Hmm.. Dit lijkt een crash dieet, en dat is niet goed.. Toch? Maar nu ik verder lees zie ik dat er al veel over gezegd is..quote:Op maandag 22 december 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
Lijstje
O: water met citroen en halve liter groene organische thee
T: nee
L: 1 gekookt ei en 1 vezelcracker met ossenworst
T: veel appelz
D: struisvogel biefstukje met sla. Voor meneer met een voortreffelijke zelfgemaakte wildsaus en in balsamico gestoofde sjalotjes en dikke frieten.
Ik test graag mijn discipline. Sterker nog, de sadist in mij vind het extra leuk om mezelf te zien lijden
Loveli zei er ook iets over.quote:Op maandag 22 december 2008 23:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké dit is niet goed en weinig en zo. En je moet ook nog gezond zijn na de fotoshoot *lijkt mij*
Maar ben ik nu de enige die hier iets over zegtOf zie ik het verkeerd
O dat is mooi, want ik heb seizoen 1 hier op DVD!!quote:Op maandag 22 december 2008 23:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit met een half oog naar Nip / Tuck te kijken en het lijkt me een erg grappige serie.
Offie wel aardig is bedoel je??quote:Op maandag 22 december 2008 23:29 schreef Greys het volgende:
Co, ik bedoelde de gehele andere kant, dus de persoon die 'er aan vast zit'
Dat het daar wel vanaf hangt of ik er wel of geen hekel aan heb![]()
Zie edit, ik had 't al getypt toen was het topic dichtquote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveli zei er ook iets over.
En daarop zei SHE dat ze weet waar ze mee bezig is.
Nou ja, aardig... aardig.quote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Offie wel aardig is bedoel je??
O.
Dat bedoelde ik dus niet. Ik was meer van: voor wat hoort wat.
Nee! D'r zijn er wel een paar groen, maar die zijn gewoon stil!quote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef Greys het volgende:
Co, zit de hele puppelclub op Skype momenteel ofzo?
Ja dat natuurlijk ook!quote:Op maandag 22 december 2008 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, aardig... aardig.
Ik doelde eigenlijk meer op lekker
Al gezien of moet dat nog?quote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat is mooi, want ik heb seizoen 1 hier op DVD!!
Dat moet nog, heb ik gekocht omdat ik tijdens het zappen een keer ben blijven hangen en het leuk vond!quote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Al gezien of moet dat nog?
Ik ga pitten trouwens![]()
.
ik zit net weer even terug te lezen eigenlijkquote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef Greys het volgende:
En McAbba zit weer een huppelfilm te kijken zeker?
... nadat je weer een huppelfilm had gekeken?quote:Op maandag 22 december 2008 23:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik zit net weer even terug te lezen eigenlijk
Heb hier 4 seizoenen op DVD liggenquote:Op maandag 22 december 2008 23:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit met een half oog naar Nip / Tuck te kijken en het lijkt me een erg grappige serie.
één huppelfilm per dag is meer dan genoeg voor mijquote:Op maandag 22 december 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
... nadat je weer een huppelfilm had gekeken?
Ik ben even weg en meteen ga je nakendquote:
Deze wil ik wel even quoten en bewarenquote:Op maandag 22 december 2008 15:09 schreef Merel het volgende:
Uitmaken in december moet verboden worden. Net als in januari overigens, omdat je anders denkt "waren de feestdagen dan een farçe?". In februari mag het ook niet trouwens, vanwege valentijnsdag. Gewoon een heel kwartaal verboden om uit te maken!!
Zo dun als jij word ik niet meer in dit leven.quote:Op maandag 22 december 2008 23:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben even weg en meteen ga je nakend
Wat heeft dat te betekenen![]()
Maar echt tof en dit geeft mij motivatie om er voor te zorgen dat ik er dunner uit blijf zien gna gna
Yup yup Ik kijk teveel Avatarquote:
*decodeerd* Uhmm...dus in het land waar vingeren neuken is is slapen euhh..vingeren?quote:Op maandag 22 december 2008 23:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dan kom ik met m'n ontboezeming: ik heb een keer of vijf met een man geslapen!(waarvan vier keer met verschillende mannen).
quote:Op maandag 22 december 2008 23:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
*decodeerd* Uhmm...dus in het land waar vingeren neuken is is slapen euhh..vingeren?
O naakt ben ik niet dun. En ben ik ook niet zo strak. Dus ik geef je best een grote kansquote:Op maandag 22 december 2008 23:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo dun als jij word ik niet meer in dit leven.
Maar ik meen het wel! Wat mij betreft is december t/m februari het verboden-uit-te-maken-kwartaal!quote:Op maandag 22 december 2008 23:48 schreef P.F het volgende:
Deze wil ik wel even quoten en bewarenOok al is hij niet
bedoeld
op kerstavond....want dat is van dat hele kwartaal dan toch de beste dagquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar ik meen het wel! Wat mij betreft is december t/m februari het verboden-uit-te-maken-kwartaal!
Al overweeg ik om McSex op kerstavond te vertellen dat het afgelopen is, maar ik weet nog niet of ik daadwerkelijk zo standvastig zal blijken te zijn
Dit was wel een relaxte dag, autorijden, eten met vriendje, meerijden met vriendje en mama, winkelen (maar 12,50 uitgegeven de hele dag!), vriendje gemeet op de dam, winkelen, zu hause, ziek.. Op zich wel druk maar viel meequote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:08 schreef loveli het volgende:
Doen! Het is toch te gek voor woorden als je bij je baan betere secundaire voorwaarden hebt dan in je uh.. relatie?
Nou relaxed!quote:
Ik kreeg hoofdpijn (ooeeh dat heb ik alleen bij griep, 1x in de 3 jaar max! en verkouden. En nu voel ik mij verschrikkelijk omdat ik bang ben echt ziek te worden. En ik heb keelpijn...... Kippensoep?0quote:
Hoe lastig kan dat zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:11 schreef Merel het volgende:
Maargoed, misschien doe ik het wel niet hoor, ik verander van dag tot dag hoe ik erover denk. Ik bedoel, dan moet ik weer moeite gaan doen om een nieuw exemplaar te vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |