Herkenbaar. Op een gegeven moment was het zo erg, dat ik in de beker moest aantreden terwijl er net internationale wedstrijden waren geweest. De helft van mijn team was aan het terugreizen waardoor ik een veredeld b-elftal aangevuld met wat jeugd moest opstellen.quote:Op maandag 22 december 2008 09:49 schreef sjimz het volgende:
Bij mij heerst er dit seizoen een ware blessure golf
Daardoor vallen de resultaten ook een beetje tegen.
Delph ligt er voor 4 maanden uit met een ge3broken voet.
Mayo heeft er 2 maanden uit gelegen.
Guzman heeft er 2 maanden uit gelegen.
Sakho heeft er 1 maand uitgelegen.
Barton heeft er 3 maanden uit gelegen
Banega heeft er 2 maanden uit gelegen.
Het lijkt maar niet op te houden
Dat had ik ook, alleen was het de finale van de beker.quote:Op maandag 22 december 2008 10:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Herkenbaar. Op een gegeven moment was het zo erg, dat ik in de beker moest aantreden terwijl er net internationale wedstrijden waren geweest. De helft van mijn team was aan het terugreizen waardoor ik een veredeld b-elftal aangevuld met wat jeugd moest opstellen.
Wel gewonnen maar was niet leuk
Ik heb een laptop, hoe kan ik dat doen?quote:Op maandag 22 december 2008 12:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Maak je ventilator eens stofvrij
Blazen?quote:Op maandag 22 december 2008 12:44 schreef kbeurden het volgende:
[..]
Ik heb een laptop, hoe kan ik dat doen?
haha oke, ik zal vanavond even proberen!quote:
Wat ik altijd doe is zo'n borsteltje wat vaak bij 'n scheerapparaat geleverd wordt (harde haartjes), daarmee kun je goed over 't roostertje "rossen" om overmatig stof weg te werkenquote:Op maandag 22 december 2008 13:01 schreef kbeurden het volgende:
[..]
haha oke, ik zal vanavond even proberen!
thx iig!
( ik dacht dat ik allemaal moeilijk moet gaan doen om de halve achterkant los te maken enzo
Nee, Reddiablo is er voor de errorsquote:Op maandag 22 december 2008 13:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch niet logisch?
Hij kan ze wel doorgevenquote:Op maandag 22 december 2008 13:48 schreef kweek89 het volgende:
nee voor de database...reddiablo kan niets aan bugs doen xD
Dat zou ik niet weten, wat ik wel weet is dat FM08 het altijd prima heeft gedaan en dat min laptop voldoet aan de systeemeisen voor 09..quote:Op maandag 22 december 2008 13:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe is zo'n borsteltje wat vaak bij 'n scheerapparaat geleverd wordt (harde haartjes), daarmee kun je goed over 't roostertje "rossen" om overmatig stof weg te werken
Ik verwacht dat je laptop te heet wordt door 't flinke rekenwerk van FM en daardoor uitvalt, succes ermee
Ik heb de update ook nog niet door kunnen voeren. Hoorde dat de blessure-bug bij sommige wel weer terugkomt.quote:Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef Jasza het volgende:
Cantona, heb je al iets zodat wij ook die nieuwe patch kunnen gebruiken?
Ben je gek joh.quote:Op maandag 22 december 2008 15:21 schreef RayMania het volgende:
Er zal toch niet echt een 'blessure-bug' bestaan?.
Elke 3 dagen een wedstrijd. Ik ben blij dat ik nog in de League One zit en mijn bestuur nog niet al teveel van mijn team verwacht. Met een beperkt budget is het erg lastig om altijd een representatief elftal op te zetten. Zo halverwege het seizoen raken een aantal (jonge) spelers bij mij toch erg vermoeid.quote:Op maandag 22 december 2008 15:20 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk zo'n druk programma.
nou Bob de Koning van Telstar nietquote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als ik dit seizoen afgerond heb start ik een nieuwe game met de nieuwe patch. Hoorde wel dat spitsen 1-op-1 een stuk sterker geworden zijn.
Ben nog niets tegengekomen, dus nog even zo door"modderen"quote:Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef Jasza het volgende:
Cantona, heb je al iets zodat wij ook die nieuwe patch kunnen gebruiken?
Ik zou kijken of je geen transfervrije speler kunt krijgen. Een voordeel van de Nederlandse competitie is dat je volgens mij nog steeds gewoon Brazilianen aan kunt schaffen. In Engeland kan dat niet.quote:Op maandag 22 december 2008 15:39 schreef kweek89 het volgende:
[..]
nou Bob de Koning van Telstar nietwordt gemiddeld 3x per wedstrijd 1 op 1 met de keeper gezet maar verprutst elke bal...
nou heb ik bij Telstar niet zoveel keus qua spitsen maar hoop dat ik in de winterstop toch maar een of andere onbekent braziliaantje naar Telstar gaan krijgen in de spits ofzo haha
Kon ik daar in 't echie maar voor tekenenquote:Op maandag 22 december 2008 15:40 schreef sjimz het volgende:
Het wordt trouwens tijd dat een andere club de CL gaat winnen in mijn game
[ afbeelding ]
doe ik ook, daarom zei ik al 'onbekend' braziliaantje..maar probleem is nog steeds dat Telstar een reputatie en een wage budget van 0 heeft en de spelers die ik probeer te verpatsen aan andere clubs blijven omdat de andere club niet goed genoeg betaaldquote:Op maandag 22 december 2008 15:42 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik zou kijken of je geen transfervrije speler kunt krijgen. Een voordeel van de Nederlandse competitie is dat je volgens mij nog steeds gewoon Brazilianen aan kunt schaffen. In Engeland kan dat niet.
nog goeie kooptips?quote:Op maandag 22 december 2008 16:27 schreef DaMart het volgende:
Veendam is een beetje aan het inkakken nu... 1 punt uit de laatste 3 wedstrijden, stevige derde plaats kwijt, enorm gat met nummers 1 en 2 ineens....
Ik kwam vlak voor het derde seizoen bij Veendam, en toen was er geen geld. Dus ik heb nu een aantal huurlingen van Feyenoord, Ajax en AZ.quote:
Je post altijd maar over je computer en je hebt nog geen een keer over FM zelf gepraat hierquote:Op maandag 22 december 2008 16:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Komende week 1 gig geheugen er bij halen, heb nu 2 gig, op naar 3 gig
De resultaten kan ik beter achter wege latenquote:Op maandag 22 december 2008 16:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je post altijd maar over je computer en je hebt nog geen een keer over FM zelf gepraat hier
Ik wil het net zeggenquote:Op maandag 22 december 2008 16:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je post altijd maar over je computer en je hebt nog geen een keer over FM zelf gepraat hier
Gewoon realistisch hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De resultaten kan ik beter achter wege laten
althans met feyenoord
Succes Sjimz, Ik verloor met 2-1 van Barcelona in de CL Finale. En ben daarna nooit verder gegaan met de Leeds game. Ik ben de klap nog niet te boven.quote:Op maandag 22 december 2008 17:07 schreef sjimz het volgende:
Ik heb de CL finale gehaald met Leeds United door met 1-0 thuis te winnen en uit met 2-2 gelijk te spelen tegen Arsenal.
In de finale zal ik tegen Lyon moeten spelen.
Helaas is Aguero geschorst voor de finale en is Guzman in de wedstrijd tegen Arsenal geblesseerd geraakt.
Zal dus met een geïmproviseerde aanval te werk moeten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |