! Toch?
da;s ook vanuit het mannelijk perspectief wel zo, hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:26 schreef Esse_est het volgende:
[..]
McSexen zijn lastig hoor. McOnenighters niet, maar daar zijn we niet van gediend!
evolutie, denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom snappen vrouwen dan weer wèl meteen wat ik bedoel en zoeken mannen daar weer iets achter?
McSex en een onenighters verschillen zoals lid zijn van de bib en de ECI.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:31 schreef Greys het volgende:
Vrouwen met een McSex zullen ook niet zo vreemd aankijken tegen onenighters toch?
Of zie ik dat nou zo verkeerd?<-- en die bedoel ik op de normale manier
Hm. Nooit zo over nagedacht eigenlijk. Over dat verschil.
Ah ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:37 schreef Esse_est het volgende:
[..]
McSex en een onenighters verschillen zoals lid zijn van de bib en de ECI.
You got to be kidding mequote:Op dinsdag 23 december 2008 00:48 schreef Esse_est het volgende:
SchattieSHE voor zover ik weet heet het Maaike, dus is het geen man. Ik heb geen contact meer met hem en voor zover ik om me heen hoor voelt hij zich steeds minder gebonden aan 'ons' dorp... ik hoop dat het na de carnaval over is en dat hij dan fijn in jouw oude stad blijft hangen,...
PF, doe een leuke muziekzender op, met koptelefoon.
Allemaal vreetzakken hier, Bloes. Ze kunnen zich geen dag gedragenquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Dit topic voor den dunnen en ander gespuis is errug leuk om te lurken
Klopt, ik heb dus vandaag lemper gemaakt (althans, alleen nog het vlees) en dat is zo lekker dat ik steeds snoepquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Allemaal vreetzakken hier, Bloes. Ze kunnen zich geen dag gedragen
Heldquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:52 schreef neen het volgende:
PF, ik heb op jou gestemd bij de kerstavatar wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ennnn dat ga ik doen met fitness en gezond eten. Dus.
Ook al weet ik dat ik niet geloofwaardig ben maar goed...
Kun je die ook vega maken? Want die zijn zo lekker en Mr P.F moet ze ook kennen!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:53 schreef neen het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dus vandaag lemper gemaakt (althans, alleen nog het vlees) en dat is zo lekker dat ik steeds snoepmorgen de rijst fixen en rollen en dan snoep ik de rest
Masterlekker
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:54 schreef SHE het volgende:
Ik heb mijn eigen smiley gekregen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:57 schreef P.F het volgende:
[..]Ik zou je doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:
Nee schatzie dat is niet erg; dertig is de botte bijl, daarvoor zie je er zonder moeite doable uit en met moeite perfect.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:00 schreef P.F het volgende:
[..]
HahaMaarr het zou oneerlijk zijn als ik zonder al te veel moeite er zo uit zie en met moeite de perfectie ga benaderen. (Tegen over jullie, snap je ) Dus vandaar..
Oké!! Nou dan gaan we samen sterk zijn! Ik heb het gevoel dat wij op dezelfde hersengolfte zitten..quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:59 schreef neen het volgende:
Ik heb ook wat jij hebt PFdus ik moet of baggy shizzle gaan dragen of er moet daar wat af!
Bij mij is het trouwens wel 200000x zo erg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who cares of dat oneerlijk is? Niemand hoeft zich te schamen omdat 'ie toevallig een goede bouw of snelle stofwisseling heeft. Maak er wel optimaal gebruik van, anders gaan we je slaan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:00 schreef P.F het volgende:
[..]
HahaMaarr het zou oneerlijk zijn als ik zonder al te veel moeite er zo uit zie en met moeite de perfectie ga benaderen. (Tegen over jullie, snap je ) Dus vandaar..
Sorry maar ik heb echt gemist wanneer jullie BFF's zijn gewordenquote:
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:07 schreef Esse_est het volgende:
Loveli is de botte bijl in dit topic.
Zomaar opeens aanwezig met een (meestal) rake opmerking.
Sorry.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb echt gemist wanneer jullie BFF's zijn geworden
Serieus, het laatste wat ik meekreeg is dat SHE je uitmaakte voor psychopatische kattenmoordenaar en nu is het SchatjeSHE etc, dus vandaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |