Heb je 't al uitgepakt?quote:Op maandag 22 december 2008 13:32 schreef Ewelina het volgende:
Ha, nog op tijd voor een jubileumtopic, terwijl ik lang niet zo veel meer post
Ik heb vandaag mijn secret Santa cadeautjes ontvangen en ze zijn leuk!Maakte mijn dag helemaal goed. Secret santa wist ook goed wat mijn smaak was, want het blauwe doosje past echt perfect bij mijn inrichting en staat heel leuk op mijn ladekast
Dank u, geheime kerstman!![]()
Mijne ga ik vanmiddag versturen
Je mocht het nog niet openen!!quote:Op maandag 22 december 2008 13:32 schreef Ewelina het volgende:
Ha, nog op tijd voor een jubileumtopic, terwijl ik lang niet zo veel meer post
Ik heb vandaag mijn secret Santa cadeautjes ontvangen en ze zijn leuk!Maakte mijn dag helemaal goed. Secret santa wist ook goed wat mijn smaak was, want het blauwe doosje past echt perfect bij mijn inrichting en staat heel leuk op mijn ladekast
Dank u, geheime kerstman!![]()
Mijne ga ik vanmiddag versturen
ook voor jou geld: ik vind je nog steeds een schatjequote:Op maandag 22 december 2008 13:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Helaas herken ik mijzelf hier een beetje in.
Gebruik eens in een zin?quote:Op maandag 22 december 2008 13:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Vroeger, in de goeie ouwe tijd, was dat nog de pijpsmiley
Oeps, ik maakte het eigenlijk automatisch openquote:
zelfs ik wist dat dat niet mochtquote:Op maandag 22 december 2008 13:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oeps, ik maakte het eigenlijk automatisch open
Ik heb het inmiddels gewijzigd. Maar ik had echt de 22e als datum in mijn hoofdquote:Op maandag 22 december 2008 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zelfs ik wist dat dat niet mocht
muts
Als jij ff je quote weghaalt, dan weet niemand dat meerquote:
Je had wel mee kunnen doen, want muts dat ik was, ben ik er de 27e ook nietquote:Op maandag 22 december 2008 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't jammer dat ik niet mee kon doen
maar soitvolgend jaar beter
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 22 december 2008 13:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als jij ff je quote weghaalt, dan weet niemand dat meer
Let op dequote:
de uitzondering die de regel bevestigt?quote:Op maandag 22 december 2008 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, helaas, ik kom je theorie ontkrachtenOpgegroeid meteen stevig neurotische vader heb ik mijzelf aangewend om oprecht flexibel te zijn
Edit: maar ik maak een uitzondering voor koffers pakken; dat kan ik echt niet!
haha...ik vroeg me al af of dat de pijpsmiley was, maar je hebt al ge-editquote:Op maandag 22 december 2008 13:38 schreef kwakveense het volgende:abbadon!!! (okej dat was dus voor ik jullie pijpsmilie discussie las
ik bedoelde "ohooooo! abbadon, wat ben je streng voor lieve clau!)
Of gewoon werkzaam in een iets ander vakgebied?quote:Op maandag 22 december 2008 13:42 schreef kwakveense het volgende:
[..]
de uitzondering die de regel bevestigt?
Wil je nog antwoord?quote:Op maandag 22 december 2008 13:37 schreef Laureline het volgende:
Oooh, zo! Ik hoopte dat er ook nog een subtiele, overdrachtelijke betekenis aan kon zitten. Maar in dat geval: doen jullie altijd doorslikken na het?
* PF opletten!*
quote:Op maandag 22 december 2008 13:27 schreef Abbadon het volgende:
Een beter mens...of een vervelende, betweterige bemoeial die haar beeld van hoe de wereld eruit zou moeten zien probeert op te leggen aan alles en iedereen in haar omgeving, zonder zich daarbij al te veel te storen aan wat hun mening over hun eigen leven is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
dat kan ook inderdaad... of gewoon gezonder bezigquote:Op maandag 22 december 2008 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of gewoon werkzaam in een iets ander vakgebied?
You go girl!!quote:Op maandag 22 december 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
Lijstje
O: water met citroen en halve liter groene organische thee
T: nee
L: 1 gekookt ei en 1 vezelcracker met ossenworst
T: veel appelz
D: struisvogel biefstukje met sla. Voor meneer met een voortreffelijke zelfgemaakte wildsaus en in balsamico gestoofde sjalotjes en dikke frieten.
Ik test graag mijn discipline. Sterker nog, de sadist in mij vind het extra leuk om mezelf te zien lijden
als ik dat zie vind ik mezelf helemaal slapquote:Op maandag 22 december 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
Lijstje
D: struisvogel biefstukje met sla. Voor meneer met een voortreffelijke zelfgemaakte wildsaus en in balsamico gestoofde sjalotjes en dikke frieten.
Ik test graag mijn discipline. Sterker nog, de sadist in mij vind het extra leuk om mezelf te zien lijden
Dus voor jezelf lukt het je niet om te bereiken wat je wilt en voor een stomme (excusez le mot) fotoshoot lukt het je binnen no time, huh? Somebody needs a wake-up call.quote:Op maandag 22 december 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
Lijstje
Ho!quote:Op maandag 22 december 2008 13:51 schreef SHE het volgende:
En chapeau dames, jullie hebben het weer gepresteerd om een volkomen onschuldige smiley tot iets ranzigs te dopen.
Ik weet heel goed waar ik sta, dank je.quote:Op maandag 22 december 2008 13:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus voor jezelf lukt het je niet om te bereiken wat je wilt en voor een stomme (excusez le mot) fotoshoot lukt het je binnen no time, huh? Somebody needs a wake-up call.
Maak eens een prioriteitenlijstje en kijk of je jezelf hoger of lager zet dan plek 20.
Ga eens goed voor jezelf zorgen.
quote:Op maandag 22 december 2008 13:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]ik heb even gereageerd via PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
Oh, ik vind het juist heel verfrissend. Ik wil graag geconfronteerd worden met hoe ik overkom en hoe zich dat verhoudt tot wie ik wil zijn. Ik heb net een cursus Presenting your reserach at conferences gevolgd dat in dat kader ook erg nuttig was. (Aanrader!)quote:Op maandag 22 december 2008 13:38 schreef kwakveense het volgende:abbadon!!! (okej dat was dus voor ik jullie pijpsmilie discussie las
ik bedoelde "ohooooo! abbadon, wat ben je streng voor lieve clau!)
Het is volstrekt herkenbaar! Ik heb het ook in de supermarkt als iets er niet meer is. Dan ga ik heel lief en charmant doen tegen een medewerker zodat die alles eraan doet om mijn probleem op te lossen.quote:ik heb serieus echt 10 minuten tot een half uurtje nodig om een plotslinge verandering van plannen of van situatie te kunnen verwerken. ik noem dat altijd mijn autistisch neurotische neiginkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |