Maak er wel ff een PNG van want dit is niet te lezen iddquote:Op donderdag 18 december 2008 19:29 schreef Reddiablo het volgende:
wie is die 3e rode kaart?
Gelukkig is het seizoen nog lang niet voorbij en kun je dus niets zeggen.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:16 schreef superjood het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Mickey pas 3/4 wedstrijden 90 minuten gespeelt en 2 goals gemaakt en 1 assist
Wat een achterlijke redenatiequote:Op donderdag 18 december 2008 20:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gelukkig is het seizoen nog lang niet voorbij en kun je dus niets zeggen.
Als jij of ik in Barcelona speel, en maak 2 goals en een assist ben ik ook meteen een superster?
Ja want als Sulejmani dat doet is het wel meteen hosanna, grow up gast. Ik geef gewoon mijn mening dat ie nog niet beter gemaakt hoeft te worden. Hmkay?quote:Op donderdag 18 december 2008 21:08 schreef superjood het volgende:
[..]
Wat een achterlijke redenatie
Waar zeg ik dat hij beter gemaakt moet worden, ik vind alleen je vergelijking kul.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja want als Sulejmani dat doet is het wel meteen hosanna, grow up gast. Ik geef gewoon mijn mening dat ie nog niet beter gemaakt hoeft te worden. Hmkay?
Dat zegt Spougle, ik quote Spougle, jij quote mij en verdedigt hem, punt. Ga nu maar weer lekker weer FM spelen.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:30 schreef superjood het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij beter gemaakt moet worden, ik vind alleen je vergelijking kul.
Fair. Kenbak wordt iets minder.... Enoh heb ik ook iets getweaked, maar niet veel.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:53 schreef Spougle het volgende:
Zo ik breng heel wat te weeg zie ik. Sulejmani is ook niet slecht in de game, maar ik had hem net wat beter verwacht. Helemaal als je het gaat vergelijken met Enoh en Bakkie dan loopt de verhouding in mijn optiek wat scheef.
Over 2 maanden loop je alsnog achter de feiten aan. Dat blijf je altijd houden met dit soort spellen.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:09 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Fair. Kenbak wordt iets minder.... Enoh heb ik ook iets getweaked, maar niet veel.
Als Bakkie nu 2 maanden goed speelt maakt 10 assist en 3 goals zeurt iedereen weer dat hij beter moet. Statistieken maken is nou eenmaal heel moeilijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:09 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Fair. Kenbak wordt iets minder.... Enoh heb ik ook iets getweaked, maar niet veel.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:39 schreef Juk het volgende:
[..]
Over 2 maanden loop je alsnog achter de feiten aan. Dat blijf je altijd houden met dit soort spellen.
Beetje masseren, nieuw contract aanbieden?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:22 schreef Juk het volgende:
Eerste bod op Delph is binnen, 3 miljoen...
Uiteraard geweigerd maar nu is hij boos
Hoe hebben jullie dat geregeld? Ik heb namelijk vorig seizoen al een nieuw contract aangeboden en hij is nu 1 van de grootverdieners.
Zorgen dat je prestaties beter worden zodat Leeds een topclub is en hij niet weg wil.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:22 schreef Juk het volgende:
Eerste bod op Delph is binnen, 3 miljoen...
Uiteraard geweigerd maar nu is hij boos
Hoe hebben jullie dat geregeld? Ik heb namelijk vorig seizoen al een nieuw contract aangeboden en hij is nu 1 van de grootverdieners.
Zorgen dat de prestaties beter worden is daarbij inderdaad heel belangrijk. Dan gaat de reputatie van je club omhoog en wil die wellicht (langer) blijven. Sowieso moet je ze altijd een goed (en lang) contract aanbieden, zonder clausules anders zijn ze nog zo weg. Daarnaast moet je het geluk hebben dat je voorzitter niet ineens een bod van een andere partij gaat accepteren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zorgen dat je prestaties beter worden zodat Leeds een topclub is en hij niet weg wil.
Delph is bij mij inmiddels al 15 miljoen euro waard.
Mhua nee, het zijn geen ruzies naar ik weet. Gewoon 1 a 2 spelers die aangeven dat de eensgezindheid in de groep niet optimaal is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:25 schreef kweek89 het volgende:
teamtalks en praise...
en als spelers ruzie hebben soms lost dat zichzelf op, soms niet en dan moet je verkoop van 1 van de twee overwegen of gewoon negeren.
Ik sta 2 punten achter de nr 1 in de championship dus echt veel beter kan het niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zorgen dat je prestaties beter worden zodat Leeds een topclub is en hij niet weg wil.
Delph is bij mij inmiddels al 15 miljoen euro waard.
Tight marking en zonal marking spreken elkaar nogal tegen, lijkt me. Ik heb sowieso mijn centrale verdedigers bijna altijd op man marking en tight marking staan. De rest ligt eraan hoe je team staat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:16 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik weet niet echt wat voor taktiek ik moet spelen.
Ik ben begonnen met Almeria, in de Primera Division.
Heb de kwaliteiten van een middenmotor, maar ik wil hoger eindigen natuurlijk.
Ik speel nu erg aanvallend (4-3-1-2 of 4-1-3-2), maar ik vraag me af of het wel goed werkt. Soms verlies ik dik, dan weer win ik normaal.
Vooral verdedigend vind ik lastig, moet je ze op man marking of zonal marking zetten? En tight marking aan of uit? Ik heb nu zonal en tight aan staan, maar soms verdrinken ze heb ik het idee.
Of is het verstandiger een verdedigendere taktiek in te bouwen?
Je moet ff de eerste 10 bladzijden van die PDF lezen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:16 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik weet niet echt wat voor taktiek ik moet spelen.
Ik ben begonnen met Almeria, in de Primera Division.
Heb de kwaliteiten van een middenmotor, maar ik wil hoger eindigen natuurlijk.
Ik speel nu erg aanvallend (4-3-1-2 of 4-1-3-2), maar ik vraag me af of het wel goed werkt. Soms verlies ik dik, dan weer win ik normaal.
Vooral verdedigend vind ik lastig, moet je ze op man marking of zonal marking zetten? En tight marking aan of uit? Ik heb nu zonal en tight aan staan, maar soms verdrinken ze heb ik het idee.
Of is het verstandiger een verdedigendere taktiek in te bouwen?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:57 schreef bn37 het volgende:
daar staat dat het een virus is ofzo,
zeg gewoon
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:57 schreef bn37 het volgende:
daar staat dat het een virus is ofzo,
zeg gewoon
Ja dat weet ik maar ik speel graag met de nieuwste update.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:29 schreef JantjeW het volgende:
Ligt er ook maar net aan welke data-update je selecteerd heAls je met de 9.1.0 of de standaard update speelt zal dat niet gebeuren.
Hier staan wat links: http://community.sigames.com/showthread.php?t=82282.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier staan wat links: http://community.sigames.com/showthread.php?t=82282.
De torrents zijn nog wat traag trouwens, omdat de patch pas een paar uur uit is.
Via deze link had ik hem binnen 5 minuten binnen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:54 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wacht nog ff.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:59 schreef bn37 het volgende:
zou iemand een screentje kunnen posten van erik nevland
Die 5-minutendownload van mij was wel het goede bestand in ieder geval. Geïnstalleerd, en in spel staat nu ook dat het versie 9.2 is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:56 schreef Reddiablo het volgende:
ik heb het met Steam in 5 minuten binnen, ik vraag me af of dat klopt :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |