Dat hebben ze nu proberen te compenseren door scoren uit corner onmogelijk te maken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:49 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik denk niet zo'n goede als die van FM 2008, daar kon je echt enorm veel scoren met corners.
Creatieve vrijeheid is in mijn team sowieso vrij laag. Ik laat altijd een paar spelers het spel maken. Normaal gebruik ik een creatieve middenvelder die het spel mag verdelen en als ik een goede spits heb mag die van mij veel creatieve vrijheid hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij heeft alles te maken met creatieve vrijheid.
Ik verlaag het en ineens zijn de aanvallen veel mooier en vallen er meer goals.
Dat moet je sowieso voor veel spelers verlagen. Anders krijg je belachelijk veel afstandschoten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij heeft alles te maken met creatieve vrijheid.
Ik verlaag het en ineens zijn de aanvallen veel mooier en vallen er meer goals.
Dat ligt dus daaraanquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso voor veel spelers verlagen. Anders krijg je belachelijk veel afstandschoten.
Je kan zeggen wat je wil, maar realistisch is het welquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:39 schreef RayMania het volgende:
Denk ik eindelijk eens een leuk resultaat te behalen, heb ik weer het geluk met me.
Derde ronde FA Cup voor de verandering weer eens een Premier League-club geloot; Wigan. Ik kom in de 86e minuut op 1-0. En ja hoor, in de fucking 95e minuut valt de 1-1.
Ik train ze liever zelf, heb het idee dat ze dan veel beter worden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat doen jullie?Verhuren jullie talentvolle spelers aan een mindere club maar wel met meer kans op speeltijd of houden jullie zo'n speler bij de selectie en kan hij z'n minuten maken met de reserves en af en toe een invalbeurt?
Volgens mij niet, dacht dat het alleen was als je een nieuwe game aanmaaktequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Sethje het volgende:
ALs je al met een game bezig was, gaat de update die dan beinvloeden ? IK heb nu namelijk ineens super veel last van blessures en dat was voor de update helemaal niet..
Bepaalde dingen wel, andere dingen niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Sethje het volgende:
ALs je al met een game bezig was, gaat de update die dan beinvloeden ? IK heb nu namelijk ineens super veel last van blessures en dat was voor de update helemaal niet..
Ik download altijd tug training op Manutd forum staat die wel. Werkt bij mij altijd perfectquote:Op woensdag 24 december 2008 02:36 schreef Roberto258 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overgoor, Schuurman en Hese wilden hun contract niet verlengen die in 2009 afloopt, dus heb ik ze maar verkocht. Keller en Fung a Wing hadden beetje vage stats en De Groot had ik ook niet echt nodig. Opruiming gehouden dus.
Drie verdedigers, één middenvelder en een spits ervoor teruggekocht en sta er nu financieel goed voor.
Verder was de voorbereiding beetje matig.
Vraagje, hoe stel je in bij corners wie erbij de palen gaan staan? en hoe stel je in dat bij vrije trappen er genoeg mensen achterin blijven?
Iemand nog tips hoe ik de trainingen moet instellen? Heb nu alleen keepers en veldspelers ingesteld (2 veschillende dus maar) en geef ze rust als ze moe zijn
Maar dan heb je zeker ook hele goeie trainers?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:30 schreef superjood het volgende:
[..]
Ik download altijd tug training op Manutd forum staat die wel. Werkt bij mij altijd perfect
Ik heb de savegame helaas niet meer (overschreven).quote:Op woensdag 24 december 2008 13:14 schreef Naggelwauz het volgende:
Is de Leeds savegame nog ergens te downloaden (originele link is hij van verwijderd)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |