"Je aanstelling als manager van AFC Ajax heeft een hoop mensen verbijsterd. Zij zien voetbal toch als een mannenspel. Denk je dat er in de voetballerij sprake is van seksisme?"quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
En wat zei je? Was je voor of tegen seks in de voetballerij?
Niet erg!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:36 schreef Juk het volgende:
[..]
Excuses, ging er blind vanuit dat het over een hij ging
ja ben ook benieuwd hoe dat mogelijk isquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:21 schreef Spougle het volgende:
[..]
Een vrouw die een voetbal game speelt die niet bezet is? Mis ik iets?
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:21 schreef Spougle het volgende:
[..]
Ja, ze is voor Ajax!quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:21 schreef Spougle het volgende:
[..]
Nee, in principe reageer ik altijd positief op andere coaches - zelfs als ze nu nog durven te zeggen dat ik geen kampioen ga wordenquote:Op maandag 15 december 2008 14:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien maak je veel vijanden onder andere coaches?
Louis van Gaal ga ik altijd keihard tegenin. Aan het begin met mijn Feyenoord save was hij nog wel positief maar na 1 seizoen was het echt elke keer haat en nijdquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:43 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Nee, in principe reageer ik altijd positief op andere coaches - zelfs als ze nu nog durven te zeggen dat ik geen kampioen ga worden
zo kan het ook idd, is wat makkelijkerquote:Op maandag 15 december 2008 23:53 schreef Juk het volgende:
[..]
Hij zoekt een physio, geen conditietrainer.
Maar een psysiotherapy +18, no job en aanvinken dat je assistent niet haalbare target weglaat kom je toch ook een heel eind?
Dat is de bedoeling toch ook?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:38 schreef reconnect het volgende:
[..]
zo kan het ook idd, is wat makkelijkermaar als ik op die manier zoek, komen er ook altijd (goede) physio's bij te staan
Dan wil ik een speler hebben, willen ze niet verkopenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:36 schreef Juk het volgende:
[..]
Louis van Gaal ga ik altijd keihard tegenin. Aan het begin met mijn Feyenoord save was hij nog wel positief maar na 1 seizoen was het echt elke keer haat en nijd
Goed, en nadat zijn site al dagen down was lijkt de full version nu gratis verkrijgbaarquote:Op maandag 15 december 2008 11:18 schreef bear87 het volgende:
Die amateurs van een genie scoutDit jaar moet je betalen voor de functie om CA en PA te zien, maar die stakker krijgt het niet voor elkaar om zijn website langer dan 3 uur lang online te houden..ben benieuwd hoeveel mensen daarvoor zullen betalen met zo'n site..haha
Veel geld daar in Salzburg?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:42 schreef Jasza het volgende:
Net game gestart met RB Salzburg, aankopen:
Gueirerro(die poolse importhoer), Mata(van Valencia), Makinwa, Stranzl en Juan Pablo Rodriquez
Net 3-0 gewonnen van Hertha in de 1e ronde UEFA cup, 2 goals van mij in de extra tijd.
Miljoen of 15 ja, en de meeste waren transfer listed en voor Salzburg erg handig natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:28 schreef Saviola het volgende:
[..]
Veel geld daar in Salzburg?
Ik zit nu ongeveer halverwege mn 2de seizoen met Nottingham Forest, ik dacht dat het erg zwaar zou worden maar dan krijg je 42 miljoen aan TV geldenIk heb haast een volledig nieuw elftal kunnen uitbouwen met o.a. Vertonghen, Miguel Torres, Insua, Mathieu, Luis Jimenez, Zarate, etc. Chelsea en ManUtd staan 1 & 2 en ik ben met Arsenal en Liverpool in gevecht om plaats 3 en 4. Heb tegen alle vier al gespeeld, gewonnen bij Chelsea (0-1) en thuis tegen Liverpool (2-1), gelijk thuis tegen Arsenal (1-1) en verloren bij ManUtd (2-1).
UEFA Cup spelen we ook na de League Cup finale vorig jaar; eerst voorbij FC Moskou en daarna in de poules gewonnen van Zurich (3-0), Lazio (4-3), uit bij CSKA (1-3) en gelijk bij Zaragoza (1-1) dus groepswinnaar. Volgende ronde tegen het altijd lastige Zilina.
Nicequote:Op woensdag 17 december 2008 16:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hij zit in mijn game al bij Real Madrid, is dus geen regen
Maar er was een blessuregeval in de extra tijd, dus dan heeft de scheidsrechter er wat extra bijgedaanquote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Extra tijd was maar 4 minuten.
![]()
Ik zit inmiddels eind 2010, wil je dat zien? En zo ja, wat precies ..quote:Op woensdag 17 december 2008 17:45 schreef bn37 het volgende:
kan iemand een screentje maken van de selectie van QPR?
Daar kan ik niet veel mee, ik ga niet 20 screens maken van de spelersquote:Op woensdag 17 december 2008 18:53 schreef bn37 het volgende:
gewoon een beetje hoe goed de spelers zijn...
Weet ik ook wel, maar ik baalde gewoon.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Maar er was een blessuregeval in de extra tijd, dus dan heeft de scheidsrechter er wat extra bijgedaan.
Oparequote:Op woensdag 17 december 2008 16:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
In m'n derde seizoen eindelijk weer eens succes.Na het veroveren van de beker in het 2e seizoen is de UEFA cup weer in Rotterdam!Geheel onverwacht gewonnen van Valencia.Helaas kan ik daar geen screentje meer van maken want ben alweer aan mijn 4e seizoen begonnen.
Heb wel een aardige selectie:
[ link | afbeelding ]
Een hoop talentjes uitgeleend aan Excelsior.
Deze man is trouwens een held:Daniel Opare.Weet niet of het een regen is?
[ link | afbeelding ]
Gehaald voor 250K en verkocht voor 21 miljoen
Sulejmani mag eerst wel eens laten zien dat hij bij een topclub ook z'n spel kan spelen. Bij Heerenveen is dat misschien leuk, maar Sulejmani is absoluut nog niet goed genoeg voor een topclub. Hij ontstijgt Ajax ook echt niet op het moment en dus is die rating niet zo hoog.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:57 schreef Spougle het volgende:
Bij Ajax zijn echt de verkeerde spelers goed . Zo zijn Bakkie en Enoh echt veels te goed, misschien word Enoh ooit nog wel is zo goed, maar dat is ie nog lang niet. En dan zijn spelers als Suarez Sulejmani en Vertonghen weer net iets te slecht naar mijn mening. En spelers als Darko Bodul en Daley Blind zijn geen eens kleine talentjes.
Gelukkig heeft Mickey pas 3/4 wedstrijden 90 minuten gespeelt en 2 goals gemaakt en 1 assistquote:Op donderdag 18 december 2008 18:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sulejmani mag eerst wel eens laten zien dat hij bij een topclub ook z'n spel kan spelen. Bij Heerenveen is dat misschien leuk, maar Sulejmani is absoluut nog niet goed genoeg voor een topclub. Hij ontstijgt Ajax ook echt niet op het moment en dus is die rating niet zo hoog.
Al 3 competitiedoelpuntenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:16 schreef superjood het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Mickey pas 3/4 wedstrijden 90 minuten gespeelt en 2 goals gemaakt en 1 assist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |