quote:Op woensdag 24 december 2008 13:05 schreef RayMania het volgende:
Spannend?
[ afbeelding ]
Ik durf niet meer te spelen. Nog tien wedstrijden.
Had ik ook bij Salzburgquote:Op woensdag 24 december 2008 14:36 schreef Superheld het volgende:
Wtf, opeens vragen bijna alle spelers een transfer aan?
Ik, heb nog steeds een careersave in FM2008 lopen, maar ik heb veels te weinig tijd om er echt werk van de maken en ik heb geen zin om 50 euro aan een spel uit te geven als ik nu al weet dat ik er toch geen tijd voor heb.quote:
Ja, had ik ook bij Salzburg - gewoon negeren en doorspelen.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:36 schreef Superheld het volgende:
Wtf, opeens vragen bijna alle spelers een transfer aan?
Ik ben al gepromoveerdquote:Op woensdag 24 december 2008 17:05 schreef RayMania het volgende:
En gewonnen van Southend! Nu zes punten los van de nummer zeven met nog twee wedstrijden te gaan. Eén punt halen (of puntverlies van de #7) en ik heb in ieder geval de playoffs gehaald.
Terugspeelbal?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:06 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb een game met Barca en Arsenal lopen, 2 managers..krijg ik ineens dit
[ afbeelding ]
Lol, je pikt het ene ding er uit wat geen fout wasquote:
Ik zag Nacho Rodriguez en moest ook lachenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:11 schreef RayMania het volgende:
Moeten jullie ook nooit lachen om sommige namen?
Ik heb Holloway al langs zien komen en ook ene McCann (hoezo vermist?).
Net zag ik ene Bruna en een John Jones.
Pas je individuele tactieken eens aan. De PDF kan daarbij helpen.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:43 schreef Deefje het volgende:
Iemand nog tips voor een tactiek misschien? Ik speel bij Man City en heb gewoon goede spelers en moet met gemak mee kunnen draaien in de sub-top. Ik sta na 13 wedstrijden 15e en heb zo ongeveer de laatste 8 wedstrijden niet meer gewonnen. Zo speelde ik een wedstrijd tegen Stoke city thuis. Krijgen we kans op kans maar scoren we niet. Komt Stoke in de laatste minuten ook eens bij ons voor de goal, en je raadt het al, ze maken de 0-1. Alweer een wedstrijd verloren en zo gaat het in principe iedere wedstrijd weer. Ik heb ook al andere tactieken geprobeerd maar niks helpt. Scoren is het grootste probleem in mijn team. Ik train er intensief op en heb met Quagiarella, Robinho, Elano toch niet de minste spitsen. Quagiarella bijvoorbeeld heeft voor afstandsschoten 20, maar heb hem nog nooit van afstand zien scoren. Als ze vrij voor de keeper staan missen ze vrijwel zeker. Ook verspeelt de rest van het team heel makkelijk de bal, zelfs in de verdediging als ze gewoon de bal kunnen passen. Het geven van een voorzet is ook een probleem. De spelers die een voorzet geven hebben daar minimaal 15 voor. Echter 99% van de voorzetten zijn waardeloos.
Ik snap er echt niks meer van en dit irriteert toch behoorlijk. Heeft iemand nog tips over wat te doen?
Hier mijn opstelling + selectie. Ik heb ook al 4-4-2 diamond gespeeld. Dat hielp ook al niet.
[ afbeelding ]
Zag net dat een speler genaamd "Coward" werd ge-free transferred... je zou zo maar hetenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:11 schreef RayMania het volgende:
Moeten jullie ook nooit lachen om sommige namen?
Ik heb Holloway al langs zien komen en ook ene McCann (hoezo vermist?).
Net zag ik ene Bruna en een John Jones.
Waar vind ik die?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pas je individuele tactieken eens aan. De PDF kan daarbij helpen.
Spot niet met Chris Coward. Is een held en voor niemand bang.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:50 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Zag net dat een speler genaamd "Coward" werd ge-free transferred... je zou zo maar heten
LOL, deze heet Regan...quote:Op woensdag 24 december 2008 18:34 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Spot niet met Chris Coward. Is een held en voor niemand bang.
Ik speelde met Fisher ook in de Conference en toen heette hij Chris.quote:
Staat in het boekje.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:01 schreef Sethje het volgende:
Waar kun je een speler laten trainen dat hij ook op een andere positie kan voetballen? Of hoe kun je dat ergens instellen? Kan het neit vinden
quote:May tekent nieuw contract bij MK Dons
Jordan May heeft een nieuw contract getekend bij MK Dons.
Hij blijft tot zaterdag 30 Juni 2012 aan de club verbonden.
May is niet lang meer te bewonderen in het shirt van MK Dons. De speler signeerde onlangs een verbintenis met Wolverhampton Wanderers.
Ik zie allemaal bedragen voorbij komen bij Leeds terwijl ik het heb moeten doen met zo'n 7 miljoen. Ik snap niet helemaal waar dat vandaan komt.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:05 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, 52 miljoen euro transferbudget met Leeds.
En 37 miljoen televisiegeld!
Mijn club was in het derde seizoen overgenomen door één of andere oliemagnaatquote:Op woensdag 24 december 2008 21:14 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik zie allemaal bedragen voorbij komen bij Leeds terwijl ik het heb moeten doen met zo'n 7 miljoen. Ik snap niet helemaal waar dat vandaan komt.
Overigens ga ik nu wel aardig in de Premier League. Na een hele moeilijke start met de complete top8 al eerste wedstrijden heb ik nu een paar keer gewonnen en sta ik 12de.
Dat verklaard, hoewel ik ook ben overgenomen heb ik daar geen verdere effecten van gemerkt. Nou viel die overname wel samen met de transferperiode dus misschien komt het nog.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mijn club was in het derde seizoen overgenomen door één of andere oliemagnaat.
Tips geven is een beetje lastig zonder dat wij de tactiek weten. Ik zou in ieder geval met een club als cambuur op een korte en redelijk trage passing vertrouwen, een verdedigende middenvelder opstellen en de creatieve vrijheid behoorlijk links doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Paar dingen waar ik tegenaanloop nu ik met Cambuur eredivisie speel:
- Ik scoor heel moeilijk, of ik nou met 1, 2 of 3 spitsen speel (al zegt het genoeg als ter Heide en Demouge je spitsen zijn)
- Ik kom heel vaak in de eerste tien minuten al op achterstand, zodat ik 80 minuten lang achter de feiten aanloop en al blij moet zijn met een gelijkspel
- Ik verlies elke maand geld, terwijl ik van mijn loonbudget van 110K maar 95K gebruik ...
Als iemand tips heeft, graag! Ik wil graag overleven in de eredivisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |