quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Als ze wat meer bij mij in de buurt spelen ga ik er zeker heen.quote:Mando Diao naar Melkweg
De Zweedse band Mando Diao komt op woensdag 18 maart naar de Melkweg.
Op 13 februari is het nieuwe album Give Me Fire uitgekomen, wat de opvolger is van het in 2007 uitgebrachte Never Seen The Light Of Day.
Kaarten gaan 25 februari in de voorverkoop en kosten 14 euro exclusief lidmaatschap.
Ik las Manu Chaoquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
[..]
Als ze wat meer bij mij in de buurt spelen ga ik er zeker heen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
[..]
Als ze wat meer bij mij in de buurt spelen ga ik er zeker heen.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:49 schreef -skippybal- het volgende:
Maar die hele plaat van MM is toch al gelekt?
Wow, leeft-ie nog?quote:
Ja, maar dat gaat zo lastig, om 'em gelijk hier te postenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:49 schreef -skippybal- het volgende:
Maar die hele plaat van MM is toch al gelekt?
Hij moet gaan tourenquote:
Vera is altijd een toffere zaalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:08 schreef frame-saw het volgende:
Klinkt inderdaad goed, al moet ik nu zitten twijfelen tussen Amsterdam en Groningen de hele tijd, is even ver, alleen naar Amsterdam gaan meer bekenden. Hm.
Yep. Alleen is ie wel in fucking Groningen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:21 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Vera is altijd een toffere zaal
Geen Feargal Sharkey meer, in elk geval... Die hoort al 25 jaar niet meer bij de band.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:22 schreef -skippybal- het volgende:
Haha, The Undertones komen op 28 mei naar Doornroosje
Wat zou je daar nou nog van mogen verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |