Ja echt!! En om het goed te maken even neusjewapperen op z'n eskimo's!!!quote:Op maandag 22 december 2008 23:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Liefje, zo bedoelde ik het ook helemaal niet (getuige de PI).
Nu weer vriendjes?.

Ik houd m'n eigen naam hoorquote:

Whahaquote:Op maandag 22 december 2008 23:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja echt!! En om het goed te maken even neusjewapperen op z'n eskimo's!!!
[ afbeelding ]

Tuurlijk softdrugs, ik ben maar een provinciaaltje. Maar baard is wel een van m'n heldenquote:Op maandag 22 december 2008 23:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon weed denk ik.
Ons provinciaaltje wil een spacecake maken!.

quote:Op maandag 22 december 2008 22:53 schreef neen het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn type maar misschien is ze wel heel aardig. Nu ik er zo over nadenk heb ik nog nooit een vriendin gehad die ook mijn type waswat een sukkel ben ik ook

Ok, dan kom ik met m'n ontboezeming: ik heb een keer of vijf met een man geslapen!quote:

Die one night stand was niet het enige lesbische avontuur.quote:Op maandag 22 december 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
@Ise: het beviel niet dus?Ik vind het wel gek om een vrouw 'dikke tieten' te zien zeggen trouwens!
Mijn lesbische faaaaase duurde welgeteld 1 avond en bestond uit een spelletje waarbij je ijsblokjes aan elkaar moest doorgeven () en waarbij ik als een soort opdracht met ene Maud moest zoenen. Dat zoenen maakt eigenlijk helemaal niet uit of je dat nou met een man of een vrouw doet
Maar verder deed het me niet zoveel.
Ik vond het ook niet vies ofzo.

Nou, mooi wel dus. Ik vond zoenen met een man geen flikker aan, maar met een vrouw dus echt welquote:Op maandag 22 december 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
Dat zoenen maakt eigenlijk helemaal niet uit of je dat nou met een man of een vrouw doet![]()

quote:Op maandag 22 december 2008 23:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, dan kom ik met m'n ontboezeming: ik heb een keer of vijf met een man geslapen!(waarvan vier keer met verschillende mannen).

Jeetje. Dat had ik nou nooit achter je gezocht!quote:Op maandag 22 december 2008 23:11 schreef Greys het volgende:
Oke, dan doe ik ook een ontboezeming:
Ik heb een keer of vijfiets meer met een man geslapen!

Nee, dat denk ik ook niet. Moet er niet aan denken. Rrrr.quote:Op maandag 22 december 2008 23:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar heb je niet zo heel veel aan gemist imo.

quote:Op maandag 22 december 2008 23:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar heb je niet zo heel veel aan gemist imo.

Dat mag ik hopen voor je.quote:Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef P.F het volgende:
O ik vind 't eigenlijk wel leuk om te doen

Preutse kip meldt zich.quote:

Nou ja, als jullie 'quote:Op maandag 22 december 2008 23:17 schreef P.F het volgende:
Haha ja het is laat, maar het is maar seks, geen moordaanslag waar je over praat..

Het is wel prettig als 'ie in de laatste week nog een keer gewassen is ja.quote:Op maandag 22 december 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan de eh.... andere kant zeg maar!

Ja die moet ook in orde zijn! Anders groeit er iets scheef!!quote:Op maandag 22 december 2008 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ligt een beetje aan de eh.... andere kant zeg maar!

Tip: houd in een worddocumentje bij wat je allemaal installeert. Hoef je er de volgende keer niet meer zo over na te denken.quote:Op maandag 22 december 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet waar ik beginnen moet met installeren
Zit met een hele lege laptop maar ik ben te lui om alles over te zetten verder enzo.

Dat ook, maar ik bedoelde eigenlijk de gehele andere kant, als in de persoon die er aan vast zitquote:Op maandag 22 december 2008 23:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is wel prettig als 'ie in de laatste week nog een keer gewassen is ja.

Goed plan!quote:Op maandag 22 december 2008 23:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tip: houd in een worddocumentje bij wat je allemaal installeert. Hoef je er de volgende keer niet meer zo over na te denken.

Aha.quote:Op maandag 22 december 2008 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik bedoelde eigenlijk de gehele andere kant, als in de persoon die er aan vast zit

Als MoBlo daar ook zo over denkt blijft haar wederhelft verstoken vanquote:Op maandag 22 december 2008 23:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is wel prettig als 'ie in de laatste week nog een keer gewassen is ja.

Ik lees terugquote:Op maandag 22 december 2008 13:37 schreef Laureline het volgende:
* PF opletten!*

Kun je je tijdens een wereldreis niet wassen dan?quote:Op maandag 22 december 2008 23:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als MoBlo daar ook zo over denkt blijft haar wederhelft verstoken vantijdens hun wereldreis
.

Weet ik, maar nu staat er echt bijna NIETS op, dus geen fotobewerkingsprogramma, geen Office, niets nog gewoon. En ik weet even niet waar ik moet beginnen. Mijn prioriteiten waren duidelijk: eerst internet en Skypequote:Op maandag 22 december 2008 23:23 schreef P.F het volgende:
Als je het niet mist hoef je het ook niet te installeren..

Yep, jou schuld dusquote:Op maandag 22 december 2008 23:21 schreef Isegrim het volgende:
Kan je piemel scheefgroeien van verkeerd pijpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |