Da's wel érg duurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Niet geweest, maar wel veel over gehoord. En dan voornamelijk over de smelt-factor en de belachelijke drankprijzen.. (¤5 voor een cola'tje).Maar de line up is wel
Jaquote:
quote:Oh, en Maxïmo Park op 02-04 in Het Paard en op 03-04 in Tivoli voor ¤20.
Laat ze eerst maar eens wat nieuws uitbrengen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:09 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, en Maxïmo Park op 02-04 in Het Paard en op 03-04 in Tivoli voor ¤20.
Haha, verbeter je nou de mening van frame-sawquote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De eerste plaat is best aardig, die tweede is echter niet echt interessant.
Maar elk festival is toch veel te duurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Da's wel érg duur. Het gaat waarschijnlijk Haldern en weer eens Lowlands worden
Precies wat ik dacht toen ik het las. Doornroosje vorig jaar was OK, maar had nu onderhand wel wat nieuw materiaal verwacht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:12 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens wat nieuws uitbrengen.
Ach, vannacht kocht ik een kapsalon voor 9 euro. Waar ik mee wil zeggen dat je die dingen toch meestal koopt op momenten dat geld ook maar geld is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:54 schreef frame-saw het volgende:
In de analyse van Lowlands kom je er altijd achter dat je voor die goedkope loempia van 1,5 muntje toch 4 euro ofzo heb betaaldMaar dat is altijd achteraf, en dan is mijn geld dus al op
Dat was wat ik bedoelde met "het was OK". Kan niet zeggen dat ze niet goed speelden, maar het was gewoon niet zo indrukwekkend, op een of andere manier. Vind hun albums toch al niet zo sterk.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:00 schreef AMDB het volgende:
Maxïmo Park in Doornroosje was mijn grootste concert teleurstelling van vorig jaar, het kon me helemaal niet boeien live. Al stonden ze daar best leuk enzo.
Ah jammer, had me echt verheugd op het optreden van The View in Doornroosje, maar ben die datum niet in het land. Nou ja, ze komen vast wel weer op alle festivals + in het najaar, laten we maar zeggenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:13 schreef Mistaken het volgende:
Voor geïntresseerden..
The View komt in april 3x een optreden verzorgen. Tivoli, Doornroosje en Melkweg als het goed is!
Heb ontzettend genoten toen ze in Nijmegen waren, maar dan kan ook komen omdat ik diezelfde nacht nog in oranje outfit moest vertrekken naar Basel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:00 schreef AMDB het volgende:
Maxïmo Park in Doornroosje was mijn grootste concert teleurstelling van vorig jaar, het kon me helemaal niet boeien live. Al stonden ze daar best leuk enzo.
quote:LONDON CALLING
Datum: donderdag 30 april 2009
Voorverkoop vanaf: zaterdag 7 februari 2009
aanvang: 18.00 uur
zaal open: 17.30 uur
entree: 12,50 excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
passepartout 2 dagen: 30,- excl lidmaatschap (3,- p.m. / 18,- p.j.)
passepartout 3 dagen: 35,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
LONDON CALLING
Datum: vrijdag 1 mei 2009
aanvang: 19.00 uur
zaal open: 18.00 uur
entree: 17,50 excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
LONDON CALLING
Datum: zaterdag 2 mei 2009
aanvang: 19.00 uur
zaal open: 18.00 uur
entree: 17,50 excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Het lijkt Lowlands welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hihi, die prijs blijft maar stijgen en de bandjes blijven maar kutter worden
Nou, ik ga ook maar eerlijk zijn. Het spijt me om te zeggen, hun debuutalbum staat vol met bijzonder goede popsongs die ik nog altijd graag draai, maar... Waar is die band gebleven die vol energie hun scherpe punk-songs speelden? Ik heb het album nu zo'n 2 maanden gedraaid, maar ik kan geen enkel nummer opnoemen waar ik ook maar een idee heb waar ze heen willen. Toeters, bellen, orkesten, wat is er gebeurd met m'n rock 'n' roll?quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:48 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik wel naar The View wil gaan. Eerste album was aardig en aanstekelijk, het tweede album heb ik nog niet af kunnen luisteren door slechte (geluids)kwaliteit.
Ik ook! Album laat weer eens horen wat voor een goede songs ze kunnen schrijven. Vind wel dat hier en daar een nummertje een beetje overgeproduceerd klinkt. En grappig genoeg de singles "The Great Escape" en "Fool To Sorrow" misschien wel de slechte liedjes die ze gemaakt hebben, maar voor de rest hoor ik pure klasse. (Als "I Could Never Lie" en "Talking" nu in de plaats van die nummers er op hadden gestaan...) Alleen niet zo veel zin meer om lang te moeten reizen voor een optreden, dus vrees dat ik het optreden in Amsterdam aan me voorbij moet laten gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:33 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik heb zooo'n zin in The Rifles als ik het nieuwe album luister!
Heb haar vorige week in Hasselt gezien, erg tof optreden!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:12 schreef Toad het volgende:
Volgende week Emiliana Torrini in Paradiso.
Zulks een leuk bandje! Wel ¤15...quote:do 18 jun | Open: 20:00 | Start: 20:30
concert balkan, triphop
Oi Va Voi @ LUX
Jup, gebeurt wel vaker. Snap ook niet echt waarom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |