Hoi mensen,
Hier mijn eerste post op FOK.
Zojuist dit topic ontdekt op fok en ik ben er helemaal verliefd op. Ik "verdoe" ook veel te veel tijd met fm08 en zal dit in de toekomst blijven doen.
Na het installeren van het spel ben ik begonnen met AZ. Een leuk team met veel gewilde spelers, wat erg irritant is. Het eerste seizoen niets gewonnen. Ik werd 2e in de competitie op 5 punten van ajax, had de beker finale verloren van Heerenveen en kon me niet plaatsen voor de champions league doordat dinamo kiev mij met penalties uit had geschakeld.
Wat ik wel een drama vond is dat scheringa veel tranfers accepteerde, omdat he bod zo goed was. Op deze manier zijn Moreno, Swerts,Mendes da Silva, Pocognoli, Jaliens en Ciommer (wilde ik na 1 seizoen weer terug van utrecht) vertrokken. De eerste al tijdens de eerste winterstop, de rest na seizoen 1. iemand nog tips om dit te voorkomen??
Het tweede seizoen ben ik met AZ kampioen geworden van Nederland, met 5 punten voorsprong op Ajax, ik was er erg blij mee. In de beker in de kwartfinale uitgeschakeld door (wederom Heerenveen). Dit was rampzalig, want het gebeurde want ik verloor met 20-19 met penalties. Erg frustrerend om achter de laptop te zitten kijken zonder dat je invloed hebt. In de Uefa cup ben ik uitgeschakeld in de halve finale door Manchester City. Ik ging vrij kansloos ten onder, helaas.
Door frustraties ben ik niet ver gekomen in het 3e seizoen. Ik had versterkingen nodig, maar kreeg een transferbudget van 4 miljoen, ondanks dat ik de doelstellingen op een nieuw kampioenschap zette. Ik besloot maar te stoppen.
Ben momenteel opnieuw begonnen, en nu met Palermo (mede door de roze shirtjes (h)) ik sta momenteel na 28 wedstrijden 6e, en sta in de bekerfinale. Een 5e plek halen wordt moeilijk, want ik sta 7 punten achter op Udinese. Wel sta ik 3 punten voor op genoa, de nummer 7 en heb ik relatief eenvoudige tegenstanders te gaan. Op hoop van zege dus...