nou Bob de Koning van Telstar nietquote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als ik dit seizoen afgerond heb start ik een nieuwe game met de nieuwe patch. Hoorde wel dat spitsen 1-op-1 een stuk sterker geworden zijn.
Ben nog niets tegengekomen, dus nog even zo door"modderen"quote:Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef Jasza het volgende:
Cantona, heb je al iets zodat wij ook die nieuwe patch kunnen gebruiken?
Ik zou kijken of je geen transfervrije speler kunt krijgen. Een voordeel van de Nederlandse competitie is dat je volgens mij nog steeds gewoon Brazilianen aan kunt schaffen. In Engeland kan dat niet.quote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef kweek89 het volgende:
[..]
nou Bob de Koning van Telstar nietwordt gemiddeld 3x per wedstrijd 1 op 1 met de keeper gezet maar verprutst elke bal...
nou heb ik bij Telstar niet zoveel keus qua spitsen maar hoop dat ik in de winterstop toch maar een of andere onbekent braziliaantje naar Telstar gaan krijgen in de spits ofzo haha
Kon ik daar in 't echie maar voor tekenenquote:Op maandag 22 december 2008 15:40 schreef sjimz het volgende:
Het wordt trouwens tijd dat een andere club de CL gaat winnen in mijn game
[ afbeelding ]
doe ik ook, daarom zei ik al 'onbekend' braziliaantje..maar probleem is nog steeds dat Telstar een reputatie en een wage budget van 0 heeft en de spelers die ik probeer te verpatsen aan andere clubs blijven omdat de andere club niet goed genoeg betaaldquote:Op maandag 22 december 2008 15:42 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik zou kijken of je geen transfervrije speler kunt krijgen. Een voordeel van de Nederlandse competitie is dat je volgens mij nog steeds gewoon Brazilianen aan kunt schaffen. In Engeland kan dat niet.
nog goeie kooptips?quote:Op maandag 22 december 2008 16:27 schreef DaMart het volgende:
Veendam is een beetje aan het inkakken nu... 1 punt uit de laatste 3 wedstrijden, stevige derde plaats kwijt, enorm gat met nummers 1 en 2 ineens....
Ik kwam vlak voor het derde seizoen bij Veendam, en toen was er geen geld. Dus ik heb nu een aantal huurlingen van Feyenoord, Ajax en AZ.quote:
Je post altijd maar over je computer en je hebt nog geen een keer over FM zelf gepraat hierquote:Op maandag 22 december 2008 16:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Komende week 1 gig geheugen er bij halen, heb nu 2 gig, op naar 3 gig
De resultaten kan ik beter achter wege latenquote:Op maandag 22 december 2008 16:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je post altijd maar over je computer en je hebt nog geen een keer over FM zelf gepraat hier
Ik wil het net zeggenquote:Op maandag 22 december 2008 16:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je post altijd maar over je computer en je hebt nog geen een keer over FM zelf gepraat hier
Gewoon realistisch hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De resultaten kan ik beter achter wege laten
althans met feyenoord
Succes Sjimz, Ik verloor met 2-1 van Barcelona in de CL Finale. En ben daarna nooit verder gegaan met de Leeds game. Ik ben de klap nog niet te boven.quote:Op maandag 22 december 2008 17:07 schreef sjimz het volgende:
Ik heb de CL finale gehaald met Leeds United door met 1-0 thuis te winnen en uit met 2-2 gelijk te spelen tegen Arsenal.
In de finale zal ik tegen Lyon moeten spelen.
Helaas is Aguero geschorst voor de finale en is Guzman in de wedstrijd tegen Arsenal geblesseerd geraakt.
Zal dus met een geïmproviseerde aanval te werk moeten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |