abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 december 2008 @ 18:49:30 #281
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_64333561
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:34 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Spot niet met Chris Coward. Is een held en voor niemand bang.
LOL, deze heet Regan...
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 24 december 2008 @ 18:57:51 #282
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_64333885
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:49 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

LOL, deze heet Regan...
Ik speelde met Fisher ook in de Conference en toen heette hij Chris.
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_64333951
4 miljoen gekregen voor transfers bij Leeds!

Zit nu bijna halverwege het seizoen, heb 2 spelers transfervrij gehaald (Appiah en Salas).
Nu wil die 4 miljoen (of een gedeelte als dat lukt) gebruiken om een goede keeper en spits te halen. Beckford is niet slecht, maar als ik ergens een spits vandaan kan halen die het verschil kan maken tussen 80 kansen en 0-1 winnen en 80 kansen en 0-5 winnen, graag! Ik creëer kans na kans maar Beckford maakt ze te vaak niet af.

Ankergren is ook redelijk, maar een topkeeper kan een enorme boost worden voor dit team wanneer ik promoveer..
  woensdag 24 december 2008 @ 19:01:17 #284
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_64334027
Waar kun je een speler laten trainen dat hij ook op een andere positie kan voetballen? Of hoe kun je dat ergens instellen? Kan het neit vinden
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_64334087
quote:
Op woensdag 24 december 2008 19:01 schreef Sethje het volgende:
Waar kun je een speler laten trainen dat hij ook op een andere positie kan voetballen? Of hoe kun je dat ergens instellen? Kan het neit vinden
Staat in het boekje.

Bij trainingen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator woensdag 24 december 2008 @ 19:04:21 #286
42184 crew  DaMart
pi_64334152
Ik denk dat ik die tweede patch er maar even afgooi... sinds ik dat ding geïnstalleerd heb, zijn de resultaten alleen maar slechter geworden .

Voor de patch: 8 gespeeld, 17 punten.
na de patch: 9 gespeeld, 6 punten.
  woensdag 24 december 2008 @ 19:34:46 #287
236335 neen
schone schijn
pi_64335321
Kreeg net ook een raar bericht
quote:
May tekent nieuw contract bij MK Dons
Jordan May heeft een nieuw contract getekend bij MK Dons.
Hij blijft tot zaterdag 30 Juni 2012 aan de club verbonden.
May is niet lang meer te bewonderen in het shirt van MK Dons. De speler signeerde onlangs een verbintenis met Wolverhampton Wanderers.
het lijkt niet wat het is
pi_64335852
Het feest kan beginnen, want de promotie is binnen . Ein-de-lijk Premier League .

In de competitie werd ik derde na een goede eindspurt en ik moest playoffs spelen.

In de eerste ronde moest ik tegen Bristol City en ik won 2-0 en 1-0. Daarna tegen Stoke City.

Ik kwam redelijk vroeg op voorsprong, maar helaas viel de 1-1 in blessuretijd. Gelukkig na strafschoppen door!

De selectie:

pi_64338579
Transfer voor seizoen 2010/11

Op 1 Augustus komt mijn FM08 held: Ignashevich!

Nu nog een taktiek waar ik Kompany, Ignashevich, Ibisevic, Banega en Sissoko goed in laat spelen Ik dacht aan een flat 4-4-2 met Banega als diepste middenvelder en daar een soort stofzuiger (Sissoko) omheen op MCd. In de spits staan Vassell en Ibisevich.
pi_64338846
Jeetje, 52 miljoen euro transferbudget met Leeds.

En 37 miljoen televisiegeld !
  woensdag 24 december 2008 @ 21:14:25 #291
185115 Juk
Misschien
pi_64339043
quote:
Op woensdag 24 december 2008 21:05 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, 52 miljoen euro transferbudget met Leeds.

En 37 miljoen televisiegeld !
Ik zie allemaal bedragen voorbij komen bij Leeds terwijl ik het heb moeten doen met zo'n 7 miljoen. Ik snap niet helemaal waar dat vandaan komt.

Overigens ga ik nu wel aardig in de Premier League. Na een hele moeilijke start met de complete top8 al in de 8 eerste wedstrijden heb ik nu een paar keer gewonnen en sta ik 12de.

Edit: Ik sta 15de, 3 punten boven degradatie, want er waren teams die nog een wedstrijd moesten spelen.
The only thing I fear is my MoM
pi_64339077
quote:
Op woensdag 24 december 2008 21:14 schreef Juk het volgende:

[..]

Ik zie allemaal bedragen voorbij komen bij Leeds terwijl ik het heb moeten doen met zo'n 7 miljoen. Ik snap niet helemaal waar dat vandaan komt.

Overigens ga ik nu wel aardig in de Premier League. Na een hele moeilijke start met de complete top8 al eerste wedstrijden heb ik nu een paar keer gewonnen en sta ik 12de.
Mijn club was in het derde seizoen overgenomen door één of andere oliemagnaat .
  woensdag 24 december 2008 @ 21:20:05 #293
185115 Juk
Misschien
pi_64339178
quote:
Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef RayMania het volgende:

[..]

Mijn club was in het derde seizoen overgenomen door één of andere oliemagnaat .
Dat verklaard, hoewel ik ook ben overgenomen heb ik daar geen verdere effecten van gemerkt. Nou viel die overname wel samen met de transferperiode dus misschien komt het nog.
The only thing I fear is my MoM
pi_64340931
Hoi mensen,

Hier mijn eerste post op FOK.

Zojuist dit topic ontdekt op fok en ik ben er helemaal verliefd op. Ik "verdoe" ook veel te veel tijd met fm08 en zal dit in de toekomst blijven doen.

Na het installeren van het spel ben ik begonnen met AZ. Een leuk team met veel gewilde spelers, wat erg irritant is. Het eerste seizoen niets gewonnen. Ik werd 2e in de competitie op 5 punten van ajax, had de beker finale verloren van Heerenveen en kon me niet plaatsen voor de champions league doordat dinamo kiev mij met penalties uit had geschakeld.

Wat ik wel een drama vond is dat scheringa veel tranfers accepteerde, omdat he bod zo goed was. Op deze manier zijn Moreno, Swerts,Mendes da Silva, Pocognoli, Jaliens en Ciommer (wilde ik na 1 seizoen weer terug van utrecht) vertrokken. De eerste al tijdens de eerste winterstop, de rest na seizoen 1. iemand nog tips om dit te voorkomen??

Het tweede seizoen ben ik met AZ kampioen geworden van Nederland, met 5 punten voorsprong op Ajax, ik was er erg blij mee. In de beker in de kwartfinale uitgeschakeld door (wederom Heerenveen). Dit was rampzalig, want het gebeurde want ik verloor met 20-19 met penalties. Erg frustrerend om achter de laptop te zitten kijken zonder dat je invloed hebt. In de Uefa cup ben ik uitgeschakeld in de halve finale door Manchester City. Ik ging vrij kansloos ten onder, helaas.

Door frustraties ben ik niet ver gekomen in het 3e seizoen. Ik had versterkingen nodig, maar kreeg een transferbudget van 4 miljoen, ondanks dat ik de doelstellingen op een nieuw kampioenschap zette. Ik besloot maar te stoppen.

Ben momenteel opnieuw begonnen, en nu met Palermo (mede door de roze shirtjes (h)) ik sta momenteel na 28 wedstrijden 6e, en sta in de bekerfinale. Een 5e plek halen wordt moeilijk, want ik sta 7 punten achter op Udinese. Wel sta ik 3 punten voor op genoa, de nummer 7 en heb ik relatief eenvoudige tegenstanders te gaan. Op hoop van zege dus...
  woensdag 24 december 2008 @ 23:28:48 #295
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_64343417
Paar dingen waar ik tegenaanloop nu ik met Cambuur eredivisie speel:

- Ik scoor heel moeilijk, of ik nou met 1, 2 of 3 spitsen speel (al zegt het genoeg als ter Heide en Demouge je spitsen zijn )
- Ik kom heel vaak in de eerste tien minuten al op achterstand, zodat ik 80 minuten lang achter de feiten aanloop en al blij moet zijn met een gelijkspel
- Ik verlies elke maand geld, terwijl ik van mijn loonbudget van 110K maar 95K gebruik ...

Als iemand tips heeft, graag! Ik wil graag overleven in de eredivisie
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_64345183
quote:
Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Paar dingen waar ik tegenaanloop nu ik met Cambuur eredivisie speel:

- Ik scoor heel moeilijk, of ik nou met 1, 2 of 3 spitsen speel (al zegt het genoeg als ter Heide en Demouge je spitsen zijn )
- Ik kom heel vaak in de eerste tien minuten al op achterstand, zodat ik 80 minuten lang achter de feiten aanloop en al blij moet zijn met een gelijkspel
- Ik verlies elke maand geld, terwijl ik van mijn loonbudget van 110K maar 95K gebruik ...

Als iemand tips heeft, graag! Ik wil graag overleven in de eredivisie
Tips geven is een beetje lastig zonder dat wij de tactiek weten. Ik zou in ieder geval met een club als cambuur op een korte en redelijk trage passing vertrouwen, een verdedigende middenvelder opstellen en de creatieve vrijheid behoorlijk links doen.
Verder zou ik op de counter spelen met demouge als diepe spits, maar dat hangt een beetje van je spelersmateriaal af.
  Moderator donderdag 25 december 2008 @ 00:21:15 #297
42184 crew  DaMart
pi_64345281
Ik ben maar overgeschakeld naar een andere opstelling. Nu een 5-3-2 ipv 4-3-2-1. Ook wat spelerinstellingen veranderd en zowaar wonnen we van koploper VVV .
pi_64345374
Kan de OP geupdate worden met de nieuwe patch?
pi_64347253
FM 2009 loopt bij mij voor geen meter, zo sloom als een draak.

ram geheugen is 2 gig
processor is 1.8 ghz

dit moet toch genoeg zijn, dat blijkt ook uit de test op: http://www.systemrequirem(...)ation_option_id=7985

wie helpt mij, baal hier enorm van
pi_64347700
Volgens mij loopt FM alleen maar soepel met een dual core.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator donderdag 25 december 2008 @ 09:12:45 #301
42184 crew  DaMart
pi_64350511
quote:
Op donderdag 25 december 2008 01:38 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij loopt FM alleen maar soepel met een dual core.
Bij mij loopt het ook nog vrij soepel hoor, op mijn Athlon 2,1 Ghz met 2 GB geheugen. Het enige wat ik merk is dat hij af en toe een beetje moet nadenken voordat hij verder gaat, maar dat scheelt maar seconden, volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')