Heeft het nog kans om door te zeuren? Of kan ik beter naar een andere club gaan? Zit bij Arsenal btwquote:De gemeenteraard keurde de plannen voor de verbouwing van het stadion af, omdat die op hevige tegenstand van de omwonende botste.
Genoeg vermogen hebben om uiteindelijk een nieuw stadion te kunnen bouwenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:01 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heeft het nog kans om door te zeuren? Of kan ik beter naar een andere club gaan? Zit bij Arsenal btw
hou me op de hoogte xDquote:
Nou aardig watquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:07 schreef Leonos het volgende:
Hoeveel moet zo'n nieuw stadion kosten dan?
goeie inhoudelijke post joh!quote:
Succes Roberto, mijn eerste poging met De Graafschap is min of meer mislukt. Als ik m'n Leeds-game zat ben probeer ik het nog een keerquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:33 schreef Roberto258 het volgende:
Zo, alles geinstalleerd en geupdate via steam
En hoe wil je dan wedstrijden gaan winnen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:29 schreef Leonos het volgende:
Als ik al mijn topspelers verkoop moet ik de 430 miljoen wel halen
b team :pquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe wil je dan wedstrijden gaan winnen?
jupquote:
Zieligquote:3 gig geheugen
Beide denk ik. Na 0.1 had ik veel blessures en ging scoren wat moeilijk. .02 heeft dit bij grotendeels opgelost. Vind het spel sowieso wel goed qua crashes en bugsquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welke updates en patches zijn noodzakelijk? Alleen .01 of nu ook .02? En zijn er echt spelverneukende bugs of gewoon zoals het de laatste twee, drie seizoenen is?
Ik denk niet zo'n goede als die van FM 2008, daar kon je echt enorm veel scoren met corners.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heeft er iemand eigk. een werkende cornertactiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |