Ik had van de week hetzelfde en heb nog steeds geen bericht van OOR. Geen email, geen brief helemaal niksquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:20 schreef emokid het volgende:
Bevinden zich hier Oor abonnees? Ik wilde net lid worden en heb dus wel 5 keer op het Word lid knopje gedrukt. Ik las later pas dat het erbij hoortHoef mij niet al te veel zorgen maken hoop ik toch?
Daar doe ik het voor stiekem, wilde beide cd's nog kopen en de OOR erbij is altijd mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:03 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom zou je lid willen worden van OOR
Hoewel, die actie dat je de nieuwe van FF en AC krijgt is wel aardig.
Als het goed is staat de naam van de distributeur op het adreskaartje. Die je natuurlijk niet meer hebt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:34 schreef frame-saw het volgende:
Moet ik nou dan bij de OOR klagen of de distributeur? Aangezien ik geen idee heb waar dat vandaan komt.
Hoe heet ie/ze?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:40 schreef -skippybal- het volgende:
Whop whop, nieuwe plaat van Beirut op teh interwebz. Okee, twee EP's stiekem, maar wel met 11 nummers
Natuurlijk weet jij dat, maar hier in de Randstad zijn er ook gewone cd's te koop in de winkelsquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
, haha! Heb 'em alleen nooit in de winkels gezien
. Zelfde geldt voor de jewelcase-versie van TLSP.
De distributeur is 'A Tot Z', in ieder geval hier, maar ik las het ook op de OOR website. De nieuwste met Franz Ferdinand heb ik al twee weken geleden ontvangen, de laatste van vorig jaar met de lijstjes heb ik nooit ontvangenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:34 schreef frame-saw het volgende:
Moet ik nou dan bij de OOR klagen of de distributeur? Aangezien ik geen idee heb waar dat vandaan komt.
Nog bedankt ehquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:09 schreef portie het volgende:
rifles in de melkweg
yay en maar 15 euro exclusief
En verder staan ze ook in de Mezz (3 februari), Doornroosje (10 februari) en Tivoli (11 februari).quote:Op zondag 25 januari 2009 22:23 schreef Moody het volgende:
The Levellers komen 12 febr in Atak Enschede. Lijkt me een aanrader.
Welke band verkoopt er tegenwoordig nog platina, gouden en zilveren albums?? Dat is veels te duur voor de meeste mensen.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:09 schreef emokid het volgende:
Levellers zeggen me niks. Ik lees nu het volgende op last.fm:
Levellers sold more platinum, gold, and silver albums in the 1990s than any other act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |