Klootzak!quote:Op maandag 22 december 2008 01:47 schreef portie het volgende:
ahw, dr was hier iemand die ging slapen tijdens een film en voordat wij de grap met de slagroom uit konden halen werd ie wakker gebeldWeet je hoe jammer !
over concerten in t begin van 2009, ik vind t op zich wel meevallen maar er staan wel leuke dingen tussen
Past niet.quote:
Maar dan kan ik geen ctrl-f meer doen en zoeken op 'indie' als ik een verkapte tvp wil plaatsenquote:
Die afkorting doet me denken aan een fout duits persoon die zegt dat ie god isquote:
Da's wel erg tof, maar die prijs weerquote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef Aisumasen het volgende:
The Prodigy 4 maart 2008 in de Melkweg Oude Zaal. Voor de liefhebbers.
Nog niet bekend.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:55 schreef AMDB het volgende:
Ik hoop dat iedereen een leuke kerst gehad heeft, ook al is het nog bezig.
Ik heb Arctic Monkeys at the Apollo gekregen en de singles Brianstorm, Fluorescent Adolescent en Teddy Picker op 7"
Ik denk volgens de vaste Prodigy-formule: De onhoorbare band! Een drukdoende drummer waar enkel de cymbals van doorkomen, een gitarist die geniale solo's uit z'n instrument tovert zonder aangesloten te zijn op een versterker, Liam die zich woest uitleeft op de apparatuur zonder dat de CD-versie ook maar iets afwijkt... De Moby-manier, je kent het wel. 't Was leuk op Lowlands 2005, maar hoef het nu niet meer zo nodig te zien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Da's wel erg tof, maar die prijs weerKan ik niet gebruiken met de Kerst en O&N voor de deur
Zou het trouwens mét band zijn?
Misschien bedoel je Dancing Jesus? Dat forum ben ik een keer in deze topicreeks tegengekomen.quote:Op zondag 28 december 2008 17:28 schreef TomR het volgende:
laatst een klein beetje al mijn bookmarks kwijt geraakt door een hd crash, wat was ook alweer die site/forum met die god ofzo erin om aan muziek te komen? kan iemand mij misschien een pm sturen?
quote:
http://dancing-jesus.com/forum/?quote:Op zondag 28 december 2008 17:28 schreef TomR het volgende:
laatst een klein beetje al mijn bookmarks kwijt geraakt door een hd crash, wat was ook alweer die site/forum met die god ofzo erin om aan muziek te komen? kan iemand mij misschien een pm sturen?
quote:Op maandag 29 december 2008 00:33 schreef jakkop het volgende:
Topic kwijt!
[..]
![]()
![]()
[..]
http://dancing-jesus.com/forum/?
thanksquote:Op maandag 29 december 2008 00:31 schreef tim. het volgende:
[..]
Misschien bedoel je Dancing Jesus? Dat forum ben ik een keer in deze topicreeks tegengekomen.
Voor OiNK zijn toch gewoon twee goede alternatieven gekomen?quote:Op maandag 29 december 2008 10:22 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben toch meer fan van de obscure blogjes en linkdump-sites. Bestanden zijn toch bijna nooit meer dan 100MB, dus de wat tragere snelhedel boeien ook niet.
En oiNK natuurlijk, maar da was vroegah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |