Geen idee eigenlijk, ik eet het niet regelmatig.quote:Op maandag 22 december 2008 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
Doen die probiotica nog iets voor jou?
Nou, er zitten dan inderdaad te veel suikers in, maar dat vind ik zelf eigenlijk geen probleem. Het zit me niet helemaal lekker om elke ochtend te ontbijten met eieren, en aan een bak yoghurt alleen heb ik niet genoeg (nu eet ik ook vaak yoghurt met een appel).quote:Op maandag 22 december 2008 09:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Yoghurt met muesli bevalt wel erg goed.![]()
Ik eet de saaiste muesli die ik kan vinden, dus ook zonder rozijnen ofzo.
Wordt het niet te zoet als je de muesli met gedroogde vruchten neemt?
Zit er geen Hema in de buurt? Meestal als het niet al te druk is komen je foto's gelijk uit het apparaat en kan je ze met een half uurtje/kwartier al op komen halen!quote:Op maandag 22 december 2008 09:40 schreef Greys het volgende:
Dank je Clau. Ik ga ze even bellen!
Dat had ik zelf ook kunnen bedenken natuurlijk
Die drogist die ik steeds probeer te bellen is dicht op maandagochtend (vandaar dat ze niet opnemen!quote:Op maandag 22 december 2008 10:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zit er geen Hema in de buurt? Meestal als het niet al te druk is komen je foto's gelijk uit het apparaat en kan je ze met een half uurtje/kwartier al op komen halen!
Ik was toch aan het bijlezen en nu ben ik jaloers!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb kaartjes voor Morrissey gescoord vanochtend.
En gister al voor Antony and the Johnsons. Eerste rij.
Ik ben best tof soms.
Als ik ga, ga ik naar Delft. Vast wel druk, maar het komt er anders nooit van en ik ben nu vrij. En ik heb spullen 'nodig'.quote:Op maandag 22 december 2008 10:36 schreef Greys het volgende:
Ise, zal het niet allejezus druk zijn daar (in Delft ga je zeker?) nu? Maar wel leuk he... ik moet er eigenlijk ook nog even heen, misschien dat ik woensdag even snel () ga dan.
Hihihi. Nodig ja. Het leek mij wel handig ivm al die dobbelspellen met Kerst, om daar leuke kleine kadootjes te gaan halen. Daarvoor is het ook ideaal natuurlijk. Is dat ding eigenlijk met het OV te bereiken? Of ga je met de auto?quote:Op maandag 22 december 2008 10:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik ga, ga ik naar Delft. Vast wel druk, maar het komt er anders nooit van en ik ben nu vrij. En ik heb spullen 'nodig'.
Ik heb mijn uiterste best gedaan uit te slapen, maar meer kon ik er niet van makenquote:Op maandag 22 december 2008 10:36 schreef Greys het volgende:
McAbba, je hebt vakantie! Wat ben je vroeg wakker?
Geen auto, geen rijbewijs. Trein en bus dus.quote:Op maandag 22 december 2008 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi. Nodig ja. Het leek mij wel handig ivm al die dobbelspellen met Kerst, om daar leuke kleine kadootjes te gaan halen. Daarvoor is het ook ideaal natuurlijk. Is dat ding eigenlijk met het OV te bereiken? Of ga je met de auto?
Als je post is verwijderd dan kan ik 'm ook niet meer zien.quote:Op maandag 22 december 2008 10:20 schreef k_i_m het volgende:
Hee SHE, kan jij wat voor mij zien?
Er heeft een of andere spammert in het Bodysugaring topic gepost, waarop ik ook weer een post had gedaan. En nu is die weg, maar die spammert staat er nog steeds.
Heb ik daar wel gepost, of alleen in gedachten?.
De Hema is zoiezo sjiek hendig, want je kan je foto's ook online doorsturen, dan hoef je niet te klieren met een apparaat!quote:Op maandag 22 december 2008 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Die drogist die ik steeds probeer te bellen is dicht op maandagochtend (vandaar dat ze niet opnemen!) maar waar ik werk zit wel een Hema. Dus dat is ook een heel goede tip, dank je!
Geeft niks, ik heb gewoon opnieuw gepostquote:Op maandag 22 december 2008 10:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je post is verwijderd dan kan ik 'm ook niet meer zien.
Ik heb echt geen idee
Ik kom duidelijk te weinig bij de Hema en op hun site!quote:Op maandag 22 december 2008 10:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De Hema is zoiezo sjiek hendig, want je kan je foto's ook online doorsturen, dan hoef je niet te klieren met een apparaat!
Greys de Action is ook leuk voor kleine cadeautjes! Maar ook hoeredruk. Maar ik ben bang dat het overal druk is!quote:Op maandag 22 december 2008 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi. Nodig ja. Het leek mij wel handig ivm al die dobbelspellen met Kerst, om daar leuke kleine kadootjes te gaan halen. Daarvoor is het ook ideaal natuurlijk. Is dat ding eigenlijk met het OV te bereiken? Of ga je met de auto?
Ze hebben een progje dat je kunt downloaden en via dat progje kun je dan foto's doorsturen.quote:Op maandag 22 december 2008 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom duidelijk te weinig bij de Hema en op hun site!
Ga meteen even kijken!
Me too, de afgelopen tijd heel erg druk gehad op mijn werk, met alle feestdagen.quote:Op maandag 22 december 2008 11:03 schreef conleche het volgende:
Ik zou nog wel uren kunnen slapen. Hetgene waar ik het allerbeste in ben, in de hele wereld is slapen!
quote:Op maandag 22 december 2008 11:03 schreef conleche het volgende:
Ik zou nog wel uren kunnen slapen. Hetgene waar ik het allerbeste in ben, in de hele wereld is slapen!
*shake hands*quote:Op maandag 22 december 2008 11:25 schreef SHE het volgende:
Ik ben een idioot. Dat wisten jullie al, maar nu ben ik er zelf ook van overtuigd.
Voor het eerst in jaren was het me gelukt om elke vorm van kerst stress te elimineren.
Kerstboom stond al voor Sinterklaas, kerskaarten heb ik weken geleden al verzonden, cadeautjes zijn net na Sinterklaas gekocht en elk mogelijke verplichting tijdens de kerstdagen heb ik gecanceled.
En dan komt mijn moeder in beeld. Als een gluiperige hyena boven een dampend karkas![]()
Nu moet ik ineens tapas maken voor kerstavond, en taart voor 1e kerstdag en 2e kerstdag naar mijn schoonouders![]()
WHY????
Ik ook niet, begon al te twijfelen aan mijn pc en internetverbindingquote:Op maandag 22 december 2008 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Was fok trouwens even plat? Kon er met geen mogelijkheid opkomen.
ik was niet de enigequote:Op maandag 22 december 2008 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Was fok trouwens even plat? Kon er met geen mogelijkheid opkomen.
Ik ookquote:Op maandag 22 december 2008 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik was niet de enige
Viking had nergens last vanmaar ik dacht al dat ze de boel op mn werk geblocked hadden ofzo
whehequote:Op maandag 22 december 2008 11:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ook. En dat terwijl ik dat als eerste zou moeten weten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |