abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:04:33 #226
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64296233
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:49 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ik denk niet zo'n goede als die van FM 2008, daar kon je echt enorm veel scoren met corners.
Dat hebben ze nu proberen te compenseren door scoren uit corner onmogelijk te maken.

Pffffff, mijn tactiek werkt echt voor geen meter meer en als ik een keer goed speel worden er zo veel kansen gemist. Toevallig of niet.... sinds die nieuwe patch.

Mijn selectie is echt verreweg het beste van de competitie en ik sta kansloos zesde op 15 punten.

Door dat trieste Steam kan je ook die patch niet even uninstallen, wat een onzin allemaal.
pi_64296326
Volgens mij heeft alles te maken met creatieve vrijheid.

Ik verlaag het en ineens zijn de aanvallen veel mooier en vallen er meer goals.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:13:19 #228
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64296583
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:

Creatieve vrijeheid is in mijn team sowieso vrij laag. Ik laat altijd een paar spelers het spel maken. Normaal gebruik ik een creatieve middenvelder die het spel mag verdelen en als ik een goede spits heb mag die van mij veel creatieve vrijheid hebben.

Verder moeten mijn spelers gewoon hun taken uitvoeren en die bepaal ik gewoon per speler en per positie.
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:21:54 #229
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64296889
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:

Dat moet je sowieso voor veel spelers verlagen. Anders krijg je belachelijk veel afstandschoten.
pi_64296946
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Dat moet je sowieso voor veel spelers verlagen. Anders krijg je belachelijk veel afstandschoten.
Dat ligt dus daaraan
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64296995
In de winterstop na maanden blessure leed Vonlanthen weer terug, Tuyp al geblesseerd en nu in een oefenwedstrijd hem weer kwijt voor 4 a 5 maanden .

Voor de rest gaat het niet onaardig en sta 1e met 5 puntjes voorsprong, nog niet verloren maar wel teveel gelijk gespeeld .

Win trouwens zelden met meer dan 1 a 2 doelpunten verschil (en in de competitie maar 5 tegen, maar ook pas 28 gemaakt in de 22 wedstrijden)...

Europacup eruit als 4e met NEC, Sparta Praag, CSKA en PSG met 5 punten, was wel heel jammer dat NEC in de 90+1 minuut de winnende maakte tegen Sparta Praag waardoor ik 4e werd
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_64297121
Speel ik eindelijk een keer Champions League, loot je Real, Juventus en Standard
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64297625
Denk ik eindelijk eens een leuk resultaat te behalen, heb ik weer het geluk met me.

Derde ronde FA Cup voor de verandering weer eens een Premier League-club geloot; Wigan. Ik kom in de 86e minuut op 1-0. En ja hoor, in de fucking 95e minuut valt de 1-1.
pi_64298152
Wat doen jullie?Verhuren jullie talentvolle spelers aan een mindere club maar wel met meer kans op speeltijd of houden jullie zo'n speler bij de selectie en kan hij z'n minuten maken met de reserves en af en toe een invalbeurt?

[ Bericht 1% gewijzigd door Hofpleinfontein op 23-12-2008 21:01:15 ]
pi_64298540
Als ik spelers uitleen zie ik ze nooit echt (veel) beter terugkomen, ik laat ze daarom gewoon spelen in het 2e en invalbeurten krijgen aangezien ze dan mijn training (en tactiek) volgen worden ze bij mij in ieder geval beter
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_64299607
Mijn 2 grote talenten op het middenveld. Komen beide uit eigen jeugd.

dinsdag 23 december 2008 @ 22:58:20 #237
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_64305471
ALs je al met een game bezig was, gaat de update die dan beinvloeden ? IK heb nu namelijk ineens super veel last van blessures en dat was voor de update helemaal niet..
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_64305601
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:39 schreef RayMania het volgende:
Denk ik eindelijk eens een leuk resultaat te behalen, heb ik weer het geluk met me.

Derde ronde FA Cup voor de verandering weer eens een Premier League-club geloot; Wigan. Ik kom in de 86e minuut op 1-0. En ja hoor, in de fucking 95e minuut valt de 1-1.
Je kan zeggen wat je wil, maar realistisch is het wel .
pi_64307729
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat doen jullie?Verhuren jullie talentvolle spelers aan een mindere club maar wel met meer kans op speeltijd of houden jullie zo'n speler bij de selectie en kan hij z'n minuten maken met de reserves en af en toe een invalbeurt?
Ik train ze liever zelf, heb het idee dat ze dan veel beter worden.
pi_64309941
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Sethje het volgende:
ALs je al met een game bezig was, gaat de update die dan beinvloeden ? IK heb nu namelijk ineens super veel last van blessures en dat was voor de update helemaal niet..
Volgens mij niet, dacht dat het alleen was als je een nieuwe game aanmaakte
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64310179
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Sethje het volgende:
Bepaalde dingen wel, andere dingen niet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_64313376

Overgoor, Schuurman en Hese wilden hun contract niet verlengen die in 2009 afloopt, dus heb ik ze maar verkocht. Keller en Fung a Wing hadden beetje vage stats en De Groot had ik ook niet echt nodig. Opruiming gehouden dus.
Drie verdedigers, één middenvelder en een spits ervoor teruggekocht en sta er nu financieel goed voor.
Verder was de voorbereiding beetje matig.

Vraagje, hoe stel je in bij corners wie erbij de palen gaan staan? en hoe stel je in dat bij vrije trappen er genoeg mensen achterin blijven?
Iemand nog tips hoe ik de trainingen moet instellen? Heb nu alleen keepers en veldspelers ingesteld (2 veschillende dus maar) en geef ze rust als ze moe zijn
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  woensdag 24 december 2008 @ 09:21:25 #243
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_64315912
mooi seizoen 2012/2013 met feyenoord gehad..
super cup gewonnen
beker gewonnen
landskampioen
halve finale uefa cup

Nu veel spelers verkocht en nog meer jeugd ingepast..
het koopje voor het nieuwe seizoen is het aantrekken via een free transfer voor de keeper Ochoa

evt screens vanavond als iemand interesse heeft
pi_64316049
quote:
Op woensdag 24 december 2008 02:36 schreef Roberto258 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Overgoor, Schuurman en Hese wilden hun contract niet verlengen die in 2009 afloopt, dus heb ik ze maar verkocht. Keller en Fung a Wing hadden beetje vage stats en De Groot had ik ook niet echt nodig. Opruiming gehouden dus.
Drie verdedigers, één middenvelder en een spits ervoor teruggekocht en sta er nu financieel goed voor.
Verder was de voorbereiding beetje matig.

Vraagje, hoe stel je in bij corners wie erbij de palen gaan staan? en hoe stel je in dat bij vrije trappen er genoeg mensen achterin blijven?
Iemand nog tips hoe ik de trainingen moet instellen? Heb nu alleen keepers en veldspelers ingesteld (2 veschillende dus maar) en geef ze rust als ze moe zijn
Ik download altijd tug training op Manutd forum staat die wel. Werkt bij mij altijd perfect
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64320420
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:30 schreef superjood het volgende:

[..]

Ik download altijd tug training op Manutd forum staat die wel. Werkt bij mij altijd perfect
Maar dan heb je zeker ook hele goeie trainers?
pi_64322071
Spannend?

Ik durf niet meer te spelen. Nog tien wedstrijden.
pi_64322325
Is de Leeds savegame nog ergens te downloaden (originele link is hij van verwijderd)?
pi_64323702
quote:
Op woensdag 24 december 2008 13:14 schreef Naggelwauz het volgende:
Is de Leeds savegame nog ergens te downloaden (originele link is hij van verwijderd)?
Ik heb de savegame helaas niet meer (overschreven).
  woensdag 24 december 2008 @ 13:57:10 #249
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64323746
Er speelt zeker niemand meer FM2008?
  woensdag 24 december 2008 @ 13:57:23 #250
236335 neen
schone schijn
pi_64323753
Door mijn 2e plek in de Championship gepromoveerd naar de Premier League.... 1 punt gepakt in de eerste 3 wedstrijden, 0-0 tegen Everton ,1-2 verlies tegen Chelsea en 1-2 verlies tegen Tottenham. Qua spel valt het nog mee, met wat meer geluk hadden er 3 punten in gezeten omdat de winnende doelpunten altijd pas laat vielen.

Leuke transfers gedaan ook, Wijnaldum voor 2.6miljoen + 25% gekocht en transfervrij Leonardo, Derek Boateng, Daniel Sturridge, Jake Thomson, Ryan Taylor en Elliot Omozusi gehaald tevreden.
het lijkt niet wat het is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')