Naast bedoel je waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoe de neuk krijg je zoveel schoten op goal?.
Ik schrok gisteren ook toen mijn spits 2x in een wedstrijd scoordequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef RayMania het volgende:
Ik heb in vier seizoen één keer vier keer gescoord, de rest van de wedstrijden was allemaal 1-0, 2-0, 2-1, 3-1, 1-1, 2-2 en 0-0 en misschien een paar keer 3-0.
Word je toch ziek van.
Ik vind van wel. Maar als je het nog nooit gespeeld hebt, is het misschien wel handig om eerst de demo te downloaden en te kijken of het wat voor je is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:51 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb totaal geen ervaring met dit spel, maar ben misschien van plan het zo ff op te halen.
Is het 50 euro waard?
Als je genoeg tijd hebt welquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:51 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb totaal geen ervaring met dit spel, maar ben misschien van plan het zo ff op te halen.
Is het 50 euro waard?
Jawel hoor Zwansiequote:Op dinsdag 23 december 2008 14:51 schreef Zwansen het volgende:
Is het 50 euro waard?
Nopquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:57 schreef Kopbal het volgende:
Even over FM2008, is het mogelijk dat ik de play-offs in de Nederlandse competitie kan afschaffen?
Dat vind ik altijd zoveel werk. En dan werkt het soms ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jawel hoor Zwansie![]()
Al snap je natuurlijk dat ik het gedownload heb
Gaat wel ten koste van mijn pokertijd, ben ik bang.quote:
Pokeren kan je toch nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zoveel werk. En dan werkt het soms ook niet.
[..]
Gaat wel ten koste van mijn pokertijd, ben ik bang.
sorrie hoor, ik wil alleen maar fm kunnen spelen met patch.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders deze vragen stellen.
Moet je hem maar origineel kopenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:44 schreef Adothehague het volgende:
[..]
sorrie hoor, ik wil alleen maar fm kunnen spelen met patch.
Het is toch belachelijk dat het nu ineens niet meer kan.
Oke sorry.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je hem maar origineel kopen![]()
En volgens de policy mag je het niet over warez/cracks hebben dus beter ga je dat hier niet meer posten
Volgens mij kan je hem daarom ook niet ruilenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:54 schreef Adothehague het volgende:
Nog 1 vraagje. Klopt het dat je Football Manager een keer moet activeren via Steam en vanaf dat moment kan je heb onbeperkt zonder CD spelen? Als het goed is kan je dit 5 keer doen???? Dus als ik FM nu even koop in de winkel, ik installeer heb en ga hem vervolgens ruilen voor een ander spel is hij gewoon volledig werkend toch en kan ik hem spelen zonder cd en met patches?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |