Nee dank je, ik neem waterquote:Op maandag 22 december 2008 11:59 schreef Greys het volgende:
SHE, jij geen puntje taart neem ik aan?
Aangezien je nog twee maanden hebt om op water en citroen te leven voor je fotoshoot?
Hebben jullie echt 2 maanden voorbereiding nodig? Kan dat niet in een maand? Ik ben nu ook wel nieuwsgierig!
Ik weenie wat je voor gezonds had gepost, maar je plaatje doetut niet en die taart van de Viktator we!quote:Op maandag 22 december 2008 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Geen taart! :0 Dat kan niet hoor!
[ afbeelding ]
Zo
"PR en crew?"quote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee dank je, ik neem water
Ja, die 2 maanden zijn wel nodig. Voor mij om elk grammetje te lozen die er nog teveel aan zit en voor PR en crew om alles rond te krijgen. ( lokatie en zulks )
Excuse me?quote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weenie wat je voor gezonds had gepost, maar je plaatje doetut niet en die taart van de Viktator we!![]()
Ter ere van...??quote:Op maandag 22 december 2008 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
ach, ik heb net een stroopwafel op![]()
Om nog terug te komen op een oudere posting van je: ik wist dat je tussendoor wandelde, hoor. En ik vind dat juist ontzettend zwaar. Ik ben een echte langeafstandsloper in die zin dat ik er pas na kilometers een beetje in kom. Ik háát pauzes (ook buiten het hardlopen om).quote:Op maandag 22 december 2008 10:00 schreef kwakveense het volgende:
zooo weer terug van hardlopen. evy 13: 2 rennen 2 wandelen, 3-2, 5-3, 5-3, 5-1...
merk nu een beetje wat jullie bedoelen met "niet lekker lopen" met intervallen. het duurt bij zo'n langer stukje een minuut of 2 of 3 voor ik in mn ritme zit, een langzaam ritme weliswaar, maar in dat ritme zou ik nog wel een stuk kunnen doorlopen dan.
Woohoo!quote:ennnnn ik zak eindelijk weer richtin de 77!! 77,4 vanochtend!
hahaaaaaa eerst die buikwandcorrectie danquote:Op maandag 22 december 2008 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Wel de ideale motivator, SHEMisschien moeten we een topic openen met "Doneer nu voor een shoot met ALLE dames èn Heren van Slank Naakt!" Zijn we allemaal enorm gemotiveerd om af te vallen
nergens, en dat is 't erge...quote:Op maandag 22 december 2008 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ter ere van...??
Oh man, ik ben aan het stressen. Ik moet nog een rapport afmaken en opsturen, een afwezigheidsbericht instellen, mijn bureau opruimen... En ik heb nog 2 uur
quote:
Lokatie naar alle wrs Hotel New York @ R'dam ( PR gaat suite proberen te regelen )quote:Op maandag 22 december 2008 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
"PR en crew?"
Is het ineens van 'jij en MB bij haar thuis' heel heftig geworden?
Ik heb nog geen tijd gehad alles bij te lezen, dus dan heb ik wat gemist zeker?
Vertel!
Viktator, zei ik alquote:Op maandag 22 december 2008 12:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit erover te denken om m'n username te veranderen (ihk van die eenmalige serious request actie), maar ik weet niet goed waarin en iedereen kent mij nu onder deze naam (en is lekker afkortbaar etc), dus laat maar.
Als jullie nu ook nog even zeggen dat het een slecht idee is, blijft het niet langer door m'n hoofd zeuren.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
en psssssst ik zit bijna op de -50 kg
quote:Op maandag 22 december 2008 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wou dat ik een moeder had die me allerlei dingen op zat te dringen met Kerst.Ik onderneem juist elk jaar wanhopige pogingen om mijn familie zo ver te krijgen iets (wat dan ook!) te doen. Op een goede dag krijg ik van mijn moeder een "ik doe wel wat jij wilt" te horen, maar een "wat leuk!" zit er simpelweg niet in.
Momenteel ben ik al dagen bezig contact te krijgen met mijn broertje om te vragen of hij wat boodschappen kan doen zodat ik op 2e kerstdag niet een tas vol boodschappen en pannen mee hoef te sjouwen in de trein en bus.Was er maar iemand die een beetje meedacht.
Genoeg gezeurd.
[..]
Om nog terug te komen op een oudere posting van je: ik wist dat je tussendoor wandelde, hoor. En ik vind dat juist ontzettend zwaar. Ik ben een echte langeafstandsloper in die zin dat ik er pas na kilometers een beetje in kom. Ik háát pauzes (ook buiten het hardlopen om).
Misschien kun je interval afwisselen met aan één stuk lopen? Dat is iets wat ik in de toekomst ook maar ga doen (intervaltraining schijnt zwaar maar effectief te zijn).
[..]
Woohoo!
Nee, ik ga ook niet mee om de cheque te overhandigen hoor! Dat heeft iets heel exhibitionistisch en hoerigs.quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef Isabeau het volgende:
Maar dan kan je de foto's niet overhandigen bij het glazen huis, SHE, of maak je een voorproefje?(met alleen je hoofd)
Ik vind je echt bloedmooi en absoluut shoot-waardig.quote:Op maandag 22 december 2008 12:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hahaaaaaa eerst die buikwandcorrectie dan
(of juist uit de kleren voor de BWC)
ROFL
precies goed... nog 900 gram en dan ben ik helemaal tevredenquote:Op maandag 22 december 2008 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar je BMI wordt wel erg laag zo hè....
thanx She, lief van je....quote:Op maandag 22 december 2008 12:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind je echt bloedmooi en absoluut shoot-waardig.
Die BWC is echt miereneuken.
Hoe kan dat nou????!!! Korsakov kicks in big time!quote:
Dat kan ook wel even duren hoor; zeker als je zo schandalig veel kwijt bent.quote:Op maandag 22 december 2008 12:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
thanx She, lief van je....![]()
*helaas is dat in mijn hoofd nog niet helemaal doorgedrongen.....*
typische vrouwenopmerking....complimentje geven, maar ondertussen wel meteen zeggen dat je het zelf nog net iets beter doetquote:Op maandag 22 december 2008 12:15 schreef Chicolate het volgende:
Heey BJ zelfde BMI als ik had. Oh ja, ik moet eigenlijk updaten want woog na mijn ontbijt alweer minder, maar vind dit leuker voor BJ
.
Waarschijnlijk zou ik ook echt zo'n moeder worden. Het begint ergens met een 'het is belangrijk om het leuk te hebben met Kerst' en het verzandt al gauw in een waslijst aan dingen die moeten gebeuren. Die dingen moeten gebeuren omdat ik mezelf voorhoud dat het alleen leuk kan zijn als het ook allemaal zo gebeurt als ik in mijn hoofd heb. Het is niet leuk voor anderen, dus je hebt dus alle recht om te zeuren.quote:Op maandag 22 december 2008 12:11 schreef SHE het volgende:
Ik weet ook dat ik niet moet zeuren. Ik heb een lief, maar fucking anal moesje die van elke kerst een waar gala maakt, inclusief stasi portret na afloop
ja idd, ik ben geestelijk echt nog wat dikker hoor...quote:Op maandag 22 december 2008 12:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat kan ook wel even duren hoor; zeker als je zo schandalig veel kwijt bent.
Daarom is het ook heel slim wat je doet, foto's van je nieuwe lijf maken. Dat maakt dat je dat lijf sneller gaat associeren met jezelf.
Het is ook nogal wat!
Omgekeerd werkt het ook zo hoor; ik herken mijn eigen lijf ook niet terug, 10 kg zwaarder. Mensen begrijpen vaak niet waarom je er zo moeilijk over doet, want je bent niet moddervet ofzo, maar het is niet alsof je in een ander lichaam woont. Zo vreemd!
Ziedaar, in een notendop, de reden dat de feestdagen voor mij niet werken....quote:Op maandag 22 december 2008 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou ik ook echt zo'n moeder worden. Het begint ergens met een 'het is belangrijk om het leuk te hebben met Kerst' en het verzandt al gauw in een waslijst aan dingen die moeten gebeuren. Die dingen moeten gebeuren omdat ik mezelf voorhoud dat het alleen leuk kan zijn als het ook allemaal zo gebeurt als ik in mijn hoofd heb. Het is niet leuk voor anderen, dus je hebt dus alle recht om te zeuren.
Het zit me de laatste tijd vreselijk dwars dat ik zo inflexibel van karakter ben. Ik weet niet waarom het zo is, maar ik kan bijna niets hebben wat afwijkt van mijn plannen of verwachtingen. Als de deurbel gaat zonder dat ik een pakketje verwacht lukt het me eigenlijk al niet eens om de deur open te doen.
thanx Chicoquote:Op maandag 22 december 2008 12:15 schreef Chicolate het volgende:
Heey BJ zelfde BMI als ik had. Oh ja, ik moet eigenlijk updaten want woog na mijn ontbijt alweer minder, maar vind dit leuker voor BJ
.
Is het dat of is het eerder zo dat je behoefte hebt aan een zekere voorspelbaarheid?quote:Op maandag 22 december 2008 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
Die dingen moeten gebeuren omdat ik mezelf voorhoud dat het alleen leuk kan zijn als het ook allemaal zo gebeurt als ik in mijn hoofd heb.
Nou nee, doe maar niet, want over 400 topics wil ik wel graag superslank zijnquote:Op maandag 22 december 2008 12:23 schreef Phaidra het volgende:
In dit topic móet ik een tvp! Deel 400, echt een mijlpaal idd. Dat we nog maar 400 topics mee mogen, he!
*nu echt weg is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |