top!quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Via deze link had ik hem binnen 5 minuten binnen.
Dat zijn de totale uitstaande leningen in het echie ook. Totale leningen etc uit het jaarverslag gehaald.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:59 schreef Escape het volgende:
hoezo heeft psv opeens in de nieuwe patch een schuld door leningen van 45 miljoen? wtf is dat nou weer voor gezeik
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:01 schreef bn37 het volgende:
je weet wel wat ik bedoel !!!
doe gewoon ff
psv is toch bijna schulden vrij of heb ik dat verkeerd? ik dacht dat ze bijna overal van af ware en financieel gezond warequote:Op vrijdag 19 december 2008 20:08 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Dat zijn de totale uitstaande leningen in het echie ook. Totale leningen etc uit het jaarverslag gehaald.
'quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:10 schreef Escape het volgende:
[..]
psv is toch bijna schulden vrij of heb ik dat verkeerd? ik dacht dat ze bijna overal van af ware en financieel gezond ware
ah oke nee dan is het duidelijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:11 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
'
Het zijn lange termijn leningen enzo, die ze keurig netjes afbetalen. Die 45 miljoen moeten ze in 23 jaar aflossen en dat is natuurlijk niet zo ontzettend spectaculair.
Ben je nou echt zo dom?quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:11 schreef bn37 het volgende:
wat voor update moet je downloaden dan
Bij Nothingham had ik dat ook een paar keer. In het Engels noemen ze het een fanday. Is een dag waarop fans goedkoper het stadion in kunnen, vaak rondom een belangrijke wedstrijd of tegene en aansprekende tegenstander. Op die manier hoopt het bestuur meer fans het stadion in te krijgen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:08 schreef Superheld het volgende:
Ohja, na 9 wedstrijden opeens een opendag?
Had ik iig nog nooit gehad...
[ afbeelding ]
Ok, denk niet dat ze vaak terug gaan komenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij Nothingham had ik dat ook een paar keer. In het Engels noemen ze het een fanday. Is een dag waarop fans goedkoper het stadion in kunnen, vaak rondom een belangrijke wedstrijd of tegene en aansprekende tegenstander. Op die manier hoopt het bestuur meer fans het stadion in te krijgen.
Bij mij werd er een aantal wedstrijden later nog zo'n dag georganiseerd. Eerste verloor ik, commentaar dat ik toen kreeg van het bestuur was dat ze zich afvroegen of ik echt dacht met zulk voetbal fans te behoudenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:32 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ok, denk niet dat ze vaak terug gaan komen
Draak van een wedstrijd waarin ik voor kom in de 80e minuut, en dan mn eerste tegendoelpunt tegen krijg in 90+4
Die krijg ik ook net hehequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij werd er een aantal wedstrijden later nog zo'n dag georganiseerd. Eerste verloor ik, commentaar dat ik toen kreeg van het bestuur was dat ze zich afvroegen of ik echt dacht met zulk voetbal fans te behouden.
Ja hoor, alleen zijn niet alle veranderingen dan doorgevoerd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:11 schreef El-Salvador het volgende:
Met de patch kun je gewoon verder gaan met je huidige game?
Mooi, dan gaan we verder met loodsen van QPR naar de Premier Divisionquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen zijn niet alle veranderingen dan doorgevoerd.
Zoals wat niet dan bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen zijn niet alle veranderingen dan doorgevoerd.
Dingen die echt niet kunnen veranderen ingame. Financiën bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:54 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Zoals wat niet dan bijvoorbeeld.
Gaat net zo lekker met m'n Feyenoord game
Al gevondenquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iemand enig idee waar de nieuwe Premier League logo's staan die ik opeens heb sinds de patch? Ik mot ze niet.
En transfers, competitieregels en ik geloof ook de bug met het Nederlandse competitieschema. Maar voor de meeste problemen is de patch wel savegame compatible, geloof ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dingen die echt niet kunnen veranderen ingame. Financiën bijvoorbeeld.
Als een speler bij mij voorzetten 12 heeft, dan is dat echt een topstatquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:03 schreef RayMania het volgende:
Okay, wat ik merk is dat je je tactiek echt moet afstemmen op je spelers en dat je niet een tactiek moet kiezen waar de spelers dingen moeten doen die ze niet kunnen. Het heeft geen zin om je buitenspelers op 'voorzetten - vaak' te zetten als ze voor voorzetten 12 hebben. Dan presteren ze zwak en win je minder snel. Dus dan moet je je spelers andere dingen laten doen, of nieuwe spelers kopen die wél kunnen voorzetten, etc.
Ik heb nu voor elke speler ingesteld wat ze kunnen en het loopt een stuk beter. Ik sta nu op de zesde plaats en dat geeft nog net recht op playoffs. Nog zes wedstrijden te gaan, dus het gaat spannend worden. Ik wil niet nog een jaar Championship spelen
.
Haal je zulke slechte resultaten dan of valt dat nog mee?quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:38 schreef TheArt het volgende:
Ik ben er definitief uit: ik kan geen tactieken makenEcht alles wat ik probeer, maar dan ook echt alles, mislukt. Dat PDF-bestand heb ik inmiddels 50x doorgelezen (veel wat er in stond wist ik ook al) en het zo aangepast dat het bij mijn team past, maar het lukt gewoon niet.
En dat maakt mij niet blij
Dat valt al bij al wel mee, maar het spel is gewoon dramatisch. Ik begon, zoals altijd, eerst een seizoen met Ajax om het spel een beetje te leren kennen. Toen werd ik 2e achter PSV en haalde ik de halve finales van de Uefa Cup. Daarna ging ik aan de slag met Standard. Daar werd ik 4e, maar het spel was dermate slecht (zelfs tegen kleine clubs kon ik amper kansen afdwingen en de nul houden al absoluut niet). Ik heb dan ook het doorzettingsvermogen van een mislukte voetballer, want daar hield mijn plezier op met Standard, dus startte ik een game met Tottenham. Een grote club met een groot budget, puur om te kijken of het daar met heel goed spelersmateriaal wel goed gaat.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:49 schreef Spougle het volgende:
[..]
Haal je zulke slechte resultaten dan of valt dat nog mee?
Komt me wel bekend voor ik kon eerst ook amper kansen afdwingen, en de wedstrijden waar ik de nul in hield zijn ook op 1 hand te tellen. Dat laatste heb ik ondertussen opgelost door een goede verdedigende middenvelder voor mijn 2 centrale verdedigers te zetten. En die VM staat ook verdedigend ingesteld.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat valt al bij al wel mee, maar het spel is gewoon dramatisch. Ik begon, zoals altijd, eerst een seizoen met Ajax om het spel een beetje te leren kennen. Toen werd ik 2e achter PSV en haalde ik de halve finales van de Uefa Cup. Daarna ging ik aan de slag met Standard. Daar werd ik 4e, maar het spel was dermate slecht (zelfs tegen kleine clubs kon ik amper kansen afdwingen en de nul houden al absoluut niet). Ik heb dan ook het doorzettingsvermogen van een mislukte voetballer, want daar hield mijn plezier op met Standard, dus startte ik een game met Tottenham. Een grote club met een groot budget, puur om te kijken of het daar met heel goed spelersmateriaal wel goed gaat.
Maar daar gaat het ook al weer je dat. De voorbereiding is alles behalve goed gegaan (nipt gewonnen of gelijk gespeeld tegen kleinere Britse ploegen) en mijn eerste competitiewedstrijd verloor ik kansloos met 1-0 van Hull (kansloos wat betreft de kansen dan).
Ik weet echt niet wat het is.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:09 schreef Prik0 het volgende:
Jammer dat er niks aan Tuyp gedaan is.
De samenstelling is wel hetzelfde, maar de instelling verander ik als ik zie wat er mis gaat. Maar dan gaat de volgende wedstrijd weer iets anders mis en zo kan ik bezig blijven.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:34 schreef Spougle het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor ik kon eerst ook amper kansen afdwingen, en de wedstrijden waar ik de nul in hield zijn ook op 1 hand te tellen. Dat laatste heb ik ondertussen opgelost door een goede verdedigende middenvelder voor mijn 2 centrale verdedigers te zetten. En die VM staat ook verdedigend ingesteld.
Dat van die kansen creëren heb ik vaak ook nog last van. Maar ik win mijn wedstrijden nu wel meestal met 1-0, 2-0.
Je zegt trouwens dat je alles geprobeerd heb. Misschien komt het daar juist door dat het misschien beter zou gaan als je spelers langer in een vaste samenstelling spelen.
Komt in het echt ook wel hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:21 schreef RayMania het volgende:
Beetje jammer dat er zoveel regens zijn die goed zijn. Er lopen echt allemaal Messi's rond.
Ik heb presies hetzelfde aan het begin.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:38 schreef Mindstate het volgende:
ik vind het trouwens juist makkelijker om met een wat slechter team te spelen. Met een degradatiekandidaat voorkomen te degraderen vind ik persoonlijk makker dan met een kampioenskandidaat kampioen te worden
Ik ken het..quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
3 wedstrijden voor het einde het kampioenschap weggegeven door te verliezen bij Willem II en de concurrent won. Gelukkig wel de beker gewonnen al voelt het als een troostprijs. Volgend seizoen weer voor de titel en kijken of ik wat potten kan breken in de CL.
Maar 1x kampioen met PSVquote:Op zondag 21 december 2008 11:49 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik ken het..
Heb nu voor de 2e keer op rij in de laatste 4 duels de titel verspeeld..
2e jaar deed ik het tegen Willem II en hielp ik Ajax aan de titel dat jaar verloor ik ook in de halve finale beker..
In het 3e jaar verspeelde ik het tegen Ajax en ging de titel naar Feyenoord..
De beker finale won ik van AZ
Toch ben ik best tevreden.. 3 seizoenen PSV: 1x kampioen, 2x 2e 2x bekerwinnaar en 1x halve finalist..
Wel grappig trouwens:
Engin Bekdemir wordt op geroepen voor België U-19..
Dag later: Engin toegevoegd aan selectie Turkije U-19(dus verwijderd uit België U-19)
Vervolgens speelt Engin voor Turkije U-19 en raakt er een Belg geblesseerd.. Vervolgens wordt hij toegevoegd aan België U-19 en verwijderd uit Turkije U-19.. het 2e duel speelde hij voor België U-19
Dat kan niet meer.quote:Op zondag 21 december 2008 15:09 schreef OmeCorn het volgende:
Waarschijnlijk een n00bvraag, maar ik kan met de posities m'n spelers alleen met de punt naar voren of naar achter laten spelen. Hoe kan je ze richting het midden sturen?
cheaterquote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Maar 1x kampioen met PSV![]()
[ afbeelding ]
Engin is trouwens best goed.
Ja, eerst even wachten tot de transferperiode afgelopen is.quote:Op zondag 21 december 2008 15:28 schreef sjimz het volgende:
screens Ray, screens.
Linkje naar pdfje? Ik krijg VVV ook echt niet aan de praat in het 1e seizoenquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:38 schreef TheArt het volgende:
Ik ben er definitief uit: ik kan geen tactieken makenEcht alles wat ik probeer, maar dan ook echt alles, mislukt. Dat PDF-bestand heb ik inmiddels 50x doorgelezen (veel wat er in stond wist ik ook al) en het zo aangepast dat het bij mijn team past, maar het lukt gewoon niet.
En dat maakt mij niet blij
raymania.nl/FM.pdfquote:Op zondag 21 december 2008 15:56 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Linkje naar pdfje? Ik krijg VVV ook echt niet aan de praat in het 1e seizoen
Telstarquote:Op zondag 21 december 2008 15:34 schreef donroyco het volgende:
Iemand nog een leuke uitdaging?
Ben gestopt met Leeds
Heb ik wel gedaan toen.quote:Op zondag 21 december 2008 17:43 schreef Juk het volgende:
Kampioen in de ChampionshipBeckford topscoorder met 27 goals.
Vraag me af of ik hem moet vervangen in de PL?
Had ik in '08 transfervrij bij Ajax. Hij was echt goedquote:Op zondag 21 december 2008 20:32 schreef Spougle het volgende:
Net Bojan na 1 seizoen gespeeld te hebben transfer vrij aangetrokken bij mijn Ajax game.
Ik heb nu echt een wereld aanval met Marquinhos, Bojan en Pogrebnyak.
38mio? What the fuck.quote:Op zondag 21 december 2008 22:29 schreef sjimz het volgende:
Sakho is echt uitgegroeid tot mijn held.
Wat een beer is het in de verdediging.
[ afbeelding ]
Herkenbaar. Op een gegeven moment was het zo erg, dat ik in de beker moest aantreden terwijl er net internationale wedstrijden waren geweest. De helft van mijn team was aan het terugreizen waardoor ik een veredeld b-elftal aangevuld met wat jeugd moest opstellen.quote:Op maandag 22 december 2008 09:49 schreef sjimz het volgende:
Bij mij heerst er dit seizoen een ware blessure golf
Daardoor vallen de resultaten ook een beetje tegen.
Delph ligt er voor 4 maanden uit met een ge3broken voet.
Mayo heeft er 2 maanden uit gelegen.
Guzman heeft er 2 maanden uit gelegen.
Sakho heeft er 1 maand uitgelegen.
Barton heeft er 3 maanden uit gelegen
Banega heeft er 2 maanden uit gelegen.
Het lijkt maar niet op te houden
Dat had ik ook, alleen was het de finale van de beker.quote:Op maandag 22 december 2008 10:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Herkenbaar. Op een gegeven moment was het zo erg, dat ik in de beker moest aantreden terwijl er net internationale wedstrijden waren geweest. De helft van mijn team was aan het terugreizen waardoor ik een veredeld b-elftal aangevuld met wat jeugd moest opstellen.
Wel gewonnen maar was niet leuk
Ik heb een laptop, hoe kan ik dat doen?quote:Op maandag 22 december 2008 12:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Maak je ventilator eens stofvrij
Blazen?quote:Op maandag 22 december 2008 12:44 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Ik heb een laptop, hoe kan ik dat doen?
haha oke, ik zal vanavond even proberen!quote:
Wat ik altijd doe is zo'n borsteltje wat vaak bij 'n scheerapparaat geleverd wordt (harde haartjes), daarmee kun je goed over 't roostertje "rossen" om overmatig stof weg te werkenquote:Op maandag 22 december 2008 13:01 schreef kbeurden het volgende:
[..]
haha oke, ik zal vanavond even proberen!
thx iig!
( ik dacht dat ik allemaal moeilijk moet gaan doen om de halve achterkant los te maken enzo
Nee, Reddiablo is er voor de errorsquote:Op maandag 22 december 2008 13:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch niet logisch?
Hij kan ze wel doorgevenquote:Op maandag 22 december 2008 13:48 schreef kweek89 het volgende:
nee voor de database...reddiablo kan niets aan bugs doen xD
Dat zou ik niet weten, wat ik wel weet is dat FM08 het altijd prima heeft gedaan en dat min laptop voldoet aan de systeemeisen voor 09..quote:Op maandag 22 december 2008 13:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe is zo'n borsteltje wat vaak bij 'n scheerapparaat geleverd wordt (harde haartjes), daarmee kun je goed over 't roostertje "rossen" om overmatig stof weg te werken
Ik verwacht dat je laptop te heet wordt door 't flinke rekenwerk van FM en daardoor uitvalt, succes ermee
Ik heb de update ook nog niet door kunnen voeren. Hoorde dat de blessure-bug bij sommige wel weer terugkomt.quote:Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef Jasza het volgende:
Cantona, heb je al iets zodat wij ook die nieuwe patch kunnen gebruiken?
Ben je gek joh.quote:Op maandag 22 december 2008 15:21 schreef RayMania het volgende:
Er zal toch niet echt een 'blessure-bug' bestaan?.
Elke 3 dagen een wedstrijd. Ik ben blij dat ik nog in de League One zit en mijn bestuur nog niet al teveel van mijn team verwacht. Met een beperkt budget is het erg lastig om altijd een representatief elftal op te zetten. Zo halverwege het seizoen raken een aantal (jonge) spelers bij mij toch erg vermoeid.quote:Op maandag 22 december 2008 15:20 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk zo'n druk programma.
nou Bob de Koning van Telstar nietquote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als ik dit seizoen afgerond heb start ik een nieuwe game met de nieuwe patch. Hoorde wel dat spitsen 1-op-1 een stuk sterker geworden zijn.
Ben nog niets tegengekomen, dus nog even zo door"modderen"quote:Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef Jasza het volgende:
Cantona, heb je al iets zodat wij ook die nieuwe patch kunnen gebruiken?
Ik zou kijken of je geen transfervrije speler kunt krijgen. Een voordeel van de Nederlandse competitie is dat je volgens mij nog steeds gewoon Brazilianen aan kunt schaffen. In Engeland kan dat niet.quote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef kweek89 het volgende:
[..]
nou Bob de Koning van Telstar nietwordt gemiddeld 3x per wedstrijd 1 op 1 met de keeper gezet maar verprutst elke bal...
nou heb ik bij Telstar niet zoveel keus qua spitsen maar hoop dat ik in de winterstop toch maar een of andere onbekent braziliaantje naar Telstar gaan krijgen in de spits ofzo haha
Kon ik daar in 't echie maar voor tekenenquote:Op maandag 22 december 2008 15:40 schreef sjimz het volgende:
Het wordt trouwens tijd dat een andere club de CL gaat winnen in mijn game
[ afbeelding ]
doe ik ook, daarom zei ik al 'onbekend' braziliaantje..maar probleem is nog steeds dat Telstar een reputatie en een wage budget van 0 heeft en de spelers die ik probeer te verpatsen aan andere clubs blijven omdat de andere club niet goed genoeg betaaldquote:Op maandag 22 december 2008 15:42 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik zou kijken of je geen transfervrije speler kunt krijgen. Een voordeel van de Nederlandse competitie is dat je volgens mij nog steeds gewoon Brazilianen aan kunt schaffen. In Engeland kan dat niet.
nog goeie kooptips?quote:Op maandag 22 december 2008 16:27 schreef DaMart het volgende:
Veendam is een beetje aan het inkakken nu... 1 punt uit de laatste 3 wedstrijden, stevige derde plaats kwijt, enorm gat met nummers 1 en 2 ineens....
Ik kwam vlak voor het derde seizoen bij Veendam, en toen was er geen geld. Dus ik heb nu een aantal huurlingen van Feyenoord, Ajax en AZ.quote:
Je post altijd maar over je computer en je hebt nog geen een keer over FM zelf gepraat hierquote:Op maandag 22 december 2008 16:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Komende week 1 gig geheugen er bij halen, heb nu 2 gig, op naar 3 gig
De resultaten kan ik beter achter wege latenquote:Op maandag 22 december 2008 16:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je post altijd maar over je computer en je hebt nog geen een keer over FM zelf gepraat hier
Ik wil het net zeggenquote:Op maandag 22 december 2008 16:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je post altijd maar over je computer en je hebt nog geen een keer over FM zelf gepraat hier
Gewoon realistisch hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De resultaten kan ik beter achter wege laten
althans met feyenoord
Succes Sjimz, Ik verloor met 2-1 van Barcelona in de CL Finale. En ben daarna nooit verder gegaan met de Leeds game. Ik ben de klap nog niet te boven.quote:Op maandag 22 december 2008 17:07 schreef sjimz het volgende:
Ik heb de CL finale gehaald met Leeds United door met 1-0 thuis te winnen en uit met 2-2 gelijk te spelen tegen Arsenal.
In de finale zal ik tegen Lyon moeten spelen.
Helaas is Aguero geschorst voor de finale en is Guzman in de wedstrijd tegen Arsenal geblesseerd geraakt.
Zal dus met een geïmproviseerde aanval te werk moeten gaan.
Goed gedaan hoor. Ik ga ook meer weer verder met mijn leeds game, hopelijk kom ik nu niet Barcelona tegen in de CL.quote:Op maandag 22 december 2008 18:07 schreef sjimz het volgende:
Het kampioenschap heb ik dit jaar aan Manchester City moeten laten.
Maar ik ben wel CL winnaar met Leeds United
[ afbeelding ]
In een bar slechte maar spannende wedstrijd vond Ryan Babel het nodig om gelijk maar het doelpunt van het toernooi te scoren
De weg naar winst in de CL was niet al te makkelijk.
Ik heb achtereenvolgens Lens en Inter Milan in de groepsfase uitgeschakeld (Ik werd 2e achter Porto)
Daarna in de knockout fase was ik te sterk voor Bayern Munchen, Manchester City en Arsenal.
In de finale dus van Lyon gewonnen.
Ik ben content!
Had ik ookquote:Op maandag 22 december 2008 22:02 schreef DaMart het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat na de installatie van de tweede patch, mijn tactiek ineens niet meer zo goed werkt als daarvoor. 2 punten uit 5 wedstrijden, gezakt van plaats 3 naar 6 -o-.
Ja. Het was 4 wedstrijden voor het einde van het seizoen, dus in de zomerstop veel kunnen uitzoeken.quote:Op maandag 22 december 2008 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe heb jij dat opgelost, hele tactiek weer omgegooid?
ik zit nu ergens een maand voor de winterstop of zo :x.quote:Op maandag 22 december 2008 23:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja. Het was 4 wedstrijden voor het einde van het seizoen, dus in de zomerstop veel kunnen uitzoeken.
Nee, ben gewoon from scratch opnieuw begonnen.quote:Op maandag 22 december 2008 23:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik zit nu ergens een maand voor de winterstop of zo :x.
Maar ik vind het best wel irritant dat ik eindelijk een goede tactiek had, en ik nu weer van voor af aan kan beginnen met tactiek maken.
Weet je ook nog zo uit je hoofd waar het aan lag?.
Nou ja, ik heb toch kerstvakantiequote:Op maandag 22 december 2008 23:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon from scratch opnieuw begonnen.
Hoe de neuk krijg je zoveel schoten op goal?quote:Op maandag 22 december 2008 23:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja. Het was 4 wedstrijden voor het einde van het seizoen, dus in de zomerstop veel kunnen uitzoeken.
[ afbeelding ]
Dat dit uitgerekend in de playoffs moet gebeurenHopen dat ik het in de thuiswedstrijd kan rechtzetten.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:51 schreef sjimz het volgende:
en voor Mandanda wilde Marseille 74 miljoen euro hebben
Naast bedoel je waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoe de neuk krijg je zoveel schoten op goal?.
Ik schrok gisteren ook toen mijn spits 2x in een wedstrijd scoordequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef RayMania het volgende:
Ik heb in vier seizoen één keer vier keer gescoord, de rest van de wedstrijden was allemaal 1-0, 2-0, 2-1, 3-1, 1-1, 2-2 en 0-0 en misschien een paar keer 3-0.
Word je toch ziek van.
Ik vind van wel. Maar als je het nog nooit gespeeld hebt, is het misschien wel handig om eerst de demo te downloaden en te kijken of het wat voor je is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:51 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb totaal geen ervaring met dit spel, maar ben misschien van plan het zo ff op te halen.
Is het 50 euro waard?
Als je genoeg tijd hebt welquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:51 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb totaal geen ervaring met dit spel, maar ben misschien van plan het zo ff op te halen.
Is het 50 euro waard?
Jawel hoor Zwansiequote:Op dinsdag 23 december 2008 14:51 schreef Zwansen het volgende:
Is het 50 euro waard?
Nopquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:57 schreef Kopbal het volgende:
Even over FM2008, is het mogelijk dat ik de play-offs in de Nederlandse competitie kan afschaffen?
Dat vind ik altijd zoveel werk. En dan werkt het soms ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jawel hoor Zwansie![]()
Al snap je natuurlijk dat ik het gedownload heb
Gaat wel ten koste van mijn pokertijd, ben ik bang.quote:
Pokeren kan je toch nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zoveel werk. En dan werkt het soms ook niet.
[..]
Gaat wel ten koste van mijn pokertijd, ben ik bang.
sorrie hoor, ik wil alleen maar fm kunnen spelen met patch.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders deze vragen stellen.
Moet je hem maar origineel kopenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
sorrie hoor, ik wil alleen maar fm kunnen spelen met patch.
Het is toch belachelijk dat het nu ineens niet meer kan.
Oke sorry.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je hem maar origineel kopen![]()
En volgens de policy mag je het niet over warez/cracks hebben dus beter ga je dat hier niet meer posten
Volgens mij kan je hem daarom ook niet ruilenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:54 schreef Adothehague het volgende:
Nog 1 vraagje. Klopt het dat je Football Manager een keer moet activeren via Steam en vanaf dat moment kan je heb onbeperkt zonder CD spelen? Als het goed is kan je dit 5 keer doen???? Dus als ik FM nu even koop in de winkel, ik installeer heb en ga hem vervolgens ruilen voor een ander spel is hij gewoon volledig werkend toch en kan ik hem spelen zonder cd en met patches?
Heeft het nog kans om door te zeuren? Of kan ik beter naar een andere club gaan? Zit bij Arsenal btwquote:De gemeenteraard keurde de plannen voor de verbouwing van het stadion af, omdat die op hevige tegenstand van de omwonende botste.
Genoeg vermogen hebben om uiteindelijk een nieuw stadion te kunnen bouwenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heeft het nog kans om door te zeuren? Of kan ik beter naar een andere club gaan? Zit bij Arsenal btw
hou me op de hoogte xDquote:
Nou aardig watquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:07 schreef Leonos het volgende:
Hoeveel moet zo'n nieuw stadion kosten dan?
goeie inhoudelijke post joh!quote:
Succes Roberto, mijn eerste poging met De Graafschap is min of meer mislukt. Als ik m'n Leeds-game zat ben probeer ik het nog een keerquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:33 schreef Roberto258 het volgende:
Zo, alles geinstalleerd en geupdate via steam
En hoe wil je dan wedstrijden gaan winnen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:29 schreef Leonos het volgende:
Als ik al mijn topspelers verkoop moet ik de 430 miljoen wel halen
b team :pquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe wil je dan wedstrijden gaan winnen?
jupquote:
Zieligquote:3 gig geheugen
Beide denk ik. Na 0.1 had ik veel blessures en ging scoren wat moeilijk. .02 heeft dit bij grotendeels opgelost. Vind het spel sowieso wel goed qua crashes en bugsquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welke updates en patches zijn noodzakelijk? Alleen .01 of nu ook .02? En zijn er echt spelverneukende bugs of gewoon zoals het de laatste twee, drie seizoenen is?
Ik denk niet zo'n goede als die van FM 2008, daar kon je echt enorm veel scoren met corners.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heeft er iemand eigk. een werkende cornertactiek?
Dat hebben ze nu proberen te compenseren door scoren uit corner onmogelijk te maken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:49 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik denk niet zo'n goede als die van FM 2008, daar kon je echt enorm veel scoren met corners.
Creatieve vrijeheid is in mijn team sowieso vrij laag. Ik laat altijd een paar spelers het spel maken. Normaal gebruik ik een creatieve middenvelder die het spel mag verdelen en als ik een goede spits heb mag die van mij veel creatieve vrijheid hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij heeft alles te maken met creatieve vrijheid.
Ik verlaag het en ineens zijn de aanvallen veel mooier en vallen er meer goals.
Dat moet je sowieso voor veel spelers verlagen. Anders krijg je belachelijk veel afstandschoten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij heeft alles te maken met creatieve vrijheid.
Ik verlaag het en ineens zijn de aanvallen veel mooier en vallen er meer goals.
Dat ligt dus daaraanquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso voor veel spelers verlagen. Anders krijg je belachelijk veel afstandschoten.
Je kan zeggen wat je wil, maar realistisch is het welquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:39 schreef RayMania het volgende:
Denk ik eindelijk eens een leuk resultaat te behalen, heb ik weer het geluk met me.
Derde ronde FA Cup voor de verandering weer eens een Premier League-club geloot; Wigan. Ik kom in de 86e minuut op 1-0. En ja hoor, in de fucking 95e minuut valt de 1-1.
Ik train ze liever zelf, heb het idee dat ze dan veel beter worden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat doen jullie?Verhuren jullie talentvolle spelers aan een mindere club maar wel met meer kans op speeltijd of houden jullie zo'n speler bij de selectie en kan hij z'n minuten maken met de reserves en af en toe een invalbeurt?
Volgens mij niet, dacht dat het alleen was als je een nieuwe game aanmaaktequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Sethje het volgende:
ALs je al met een game bezig was, gaat de update die dan beinvloeden ? IK heb nu namelijk ineens super veel last van blessures en dat was voor de update helemaal niet..
Bepaalde dingen wel, andere dingen niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Sethje het volgende:
ALs je al met een game bezig was, gaat de update die dan beinvloeden ? IK heb nu namelijk ineens super veel last van blessures en dat was voor de update helemaal niet..
Ik download altijd tug training op Manutd forum staat die wel. Werkt bij mij altijd perfectquote:Op woensdag 24 december 2008 02:36 schreef Roberto258 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overgoor, Schuurman en Hese wilden hun contract niet verlengen die in 2009 afloopt, dus heb ik ze maar verkocht. Keller en Fung a Wing hadden beetje vage stats en De Groot had ik ook niet echt nodig. Opruiming gehouden dus.
Drie verdedigers, één middenvelder en een spits ervoor teruggekocht en sta er nu financieel goed voor.
Verder was de voorbereiding beetje matig.
Vraagje, hoe stel je in bij corners wie erbij de palen gaan staan? en hoe stel je in dat bij vrije trappen er genoeg mensen achterin blijven?
Iemand nog tips hoe ik de trainingen moet instellen? Heb nu alleen keepers en veldspelers ingesteld (2 veschillende dus maar) en geef ze rust als ze moe zijn
Maar dan heb je zeker ook hele goeie trainers?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:30 schreef superjood het volgende:
[..]
Ik download altijd tug training op Manutd forum staat die wel. Werkt bij mij altijd perfect
Ik heb de savegame helaas niet meer (overschreven).quote:Op woensdag 24 december 2008 13:14 schreef Naggelwauz het volgende:
Is de Leeds savegame nog ergens te downloaden (originele link is hij van verwijderd)?
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:05 schreef RayMania het volgende:
Spannend?
[ afbeelding ]
Ik durf niet meer te spelen. Nog tien wedstrijden.
Had ik ook bij Salzburgquote:Op woensdag 24 december 2008 14:36 schreef Superheld het volgende:
Wtf, opeens vragen bijna alle spelers een transfer aan?
Ik, heb nog steeds een careersave in FM2008 lopen, maar ik heb veels te weinig tijd om er echt werk van de maken en ik heb geen zin om 50 euro aan een spel uit te geven als ik nu al weet dat ik er toch geen tijd voor heb.quote:
Ja, had ik ook bij Salzburg - gewoon negeren en doorspelen.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:36 schreef Superheld het volgende:
Wtf, opeens vragen bijna alle spelers een transfer aan?
Ik ben al gepromoveerdquote:Op woensdag 24 december 2008 17:05 schreef RayMania het volgende:
En gewonnen van Southend! Nu zes punten los van de nummer zeven met nog twee wedstrijden te gaan. Eén punt halen (of puntverlies van de #7) en ik heb in ieder geval de playoffs gehaald.
Terugspeelbal?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:06 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb een game met Barca en Arsenal lopen, 2 managers..krijg ik ineens dit
[ afbeelding ]
Lol, je pikt het ene ding er uit wat geen fout wasquote:
Ik zag Nacho Rodriguez en moest ook lachenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:11 schreef RayMania het volgende:
Moeten jullie ook nooit lachen om sommige namen?
Ik heb Holloway al langs zien komen en ook ene McCann (hoezo vermist?).
Net zag ik ene Bruna en een John Jones.
Pas je individuele tactieken eens aan. De PDF kan daarbij helpen.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:43 schreef Deefje het volgende:
Iemand nog tips voor een tactiek misschien? Ik speel bij Man City en heb gewoon goede spelers en moet met gemak mee kunnen draaien in de sub-top. Ik sta na 13 wedstrijden 15e en heb zo ongeveer de laatste 8 wedstrijden niet meer gewonnen. Zo speelde ik een wedstrijd tegen Stoke city thuis. Krijgen we kans op kans maar scoren we niet. Komt Stoke in de laatste minuten ook eens bij ons voor de goal, en je raadt het al, ze maken de 0-1. Alweer een wedstrijd verloren en zo gaat het in principe iedere wedstrijd weer. Ik heb ook al andere tactieken geprobeerd maar niks helpt. Scoren is het grootste probleem in mijn team. Ik train er intensief op en heb met Quagiarella, Robinho, Elano toch niet de minste spitsen. Quagiarella bijvoorbeeld heeft voor afstandsschoten 20, maar heb hem nog nooit van afstand zien scoren. Als ze vrij voor de keeper staan missen ze vrijwel zeker. Ook verspeelt de rest van het team heel makkelijk de bal, zelfs in de verdediging als ze gewoon de bal kunnen passen. Het geven van een voorzet is ook een probleem. De spelers die een voorzet geven hebben daar minimaal 15 voor. Echter 99% van de voorzetten zijn waardeloos.
Ik snap er echt niks meer van en dit irriteert toch behoorlijk. Heeft iemand nog tips over wat te doen?
Hier mijn opstelling + selectie. Ik heb ook al 4-4-2 diamond gespeeld. Dat hielp ook al niet.
[ afbeelding ]
Zag net dat een speler genaamd "Coward" werd ge-free transferred... je zou zo maar hetenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:11 schreef RayMania het volgende:
Moeten jullie ook nooit lachen om sommige namen?
Ik heb Holloway al langs zien komen en ook ene McCann (hoezo vermist?).
Net zag ik ene Bruna en een John Jones.
Waar vind ik die?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pas je individuele tactieken eens aan. De PDF kan daarbij helpen.
Spot niet met Chris Coward. Is een held en voor niemand bang.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:50 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Zag net dat een speler genaamd "Coward" werd ge-free transferred... je zou zo maar heten
LOL, deze heet Regan...quote:Op woensdag 24 december 2008 18:34 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Spot niet met Chris Coward. Is een held en voor niemand bang.
Ik speelde met Fisher ook in de Conference en toen heette hij Chris.quote:
Staat in het boekje.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:01 schreef Sethje het volgende:
Waar kun je een speler laten trainen dat hij ook op een andere positie kan voetballen? Of hoe kun je dat ergens instellen? Kan het neit vinden
quote:May tekent nieuw contract bij MK Dons
Jordan May heeft een nieuw contract getekend bij MK Dons.
Hij blijft tot zaterdag 30 Juni 2012 aan de club verbonden.
May is niet lang meer te bewonderen in het shirt van MK Dons. De speler signeerde onlangs een verbintenis met Wolverhampton Wanderers.
Ik zie allemaal bedragen voorbij komen bij Leeds terwijl ik het heb moeten doen met zo'n 7 miljoen. Ik snap niet helemaal waar dat vandaan komt.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:05 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, 52 miljoen euro transferbudget met Leeds.
En 37 miljoen televisiegeld!
Mijn club was in het derde seizoen overgenomen door één of andere oliemagnaatquote:Op woensdag 24 december 2008 21:14 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik zie allemaal bedragen voorbij komen bij Leeds terwijl ik het heb moeten doen met zo'n 7 miljoen. Ik snap niet helemaal waar dat vandaan komt.
Overigens ga ik nu wel aardig in de Premier League. Na een hele moeilijke start met de complete top8 al eerste wedstrijden heb ik nu een paar keer gewonnen en sta ik 12de.
Dat verklaard, hoewel ik ook ben overgenomen heb ik daar geen verdere effecten van gemerkt. Nou viel die overname wel samen met de transferperiode dus misschien komt het nog.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mijn club was in het derde seizoen overgenomen door één of andere oliemagnaat.
Tips geven is een beetje lastig zonder dat wij de tactiek weten. Ik zou in ieder geval met een club als cambuur op een korte en redelijk trage passing vertrouwen, een verdedigende middenvelder opstellen en de creatieve vrijheid behoorlijk links doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Paar dingen waar ik tegenaanloop nu ik met Cambuur eredivisie speel:
- Ik scoor heel moeilijk, of ik nou met 1, 2 of 3 spitsen speel (al zegt het genoeg als ter Heide en Demouge je spitsen zijn)
- Ik kom heel vaak in de eerste tien minuten al op achterstand, zodat ik 80 minuten lang achter de feiten aanloop en al blij moet zijn met een gelijkspel
- Ik verlies elke maand geld, terwijl ik van mijn loonbudget van 110K maar 95K gebruik ...
Als iemand tips heeft, graag! Ik wil graag overleven in de eredivisie
Bij mij loopt het ook nog vrij soepel hoor, op mijn Athlon 2,1 Ghz met 2 GB geheugen. Het enige wat ik merk is dat hij af en toe een beetje moet nadenken voordat hij verder gaat, maar dat scheelt maar seconden, volgens mij.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:38 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij loopt FM alleen maar soepel met een dual core.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |