Sterkte!quote:Op maandag 22 december 2008 13:09 schreef Vivi het volgende:
Even een TVP want ik ga boodschappen doen
Succes!quote:Op maandag 22 december 2008 13:09 schreef Merel het volgende:
Geen idee waar jullie 't over hebben, maar ik heb net arbeidsvoorwaardengesprek gehad en dat beviel me welDus nu ga ik over een uurtje m'n baan opzeggen!
Onbewust heb je er dan echt toch een beetje op gelet.quote:Op maandag 22 december 2008 13:09 schreef -Nienna- het volgende:
Even een tvp.
Net op de weegschaal gestaan...vorig weekend woog ik 65, waar ik al maaaaanden op blijf stilstaan.
Afgelopen zaterdag zag ik ineens 64, en zonet 63,5![]()
En ik heb niet eens op mijn eten gelet ofzoiets...
Postbank heeft wat technische probleempjes vanochtend, ik had dat eerst ookquote:Op maandag 22 december 2008 13:08 schreef Laureline het volgende:
Gefeliciteerd allen met topic 400! Eigenlijk zouden we net zoveel kilo's gezamenlijk moeten afvallen als de topicnr. Zou ook best kunnen, als je iedereen die hier heeft meegepost ooit erbij rekent, toch? En daar is natuurlijk ook mijn fantastische bijdrage van 2 kilo![]()
Over bijdrages gesproken: ik heb ook Alzheimer. Net 25 euro overgemaakt voor de actie van SHE, vergeet ik m'n hele userid. te melden. Net dus weer 1 euro erbij (+ userid.!), maar nu duurt het Postbankschermpje laden al een half uur.
Spannend!quote:Op maandag 22 december 2008 13:09 schreef Merel het volgende:
Geen idee waar jullie 't over hebben, maar ik heb net arbeidsvoorwaardengesprek gehad en dat beviel me welDus nu ga ik over een uurtje m'n baan opzeggen!
Ik heb dan ook geen enkel probleem met arrogantie.quote:Op maandag 22 december 2008 12:52 schreef Abbadon het volgende:
het eerste klinkt erg herkenbaar, het tweede niet...Ik probeer voor mezelf altijd heel scherp te hebben waar ik nou echt, daadwerkelijk verantwoordelijk voor ben...en uiteindelijk blijkt dat meestal helemaal niet zo heel veel te zijn...je invloed op wat andere mensen doen is beperkt, en (tenzij ik hun leidinggevende ben) ben ik daar ook niet verantwoordelijk voor...je bent alleen verantwoordelijk voor je eigen gedrag, meer dan dat is arrogantie en een uitstekend recept om ongelukkig door het leven te gaan
Zo simpel is het niet. In essentie ben ik heel blij met mijn principes en de verwachtingen die ik heb van mezelf en van anderen. Ik probeer mezelf alleen aan te leren dat ik me niet druk moet maken om zaken die er in wezen niet toe doen, bijvoorbeeld hoe de kattenbak schoongemaakt wordt. Daarin geef ik mijn emoties niet gelijk, maar ik kan ze ook niet veranderen. Zoals ik al zei: ze zijn primair. Het enige wat ik kan doen is mijn prefrontale cortex gebruiken en mezelf inhouden.quote:Dat klinkt slopend ja...omdat je jezelf gelijk geeft in je emoties, en niet de vraag stelt of die wel terecht zijn...je accepteert je eigen gedrag als een gegeven en gaat je vervolgens lopen ergeren aan het gedrag van anderen, terwijl je ondertussen erg sociaal wenselijk doet alsof er niks aan de hand is...je neemt jezelf niet serieus, en die anderen ook niet...en dat alles met een glimlach op je gezicht...
Dat klinkt eerder als een dramatische liefdesrelatie!quote:Op maandag 22 december 2008 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
De enige keer dat ik dat ooit heb geprobeerd werd m'n baas kwaad en riep 'ie dat 'ie me niet zou laten gaan..
Mijn laatste 3 werkdagen vorige week waren echt een ramp qua eten door alle druktequote:Op maandag 22 december 2008 13:10 schreef Greys het volgende:
Onbewust heb je er dan echt toch een beetje op gelet.
Goed van je! Hoeveel wilde je ook alweer uiteindelijk wegen?
Good for youquote:Op maandag 22 december 2008 13:09 schreef Merel het volgende:
vertel mij watquote:Op maandag 22 december 2008 12:37 schreef Liejannuh het volgende:
Niets zo frustrerend als kleding passen in het algemeen! Vooral omdat het zelfs bij hetzelfde merk het per kledingstuk kan verschillen welke maat je hebt.
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 december 2008 13:09 schreef Merel het volgende:
Het is duidelijk dat jij niet degene bent die daar een probleem mee heeft, inderdaadquote:Op maandag 22 december 2008 13:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb dan ook geen enkel probleem met arrogantie.![]()
Een beter mens...of een vervelende, betweterige bemoeial die haar beeld van hoe de wereld eruit zou moeten zien probeert op te leggen aan alles en iedereen in haar omgeving, zonder zich daarbij al te veel te storen aan wat hun mening over hun eigen leven is...quote:Ik voel me verantwoordelijk voor de relatie die ik met mijn moeder en mijn lief heb, voor het helpen van mijn broertje, voor mijn eigen werk en het werk dat mijn studenten afleveren. Ik wíl me daar ook verantwoordelijk voor voelen. Het maakt me een beter mens.
wat een prachtige rationalisatie om je onwil tot veranderen goed te pratenquote:Zo simpel is het niet. In essentie ben ik heel blij met mijn principes en de verwachtingen die ik heb van mezelf en van anderen. Ik probeer mezelf alleen aan te leren dat ik me niet druk moet maken om zaken die er in wezen niet toe doen, bijvoorbeeld hoe de kattenbak schoongemaakt wordt. Daarin geef ik mijn emoties niet gelijk, maar ik kan ze ook niet veranderen. Zoals ik al zei: ze zijn primair. Het enige wat ik kan doen is mijn prefrontale cortex gebruiken en mezelf inhouden.
'waren maar meer mensen zoals ik, dan was de wereld een betere plek...' de klassieke verzuchting van de zelfkritiekloze narcist, verliefd op het eigen spiegelbeeld...quote:Is dat sociaal wenselijk? Ja. Deden maar meer mensen wat sociaal wenselijk was! Ik zie sociale wenselijkheid niet noodzakelijkerwijs als iets slechts.
Het begint wel een hoog R&P -gehalte te krijgen.![]()
Helaas herken ik mijzelf hier een beetje in.quote:Op maandag 22 december 2008 13:27 schreef Abbadon het volgende:
Een beter mens...of een vervelende, betweterige bemoeial die haar beeld van hoe de wereld eruit zou moeten zien probeert op te leggen aan alles en iedereen in haar omgeving, zonder zich daarbij al te veel te storen aan wat hun mening over hun eigen leven is...
kwestie van perspectief
Vroeger, in de goeie ouwe tijd, was dat nog de pijpsmileyquote:Op maandag 22 december 2008 13:28 schreef k_i_m het volgende:
Gefeliciteerd Merel!.
om de. trend maar even voort te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |