Klootzak!quote:Op maandag 22 december 2008 01:47 schreef portie het volgende:
ahw, dr was hier iemand die ging slapen tijdens een film en voordat wij de grap met de slagroom uit konden halen werd ie wakker gebeldWeet je hoe jammer !
over concerten in t begin van 2009, ik vind t op zich wel meevallen maar er staan wel leuke dingen tussen
Past niet.quote:
Maar dan kan ik geen ctrl-f meer doen en zoeken op 'indie' als ik een verkapte tvp wil plaatsenquote:
Die afkorting doet me denken aan een fout duits persoon die zegt dat ie god isquote:
Da's wel erg tof, maar die prijs weerquote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef Aisumasen het volgende:
The Prodigy 4 maart 2008 in de Melkweg Oude Zaal. Voor de liefhebbers.
Nog niet bekend.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:55 schreef AMDB het volgende:
Ik hoop dat iedereen een leuke kerst gehad heeft, ook al is het nog bezig.
Ik heb Arctic Monkeys at the Apollo gekregen en de singles Brianstorm, Fluorescent Adolescent en Teddy Picker op 7"
Ik denk volgens de vaste Prodigy-formule: De onhoorbare band! Een drukdoende drummer waar enkel de cymbals van doorkomen, een gitarist die geniale solo's uit z'n instrument tovert zonder aangesloten te zijn op een versterker, Liam die zich woest uitleeft op de apparatuur zonder dat de CD-versie ook maar iets afwijkt... De Moby-manier, je kent het wel. 't Was leuk op Lowlands 2005, maar hoef het nu niet meer zo nodig te zien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Da's wel erg tof, maar die prijs weerKan ik niet gebruiken met de Kerst en O&N voor de deur
Zou het trouwens mét band zijn?
Misschien bedoel je Dancing Jesus? Dat forum ben ik een keer in deze topicreeks tegengekomen.quote:Op zondag 28 december 2008 17:28 schreef TomR het volgende:
laatst een klein beetje al mijn bookmarks kwijt geraakt door een hd crash, wat was ook alweer die site/forum met die god ofzo erin om aan muziek te komen? kan iemand mij misschien een pm sturen?
quote:
http://dancing-jesus.com/forum/?quote:Op zondag 28 december 2008 17:28 schreef TomR het volgende:
laatst een klein beetje al mijn bookmarks kwijt geraakt door een hd crash, wat was ook alweer die site/forum met die god ofzo erin om aan muziek te komen? kan iemand mij misschien een pm sturen?
quote:Op maandag 29 december 2008 00:33 schreef jakkop het volgende:
Topic kwijt!
[..]
![]()
![]()
[..]
http://dancing-jesus.com/forum/?
thanksquote:Op maandag 29 december 2008 00:31 schreef tim. het volgende:
[..]
Misschien bedoel je Dancing Jesus? Dat forum ben ik een keer in deze topicreeks tegengekomen.
Voor OiNK zijn toch gewoon twee goede alternatieven gekomen?quote:Op maandag 29 december 2008 10:22 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben toch meer fan van de obscure blogjes en linkdump-sites. Bestanden zijn toch bijna nooit meer dan 100MB, dus de wat tragere snelhedel boeien ook niet.
En oiNK natuurlijk, maar da was vroegah
Het kan wel hier gemeld worden: Fischerspooner komt naar Paradiso op 21 januari voor een dj-set tijdens Noodlanding!.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:27 schreef -skippybal- het volgende:
Vannacht lekker met allemaal (hopelijk) toffe Electro(clash) het nieuwe jaar in
grote zaal wasquote:Op woensdag 31 december 2008 18:27 schreef -skippybal- het volgende:
Vannacht lekker met allemaal (hopelijk) toffe Electro(clash) het nieuwe jaar in
Ik zou hier dit jaar best wel eens heen willenquote:De eerste namen voor Haldern 2009 zijn alweer bekend. Het gaat om Final Fantasy, Hjaltalín, Soap&Skin en Asaf Avidan & the Mojos. Het festival, dat al jaren bejubeld wordt door de pers, staat altijd garant voor een interessante en vernieuwende line-up.
Dit jaar vindt Haldern plaat van 13 tot 15 augustus. Kaarten zijn sinds 1 november te koop maar earlybird-tickets zijn al uitverkocht. De reguliere prijs voor een kaartje is alsnog schappelijk: 66 euro.
Niet geweest, maar wil er dit jaar eigenlijk ook wel heen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik zou hier dit jaar best wel eens heen willenSchijnt echt tof te zijn!
Vorig jaar hadden ze ook al zo'n puikende line-up. Helemaal voor die prijs.
Iemand wel eens geweest?
Da's toch ook allemaal snel gegaan voor die lui, zeg!quote:
Hoe snel verkopt dat eigenlijk uit? Er zijn toch maar iets van 5000 kaarten?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niet geweest, maar wil er dit jaar eigenlijk ook wel heen.Valt gelukkig ook niet samen met Lowlands (week later) of de Venlose Parkfeesten (waarbij ik wellicht weer moet draaien). Elk jaar hebben ze ook best toffe dingen daar staan. Ik ga het in elk geval serieus overwegen.
Ook een stuk beter te doen dan de combi Sziget/Lowlands, trouwens (die dit jaar weer min of meer op elkaar aansluiten).
Even het Graz-topic over Haldern van vorig jaar er even bijgezocht, en daarin staat dat het 30 mei (!) al compleet was uitverkocht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoe snel verkopt dat eigenlijk uit? Er zijn toch maar iets van 5000 kaarten?
Oei. Tijd om een lobby te startenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Even het Graz-topic over Haldern van vorig jaar er even bijgezocht, en daarin staat dat het 30 mei (!) al compleet was uitverkocht.
Ja, behoorlijk snel inderdaad. Op Kink FM zitten ze ook al in de high rotation, en Revu (quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Da's toch ook allemaal snel gegaan voor die lui, zeg!
Zat er wel over te denken. Nette prijs enzo.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk snel inderdaad. Op Kink FM zitten ze ook al in de high rotation, en Revu () heeft ze zelfs tot CD van de week gebombardeerd. Maar goed, het is ook wel een toffe band natuurlijk.
Ga je ook naar de releaseparty in Doornroosje volgende week, trouwens?
Op zich hebben ze (tot op zekere hoogte) nog aardig gelijk gekregen. Van dat lijstje is alleen Joe Lean and the Jing Jang Jong redelijk geflopt, en zijn Cajun Dance Party en the Courteeners nog enigszins blijven hangen. De rest heeft wel een aardig (tot groot) publiek gevonden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:54 schreef Thijsssss het volgende:
Misschien nog even een leuk lijstje om terug te kijken op het afgelopen jaar.
Januari 2008 voorspelde de BBC dat dit de smaakmakers van het jaar zouden worden;
1. Adele
2. Duffy
3. The Ting Tings
4. Glasvegas
5. Foals
6. Vampire Weekend
7. Joe Lean and the Jing Jang Jong
8. Black Kids
9. MGMT
10. Santogold
11. Ida Maria
12. One Night Only
13. Alphabeat
14. Laura Marling
15. Cajun Dance Party
16. The Courteeners
17. Gabriella Cilmi
18. Late of the Pier
19. Black Mountain
20. Lil' Wayne
Echt uitnodigend is het niet, neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:31 schreef Grobbel het volgende:
Oh, die cover had ik inderdaad al eerder gezien. Op basis daarvan had ik al besloten dat het niet veel kon zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:54 schreef Thijsssss het volgende:
Misschien nog even een leuk lijstje om terug te kijken op het afgelopen jaar.
Januari 2008 voorspelde de BBC dat dit de smaakmakers van het jaar zouden worden;
[..]
Wat Grobbel zegt, niet echt magie nodig om eind 2007 te voorspellen dat die namen door gingen breken in 2008. Maar van de 2009-lijst ken ik nog niet al te veel namen. En van de namen die een belletje doen rinkelen was ik niet van onder de indruk. Maar interessant, ga het nog eens beter onderzoeken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op zich hebben ze (tot op zekere hoogte) nog aardig gelijk gekregen. Van dat lijstje is alleen Joe Lean and the Jing Jang Jong redelijk geflopt, en zijn Cajun Dance Party en the Courteeners nog enigszins blijven hangen. De rest heeft wel een aardig (tot groot) publiek gevonden.
Al was de hype rond Adele, Vampire Weekend, Late of the Pier, Foals, Alphabeat, Black Kids en MGMT met name toen al volop bezig, dus op zich waren dat redelijk makkelijke inkoppers...
Die lineup is echt fantastisch inderdaad... Jammer alleen dat het in Groningen is.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:43 schreef frame-saw het volgende:
http://www.last.fm/event/890829
Klinkt ook fijn.
Hoe kan het dat ik hier nooit van heb gehoordquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:34 schreef Aisumasen het volgende:
Nou ja, als het goed is blijven de beste albums langer dan 3 maanden de moeite waard. Ik denk dat jij ook wel geïnteresseerd bent in het nieuwste album van The Fireman. Mocht er geen belletje gaan rinkelen, check hun nieuwste videoclip
.
Ja ben daar al een tijdje niet meer geweestquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:50 schreef Aisumasen het volgende:
Moet je af en toe in het Beatles-topic kijken.
Stiekem 24quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:05 schreef MaJo het volgende:
En skippy ben je echt 17?Dacht dat je van mijn leeftijd was
En ik ben oud
[disclaimer]Oh, en ik ga even een totaal ongehypt albumpje van een totaal ongehypt bandje hypen[/disclaimer]quote:Feli voor de jarigen
Of het een goede tip is weet ik nog niet, maar de namen van de bandleden liegen er niet om. Mongrel staat morgen (vandaag) in Huize Maas voor het eerst op het podium buiten Engeland. Weet niet of het je wat lijkt, maar de band bestaat uit rapper Lowkey, Drew McConnell van Babyshamles, Jon McClure en Joe Moskow van Reverend And The Makers en uit de legendarische ex-Arctic Monkeys bassist Andy Nicholson, die voor het eerst in 3 jaar weer het podium op gaat. Op plaat doet Matthew 'Octopus' Helders (drummer Arctic Monkeys) ook mee, maar die heeft verplichtingen in Nieuw-Zeeland op dit moment.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:39 schreef ralfseltje het volgende:
Ik ben er zeker bij op Eurosonic! Al moet ik zeggen dat die stortvloed aan indie-bandjes me gestolen kunnen worden. Of heeft iemand nog een goede tip hier?
Weet je of die in Digipak komt? Of komt de normale versie ook in Digipak, of beiden niet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:30 schreef jakkop het volgende:
Heb de 2cd-versie van Tonight: Franz Ferdinand besteld
?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:43 schreef -skippybal- het volgende:
En ook een ramp als je allemaal van die cd-kasten enzo hebt.
En dat viel niet tegenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:10 schreef Aisumasen het volgende:
Ik ga vanavond toch maar even naar Oasis kijken. Ben ontzettend benieuwd!
Weet ook niet zo goed wat ik van digipaks moet vinden, haha. Vind het er soms een beetje 'cheapy' uit zien. (Alhoewel, een CD-doosje met van die ronde hoekjes is nog wel even iets erger.) Met boekje in 'flap', en mooi artwork kan een digipak wel tof zijn. Maar vaak is het wat onhandig, al passen ze bij mij wel in de CD-kast. -skippybal- doelt denk ik op van die special editions, die nét (of véélquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:39 schreef jakkop het volgende:
Nee weet ik helaas niet. Zodra ik 'em binnen heb zal ik het vertellen, als je daar dan nog wat aan hebt.
(Heb em overigens besteld bij cd-wow, waar ik beide Arctic Monkeys oook in Digipak kreeg, terwijl dat normaal niet zo was.)
Nice. Alleen even wachten op een datum wat dichterbij. Zou er van opkijken als ze alwéér in Doornroosje komen, maar niets is uitgesloten. Vond hun optredens vorig jaar echt pointless. Ik weet dat ze gezeur hadden met de platenmaatschappij (what's new), maar toch vreemd om één jaar na de bekende club-tournee een exact zelfde tournee te doen....zonder nieuw album, terwijl-ie al wel op de plank ligt. Verklaarde ook het wat inspiratieloze optreden, wat al het vuur van één jaar eerder miste. Op moment van spreken is-ie zelfs nog niet uit, al hebben we 'em natuurlijk al een lange tijd kunnen beluisteren. Blijf het toch één van de tofste Britse bandjes vinden, al is hun plan van aanpak niet altijd even helemaal handig...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:28 schreef -skippybal- het volgende:
The Rifles 9 april in Mezz.
Die is er wel, ik zie FWN wel eens in jewelcase in winkels.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef Aisumasen het volgende:
En ik weet ook nooit zo goed wat 'standaard' is, heb "Favourite Worst Nightmare" in de winkel nooit in een doosje gezien?
woon jij naast de HMH?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En dat viel niet tegen. Wat een show! Was vanwege concert-moeiheid pas het eerste concert dit jaar, maar ben blij dat ik alsnog ben overgehaald om mee te gaan. Hoogtepunten vond ik persoonlijk "Supersonic", "Slide Away" en natuurlijk "Don't Look Back In Anger". En de stem-problemen van Liam vielen ook best mee.
Vertel mij watquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:28 schreef tim. het volgende:
[..]
Die is er wel, ik zie FWN wel eens in jewelcase in winkels.
[..]
Haha, verre vanquote:
Ik had van de week hetzelfde en heb nog steeds geen bericht van OOR. Geen email, geen brief helemaal niksquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:20 schreef emokid het volgende:
Bevinden zich hier Oor abonnees? Ik wilde net lid worden en heb dus wel 5 keer op het Word lid knopje gedrukt. Ik las later pas dat het erbij hoortHoef mij niet al te veel zorgen maken hoop ik toch?
Daar doe ik het voor stiekem, wilde beide cd's nog kopen en de OOR erbij is altijd mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:03 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom zou je lid willen worden van OOR
Hoewel, die actie dat je de nieuwe van FF en AC krijgt is wel aardig.
Als het goed is staat de naam van de distributeur op het adreskaartje. Die je natuurlijk niet meer hebt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:34 schreef frame-saw het volgende:
Moet ik nou dan bij de OOR klagen of de distributeur? Aangezien ik geen idee heb waar dat vandaan komt.
Hoe heet ie/ze?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:40 schreef -skippybal- het volgende:
Whop whop, nieuwe plaat van Beirut op teh interwebz. Okee, twee EP's stiekem, maar wel met 11 nummers
Natuurlijk weet jij dat, maar hier in de Randstad zijn er ook gewone cd's te koop in de winkelsquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
, haha! Heb 'em alleen nooit in de winkels gezien
. Zelfde geldt voor de jewelcase-versie van TLSP.
De distributeur is 'A Tot Z', in ieder geval hier, maar ik las het ook op de OOR website. De nieuwste met Franz Ferdinand heb ik al twee weken geleden ontvangen, de laatste van vorig jaar met de lijstjes heb ik nooit ontvangenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:34 schreef frame-saw het volgende:
Moet ik nou dan bij de OOR klagen of de distributeur? Aangezien ik geen idee heb waar dat vandaan komt.
Nog bedankt ehquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:09 schreef portie het volgende:
rifles in de melkweg
yay en maar 15 euro exclusief
En verder staan ze ook in de Mezz (3 februari), Doornroosje (10 februari) en Tivoli (11 februari).quote:Op zondag 25 januari 2009 22:23 schreef Moody het volgende:
The Levellers komen 12 febr in Atak Enschede. Lijkt me een aanrader.
Welke band verkoopt er tegenwoordig nog platina, gouden en zilveren albums?? Dat is veels te duur voor de meeste mensen.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:09 schreef emokid het volgende:
Levellers zeggen me niks. Ik lees nu het volgende op last.fm:
Levellers sold more platinum, gold, and silver albums in the 1990s than any other act.
Ik bedoel, in een decennium als de 90s, meer verkopen dan welke act dan ook(zelfs Backstreet Boys) en dan nog niet op de grote muziekradar. Dubieus.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Welke band verkoopt er tegenwoordig nog platina, gouden en zilveren albums?? Dat is veels te duur voor de meeste mensen.
Neuh.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:38 schreef Lieke_K het volgende:
![]()
Gaan er nog meer mensen naar Roosbeef in Doornroosje 19 februari?
Volgens mij was ze gewoon erg nerveus en overdonderd.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neuh.
Toen ik haar bij DWDD zag schrok ik best wel, ze lijkt wel een beetje mentally disabled
ps: kriebel krabbel krobbel?
Leukquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef Grobbel het volgende:
Omdat we er letterlijk maanden mee bezig zijn geweest, hier ook nog maar een keertje de link dumpen: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41350905
Een compilatie met lokale acts uit Arnhem en Nijmegen. Zitten op zich wel toffe dingen tussen, ook al zeg ik het zelf.
En Lieke zal ongetwijfeld met enige goedkeuring (afkeuring?) zien dat With Ice er ook tussen staat.
![]()
Wil ik de link naar de video gaan bekijken in het artikel:quote:
quote:De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie.
Hm, als ik dan een With Ice nummer moest kiezen, was het niet die geworden. Maar goed, alles nog beter dan dat 'Jesus is my friend, friendship never ends' nummer, dus wat dat betreft mijn goedkeuring.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:13 schreef Grobbel het volgende:
Omdat we er letterlijk maanden mee bezig zijn geweest, hier ook nog maar een keertje de link dumpen: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41350905
Een compilatie met lokale acts uit Arnhem en Nijmegen. Zitten op zich wel toffe dingen tussen, ook al zeg ik het zelf.
En Lieke zal ongetwijfeld met enige goedkeuring (afkeuring?) zien dat With Ice er ook tussen staat.
![]()
Ja, het is een rare... Zag je ook dat pluizige type achter Matthijs uitschieten? Of herinner je je hem en het scheerincident niet meer?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neuh.
Toen ik haar bij DWDD zag schrok ik best wel, ze lijkt wel een beetje mentally disabled
uhhh.... over pluis op zn buik?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:42 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ja, het is een rare... Zag je ook dat pluizige type achter Matthijs uitschieten? Of herinner je je hem en het scheerincident niet meer?![]()
geldt dat niet voor de meeste artiesten?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neuh.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef Granenbiscuits het volgende:
[..]
geldt dat niet voor de meeste artiesten?
Heul niet! Drie jaar geleden kwam ze al over als een retard.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:13 schreef Matthomel het volgende:
[..]
Volgens mij was ze gewoon erg nerveus en overdonderd.
De Staat is een getekende band, dus die mag niet van de 3voor12-bazen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:41 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hm, als ik dan een With Ice nummer moest kiezen, was het niet die geworden. Maar goed, alles nog beter dan dat 'Jesus is my friend, friendship never ends' nummer, dus wat dat betreft mijn goedkeuring.
En met afkeuring zie ik dat De Staat ontbreekt!
Vrijdag 6 maart in Merleyn! Kom je ook?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Leuk
Lavalu is zó een geniaal bandje
Och, da's nog veel te ver wegquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vrijdag 6 maart in Merleyn! Kom je ook?
Je kunt ook de nacht doorhalen of bij mij pitten, maar ik begrijp het dilemma.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Och, da's nog veel te ver wegEn in Merleyn begint het vaak zo laat, dat ik in de problemen kom met de laatste trein
Nou, niet in die matequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:58 schreef Granenbiscuits het volgende:
[..]
geldt dat niet voor de meeste artiesten?
Ook een optie!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je kunt ook de nacht doorhalen of bij mij pitten, maar ik begrijp het dilemma.
Ja, euhm, ja.. Dan noemuh ze het kankahmuziek ofzo... *staart naar grond*quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, niet in die mate
Kijk het maar eens terug, en huiver
Ik zal van de partij zijn!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ook een optie!
Weet je nou al of je naar The Black Lips gaat? Ik heb me me geheugen weer even opgefrist met wat albumpjes en wil het eigenlijk niet missen.
En nu staat het iDeal schermpje dus open maar ik wil die 1 euro extra niet betalen
Je vergeet het geiterige giecheltje!quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja, euhm, ja.. Dan noemuh ze het kankahmuziek ofzo... *staart naar grond*
Hoho, het is Doornroosje hè. De enige mensen die daar lomp lopen rond te beuken zijn hipstertjes van maximaal 60 kiloquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:01 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Je vergeet het geiterige giecheltje!![]()
Black Lips, dat zijn toch die lui van Baaaad kids, all my friends are baaad kids, product of no daaaad kids? Geinige single, maar volgens mij ga je echt een pijnlijke dood sterven als je tussen dat publiek komt te staan...
Hopelijk treden de wat grotere stadion-acts dan vaker daar op, in plaats van in de ArenA. Dat scheelt weer een kwellende avond in de Ahoy'. Andersom hoop ik dan weer niet dat de namen die normaal gesproken in de HMH staan, maar makkelijk de dubbele bezoekersaantallen aankunnen, voortaan in die nieuwe hal gezet worden.quote:
Capaciteit van 15.600... Probeer dan maar eens fatsoenlijk geluid te krijgenquote:
Goede organisatie in de HMH?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:36 schreef Aisumasen het volgende:
Gelijk de reden dat ik nooit een concert op een groot festival of in een stadion/hal wil zien. Maar goed, soms is het gewoon niet anders. Stel: Je bent grote U2-fan. In de HMH/Ahoy' komen ze niet, veel te klein. Als ze dan, in plaats van één avond in de ArenA, bij wijze van spreken 2 dagen in die nieuwe hal komen, dan is de keuze toch snel gemaakt? Ik bedoel: Het kán wel, goed geluid, overal goed zicht en goede organisatie in een grote hal. Kijk maar naar de HMH. Nu nog hopen dat ze een soortgelijke zaal kunnen creëren met ruim de dubbele capaciteit.
3dubbel, toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:36 schreef Aisumasen het volgende:
Gelijk de reden dat ik nooit een concert op een groot festival of in een stadion/hal wil zien. Maar goed, soms is het gewoon niet anders. Stel: Je bent grote U2-fan. In de HMH/Ahoy' komen ze niet, veel te klein. Als ze dan, in plaats van één avond in de ArenA, bij wijze van spreken 2 dagen in die nieuwe hal komen, dan is de keuze toch snel gemaakt? Ik bedoel: Het kán wel, goed geluid, overal goed zicht en goede organisatie in een grote hal. Kijk maar naar de HMH. Nu nog hopen dat ze een soortgelijke zaal kunnen creëren met ruim de dubbele capaciteit.
Da's dan wel weer tof. Holland Casino in Nijmegen heeft er 60.000 hangen en dat ziet er echt mooi uit.quote:De zaal heeft meer dan 50.000 ledlampjes aan de buitenzijde van het pand
Jep, en ik zal je vertellen waarom. Ik ben er door de jaren meer dan 10 keer geweest, en heb maar één keer problemen gehad. Daarover later meer, eerst de ervaringen met de andere 95% van de evenementen die ik daar heb bezocht. Je rijdt (vanuit regio Arnhemquote:
Ik snap 'mquote:
Geweldig!quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:57 schreef portie het volgende:
The Wombats op bevrijdingsfestival Zwolle
Dat Minimal/IDM-podium in Wageningenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wil die van Wageningen wel zien, heb er wel onwijs zin in, bevrijdingsdag.
Oeps, een hele domme fout! Het moet Holy Fuck zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
20-04 Fuck Buttons, Doornroosje.
quote:za 25 apr | Open: 20:00 | Start: 21:00
concert folk, pop
Get Well Soon @ LUX
¤ 12,00
Hebben jullie al iets van hem live gezien?quote:
Ah, de keer dat ik problemen had was het dus inderdaad ook met zo'n V-tje. Maar diefstal uit de garderobe? Kwalijke zaak, hoop dat het nog opgelost is?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik snap 'm
Maar ik heb wel een aantal mindere ervaringen met de HMH. Een uur lang gezeur met zo'n beveiligingsaap, shit uit m'n jas na afloop (schijnt wel wel vaker daar voor te komen), dat soort ongein.
Maar de keuze tussen Ahoy en HMH is inderdaad snel gemaakt.
Jeetje, dat belooft nog wat te worden. Ze verzopen al in de half gevulde Alpha-tent, op London Calling XL Lowlands 2008.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:57 schreef portie het volgende:The Wombats op bevrijdingsfestival Zwolle
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En 10 mei ook nog eens The Veils. Roosje is weer lekker bezig!
De eerste plaat is best aardig, die tweede is echter niet echt interessant.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:58 schreef frame-saw het volgende:
Ze hebben twee toffe cd's, je moet je oren gewoon eens open![]()
Live is het niet angstaanjagend goed, maar denk wel dat ik ga kijken. Lekker samen dansen
Niet geweest, maar wel veel over gehoord. En dan voornamelijk over de smelt-factor en de belachelijke drankprijzen.. (¤5 voor een cola'tje).Maar de line up is welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:44 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand wel eens naar Benicàssim geweest?
Ik wil iets nieuws
Ik krijg mijn Oor ook vaak genoeg niet, de oplossing is even bellen met het 010 nummer op de website. Verhelpt geen toekomstige problemen maar ze sturen de gemiste Oor(en) wel op.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:35 schreef tim. het volgende:
[..]
Natuurlijk weet jij dat, maar hier in de Randstad zijn er ook gewone cd's te koop in de winkels.
[..]
De distributeur is 'A Tot Z', in ieder geval hier, maar ik las het ook op de OOR website. De nieuwste met Franz Ferdinand heb ik al twee weken geleden ontvangen, de laatste van vorig jaar met de lijstjes heb ik nooit ontvangen. Ik heb twee weken geleden een e-mail naar OOR en de abonnementenservice gestuurd, maar nog geen reactie gehad. Ik wil m'n abonnement opzeggen, maar daarvoor ben ik te laat voor deze jaargang
. Ik zou hem gewoon in de winkel kopen.
Da's wel érg duurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Niet geweest, maar wel veel over gehoord. En dan voornamelijk over de smelt-factor en de belachelijke drankprijzen.. (¤5 voor een cola'tje).Maar de line up is wel
Jaquote:
quote:Oh, en Maxïmo Park op 02-04 in Het Paard en op 03-04 in Tivoli voor ¤20.
Laat ze eerst maar eens wat nieuws uitbrengen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:09 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, en Maxïmo Park op 02-04 in Het Paard en op 03-04 in Tivoli voor ¤20.
Haha, verbeter je nou de mening van frame-sawquote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De eerste plaat is best aardig, die tweede is echter niet echt interessant.
Maar elk festival is toch veel te duurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Da's wel érg duur. Het gaat waarschijnlijk Haldern en weer eens Lowlands worden
Precies wat ik dacht toen ik het las. Doornroosje vorig jaar was OK, maar had nu onderhand wel wat nieuw materiaal verwacht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:12 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens wat nieuws uitbrengen.
Ach, vannacht kocht ik een kapsalon voor 9 euro. Waar ik mee wil zeggen dat je die dingen toch meestal koopt op momenten dat geld ook maar geld is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:54 schreef frame-saw het volgende:
In de analyse van Lowlands kom je er altijd achter dat je voor die goedkope loempia van 1,5 muntje toch 4 euro ofzo heb betaaldMaar dat is altijd achteraf, en dan is mijn geld dus al op
Dat was wat ik bedoelde met "het was OK". Kan niet zeggen dat ze niet goed speelden, maar het was gewoon niet zo indrukwekkend, op een of andere manier. Vind hun albums toch al niet zo sterk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:00 schreef AMDB het volgende:
Maxïmo Park in Doornroosje was mijn grootste concert teleurstelling van vorig jaar, het kon me helemaal niet boeien live. Al stonden ze daar best leuk enzo.
Ah jammer, had me echt verheugd op het optreden van The View in Doornroosje, maar ben die datum niet in het land. Nou ja, ze komen vast wel weer op alle festivals + in het najaar, laten we maar zeggenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:13 schreef Mistaken het volgende:
Voor geïntresseerden..
The View komt in april 3x een optreden verzorgen. Tivoli, Doornroosje en Melkweg als het goed is!
Heb ontzettend genoten toen ze in Nijmegen waren, maar dan kan ook komen omdat ik diezelfde nacht nog in oranje outfit moest vertrekken naar Basel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:00 schreef AMDB het volgende:
Maxïmo Park in Doornroosje was mijn grootste concert teleurstelling van vorig jaar, het kon me helemaal niet boeien live. Al stonden ze daar best leuk enzo.
quote:LONDON CALLING
Datum: donderdag 30 april 2009
Voorverkoop vanaf: zaterdag 7 februari 2009
aanvang: 18.00 uur
zaal open: 17.30 uur
entree: 12,50 excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
passepartout 2 dagen: 30,- excl lidmaatschap (3,- p.m. / 18,- p.j.)
passepartout 3 dagen: 35,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
LONDON CALLING
Datum: vrijdag 1 mei 2009
aanvang: 19.00 uur
zaal open: 18.00 uur
entree: 17,50 excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
LONDON CALLING
Datum: zaterdag 2 mei 2009
aanvang: 19.00 uur
zaal open: 18.00 uur
entree: 17,50 excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Het lijkt Lowlands welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hihi, die prijs blijft maar stijgen en de bandjes blijven maar kutter worden
Nou, ik ga ook maar eerlijk zijn. Het spijt me om te zeggen, hun debuutalbum staat vol met bijzonder goede popsongs die ik nog altijd graag draai, maar... Waar is die band gebleven die vol energie hun scherpe punk-songs speelden? Ik heb het album nu zo'n 2 maanden gedraaid, maar ik kan geen enkel nummer opnoemen waar ik ook maar een idee heb waar ze heen willen. Toeters, bellen, orkesten, wat is er gebeurd met m'n rock 'n' roll?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:48 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik wel naar The View wil gaan. Eerste album was aardig en aanstekelijk, het tweede album heb ik nog niet af kunnen luisteren door slechte (geluids)kwaliteit.
Ik ook! Album laat weer eens horen wat voor een goede songs ze kunnen schrijven. Vind wel dat hier en daar een nummertje een beetje overgeproduceerd klinkt. En grappig genoeg de singles "The Great Escape" en "Fool To Sorrow" misschien wel de slechte liedjes die ze gemaakt hebben, maar voor de rest hoor ik pure klasse. (Als "I Could Never Lie" en "Talking" nu in de plaats van die nummers er op hadden gestaan...) Alleen niet zo veel zin meer om lang te moeten reizen voor een optreden, dus vrees dat ik het optreden in Amsterdam aan me voorbij moet laten gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik heb zooo'n zin in The Rifles als ik het nieuwe album luister!
Heb haar vorige week in Hasselt gezien, erg tof optreden!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:12 schreef Toad het volgende:
Volgende week Emiliana Torrini in Paradiso.
Zulks een leuk bandje! Wel ¤15...quote:do 18 jun | Open: 20:00 | Start: 20:30
concert balkan, triphop
Oi Va Voi @ LUX
Jup, gebeurt wel vaker. Snap ook niet echt waarom.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Als ze wat meer bij mij in de buurt spelen ga ik er zeker heen.quote:Mando Diao naar Melkweg
De Zweedse band Mando Diao komt op woensdag 18 maart naar de Melkweg.
Op 13 februari is het nieuwe album Give Me Fire uitgekomen, wat de opvolger is van het in 2007 uitgebrachte Never Seen The Light Of Day.
Kaarten gaan 25 februari in de voorverkoop en kosten 14 euro exclusief lidmaatschap.
Ik las Manu Chaoquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
[..]
Als ze wat meer bij mij in de buurt spelen ga ik er zeker heen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
[..]
Als ze wat meer bij mij in de buurt spelen ga ik er zeker heen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:49 schreef -skippybal- het volgende:
Maar die hele plaat van MM is toch al gelekt?
Wow, leeft-ie nog?quote:
Ja, maar dat gaat zo lastig, om 'em gelijk hier te postenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:49 schreef -skippybal- het volgende:
Maar die hele plaat van MM is toch al gelekt?
Hij moet gaan tourenquote:
Vera is altijd een toffere zaalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:08 schreef frame-saw het volgende:
Klinkt inderdaad goed, al moet ik nu zitten twijfelen tussen Amsterdam en Groningen de hele tijd, is even ver, alleen naar Amsterdam gaan meer bekenden. Hm.
Yep. Alleen is ie wel in fucking Groningen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:21 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Vera is altijd een toffere zaal
Geen Feargal Sharkey meer, in elk geval... Die hoort al 25 jaar niet meer bij de band.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:22 schreef -skippybal- het volgende:
Haha, The Undertones komen op 28 mei naar Doornroosje
Wat zou je daar nou nog van mogen verwachten?
zoals het er nu uitziet ben ik sowieso aanwezig, ben benieuwd... heb er zelf nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:30 schreef -skippybal- het volgende:
Wow, Luxor heeft zowaar iets leuks op het programma staan en kost niet eens een fortuin!
EVERYDAY ST. PATRICK'S DAY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |