abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64240607
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:18 schreef Abbadon het volgende:

[..]

typische vrouwenopmerking....complimentje geven, maar ondertussen wel meteen zeggen dat je het zelf nog net iets beter doet

Oh nee maar dat was niet eens de bedoeling . Zij doet het trouwens stukken beter dan ik, zie hoe ver ze is gekomen . Kom ik aan met mn halve discipline en gejojo rond dit gewicht.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 22 december 2008 @ 12:28:51 #52
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64240641
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zou ik ook echt zo'n moeder worden. Het begint ergens met een 'het is belangrijk om het leuk te hebben met Kerst' en het verzandt al gauw in een waslijst aan dingen die moeten gebeuren. Die dingen moeten gebeuren omdat ik mezelf voorhoud dat het alleen leuk kan zijn als het ook allemaal zo gebeurt als ik in mijn hoofd heb. Het is niet leuk voor anderen, dus je hebt dus alle recht om te zeuren.

Het zit me de laatste tijd vreselijk dwars dat ik zo inflexibel van karakter ben. Ik weet niet waarom het zo is, maar ik kan bijna niets hebben wat afwijkt van mijn plannen of verwachtingen. Als de deurbel gaat zonder dat ik een pakketje verwacht lukt het me eigenlijk al niet eens om de deur open te doen.
Ollie heeft dat er al aardig bij me uitgeramd, want ik ben dus ook zo inflexibel.
Ik heb zelfs een beeld in mijn hoofd van hoe een relatie eruit moet zien en als er dus iets afwijkt van dat plaatje, dan krijgt hij de wind van voren; WANT DAT IS ONJUIST!!!!
Zo heeft hij mij aan mijn verstand moeten peuteren dat de basis van een relatie niet bestaat uit bonbons, bloemen, cadeautjes en etentjes.
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op en ontneemt je zo het plezier om van het moment te genieten. Dat lukt mijn moeder nog steeds niet. Die is na elke verjaardag of feestdag compleet gesloopt en gedesillusioneerd

Het leven is veel te kort voor al die onzin, dat realiseer ik me nu wel. Al is het natuurlijk ook weer niet de bedoeling dat ik te soepel word
pi_64240647
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:13 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik vind je echt bloedmooi en absoluut shoot-waardig.
Die BWC is echt miereneuken.
Inderdaad! Je bent ontzettend mooi en erg goed teruggeplooid. 50 kilo afvallen kan echt vreselijke dingen doen met je lichaam. Bij jou zie je daar vrijwel niets van.

Het wordt hoog tijd dat je gaat leren om blij te zijn met jezelf, want voor je het weet word je oud en uitgezakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_64240653
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou nee, doe maar niet, want over 400 topics wil ik wel graag superslank zijn .
oh ja, da's waar ook. Nou ja, het ging me meer om het tópic, dat dat nog bestaat ofzo. Moge de huidige posters dan allemaal al lang en breed vertrokken zijn!! Is het duidelijk dat ik me hier uit probeer te redden? En lukt het?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_64240662
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:22 schreef Beessie-Jen het volgende:

ja idd, ik ben geestelijk echt nog wat dikker hoor...
pak ook nog steeds te grote maten in de winkel.
Hey, maar dan moet het wel superleuk zijn als je een te grote maat hebt gepakt en daarna zo twee of drie maten kleiner aan kan. Ik zou elke dag even gaan winkelen;), goed voor de motivatie!

(Ik pak in een winkel altijd twee maten en begin met de grote maat te passen. Ik haat het als kleding te klein is.)
pi_64240717
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:29 schreef Cacao het volgende:

[..]

Hey, maar dan moet het wel superleuk zijn als je een te grote maat hebt gepakt en daarna zo twee of drie maten kleiner aan kan. Ik zou elke dag even gaan winkelen;), goed voor de motivatie!

(Ik pak in een winkel altijd twee maten en begin met de grote maat te passen. Ik haat het als kleding te klein is.)
Sowieso beter dan andersom; niets zo funest voor je shoppingplezier als kleren die te klein/strak/onflatteus zijn!
pi_64240735
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Inderdaad! Je bent ontzettend mooi en erg goed teruggeplooid. 50 kilo afvallen kan echt vreselijke dingen doen met je lichaam. Bij jou zie je daar vrijwel niets van.

Het wordt hoog tijd dat je gaat leren om blij te zijn met jezelf, want voor je het weet word je oud en uitgezakt.
haha ik zal mijn best gaan doen
ik ben ook verder wel blij met mijn nieuwe uiterlijk hoor

*zelfs mijn superkorte kapsel heb ik inmiddels geaccepteerd en draag ik met gepaste trots *

@Cacao, dat is idd het voordeel... maar nu heb ik wel steeds vaker dat mijn maat uitverkocht is....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 22 december 2008 @ 12:32:54 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64240763
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Sowieso beter dan andersom; niets zo funest voor je shoppingplezier als kleren die te klein/strak/onflatteus zijn!
O ja, er zijn sowieso weinig dingen waar ik nóg chagrijniger van word. Op zo'n moment denk ik echt: "laat maar, ik ga naar huis" .
Niet meer actief op Fok!
pi_64240824
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is het dat of is het eerder zo dat je behoefte hebt aan een zekere voorspelbaarheid?
Je klinkt wel als een echte controlfreak trouwens (ben ik ook hoor ).
Ik vind voorspelbaarheid inderdaad ontzettend fijn. En ja, ik ben een vreselijke controlfreak. Ik ben me ook pijnlijk bewust van deze zaken, dus ik ben er altijd mee bezig om er verstandig mee om te gaan. Ik leg mijn familie niets op met Kerst, in mijn werk ben ik erg flexibel (ik moet wel!), en ik probeer te delegeren (maar dat is vrij lastig als bijna alle mensen in je directe omgeving maar wat graag alles aan jou overlaten).

Het is zo slopend om altijd maar na te moeten denken over de manier waarop je met dingen omgaat. En hoezeer ik ook mijn best doe, ik krijg altijd wel te horen dat ik niet normaal ben. Ik wéét dat ik niet normaal ben.
pi_64240870
Ik pak altijd 3 maten en pas de middelste het eerst . Te klein: pas grotere. Te groot: pas kleinere. En altijd hopen dat ie te groot is he .
  maandag 22 december 2008 @ 12:37:22 #61
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64240892
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind voorspelbaarheid inderdaad ontzettend fijn. En ja, ik ben een vreselijke controlfreak. Ik ben me ook pijnlijk bewust van deze zaken, dus ik ben er altijd mee bezig om er verstandig mee om te gaan. Ik leg mijn familie niets op met Kerst, in mijn werk ben ik erg flexibel (ik moet wel!), en ik probeer te delegeren (maar dat is vrij lastig als bijna alle mensen in je directe omgeving maar wat graag alles aan jou overlaten).

Het is zo slopend om altijd maar na te moeten denken over de manier waarop je met dingen omgaat. En hoezeer ik ook mijn best doe, ik krijg altijd wel te horen dat ik niet normaal ben. Ik wéét dat ik niet normaal ben.
maar is dat dan omdat het eigenlijk gewoon per se op jouw manier moet, of omdat je je er verantwoordelijk voor voelt?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64240900
Niets zo frustrerend als kleding passen in het algemeen! Vooral omdat het zelfs bij hetzelfde merk het per kledingstuk kan verschillen welke maat je hebt.
  Vis een optie? maandag 22 december 2008 @ 12:41:26 #63
70532 loveli
N
pi_64241009
Vergeet de gemiddelde verkoopster niet, die je vertelt dat je de verkeerde maat pakt.
crap in = crap out
pi_64241015
tvp
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64241100
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:37 schreef Abbadon het volgende:

[..]

maar is dat dan omdat het eigenlijk gewoon per se op jouw manier moet, of omdat je je er verantwoordelijk voor voelt?
Allebei? Ik kan al die zaken echt niet van elkaar scheiden.

Ik kan incompetentie niet uitstaan. Ik erger me aan traagheid, inefficiëntie, beperkte denkvermogens, luiheid, noem maar op. Toch ben ik wel weer een prima lerares die rekening kan houden met individuele vermogens en persoonlijke doelen. Zodra het echter gaat om iets waar ik verantwoordelijk voor ben of waar ik me verantwoordelijk voor voel, dan moet het aan mijn standaarden voldoen.

Ook hier probeer ik de volgende regel op toe te passen: verhindert het me om normaal te functioneren en relaties met anderen aan te gaan? Als ik daar "ja" op moet antwoorden dan probeer ik me aan te passen. Dat geldt bijvoorbeeld voor veel zaken in het huishouden. Hiertoe moet ik wel heel veel primaire gevoelens onderdrukken. Slopend!
  maandag 22 december 2008 @ 12:44:20 #66
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64241107
Hai.

Vanavond gaan we op vakantie (wat zeg ik, over ongeveer 5 uur!) en ik moet nog een shitload doen. Naast standaard wassen, opruimen en inpakken moet ik ook nog even alle kerstcadeau's inkopen, een berg boodschappen doen, naar een aantal speciaalzaken en naar de huisarts . En ik voel me kut, heb slecht geslapen, heb keelpijn en wil niet .
  maandag 22 december 2008 @ 12:44:40 #67
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64241120
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:41 schreef loveli het volgende:
Vergeet de gemiddelde verkoopster niet, die je vertelt dat je de verkeerde maat pakt.
Eens even kijken mevrouw. Ja, ik denk dat u een large moet hebben.

nôôôôôôôôôôôôôôôh .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64241197
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hai.

Vanavond gaan we op vakantie (wat zeg ik, over ongeveer 5 uur!) en ik moet nog een shitload doen. Naast standaard wassen, opruimen en inpakken moet ik ook nog even alle kerstcadeau's inkopen, een berg boodschappen doen, naar een aantal speciaalzaken en naar de huisarts . En ik voel me kut, heb slecht geslapen, heb keelpijn en wil niet .
Ik leef met je mee Wat een gestress joh, vakantie. Maar morgen ben je op je bestemming en dan is het weer goed en fijn om eruit te zijn
  maandag 22 december 2008 @ 12:49:23 #69
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64241258
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik leef met je mee Wat een gestress joh, vakantie. Maar morgen ben je op je bestemming en dan is het weer goed en fijn om eruit te zijn
Je hebt gelijk. Ik heb er ook ontzettend veel zin in, ik wil alleen niet(!) ziek worden op vakantie. Dat zou te wrang zijn .

Jij trouwens heeeeeeeeeel veel plezier in Afrika! Ik ben echt stikjaloers. Geen gekke dingen doen, he? . Of juist wel. In elk geval hoop ik dat je een geweldige tijd hebt!
  maandag 22 december 2008 @ 12:52:57 #70
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64241356
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
Allebei? Ik kan al die zaken echt niet van elkaar scheiden.

Ik kan incompetentie niet uitstaan. Ik erger me aan traagheid, inefficiëntie, beperkte denkvermogens, luiheid, noem maar op. Toch ben ik wel weer een prima lerares die rekening kan houden met individuele vermogens en persoonlijke doelen. Zodra het echter gaat om iets waar ik verantwoordelijk voor ben of waar ik me verantwoordelijk voor voel, dan moet het aan mijn standaarden voldoen.
het eerste klinkt erg herkenbaar, het tweede niet...Ik probeer voor mezelf altijd heel scherp te hebben waar ik nou echt, daadwerkelijk verantwoordelijk voor ben...en uiteindelijk blijkt dat meestal helemaal niet zo heel veel te zijn...je invloed op wat andere mensen doen is beperkt, en (tenzij ik hun leidinggevende ben) ben ik daar ook niet verantwoordelijk voor...je bent alleen verantwoordelijk voor je eigen gedrag, meer dan dat is arrogantie en een uitstekend recept om ongelukkig door het leven te gaan
quote:
Ook hier probeer ik de volgende regel op toe te passen: verhindert het me om normaal te functioneren en relaties met anderen aan te gaan? Als ik daar "ja" op moet antwoorden dan probeer ik me aan te passen. Dat geldt bijvoorbeeld voor veel zaken in het huishouden. Hiertoe moet ik wel heel veel primaire gevoelens onderdrukken. Slopend!
Dat klinkt slopend ja...omdat je jezelf gelijk geeft in je emoties, en niet de vraag stelt of die wel terecht zijn...je accepteert je eigen gedrag als een gegeven en gaat je vervolgens lopen ergeren aan het gedrag van anderen, terwijl je ondertussen erg sociaal wenselijk doet alsof er niks aan de hand is...je neemt jezelf niet serieus, en die anderen ook niet...en dat alles met een glimlach op je gezicht...

niet slim
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64241388
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:49 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik heb er ook ontzettend veel zin in, ik wil alleen niet(!) ziek worden op vakantie. Dat zou te wrang zijn .

Jij trouwens heeeeeeeeeel veel plezier in Afrika! Ik ben echt stikjaloers. Geen gekke dingen doen, he? . Of juist wel. In elk geval hoop ik dat je een geweldige tijd hebt!
Als je erg veel last van je keel hebt, en je moet toch nog naar de huisarts, vraag voor de zekerheid om een antibioticakuur. Ik kreeg mijn vorige vakantie ook een kuur mee, voor de zekerheid, te gebruiken als de situatie verslechterde. Dat is toen niet gebeurd, maar wel een geruststellend idee .

En verder leef ik met je mee .
pi_64241641
Zo, terug van het boodschappen doen! Allemaal lekkere dingetjes voor kerst. Ik had in m'n hoofd dat ik op tweede kerstdag een geweldig zoveelgangenmenu voor m'n vriend bij elkaar moest koken, maar eenmaal in de winkel hebben we toch besloten om te gaan gourmetten. . Hoef ik niet nog als ik thuiskom van m'n werk uren in de keuken te staan, en dit is ook veel gezelliger.

BJ is inderdaad zo mooi. . Op een slankkalender mag zij op de voorkant!

En ik herken me helemaal in Claudia's verhaal.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 december 2008 @ 13:04:04 #73
163650 Greys
pi_64241687
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou????!!! Korsakov kicks in big time!

* Door het stof kruipt en de poezelige teentjes van Greys kust....
Hihi. Gek
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64241791
Gefeliciteerd allen met topic 400! Eigenlijk zouden we net zoveel kilo's gezamenlijk moeten afvallen als de topicnr. Zou ook best kunnen, als je iedereen die hier heeft meegepost ooit erbij rekent, toch? En daar is natuurlijk ook mijn fantastische bijdrage van 2 kilo

Over bijdrages gesproken: ik heb ook Alzheimer. Net 25 euro overgemaakt voor de actie van SHE, vergeet ik m'n hele userid. te melden. Net dus weer 1 euro erbij (+ userid.!), maar nu duurt het Postbankschermpje laden al een half uur.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 december 2008 @ 13:09:01 #75
163650 Greys
pi_64241808
SHE, klinkt geweldig!
Als je me er bij wilt hebben geef je maar een gil, dan hou ik de datum vrij als die bekend is.
Hotel New York is hier natuurlijk praktisch om de hoek

Oh en kijk nou hoe cute!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 22 december 2008 @ 13:09:29 #76
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64241815
Even een TVP want ik ga boodschappen doen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 22 december 2008 @ 13:09:33 #77
331 Merel
Be here now.
pi_64241818
Geen idee waar jullie 't over hebben, maar ik heb net arbeidsvoorwaardengesprek gehad en dat beviel me wel Dus nu ga ik over een uurtje m'n baan opzeggen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64241819
Even een tvp.

Net op de weegschaal gestaan...vorig weekend woog ik 65, waar ik al maaaaanden op blijf stilstaan.
Afgelopen zaterdag zag ik ineens 64, en zonet 63,5

En ik heb niet eens op mijn eten gelet ofzoiets...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 december 2008 @ 13:10:48 #79
163650 Greys
pi_64241845
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:09 schreef Vivi het volgende:
Even een TVP want ik ga boodschappen doen
Sterkte!
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:09 schreef Merel het volgende:
Geen idee waar jullie 't over hebben, maar ik heb net arbeidsvoorwaardengesprek gehad en dat beviel me wel Dus nu ga ik over een uurtje m'n baan opzeggen!
Succes!
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:09 schreef -Nienna- het volgende:
Even een tvp.

Net op de weegschaal gestaan...vorig weekend woog ik 65, waar ik al maaaaanden op blijf stilstaan.
Afgelopen zaterdag zag ik ineens 64, en zonet 63,5

En ik heb niet eens op mijn eten gelet ofzoiets...
Onbewust heb je er dan echt toch een beetje op gelet.
Goed van je! Hoeveel wilde je ook alweer uiteindelijk wegen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64241854
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:08 schreef Laureline het volgende:
Gefeliciteerd allen met topic 400! Eigenlijk zouden we net zoveel kilo's gezamenlijk moeten afvallen als de topicnr. Zou ook best kunnen, als je iedereen die hier heeft meegepost ooit erbij rekent, toch? En daar is natuurlijk ook mijn fantastische bijdrage van 2 kilo

Over bijdrages gesproken: ik heb ook Alzheimer. Net 25 euro overgemaakt voor de actie van SHE, vergeet ik m'n hele userid. te melden. Net dus weer 1 euro erbij (+ userid.!), maar nu duurt het Postbankschermpje laden al een half uur.
Postbank heeft wat technische probleempjes vanochtend, ik had dat eerst ook .
pi_64241856
quote:
Spannend!

De enige keer dat ik dat ooit heb geprobeerd werd m'n baas kwaad en riep 'ie dat 'ie me niet zou laten gaan. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_64241883
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:52 schreef Abbadon het volgende:

het eerste klinkt erg herkenbaar, het tweede niet...Ik probeer voor mezelf altijd heel scherp te hebben waar ik nou echt, daadwerkelijk verantwoordelijk voor ben...en uiteindelijk blijkt dat meestal helemaal niet zo heel veel te zijn...je invloed op wat andere mensen doen is beperkt, en (tenzij ik hun leidinggevende ben) ben ik daar ook niet verantwoordelijk voor...je bent alleen verantwoordelijk voor je eigen gedrag, meer dan dat is arrogantie en een uitstekend recept om ongelukkig door het leven te gaan
Ik heb dan ook geen enkel probleem met arrogantie. Ik voel me verantwoordelijk voor de relatie die ik met mijn moeder en mijn lief heb, voor het helpen van mijn broertje, voor mijn eigen werk en het werk dat mijn studenten afleveren. Ik wíl me daar ook verantwoordelijk voor voelen. Het maakt me een beter mens.
quote:
Dat klinkt slopend ja...omdat je jezelf gelijk geeft in je emoties, en niet de vraag stelt of die wel terecht zijn...je accepteert je eigen gedrag als een gegeven en gaat je vervolgens lopen ergeren aan het gedrag van anderen, terwijl je ondertussen erg sociaal wenselijk doet alsof er niks aan de hand is...je neemt jezelf niet serieus, en die anderen ook niet...en dat alles met een glimlach op je gezicht...
Zo simpel is het niet. In essentie ben ik heel blij met mijn principes en de verwachtingen die ik heb van mezelf en van anderen. Ik probeer mezelf alleen aan te leren dat ik me niet druk moet maken om zaken die er in wezen niet toe doen, bijvoorbeeld hoe de kattenbak schoongemaakt wordt. Daarin geef ik mijn emoties niet gelijk, maar ik kan ze ook niet veranderen. Zoals ik al zei: ze zijn primair. Het enige wat ik kan doen is mijn prefrontale cortex gebruiken en mezelf inhouden.

Is dat sociaal wenselijk? Ja. Deden maar meer mensen wat sociaal wenselijk was! Ik zie sociale wenselijkheid niet noodzakelijkerwijs als iets slechts.

Het begint wel een hoog R&P -gehalte te krijgen.
pi_64241896
En goede reis ColdFeet! Geniet ervan
  maandag 22 december 2008 @ 13:12:29 #84
331 Merel
Be here now.
pi_64241900
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

De enige keer dat ik dat ooit heb geprobeerd werd m'n baas kwaad en riep 'ie dat 'ie me niet zou laten gaan. .
Dat klinkt eerder als een dramatische liefdesrelatie!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64241943
Spannend Merel!
pi_64241974
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:10 schreef Greys het volgende:

Onbewust heb je er dan echt toch een beetje op gelet.
Goed van je! Hoeveel wilde je ook alweer uiteindelijk wegen?
Mijn laatste 3 werkdagen vorige week waren echt een ramp qua eten door alle drukte
(Woensdag als avondeten 2 oliebollen op de kerstmarkt van school
Donderdagavond pizza en vrijdagavond patat)

Ik ben dan ook bang dat die kilo minder juist door die vette hapjes komen.

Mijn eerste doel is beneden de 60 kilo...dan zie ik wel verder.
Maar het belangrijkste vind ik strak worden, wat ik op de weegschaal zie is van minder belang.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 december 2008 @ 13:14:56 #87
163650 Greys
pi_64241978
Clau, ik herken mezelf echt heel erg in wat je schrijft over jezelf. Bijna eng
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64242005
Coldfeet: dat je volop geniet van je welverdiende rust!
pi_64242010
quote:
Good for you En: oh, lijkt me spannend, zeg

Blaatschaapje, ik hoop dat je je snel beter voelt. Neem idd voor de zekerheid 'zware middelen' mee!

OK, ik ga nog even een half uurtje ofzo aan m'n verslag werken. Maar ik voel me zo... gejaagd
pi_64242023
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:37 schreef Liejannuh het volgende:
Niets zo frustrerend als kleding passen in het algemeen! Vooral omdat het zelfs bij hetzelfde merk het per kledingstuk kan verschillen welke maat je hebt.
vertel mij wat

zaterdag spijkerbroek gezocht en was een regelrechte ramp

29 die te groot waren, 31 waar ik mn benen niet eens in kreeg, ik HAAT mijn lichaamsverhoudingen

daar ga ik echt wat aan doen:

minder buik en minder bovenbenen
Ja doei.
pi_64242162
Lijstje voor vandaag:

O: twee knackebrod met rookvlees
T: mandarijn, appel
T: stroopwafel
L: pakje melk en twee boterhammen met slankie smeerkaas
T: appel
D: fajita's
Ja doei.
pi_64242223
quote:
Wat leuk! Gefeliciteerd!
pi_64242269
Gefeliciteerd merel!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_64242303
gefeli merel!
Ja doei.
  maandag 22 december 2008 @ 13:27:14 #95
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64242382
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:12 schreef Claudia_x het volgende:

Ik heb dan ook geen enkel probleem met arrogantie.
Het is duidelijk dat jij niet degene bent die daar een probleem mee heeft, inderdaad
quote:
Ik voel me verantwoordelijk voor de relatie die ik met mijn moeder en mijn lief heb, voor het helpen van mijn broertje, voor mijn eigen werk en het werk dat mijn studenten afleveren. Ik wíl me daar ook verantwoordelijk voor voelen. Het maakt me een beter mens.
Een beter mens...of een vervelende, betweterige bemoeial die haar beeld van hoe de wereld eruit zou moeten zien probeert op te leggen aan alles en iedereen in haar omgeving, zonder zich daarbij al te veel te storen aan wat hun mening over hun eigen leven is...

kwestie van perspectief

ik chargeer een beetje....
quote:
Zo simpel is het niet. In essentie ben ik heel blij met mijn principes en de verwachtingen die ik heb van mezelf en van anderen. Ik probeer mezelf alleen aan te leren dat ik me niet druk moet maken om zaken die er in wezen niet toe doen, bijvoorbeeld hoe de kattenbak schoongemaakt wordt. Daarin geef ik mijn emoties niet gelijk, maar ik kan ze ook niet veranderen. Zoals ik al zei: ze zijn primair. Het enige wat ik kan doen is mijn prefrontale cortex gebruiken en mezelf inhouden.
wat een prachtige rationalisatie om je onwil tot veranderen goed te praten je richt jezelf op onbenulligheden en symptoombestrijding, maar komt niet tot de kern...en dat van iemand die zegt een beter mens te willen zijn
quote:
Is dat sociaal wenselijk? Ja. Deden maar meer mensen wat sociaal wenselijk was! Ik zie sociale wenselijkheid niet noodzakelijkerwijs als iets slechts.

Het begint wel een hoog R&P -gehalte te krijgen.
'waren maar meer mensen zoals ik, dan was de wereld een betere plek...' de klassieke verzuchting van de zelfkritiekloze narcist, verliefd op het eigen spiegelbeeld...

leek je maar een beetje meer op mij

maar verder vind ik je wel een schatje hoor
pi_64242407
gefeliciteerd merel top
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 22 december 2008 @ 13:28:07 #97
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64242410
Gefeliciteerd Merel! .

om de . trend maar even voort te zetten
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64242561
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:27 schreef Abbadon het volgende:

Een beter mens...of een vervelende, betweterige bemoeial die haar beeld van hoe de wereld eruit zou moeten zien probeert op te leggen aan alles en iedereen in haar omgeving, zonder zich daarbij al te veel te storen aan wat hun mening over hun eigen leven is...

kwestie van perspectief

Helaas herken ik mijzelf hier een beetje in.
pi_64242568
Feli Merel, en beterschap Blaatschaap. Hoe is het met jouw keel Chico, wordt die al wat beter? En BJ, ik vind je ook het boegbeeld van Slank hoor, ik zou ook voor een fotoshoot met jou doneren! Fijne vakantie ColdFeet, geniet ervan. En Claudia, sociaal wenselijk gedrag is niet voor niets sociaal wenseljk toch? Ik bedoel, waarom wil 'men' dat je je zo gedraagt, het is nou eenmaal het prettigst als iedereen rekening houdt met andermans wensen, en binnen die marge doe je het dan toch op je eigen manier.
  maandag 22 december 2008 @ 13:31:14 #100
331 Merel
Be here now.
pi_64242573
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:28 schreef k_i_m het volgende:
Gefeliciteerd Merel! .

om de . trend maar even voort te zetten
Vroeger, in de goeie ouwe tijd, was dat nog de pijpsmiley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')