Nicequote:Op woensdag 17 december 2008 16:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hij zit in mijn game al bij Real Madrid, is dus geen regen
Maar er was een blessuregeval in de extra tijd, dus dan heeft de scheidsrechter er wat extra bijgedaanquote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Extra tijd was maar 4 minuten.
![]()
Ik zit inmiddels eind 2010, wil je dat zien? En zo ja, wat precies ..quote:Op woensdag 17 december 2008 17:45 schreef bn37 het volgende:
kan iemand een screentje maken van de selectie van QPR?
Daar kan ik niet veel mee, ik ga niet 20 screens maken van de spelersquote:Op woensdag 17 december 2008 18:53 schreef bn37 het volgende:
gewoon een beetje hoe goed de spelers zijn...
Weet ik ook wel, maar ik baalde gewoon.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Maar er was een blessuregeval in de extra tijd, dus dan heeft de scheidsrechter er wat extra bijgedaan.
Oparequote:Op woensdag 17 december 2008 16:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
In m'n derde seizoen eindelijk weer eens succes.Na het veroveren van de beker in het 2e seizoen is de UEFA cup weer in Rotterdam!Geheel onverwacht gewonnen van Valencia.Helaas kan ik daar geen screentje meer van maken want ben alweer aan mijn 4e seizoen begonnen.
Heb wel een aardige selectie:
[ link | afbeelding ]
Een hoop talentjes uitgeleend aan Excelsior.
Deze man is trouwens een held:Daniel Opare.Weet niet of het een regen is?
[ link | afbeelding ]
Gehaald voor 250K en verkocht voor 21 miljoen
Sulejmani mag eerst wel eens laten zien dat hij bij een topclub ook z'n spel kan spelen. Bij Heerenveen is dat misschien leuk, maar Sulejmani is absoluut nog niet goed genoeg voor een topclub. Hij ontstijgt Ajax ook echt niet op het moment en dus is die rating niet zo hoog.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:57 schreef Spougle het volgende:
Bij Ajax zijn echt de verkeerde spelers goed . Zo zijn Bakkie en Enoh echt veels te goed, misschien word Enoh ooit nog wel is zo goed, maar dat is ie nog lang niet. En dan zijn spelers als Suarez Sulejmani en Vertonghen weer net iets te slecht naar mijn mening. En spelers als Darko Bodul en Daley Blind zijn geen eens kleine talentjes.
Gelukkig heeft Mickey pas 3/4 wedstrijden 90 minuten gespeelt en 2 goals gemaakt en 1 assistquote:Op donderdag 18 december 2008 18:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sulejmani mag eerst wel eens laten zien dat hij bij een topclub ook z'n spel kan spelen. Bij Heerenveen is dat misschien leuk, maar Sulejmani is absoluut nog niet goed genoeg voor een topclub. Hij ontstijgt Ajax ook echt niet op het moment en dus is die rating niet zo hoog.
Al 3 competitiedoelpuntenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:16 schreef superjood het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Mickey pas 3/4 wedstrijden 90 minuten gespeelt en 2 goals gemaakt en 1 assist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |