abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64108859

Voornaam: Luis
Achternaam: Suarez
Geboortedatum: 24-01-1987
Geboorteplaats: Salto, Uruguay
Nationaliteit: Uruguay

In zijn thuisland en bij zijn oude club (Club Nacional de Football) wordt hij beschouwd als een van de grootste talenten van het land. Met de transfer naar FC Groningen zou 1.000.000 dollar (ongeveer 800.000 euro) gemoeid zijn, de duurste speler ooit aangekocht en een grote stap qua transfers voor FC Groningen. TIjdens het seizoen 2007/08 verkaste Suarez voor een slordige 8 miljoen euro naar Ajax.

Het Grote Luis Suarez Topic #1: Wonderkind van FC Groningen
Het Grote Luis Suarez Topic #2: De Suarez-Soap in volle gang
Het Grote Luis Suarez Topic #3: Arbitragezaak 30 Juli Zeist.
Het Grote Luis Suarez Topic #4: Voorlopig in het groen wit!
Het Grote Luis Suarez Topic #5: De soap duurt voort.
Het Grote Luis Suarez Topic #6: Nu al irritant.
Het grote Luis Suárez Topic #7 - Vallen en soms opstaan
pi_64108862
Suarez = en door elkaar.
Geniale gluiperd.
Had absoluut een rode kaart verdiend maar goed hij "redt"de ploeg wel weer.
Op de langere termijn zal het hem alleen maar tegenwerken en dat is eigen schld dikke bult.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2008 @ 02:52:25 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64108939
hij gaat Ajax dit jaar nog een paar keer heel hard duperen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64109028
Nee hoor, hij gaat dit seizoen nog erg belangrijke treffers maken.

En de kaarten laat hij achterwege
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 18 december 2008 @ 03:31:54 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64109097
Hij kan fantastisch voetballen, maar het is een misselijkmakend mannetje die het af en toe echt verdiend om eens een doodsschop te krijgen waar hij over 20 jaar nog gillend van wakker wordt.
  donderdag 18 december 2008 @ 03:32:54 #6
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64109144
quote:
Van Basten wist nog niet of hij wederom met Suarez over zijn valpartijen gaat spreken. „Dat hebben we al zo vaak gedaan. Hij is een geweldige voetballer met af en toe discutabele dingen. Misschien moeten we dat maar accepteren.”

Hij praat als een Duitser, die joker verdient het niet het Ajax shirt te dragen
pi_64109659
Geniaal in al zijn domheid
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 18 december 2008 @ 07:53:10 #9
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_64109695
En hij komt er nog mee weg ook.
pi_64109725
Hij heeft dat gister gewoon weer prima gedaan. In Nederland krijgt ie iedereen over zich heen, in Spanje zouden ze hem een pluim geven. Prima die pingel versierd, en prima afgemaakt. Die scheids is gewoon een onbenul, als je al niet zag dat dit een schwalbe was....

Maar goed, de nederlandse scheidsrechters hebben het gister ook gezien, dus in de nederlandse competitie zal het niet in zijn voordeel werken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64109749
Die gaat binnenkort rood krijgen voor 2 gele kaarten wegens twee 'vermeende' schwalbes in één wedstrijd Zelfs als hij met gebroken benen op het veld ligt zal hij geen penal meer krijgen vrees ik
pi_64109762
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64110132
quote:
Op donderdag 18 december 2008 08:01 schreef detulp050 het volgende:
Die gaat binnenkort rood krijgen voor 2 gele kaarten wegens twee 'vermeende' schwalbes in één wedstrijd Zelfs als hij met gebroken benen op het veld ligt zal hij geen penal meer krijgen vrees ik
Dan mag ik hopen dat die scheidsrechter nooit meer fluit. Hoe smerig Suarez is ook, bevoordeeld fluiten mag niet. En aan de andere kant kan je niet beter verwachten in nederland
stupidity has become as common as common sense was before
pi_64110156
Hij moet er mee uitkijken.

Maar het mooie van voetbal is toch dat je duizenden mensen doodwenst wanneer het tegen jouw clubje is, maar hoe makkelijk je dingen wegwuift als het vóór je clubje is.

Hij moet een stuk minder duiken, maar hij redt gister wel de schamele eer.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 18 december 2008 @ 09:21:02 #15
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_64110674
Wat moet je er nou van vinden...???

Zo'n geniale actie.
Jezelf vrij voor goal zetten
Een schwalbe maken terwijl je vrij voor goal staat
Die panenka

Zijn schwalbes lijken wel afhankelijk te zijn van hoe hij in de wedstrijd zit.
Laatste weken leek het echt minder te worden en speelde hij ook constant goed, maar gister zat hij niet in de wedstrijd en dan zie je hem toch wel erg veel liggen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 18 december 2008 @ 09:32:26 #16
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64110887
It's all in the game. Dit soort mannen worden grote spelers. Kijk naar Ibrahimovic, dat vond iedereen ook een ontzettend misselijk mannetje. Toppertje! Nu zie ik in Suarez wel minder potentie dan in Zlatan. Desalniettemin, topspeler!
pi_64110923
En de nederlandse scheidsrechters zagen het ook
  donderdag 18 december 2008 @ 09:34:28 #18
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  donderdag 18 december 2008 @ 09:37:05 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_64110975
Suarez en Zlatan zijn niet echt vergelijkbare spelers...En bovendien zag je waarschijnlijk ook geen potentie in Zlatan in z'n eerste jaar bij Ajax..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 18 december 2008 @ 09:40:05 #20
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64111034
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:37 schreef fathank het volgende:
Suarez en Zlatan zijn niet echt vergelijkbare spelers...En bovendien zag je waarschijnlijk ook geen potentie in Zlatan in z'n eerste jaar bij Ajax..
Ik vergelijk zo ook niet echt. Alleen de mate van irritatie die ze opwekken bij tegenpartij en supporters van de tegenparij en hun eigen supporters af en toe. Zlatan op het A'dam Tournament in zijn eerste seizoen zag je al gelijk dat ie briljant was. Dus ja, zag er zeker wel potentie in vanaf het begin.
pi_64111071
Van mij mag ie verkocht worden voor een groot bedrag in de winterstop. Ik heb het gehad met deze gast.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_64111097
Suárez . Ik vind het jammer dat hij schwalbes maakt, maar kan er ook wel om lachen eigenlijk .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64111116
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
En de nederlandse scheidsrechters zagen het ook
Dan krijg je nog meer gevallen als Twente uit, vorig seizoen.
  donderdag 18 december 2008 @ 09:52:35 #24
157922 fathank
pi_64111310
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:40 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Ik vergelijk zo ook niet echt. Alleen de mate van irritatie die ze opwekken bij tegenpartij en supporters van de tegenparij en hun eigen supporters af en toe. Zlatan op het A'dam Tournament in zijn eerste seizoen zag je al gelijk dat ie briljant was. Dus ja, zag er zeker wel potentie in vanaf het begin.
Ja zoals iedere Ajacied tegenwoordig roept "Ik heb Zlatan altijd gesteund blablabla". Feit is dat ie gozer met flinke regelmaat uitgefloten werd door eigen publiek maar dat heeft nooit iemand gedaan als je mensen spreekt .
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:41 schreef navigator het volgende:
Van mij mag ie verkocht worden voor een groot bedrag in de winterstop. Ik heb het gehad met deze gast.
Ja en dan weer lekker 5e eindigen in de competie.
  donderdag 18 december 2008 @ 10:16:21 #25
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64111831
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja zoals iedere Ajacied tegenwoordig roept "Ik heb Zlatan altijd gesteund blablabla". Feit is dat ie gozer met flinke regelmaat uitgefloten werd door eigen publiek maar dat heeft nooit iemand gedaan als je mensen spreekt .
Zoals ik al zei wekken zulke spelers ook irritatie op bij het eigen publiek. En ik durf idd te zeggen dat ik nooit gefloten heb. Ik kan niet eens op mijn vingers fluiten ook..

* Doezelhaar mompelt iets over scheren over 1 kam etc...
  donderdag 18 december 2008 @ 10:26:54 #26
157922 fathank
pi_64112051
Zlatan wekte vooral "irritatie" op omdat ie sowieso het eerste jaar geen pepernoot raakte terwijl hij neergezet werd als de nieuwe Verlosser.

Ik zeg ook niet dat je hem uitgefloten hebt, ik vind het alleen zo frappant dat niemand dat heeft gedaan die ik spreek .
pi_64113070
quote:

[..]

[..]

Ja en dan weer lekker 5e eindigen in de competie.
2e of 5e, who gives a shit. Het is nog net zo dramatisch als eind vorig seizoen en de mentaliteit is ook nogf steeds zwaar onder de maat. Ik heb het ff gehad met Ajax
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_64113107
Transfer naar een grote club kan maar beter een Spaanse zijn ipv een Engelse.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 18 december 2008 @ 11:08:00 #29
157922 fathank
pi_64113142
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:05 schreef navigator het volgende:

[..]

2e of 5e, who gives a shit. Het is nog net zo dramatisch als eind vorig seizoen en de mentaliteit is ook nogf steeds zwaar onder de maat. Ik heb het ff gehad met Ajax
Play-offs zijn afgeschaft, dus 2e of 5e maakt wel degelijk een verschil. Bovendien zijn we nog volop in de race voor het kampioenschap en overwinteren we in Europa. Of is het seizoen al mislukt omdat we de Johan Cruijff-schaal niet gepakt hebben .
pi_64113735
Suarez doet mij nog het meest aan Cruz denken. Dat was ook een ontzettende kwal qua gedrag maar kon o zo goed voetballen. Suarez misschien nog wel iets beter.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  donderdag 18 december 2008 @ 11:34:52 #31
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64113883
Suarez heeft de mentaliteit van een topper. Hij doet er ALLES aan om een wedstrijd te winnen. Wisselt geniale acties af met dom balverlies en loopt soms verschrikkelijk te zieken maar deze jongen laat elke week weer zien dat hij ten koste van alles de wedstrijd wil winnen. En dat hij af en toe een swalbe maakt keur ik niet goed maar misschien leert hij dit nog af. Zonder Suarez zou Ajax niks zijn op het moment.
#FreeHat
pi_64113900
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:43 schreef RayMania het volgende:
Suárez . Ik vind het jammer dat hij schwalbes maakt, maar kan er ook wel om lachen eigenlijk .
pi_64113942
quote:

En dan? Een leuke middenmotor zijn? Zonder Suarez stelt Ajax niets voor.
pi_64114002
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Suarez heeft de mentaliteit van een topper. Hij doet er ALLES aan om een wedstrijd te winnen. Wisselt geniale acties af met dom balverlies en loopt soms verschrikkelijk te zieken maar deze jongen laat elke week weer zien dat hij ten koste van alles de wedstrijd wil winnen. En dat hij af en toe een swalbe maakt keur ik niet goed maar misschien leert hij dit nog af. Zonder Suarez zou Ajax niks zijn op het moment.
Dat dus, hij is de ENIGE in dit team die wel de winnaarsmentaliteit heeft.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  donderdag 18 december 2008 @ 11:42:32 #35
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64114115
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:28 schreef Breach het volgende:
Suarez doet mij nog het meest aan Cruz denken. Dat was ook een ontzettende kwal qua gedrag maar kon o zo goed voetballen. Suarez misschien nog wel iets beter.
Qua gedrag kun je ze wel met elkaar vergelijken, al was Cruz niet zo kwallerig maar gewoon heel arrogant.
Qua spel zijn het eigenlijk onvergelijkbare spelers.
pi_64114217
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:42 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Qua gedrag kun je ze wel met elkaar vergelijken, al was Cruz niet zo kwallerig maar gewoon heel arrogant.
Qua spel zijn het eigenlijk onvergelijkbare spelers.
Ik bedoel ook meer dat ze beiden belangrijk zijn voor hun team en grote voetballers zijn (of kunnen worden). En volgens mij was Cruz ook niet vies van een smerige actie en wat kwallerig gedrag
  donderdag 18 december 2008 @ 11:47:22 #37
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64114292
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:45 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik bedoel ook meer dat ze beiden belangrijk zijn voor hun team en grote voetballers zijn (of kunnen worden). En volgens mij was Cruz ook niet vies van een smerige actie en wat kwallerig gedrag
Nee dat is ook wel zo. Cruz was ook eigenlijk altijd belangrijk op cruciale momenten, net als Suarez.
Alleen bij Cruz had je altijd het gevoel dat hij er helemaal geen zin in had, terwijl Suarez wel echt duidelijk ervoor werkt.

Die trekjes zijn gewoon Zuid-Amerikaans, dat krijg je er niet uit al wil je het graag.
pi_64114685
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:47 schreef Kopbal het volgende:
Die trekjes zijn gewoon Zuid-Amerikaans, dat krijg je er niet uit al wil je het graag.
Dat is het vooral ja, denk ik. Ik denk best dat Suárez het niet wil doen, maar dat het ingebakken zit.

Die winnaarsmentaliteit vind ik wel top.
pi_64115002
quote:

Inderdaad. Die vent werd massaal uitgekotst, alleen zijn die mensen nu allemaal veranderd in briljante zieners, die het al wisten voordat hij tekende

Ik had het natuurlijk wel direct in de gaten

Al verkondigde ik ook dat held Charisteas bij Ajax ging slagen en riep het vervolgens bij Feyenoord nog een keer. En ik blijf erbij dat hij gewoon GeZlatand is en daar in tegenstelling tot Ibrahimovic niet mee om kon gaan.
pi_64115079
En Van Basten heeft gelijk. Suarez verandert toch niet dus is het een kwestie van profiteren accepteren.
pi_64115111
Gister liet hij zich bij een voorzet ook vallen terwijl hij die iig op doel had kunnen koppen:P
  donderdag 18 december 2008 @ 12:14:20 #42
157922 fathank
pi_64115159
Ach, net zoals met Seedorf. Massaal uitgekost door iedereen, maar toen het even niet liep in Oranje moest Seedorf ineens de verlosser zijn.

Maarja, zo gaat het nu eenmaal in de voetbalwereld. Opportunisme ten top, en de waan van de dag regeert. Terug naar Suarez .
pi_64115186
quote:
Op donderdag 18 december 2008 02:40 schreef sjimz het volgende:
Suarez = en door elkaar.
Geniale gluiperd.
Goed geformuleerd.

Eigenlijk is het zeer ongepast wat hij gisteravond deed, helemaal met die Panenka, maar ik kan er eigenlijk alleen maar heel hard om lachen i.p.v. dat ik boos wordt. Het is nooit saai met Suarez, dat is i.i.g. zeker.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64115324
Hij moet toch maar eens wat vaker oefenen want dit was wel een hele slechte schwalbe hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2008 @ 12:18:25 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64115330
quote:
Op donderdag 18 december 2008 03:10 schreef _Mike_ het volgende:
Nee hoor, hij gaat dit seizoen nog erg belangrijke treffers maken.

En de kaarten laat hij achterwege
hij neemt doelbewust het enorme risico om rood te krijgen en de volgende wedstrijd tegen een grote tegenstander geschorst te zijn. Dat kan toch niet als dragende speler. En het was ook nog een hele slechte ozichtige schwalbe.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64115335
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:14 schreef fathank het volgende:
Ach, net zoals met Seedorf. Massaal uitgekost door iedereen, maar toen het even niet liep in Oranje moest Seedorf ineens de verlosser zijn.

Maarja, zo gaat het nu eenmaal in de voetbalwereld. Opportunisme ten top, en de waan van de dag regeert. Terug naar Suarez .
Dat was iets wat mij echt pijn deed. Dat de supporters van mijn eigen club iemand als Seedorf bij elk balcontact uitfloten. Dat was walgelijk toen.
pi_64115357
quote:
Op donderdag 18 december 2008 08:03 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Die kop ook.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_64115663
quote:

Die nare trekjes zijn er zoals gezegd niet uit te krijgen maar toch blijft het frustrerend om dit regelmatig aan te zien. Dit is dan ook het enige smetje op de speler Suarez. Want voetballen kan ie, als de beste.
  donderdag 18 december 2008 @ 12:28:46 #49
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_64115716
suarez is een grote loser. Niet goed genoeg voor een topclub, zitten ze daar in 020 nog wel wat jaren aan vast ben ik bang. En wij dus ook.

* thaduck belt even met Bouaouzan
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_64115759
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef thaduck het volgende:
suarez is een grote loser. Niet goed genoeg voor een topclub, zitten ze daar in 020 nog wel wat jaren aan vast ben ik bang. En wij dus ook.

pi_64115774
quote:

Aldus een supporter van een club waar Stijn Vreven jaren heeft gespeeld
pi_64115845
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:30 schreef Breach het volgende:

[..]

Mijn overbuurman in zijn FC Utrecht tijdperk
Aardige kerel was het buiten het veld dan.

Indiaan

[ Bericht 6% gewijzigd door tralalala op 18-12-2008 12:41:33 ]
  donderdag 18 december 2008 @ 12:35:19 #53
157922 fathank
pi_64115943
quote:

Als ie de komende seizoenen net zo productief wordt als afgelopen seizoen teken ik daarvoor. 17 doelpunten en 14 assists vorig jaar
pi_64116052
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:32 schreef tralalala het volgende:

[..]

Mijn overbuurman in zijn FC Utrecht tijdperk
Aardige kerel was het buiten het veld dan
Ja, maar geestelijk gestoord IN het veld.
pi_64116206
quote:

Als je trollt, doe het dan goed.
pi_64117674
quote:

Doe je best.

donderdag 18 december 2008 @ 13:44:08 #57
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_64118189
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:30 schreef Breach het volgende:

[..]

Wat heeft dat er mee te maken?

Ik denk overigens wel dat Suarez goed genoeg is voor de top. Het is alleen moeilijk een speler serieus te blijven nemen wanneer deze altijd maar weer de stervende zwaan acteert.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  donderdag 18 december 2008 @ 13:58:51 #58
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_64118639
We hadden het toch over clown schwalbuarez????

Wat doen andere personen dan opeens in dit topic???
  donderdag 18 december 2008 @ 13:59:55 #59
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_64118673
-edit-
niet nodig, in 020 is het al zwaar genoeg zonder jouw commentaar
  donderdag 18 december 2008 @ 14:02:07 #60
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64118747
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:58 schreef thaduck het volgende:
We hadden het toch over clown schwalbuarez????

Wat doen andere personen dan opeens in dit topic???
Ben jij Suarez?
pi_64118999
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:59 schreef thaduck het volgende:
-edit-
Goed zo.
  donderdag 18 december 2008 @ 15:08:07 #62
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64120811
Wat een voetballer .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64120920
quote:

N.e.r.d
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64120924
Suárez is gewoon een held, over en uit
  donderdag 18 december 2008 @ 15:12:23 #65
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64120944
Je moet niet reageren op die pubertjes.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 18 december 2008 @ 15:23:07 #66
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_64121288
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:11 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

N.e.r.d
J.o.o.d.
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:11 schreef _Mike_ het volgende:
Suárez is gewoon een held, over en uit
Sinds wanneer is de omschrijving van held: 'omvallen zonder gegronde reden' ??? Ik vind dat meer lafaard dan held gedrag... 'Oohhh er loopt iemand bij me in de buurt *huilie* *huilie* ik ga vallen *huilie* *huilie*'

donderdag 18 december 2008 @ 15:26:24 #67
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_64121386
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:09 schreef RayMania het volgende:

[..]

Goed zo.
Ah ray ook huilie huilie doen?
  donderdag 18 december 2008 @ 15:27:16 #68
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_64121417
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:29 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Doe je best.

[ afbeelding ]
Deze telefoon is de directe lijn met van Basten, de kindertelefoon.

De echte mannen telefoon is even bezet, er zijn gesprekken gaande tussen Bosz en Foppe.
pi_64121432
Dat onderschrift "suarez krijgt het zuur!"

Ga jij hem met je nintendo pistool opjagen?
  donderdag 18 december 2008 @ 15:28:15 #70
157922 fathank
pi_64121444
Sinds wanneer hebben ze in het Pieter Baan Centrum ook internet

donderdag 18 december 2008 @ 15:30:02 #71
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_64121505
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:27 schreef _Mike_ het volgende:
Dat onderschrift "suarez krijgt het zuur!"

Ga jij hem met je nintendo pistool opjagen?
Nee, met mijn PS3 gitaar!!

Overigens even serieus, ik vind het een nette woordkeuze van mezelf (onderschrift staat er al een tijdje). Zie af en toe ziektes langskomen die niet tof zijn.
  donderdag 18 december 2008 @ 15:30:25 #72
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64121524
21 mensen lopen op dat veld die hun hele leven keihard hebben gewerkt om een top-sporter te worden, en dan loopt er 1-tje tussen die zich dan af en toe laat vallen en daarmee punten/overwinningen binnenhaalt die eigenlijk onverdiend zijn.

Je zou maar het wereldkampioenschap verliezen omdat er een zo'n duikelaar de boel belazert. :n Ik vind dat schandalig.
In het wielrennen wordt je minstens een jaar geschorst wanneer je een stimulerend middel gebruikt om er een miniem oneerlijk voordeel uit te halen, maar in het voetbal kun je per seizoen je veelvuldig laten vallen en er telkens weer een beslissend voordeel uit halen, en het blijft grotendeels onbestraft. Dat is te achterlijk voor woorden.

Des te eerder men veel harder optreedt tegen dit soort zaken, des te beter. Gewoon schorsen die gozer. En lang ook.
  donderdag 18 december 2008 @ 15:30:32 #73
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_64121529
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:28 schreef fathank het volgende:
Sinds wanneer hebben ze in het Pieter Baan Centrum ook internet

Hebben ze dat dan? Ben er nooit geweest, dus durf het niet te zeggen.

In ieder geval thuis heb ik wel internet, dat is een ding wat zeker is.
  donderdag 18 december 2008 @ 15:35:23 #74
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_64121710
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
21 mensen lopen op dat veld die hun hele leven keihard hebben gewerkt om een top-sporter te worden, en dan loopt er 1-tje tussen die zich dan af en toe laat vallen en daarmee punten/overwinningen binnenhaalt die eigenlijk onverdiend zijn.

Je zou maar het wereldkampioenschap verliezen omdat er een zo'n duikelaar de boel belazert. :n Ik vind dat schandalig.
In het wielrennen wordt je minstens een jaar geschorst wanneer je een stimulerend middel gebruikt om er een miniem oneerlijk voordeel uit te halen, maar in het voetbal kun je per seizoen je veelvuldig laten vallen en er telkens weer een beslissend voordeel uit halen, en het blijft grotendeels onbestraft. Dat is te achterlijk voor woorden.

Des te eerder men veel harder optreedt tegen dit soort zaken, des te beter. Gewoon schorsen die gozer. En lang ook.
Het ergste is nog het schreeuwen wat zulke duikelaars erbij doen. Terwijl er mensen met veel ergere dingen van de voetbalvelden gedragen worden. Vervolgens het gejammer tegen de scheids, terwijl er niets gebeurd waardoor regelmatig nog kaarten aangenaaid worden ook. Het zal je maar gebeuren.

Maar even serieus, want ik zit een hoop gekheid ertussen te spuien. Als suarez gewoon op zijn stelten blijft staan dan is het 1 van de beste voetballers van Nederland.. Dus waarom ie dat constant doet is me een raadsel. Overigens is het een schande dat van Basten het maar allemaal accepteerd.
pi_64121810
quote:
Op donderdag 18 december 2008 08:03 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Redelijke uitvoering van de 'starfish'.
pi_64121814
Ach, al die Suarezhaters. Het feit is dat iedere niet-Ajacied in Nederland dolblij zou zijn als Suarez voor zijn/haar club zou spelen. En iedereen die dat ontkent liegt.
  donderdag 18 december 2008 @ 15:39:42 #77
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_64121922
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Redelijke uitvoering van de 'starfish'.
Moet je hem al zien kijken, om te kotsen
  donderdag 18 december 2008 @ 15:40:13 #78
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_64121945
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef koningdavid het volgende:
Ach, al die Suarezhaters. Het feit is dat iedere niet-Ajacied in Nederland dolblij zou zijn als Suarez voor zijn/haar club zou spelen. En iedereen die dat ontkent liegt.
Eensch, maar dan nog zou ik me irriteren aan het vallen. Dat doet het me ook van Silberbauer bij ons bijvoorbeeld.
pi_64122020
Luis
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 18 december 2008 @ 15:43:32 #80
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_64122061

Luis lijkt op Jeroentje van Jan, Jans en de kinderen
pi_64122140
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef thaduck het volgende:

[..]

Eensch, maar dan nog zou ik me irriteren aan het vallen. Dat doet het me ook van Silberbauer bij ons bijvoorbeeld.
Ik vind het ook wel eens irritant, maar gisteren kon ik er eerlijk gezegd wel om lachen.
  donderdag 18 december 2008 @ 17:04:26 #83
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64124960
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef koningdavid het volgende:
Dat het een fantastische voetballer is, zal niemand ontkennen. Maar dit soort gedrag hoort gewoon niet thuis op het voetbalveld, ongeacht voor welke club je speelt.
  donderdag 18 december 2008 @ 17:07:08 #84
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64125039
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:35 schreef thaduck het volgende:

[..]

Het ergste is nog het schreeuwen wat zulke duikelaars erbij doen. Terwijl er mensen met veel ergere dingen van de voetbalvelden gedragen worden. Vervolgens het gejammer tegen de scheids, terwijl er niets gebeurd waardoor regelmatig nog kaarten aangenaaid worden ook. Het zal je maar gebeuren.
Bij ons op het pleintje was er eens 1 gozer die zo'n gigantische screeuw-schwalbe maakte tijdens een corner. Hij stond naast me, dus ik schrok me half dood en iedereen kijken natuurlijk. Hij opstaan:'geintje....'.

1 minuut later lag hij wel jankend op de grond.
Schwalbes of dat soort onzin moet je gewoon niet flikken bij ons (nu is het sowieso nogal dom om op een pleintje schwalbes te doen, dus het gebeurt ook vrijwel nooit )
pi_64125249
Jeetje Yi-Long, vet gangster.
  donderdag 18 december 2008 @ 17:16:32 #86
157922 fathank
pi_64125274
Straatvoetbal vergelijken met veldvoetbal op het hoogste niveau .
  donderdag 18 december 2008 @ 17:21:34 #87
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64125383
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:16 schreef fathank het volgende:
Straatvoetbal vergelijken met veldvoetbal op het hoogste niveau .
Ik vergeleek het niet. Ik gaf alleen aan dat het op geen enkel niveau geaccepteerd mag worden En het ging over dat overdreven schreeuwen tijdens het duiken, en dat deed me even denken aan dat moment
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:15 schreef BertMaalderink het volgende:
Jeetje Yi-Long, vet gangster.
Verre van Maar bij ons op het pleintje deed je gewoon normaal, en anders corrigeerde de rest je wel. Was ideaal. Erg leuke sfeer dus gewoon altijd, want iedereen ging gewoon normaal met elkaar om.
pi_64125561
Echt zo'n speler die als hij voor jouw club voetbalt een held is, en als ie voor de tegenstander voetbalt een enorme draak. Beetje zoals, heel ander type voetballer maar wel minstens zo irritant, Van Bommel. In z'n PSV tijdperk kon ik hem niet uitstaan en nu vind ik het een redelijke voetballer.
  donderdag 18 december 2008 @ 17:31:11 #89
166976 DuvelDuvel
pi_64125683
Ik ben er trots op dat Suarez Ajacied is

en haten is verlatEn jw.
#FreeHat
pi_64125851
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:27 schreef Spaulding het volgende:
Echt zo'n speler die als hij voor jouw club voetbalt een held is, en als ie voor de tegenstander voetbalt een enorme draak. Beetje zoals, heel ander type voetballer maar wel minstens zo irritant, Van Bommel. In z'n PSV tijdperk kon ik hem niet uitstaan en nu vind ik het een redelijke voetballer.
Eens, behalve dan dat ik Van Bommel nog steeds niet kan uitstaan.
  donderdag 18 december 2008 @ 17:41:30 #91
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64125924
pi_64125944
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:41 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
  donderdag 18 december 2008 @ 17:44:02 #93
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64125989
Duidelijk toch.
pi_64126022
Duidelijke schwalbe ja.
pi_64126064
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:45 schreef koningdavid het volgende:
Duidelijke schwalbe ja.
Hij raakt wel zijn rechtervoet hoor
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64126463
Schandalige overtreding.
  donderdag 18 december 2008 @ 18:08:47 #97
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64126521
Hij wordt gewoon aan zijn haren getrokken man.
pi_64126851
quote:

Schwalbes vergelijken met doping
Alsof er in voetbal geen doping gebruikt word zeg...
Vergelijk het dan met iemand de hekken infietsen ofzo, waarvoor je gediskwalificeerd wordt.
pi_64126954
Suárez zorgt in ieder geval altijd voor genoeg discussie.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64127398
quote:

Suarez heeft meer kwaliteit dan de hele selectie van FC Utrecht bij elkaar
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_64127500
quote:

Als Nederland dan wint, ga ik er geen slaap om verliezen. En je vergelijking met Wielrennen is ook bullshit. Zo weet je van doping 100% zeker dat je voordeel hebt(bij een schwalbe is dat 50/50) en voetbal is een teamsport.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_64127523
Wielrennen is ook voor een groot deel een teamsport hoor
pi_64127653
quote:

Laten we hopen dat hij nog jaren bij ons speelt. Echter weet ik zeker dat Suarez binnen nu en twee jaar bij een Europese topclub speelt. Die jongen kan zoooo geweldig voetballen. En wat jij er verder van vindt, zal ons een rotzorg zijn.

Doe de groetjes aan Bouaouzan, kneusje.
pi_64129097
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:18 schreef Suijk het volgende:
Hij moet toch maar eens wat vaker oefenen want dit was wel een hele slechte schwalbe hoor.
Hij deed me denken aan Amoruso (Dortmund) destijds.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 18 december 2008 @ 20:52:48 #105
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_64130619
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Doe de groetjes aan Bouaouzan, kneusje.
Groetjes terug!
pi_64130725
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:53 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Hij deed me denken aan Amoruso (Dortmund) destijds.

Was dat niet Dede?
pi_64133402
-normaal doen-

[ Bericht 95% gewijzigd door sjimz op 18-12-2008 22:50:33 ]
  donderdag 18 december 2008 @ 22:49:39 #108
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64134302
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:51 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Als Nederland dan wint, ga ik er geen slaap om verliezen.
Ik zou het schandalig vinden. Dan stelt het hele toernooi ook meteen geen fuck meer voor, als je op die manier de kampioen wordt.
quote:
En je vergelijking met Wielrennen is ook bullshit. Zo weet je van doping 100% zeker dat je voordeel hebt(bij een schwalbe is dat 50/50) en voetbal is een teamsport.
Het gaat erom dat je echte topsporters, die hun hele leven naar dit punt hebben toegewerkt, benadeeld door de regels te overtreden. Dat gaat op zowel in het wielrennen, alswel in het voetbal.
pi_64134528
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:49 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik zou het schandalig vinden. Dan stelt het hele toernooi ook meteen geen fuck meer voor, als je op die manier de kampioen wordt.
[..]

Het gaat erom dat je echte topsporters, die hun hele leven naar dit punt hebben toegewerkt, benadeeld door de regels te overtreden. Dat gaat op zowel in het wielrennen, alswel in het voetbal.
Eerste argument is natuurlijk kul. Topteams moeten nou eenmaal over lijken gaan. Iets wat het Nederlands Elftal duidelijk mist.
  donderdag 18 december 2008 @ 22:58:35 #110
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64134583
Ben ik het niet mee eens. je moet gewoon zorgen dat valsspelen ALTIJD aangepakt wordt, want nu komen er nog teveel ploegen/spelers mee weg.
pi_64134597
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:49 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

[..]

Nou een schwalbe in de laatste minuut tegen de Duitsers of Italianen. Ik zou er geen traan om laten.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 18 december 2008 @ 23:00:33 #112
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_64134651
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:59 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Nou een schwalbe in de laatste minuut tegen de Duitsers of Italianen. Ik zou er geen traan om laten.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  donderdag 18 december 2008 @ 23:48:58 #113
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64136062
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:59 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad uitzonderingen waar ook ik mee kan leven. Duitsers gedragen zich redelijk goed op dat gebied trouwens de laatste jaren, maar Italie op die manier er bij naaien, zou me heerlijk lijken

Net als die 'schwalbe' van Vd Sar tegen die kut-argentijn.

Maar kijk, dan hebben die ploegen/gasten het zelf ook al echt uitgelokt he!?

NORMAAL GESPROKEN, dus tegen tegenstanders die gewoon willen voetballen ipv theater spelen, zou ik het echt een kutmanier vinden om te winnen.
pi_64179292
Luis
pi_64179491
Ik vind schwalbes niet zo erg, die aanvallers worden 90 minuten lang doormidden gezaagd op een voetbalveld. Dan is dit een kleine payback. Gemene overtredingen zijn veel onsportiver. Die opwinding over een schwalbe hier en daar.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 20 december 2008 @ 18:17:57 #116
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_64182997
Doorgezaagd? Hou toch op. Voetbal is een mannensport, geen mietjes aangelegenheid!
pi_64183076
Het is heel simpel met Luis: heerlijk als hij voor je club speelt, vreselijk als hij je tegenstander is.
Ik kon er echt niet mee zitten als hij een pingel had uitgelokt in zijn tijd bij Groningen .
pi_64183547
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 18:17 schreef thaduck het volgende:
Doorgezaagd? Hou toch op. Voetbal is een mannensport, geen mietjes aangelegenheid!
Owja jij vindt dus overtredingen als die kerel van Heracles op Poepon doodnormaal?
Dat gebeurt elke week, overal tikjes, tikken en doodschoppen.
pi_64184627
Je moet niet boos worden op Suarez, maar op de falende arbitrage. Zolang scheidsrechters het niet goed beoordelen, wordt het niet minder.
pi_64186078
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 18:17 schreef thaduck het volgende:
Was jij niet degene die liep te janken over dat tikkie dat Loval kreeg van Suarez in de bekerwedstrijd?
pi_64186611
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 19:18 schreef mcyodogg het volgende:
Je moet niet boos worden op Suarez, maar op de falende arbitrage. Zolang scheidsrechters het niet goed beoordelen, wordt het niet minder.
pi_64191674
Luis wil altijd winnen. Zit hij voetballend niet goed in de wedstrijd en lukt het hem niet op de normale manier, dan heeft hij een bepaalde mentaliteit die hem ertoe drijft hoe dan ook te winnen.

Hij is dé doorzetter. Winnen gaat voor alles bij hem
pi_64213174
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 18:20 schreef venomsnake het volgende:
Het is heel simpel met Luis: heerlijk als hij voor je club speelt, vreselijk als hij je tegenstander is.
Ik kon er echt niet mee zitten als hij een pingel had uitgelokt in zijn tijd bij Groningen .
Mee eens. Toen hij bij FCG speelde vond ik hem vreselijk. Nu ben ik alleen maar blij dat hij bij Ajax speelt.
pi_64213489
En inmiddels de meest trefzekere Zuid-Amerikaan in Amsterdamse dienst. Heeft er nu 27.

De top 5:

1. Luis Suárez 27
2. Wamberto 26
3. Maxwell 9
4. Mauro Rosales 6
5. Leonardo 5
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_64213510
Dario staat er over een paar weken ook tussen.

En Wamberto
pi_64213568
Heb je ook zo'n lijstje qua assists?
Klik dan als je durft
pi_64213642
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:15 schreef methodmich het volgende:
En inmiddels de meest trefzekere Zuid-Amerikaan in Amsterdamse dienst. Heeft er nu 27.

De top 5:

1. Luis Suárez 27
2. Wamberto 26
3. Maxwell 9
4. Mauro Rosales 6
5. Leonardo 5
ligt meer aan de Zuid Amerikanen die Ajax gehad heeft dan aan Suarez maar hij hoort zeker bovenaan
pi_64213761
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:17 schreef Suijk het volgende:
Heb je ook zo'n lijstje qua assists?
Nee, maar dat zal ook wel Suárez zijn lijkt me.

Wamberto natuurlijk ook top haha.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_64214085
quote:

De top 5:

1. Luis Suárez 27
2. Wamberto 26
3. Maxwell 9
4. Mauro Rosales 6
5. Leonardo 5
Leo pas 5? had er meer verwacht
pi_64214270
Ik weet wie onderaan staat .
pi_64214307
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:37 schreef RayMania het volgende:
Ik weet wie onderaan staat .
pi_64214375
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij kon al niet eens een normale handtekening zetten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 december 2008 @ 17:41:41 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64214385
quote:

De top 5:

1. Luis Suárez 27
2. Wamberto 26
3. Maxwell 9
4. Mauro Rosales 6
5. Leonardo 5
bijzonder rijtje
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64214401
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:41 schreef Pritt het volgende:

[..]

Hij kon al niet eens een normale handtekening zetten.
Hij wist al dat Chinese tekens de trend van de jaren 2000 zou worden.
Wat een vooruitziende blik!
  zondag 21 december 2008 @ 19:41:30 #135
166976 DuvelDuvel
pi_64218188
Van Basten was tevreden over hem vandaag. En ook goed van Wegereef dat hij Suarez wel een penalty gaf.
#FreeHat
pi_64219114
Hij was weer geniaal vandaag!
Mooi om te zien: Suarez, Dario en Sulejmani gunnen elkaar echt alles. Wat dat betreft is het een vooruitgang dat KJH weg is
pi_64220979
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De man die nooit viel

pi_64220999
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:01 schreef Tommeke het volgende:

[..]

De man die nooit viel

Tegenpool van Suarez dus.
pi_64232477
pi_64232930
quote:
Op maandag 22 december 2008 01:13 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
  maandag 22 december 2008 @ 01:28:40 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64232939
quote:
[ afbeelding ]
Hij is weer erg goed, toma.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64233050
quote:
[ afbeelding ]

Luisssss Suarezzzz ohoh

Weer een geweldige tekening van Toma!
  Forum Admin maandag 22 december 2008 @ 02:44:32 #143
35723 crew  GGMM
pi_64234251
Suarez is duidelijk de beste speler van de eredivisie. Ik hoop dat hij nog heel lang bij Ajax speelt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_64235444
quote:
Op maandag 22 december 2008 02:44 schreef GGMM het volgende:
Suarez is duidelijk de beste speler van de eredivisie. Ik hoop dat hij nog heel lang bij Ajax speelt.

Vrees dat hij na dit jaar weg is

Luis
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_64235823
quote:
[ afbeelding ]
El Cazador

Ik vrees alleen ook dat we nog maar een half jaartje van hem in het Ajax-shirt kunnen genieten. Zou zonde zijn. Deze aanval wil ik nog wel een tijdje zien. Je ziet dat die jongens elkaar alles gunnen.
  maandag 22 december 2008 @ 09:42:00 #146
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_64236379
quote:
Op maandag 22 december 2008 09:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

El Cazador
Huntelaar heeft ook een aardig gebit, maar zoveel lijken ze toch niet op elkaar?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_64237075
quote:
Op maandag 22 december 2008 09:42 schreef BoNi het volgende:

[..]

Huntelaar heeft ook een aardig gebit, maar zoveel lijken ze toch niet op elkaar?
Ik weet dat het de bijnaam van Huntelaar in Spanje is, maar ik vind hem meer op Suarez van toepassing eigenlijk. Dus vandaar dat ik het zei
pi_64237564
Wat een held is het
  woensdag 24 december 2008 @ 22:10:04 #149
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64340619
quote:
Je haat hem of je houdt van hem. Ik placht mijzelf een Ajacied te noemen, dus is de laatste optie voor mij van toepassing.

In het Nederlandsche voetballandschap is echter de haat dat als primair gevoel ge-uit wordt. In elk stadion, minus de eigen ArenA natuurlijk, wordt de aanvaller uitgefloten en -gescholden door de plaatselijke aanhang.

Op zich is dat nog enigszins te begrijpen. (Blinde) Clubliefde autoriseert om alles en iedereen wat niet dezelfde kleuren verdedigt aan te vallen. Maar dat overkomt in principe elke voetballer.

Er is echter bij mijn weten geen enkele speler in Nederland waar zo massaal, door zowel publiek, tegenstanders alswel de (sport-)media op afgegeven wordt als bij Luis Suarez.

De hetze was een tijdje geluwd maar nu lijkt het weer wat op te laaien. Zomaar wat voorbeelden: Voetbalcommentatoren beginnen steevast bij aanvang van de wedstrijd met het benoemen van het kwaad dat mogelijk gaat geschieden met een vanzelfsprekendheid alsof het het op en weer ondergaan van de zon betreft.

Of laatst, bij de wedstrijd tegen Slavia Praag; Commentator van dienst, Jan Roelfs, kon na de gelijkmaker -versierd en benut door Suarez- over niets ander meer praten dan die misselijke duikeling, dat Ajax zich eigenlijk moest schamen dat het een onverdiende punt pakte en dat het toch wel een grote schande was.

Dan, in het kerstnummer van VI, Bennie Wijnstekers (inderdaad: Wie???) mijmert in de rubriek 'Anno' over de confrontatie met "de irritante" Frank Vercauteren - u weet wel, van de vuistslag van Wim Kieft- tijdens de WK '86 play-offs tegen België. En passant meldt hij; "...zo'n Luis Suarez van Ajax bijvoorbeeld, ja, ik zou hem wel een beetje opzoeken". En tot slot Henk van Stee, die in aanloop naar de wedstrijd van zijn De Graafschap tegen Ajax het vuurtje nog wat op stookte door te stellen bang te zijn voor de schwalbes van Luis en de heren arbiters oproept meer en beter op te letten zodra Suarez de bal heeft, want hij zou zomaar eens kunnen gaan liggen.

Waarom moet Suarez zo nadrukkelijk gezocht worden? Waarom wordt Luis voor alles wat mooi en lelijk is uitgemaakt en verkettert en wordt als een rasduikelaar als bijvoorbeeld Michael Mols een penalty of vrije trap plus de bijbehorende gele kaart voor zijn tegenstander bij elkaar acteert, deze geprezen voor zijn sluwheid?

Is het jaloezie en angst wellicht? Jaloezie omdat stiekem iedereen wel een type-Suarez in zijn ploeg wil hebben (een kwestie van "we hurt the hardest what we love the most") en angst voor het wapen van de schwalbe. Want een wapen is het, dat vallen van Suarez. Het is een kwaliteitswapen dat tot perfectie is geslepen door de meester zelf.

Het mag dan wel een pak gele kaarten gekost hebben, hij pakte ze wel in het belang van de club. Want elke versierde én benutte penalty of vrije trap is zeker in het belang van Ajax op jacht naar de titel.

Het is misschien niet chic of des Ajax', maar de wil om te allen tijde te willen winnen is dat wél. En dat is wat Luis in overvloede heeft: De wil om te winnen. Ten koste van alles. Kan het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.

De schwalbe is een kwaliteit van Luis die gekoesterd zou moeten worden en niet verfoeid. Je moet dat ook niet al te veel willen veranderen. Het hoort bij hem zoals een aanvallend systeem met vleugelaanvallers bij Ajax hoort.

Luis Suarez. Je haat hem of je houdt van hem. Ik hou van hem en zolang het kan, geniet ik nog van al zijn strapatsen. Want voor je het weet is ook hij van de Nederlandse velden verdwenen...
pi_64341872
Ik hou van hem!
Wat een fenomenale voetballer. Laten we maar enorm van hem genieten nu het nog kan, want voor we het weten is hij vertrokken.

Luis
pi_64341998
Geweldige voetballer. Zoals Ten napel zei;
quote:
Een straatvechtertje die Suarez ,Sokken naar beneden heerlijk om naar te kijken.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_64342115
Suarez.. prachtige voetballer..

ook een slag beter dan Sulejmani natuurlijk
Brett Holman
pi_64377549
Luis was bij Groningen al te goed voor welke Nederlandse club dan ook, en toen is hem zelfs vanuit de club afgeleerd om steeds die schwalbes te maken. Jammer dat er nu niets mee/tegen gebeurt. Types zoals hij zijn geweldig om naar te kijken als hij voetbalt, maar maken het voor scheidsrechters wel erg moeilijk. Bij welke twijfel dan ook zou ik als scheids nooit een penalty geven.
  vrijdag 26 december 2008 @ 15:35:29 #154
157922 fathank
pi_64378347
In de tijd van Groningen al te goed voor welke Nederlandse club dan ook?
pi_64378489
Ja, hij is er niet beter op geworden bij Ajax en had makkelijk direct naar een Europese topclub kunnen gaan
  vrijdag 26 december 2008 @ 15:54:19 #156
157922 fathank
pi_64378718
Right...
pi_64380154
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 15:41 schreef detulp050 het volgende:
Ja, hij is er niet beter op geworden bij Ajax en had makkelijk direct naar een Europese topclub kunnen gaan
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  vrijdag 26 december 2008 @ 18:40:47 #158
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_64381722
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 15:35 schreef fathank het volgende:
In de tijd van Groningen al te goed voor welke Nederlandse club dan ook?
Absoluut.
pi_64381799
quote:
Niet beter op geworden?
Die jongen wordt elke week beter. Vorig jaar hadden een hoop mensen nog twijfels over Suarez. Ik niet en dat kun je nazoeken in zijn topics. Ik ben vanaf het begin af aan fan van hem geweest.

Maar hij is nu absoluut Europese top waardig. Ik bid elke dag dat ze in Europa slapen en dat Luis volgend jaar nog steeds bij ons speelt. Helaas vrees ik dat hij na dit seizoen weg is. Eén van de beste spelers die ik ooit in ons mooie shirt heb zien spelen
  vrijdag 26 december 2008 @ 19:36:54 #160
157922 fathank
pi_64382628
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 18:40 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Absoluut.
Lul toch niet zo .
pi_64382699
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 19:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Lul toch niet zo .
Je moet nu ook niet net doen alsof het een koekenbakker was toen hij naar Ajax ging.
Hij had makkelijk in één keer de stap naar het buitenland kunnen maken, daar was hij goed genoeg voor en bovendien is hij nergens bang voor.

In zijn laatste maanden bij Groningen was hij al extreem goed, hij schoot Groningen persoonlijk door de playoffs heen.
  vrijdag 26 december 2008 @ 19:42:29 #162
157922 fathank
pi_64382767
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 19:40 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Je moet nu ook niet net doen alsof het een koekenbakker was toen hij naar Ajax ging.
Hij had makkelijk in één keer de stap naar het buitenland kunnen maken, daar was hij goed genoeg voor en bovendien is hij nergens bang voor.

In zijn laatste maanden bij Groningen was hij al extreem goed, hij schoot Groningen persoonlijk door de playoffs heen.
Het was zeker geen koekenbakker toen ie naar Ajax ging, maar bij Ajax issie pas wekelijks op niveau gaan presteren.
pi_64382831
Vind ik persoonlijk dikke onzin, maargoed.
  vrijdag 26 december 2008 @ 19:51:17 #164
157922 fathank
pi_64382968
Bij Groningen zat ie zeker niet op het niveau wat ie het laatste half jaar iedere week laat zien...
pi_64383021
De laatste maanden bij Groningen zat hij ook een poos op dat hoge niveau waar bijna alles lukte. Mannentjes uitspelen alsof ze er niet staan, assists geven, pingels uitlokken, goals maken etc. Hij had bij Groningen een vrije rol in de spits (4-4-2). Hij krijgt bij Ajax nu ook steeds meer vrijheid, en gaat dus ook steeds beter spelen.

Hij zal vast weer iets beter zijn geworden, dat is logisch, jaartje ervaring erbij. Maar laten we niet overdrijven zeg.

Suarez is gewoon een rasvoetballer, en uitstekend gescout door de FC me dunkt.
pi_64383581
Maar laten we ook niet doen alsof hij bij Groningen al naar een Europese topclub kon. Iedereen was maar wat blij met het bedrag dat Ajax had geboden.

Hij heeft bij Ajax juist veel minder ruimte en vrijheid waarin hij alles moet doen.
Klik dan als je durft
pi_64383688
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:17 schreef Suijk het volgende:
. Iedereen was maar wat blij met het bedrag dat Ajax had geboden.
Mwah.. Ik ken genoeg mensen die het nog steeds veel te weinig vinden/vonden.
Bovendien kwam Ajax pas met dat bedrag na een verloren arbitragezaak.

Maar goed, Ajax had alles voor hem over, dat geeft al een beetje aan hoeveel vertrouwen ze in deze speler hadden. En nu iets meer dan een jaar later hoor je mensen over 30 miljoen + praten. Zegt genoeg lijkt me.
pi_64383810
Overigens denk ik dat hij nog steeds niet klaar is voor een club als ManU, Real Madrid oid..
Een club als Valencia lijkt me een goede volgende stap.
pi_64383866
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:28 schreef venomsnake het volgende:
Overigens denk ik dat hij nog steeds niet klaar is voor een club als ManU, Real Madrid oid..
Een club als Valencia lijkt me een goede volgende stap.
Kan 'ie nog beter een jaartje langer bij Ajax blijven, met een beetje geluk Champions League spelen en dan wel naar die grote club overstappen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 26 december 2008 @ 20:36:13 #170
157922 fathank
pi_64383971
Of naar Liverpool, en dan samen met Torres in de spits
pi_64384099
Suarez is Serie A-materiaal.
  vrijdag 26 december 2008 @ 20:46:18 #172
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_64384188
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:17 schreef Suijk het volgende:
Maar laten we ook niet doen alsof hij bij Groningen al naar een Europese topclub kon. Iedereen was maar wat blij met het bedrag dat Ajax had geboden.
Nou dat viel wel mee. Het waren meer de Ajacieden die vonden dat er te veel was betaald.
pi_64385063
quote:
18 doelpunten en 14 assists in zijn eerste seizoen bij Ajax. Hoe bedoel je hij is niet beter geworden.
pi_64385595
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

18 doelpunten en 14 assists in zijn eerste seizoen bij Ajax. Hoe bedoel je hij is niet beter geworden.
Dat aantal gaat hij dit seizoen met gemak verbeteren trouwens.
pi_64385815
Je kunt aan die cijfers niet afleiden of iemand beter is geworden. Hij speelt immers bij een andere club Ik zie op het veld nog steeds dezelfde Suarez met dezelfde kwaliteiten. Alleen krijgt hij een betere aanvoer en laat hij zichzelf vaker vallen. Hij is zeker productiever, maar ik denk niet dat hij iets heeft bijgeleerd
  zaterdag 27 december 2008 @ 05:19:40 #176
157922 fathank
pi_64393881
Nee hij heeft vast niks bijgeleerd in 1,5 jaar bij een topclub
pi_64394435
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 22:02 schreef detulp050 het volgende:
Je kunt aan die cijfers niet afleiden of iemand beter is geworden. Hij speelt immers bij een andere club Ik zie op het veld nog steeds dezelfde Suarez met dezelfde kwaliteiten. Alleen krijgt hij een betere aanvoer en laat hij zichzelf vaker vallen. Hij is zeker productiever, maar ik denk niet dat hij iets heeft bijgeleerd
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:00:48 #178
166976 DuvelDuvel
pi_64402223
Suarez was nog een jongetje dat geweldig kon voetballen toen hij bij Ajax kwam. Nu is het een speler die Ajax op sleeptouw neemt. Heeft zich juist geweldig ontwikkeld. Dit seizoen ook weer. Elke week wordt hij beter. Niks ten nadele van Groningen want die hebben hem geweldig gescout en daar heeft hij zich goed ontwikkeld maar in de 1,5 bij Ajax heeft hij zich toch ontwikkeld tot een van de zoniet beste speler van de Eredivisie.
#FreeHat
pi_64402239
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 22:02 schreef detulp050 het volgende:
pi_64403578
Wat zijn z'n statistieken van dit seizoen tot nu toe? Hoeveel goals en hoeveel assists?
pi_64403677
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:50 schreef Spaulding het volgende:
Wat zijn z'n statistieken van dit seizoen tot nu toe? Hoeveel goals en hoeveel assists?
In ieder geval tien goals. Assists weet ik niet zo uit m'n hoofd, maar dat zal toch ook richting de zeven ofzo gaan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64403724
Minder kaarten pakken en hij is echt top
pi_64403815
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:50 schreef Spaulding het volgende:
10 Goals en idd precies 7 assists. meeste assists van de competitie.
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_64403818
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:54 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

In ieder geval tien goals. Assists weet ik niet zo uit m'n hoofd, maar dat zal toch ook richting de zeven ofzo gaan.
Klopt helemaal. Luis is assistkoning van de Eredivisie op dit moment.
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:01:00 #185
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_64403850
quote:
Het zijn inderdaad 7 assists.
pi_64403896
10 goals en 7 assists. En dat is alleen de competitie? Ook in Europa doet hij het heel aardig, met uit mijn hoofd vier goals in zes wedstrijden.
pi_64407187
Ik kwam nog een bookmark tegen .
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:56 schreef cultheld het volgende:
Suarez wordt de nieuwe Rennis Dommedahl .
pi_64407227
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij kan het niet altijd goed hebben.
pi_64407340
quote:
[..]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 27 december 2008 @ 19:21:03 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64407666
quote:
[..]
Rommedahl was bij PSV gewoon een belangrijke speler met veel assist
DeLuna vindt me dik ;(
pi_64407963
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Rommedahl was bij PSV gewoon een belangrijke speler met veel assist
Kopen?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:26:43 #192
157922 fathank
pi_64409955
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:00 schreef Fides het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Luis is assistkoning van de Eredivisie op dit moment.
Was ie aan het einde van vorig seizoen ook
  zondag 28 december 2008 @ 13:49:02 #193
157922 fathank
pi_64428058
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:01 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Het zijn inderdaad 7 assists.
Het zijn er alweer 10
pi_64428160
Heeft 'ie vandaag echt alle assists?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 28 december 2008 @ 13:52:35 #195
157922 fathank
pi_64428215
Jep. Volgens de radio commentator wel.
pi_64428343
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 05:19 schreef fathank het volgende:
Nee hij heeft vast niks bijgeleerd in 1,5 jaar bij een topclub
Oh ja! Natuurlijk, bij Ajax is alles beter!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 28 december 2008 @ 15:53:36 #197
166976 DuvelDuvel
pi_64432080
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:56 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Oh ja! Natuurlijk, bij Ajax is alles beter!
Klopt.
#FreeHat
pi_64432204
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heeft 'ie vandaag echt alle assists?
pi_64435664
quote:

[..]

In ieder geval tien goals. Assists weet ik niet zo uit m'n hoofd, maar dat zal toch ook richting de zeven tien ofzo gaan.
pi_64438206
10 doelpunten, 10 assists.
pi_64438315
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Fokking superheld dat 't is
pi_64439203
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:55 schreef Cyberia18 het volgende:
plus 2/3 verdedigers die hij altijd bezig houdt.
pi_64441633
Stond vandaag weer om een kaart te vragen na de overtreding van Horvath (?) op Sulejmani

pi_64441664
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Stond vandaag weer om een kaart te vragen na de overtreding van Horvath (?) op Sulejmani

Braamhaar had gewoon even hulp nodig
pi_64441853
quote:

Die scheidsrechter was ook helemaal verkeerd bezig. Had minstens 2 rode kaarten uit moeten delen aan de spelers van Ado. Lijkt me logisch dat iemand daar dan iets van zegt als er weer geen kaart wordt gegeven bij een te stevige tackle.
pi_64442206
Wat een slechte smoes
pi_64442263
Heb je weer wat gevonden TR !
pi_64442265
Wat een held, niet scoren maar even goed bij alle goals betrokken zijn. Van onschatbare waarde al twee seizoenen. Hopen dat ze slapen in Europa.
pi_64442332
Wat hebben weer genoten van Suarez echt een geweldenaar
pi_64442338
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:57 schreef Spaulding het volgende:
Wat een held, niet scoren maar even goed bij alle goals betrokken zijn. Van onschatbare waarde al twee seizoenen. Hopen dat ze slapen in Europa.
Gelukkig staat het op teletekst in Duitsland, Engeland, Spanje en Italië niet vermeld dat er iemand drie keer een assist geeft.

Die pass bij de 1-0 was geniaal trouwens.
pi_64442355
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:57 schreef Spaulding het volgende:
Ik slaap elke avond in Europa.
pi_64444659
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een slechte smoes
Ado heeft de hele wedstrijd geprobeerd spelers te schoppen omdat ze overklast werden en niet vernederd wilden worden. Het lijkt me logisch dat de scheids daar iets tegen doet.
  zondag 28 december 2008 @ 22:13:20 #213
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_64445579
Die eerste assist van hem laat toch wel zien dat ie ook overzicht heeft en nieet alleen een rommelaar is,
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_64445608
TR begint wel het lachertje van vbl te worden zo

Suarez was vandaag helemaal niet zo geweldig en dan toch nog drie assists geven. Veruit de beste speler in de Eredivisie. Wat een geweldenaar
  zondag 28 december 2008 @ 22:31:32 #215
166976 DuvelDuvel
pi_64446602
quote:

Dit wordt bijna elke wedstrijd gedaan door elke speler van elk team. En Kum die je waarschijnlijk bedoeld verdiende gewoon rood door een aantal maal een overtreding te maken waar gewoon geel voor staat.
Je maakt je echt belachelijk met dit soort onzin/trol opmerkingen.
#FreeHat
pi_64446741
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Veruit de beste speler in de Eredivisie.
Nou nou
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64446743
Speler van het jaar 2008, dat lijkt me duidelijk.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64446789
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Nou nou
El Hamdaoui is de enige die ik beter vind. Wie is volgens jou dan een betere speler dan Suarez in de Eredivisie?
pi_64446919
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef toma het volgende:

[..]

El Hamdaoui is de enige die ik beter vind. Wie is volgens jou dan een betere speler dan Suarez in de Eredivisie?
El Hamdaoui, Afellay
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64446992
quote:

[..]

El Hamdaoui is de enige die ik beter vind.
??

Suarez is een klasse beter dan Hamlap.
pi_64447157
Vergelijken we nu een aanvaller van rechts met een spits en een aanvallende middenvelder? Dat lukt niet en gaat niet lukken.
pi_64447183
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

El Hamdaoui, Afellay
Afellay heeft nog niet veel laten zien dit seizoen. Na een mooi doelpunt en een aardig begin heeft ie niet veel laten zien. Suarez heeft bijna iedere wedstrijd laten zien dat hij de beste speler van Ajax is. Maar Afellay met Suarez vergelijken is appels met peren vergelijken.
pi_64447347
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

??

Suarez is een klasse beter dan Hamlap.
Daar ben ik het mee eens. Alleen omdat El Hamdaoui al 24 is en Suarez pas 21. Suarez wordt! nog beter. Maar op dit moment is ie dat nog niet.
pi_64447408
HAHA, afellay beter noemen dan Suarez. Dat is echt de grap van het jaar. Hamdaoui, kan ik nog inkomen (hoewel ik vind dat Suarez een klasse beter is), maar afellay? Die presteert al weken niks meer, terwijl Suarez week in week uit Ajax aan de hand neemt.
pi_64447412
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef toma het volgende:

[..]

Afellay heeft nog niet veel laten zien dit seizoen. Na een mooi doelpunt en een aardig begin heeft ie niet veel laten zien. Suarez heeft bijna iedere wedstrijd laten zien dat hij de beste speler van Ajax is. Maar Afellay met Suarez vergelijken is appels met peren vergelijken.
8 goals in 13 wedstrijden is toch niet onaardig. Ik vind Afellay voetballend beter.
pi_64447528
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

8 goals in 13 wedstrijden is toch niet onaardig. Ik vind Afellay voetballend beter.
Maar dat komt omdat jij Ajax nooit ziet.
pi_64447601
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:48 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Dat komt omdat hij er sowieso geen ene moer van snapt.
pi_64447974
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:48 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ik zie sowieso de samenvattingen.
Hele wedstrijden kijk ik idd niet nee
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat komt omdat hij er sowieso geen ene moer van snapt.
pi_64448092
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:57 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Ik zie sowieso de samenvattingen.
Hele wedstrijden kijk ik idd niet nee
Vandaar.
pi_64448294
Je kan beargumenteren dat hij de beste is, maar 'veruit' zeker niet als je El Hamdaoui ziet, die ook wat meer rust in zijn spel heeft, terwijl Suarez wat drastiger is. Daar komt veel goeds uit, maar er mislukt ook veel. El Hamdaoui vind ik dan verzorgder.
pi_64448396
Persoonlijk vind ik El Hamdaoui niet dringend genoeg, van Suarez gaat elke wedstrijd opnieuw echt weer een hele hoop dreiging uit, wat een klasbak
pi_64450676
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:07 schreef Mindstate het volgende:
Persoonlijk vind ik El Hamdaoui niet dringend genoeg, van Suarez gaat elke wedstrijd opnieuw echt weer een hele hoop dreiging uit, wat een klasbak
Dat is juist waarom ik Suarez vooralsnog als de betere speler zie. Suarez is letterlijk bij iedere actie betrokken en creëert naast voor zichzelf ook kansen voor zijn ploeggenoten.
pi_64453118
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:53 schreef toma het volgende:
Ado heeft de hele wedstrijd geprobeerd spelers te schoppen omdat ze overklast werden en niet vernederd wilden worden. Het lijkt me logisch dat de scheids daar iets tegen doet.
Sinds wanneer is Suarez de scheids?
pi_64453187
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dit wordt bijna elke wedstrijd gedaan door elke speler van elk team.
Nee hoor, zeker op de Nederlandse velden zijn dit soort gebaren nauwelijks te zien.
pi_64453250
En wat is nou precies je probleem?
pi_64453312
quote:
Op maandag 29 december 2008 01:46 schreef BB-boy het volgende:
En wat is nou precies je probleem?
Jij kunt niet lezen?
pi_64453373
Lijkt me wel he?
pi_64453413
Wat dacht je dan van:

O N S P O R T I E F G E D R A G
pi_64453493
G E Z A N I K O M N I E T S
pi_64453529
Schwalbes, janken, kaarten aannaaien etc. etc. noem jij niets?

En allemaal gaan huilen als Ronaldo / Figo / Deco / andere jankbal zoiets doet. Dan is de wereld te klein
pi_64453567
Die spelers interesseren me weinig moet ik zeggen.

Lurling was een beter voorbeeld geweest.
pi_64453648
Goed dat je het met me eens bent. Het heeft even geduurd hoor

Begrijpend lezen is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd.
pi_64456189
quote:

[..]

El ham... is niet beter vind ik. Zo is ie "al' 24 en presteert Suarez al langer constant op goed niveau
pi_64456578
Robbie heeft weer slachtoffers gevonden die hem serieus nemen.
pi_64457233
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef toma het volgende:

[..]

Als ik Ajax was, zou ik 15 miljoen bieden voor Afellay. Verzwak je PSV en word je zelf direct stukken beter.
Wat een vrouw!
spits!
pi_64457686
Die zou bij Ajax momenteel op de bank zitten - maar goed.

Suarez is hopelijk nog zo verstandig om nog zeker minimaal een halfjaar in Amsterdam te voetballen.
pi_64458567
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die zou bij Ajax momenteel op de bank zitten - maar goed.

Tuurlijk niet, overdrijven is ook een vak.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 29 december 2008 @ 11:15:23 #248
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64458729
Affelay op de bank bij Ajax..
Come on.. tuurlijk niet!

Affelay zou elke week spelen.. duidelijk.
  maandag 29 december 2008 @ 14:33:16 #250
166976 DuvelDuvel
pi_64464661
quote:
Op maandag 29 december 2008 01:43 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee hoor, zeker op de Nederlandse velden zijn dit soort gebaren nauwelijks te zien.
U kijkt nooit voetbal?
#FreeHat
pi_64726153
quote:
'Nederland is nu al te klein voor Suárez'

Ron Jans had het me al eerder voorspeld. De hele wereld viel over Luis Suárez (21, foto) en zijn misselijkmakende schwalbes heen en zijn eigen trainer Marco van Basten dreigde met boetes en indringende gesprekken.

'Let maar op, dat doet hem helemaal niets', voorspelde Jans. 'Luis gaat gewoon zijn eigen gang. En hij komt er ook gewoon uit als overwinnaar.' Die onverstoorbaarheid is een eigenschap die hoort bij topspelers en ik moest er de afgelopen weken regelmatig aan denken toen ik Suárez zag spelen. De Uruguayaan had weliswaar flauwtjes beterschap beloofd, maar ging daarna stug verder met waar hij zo goed in is. Op 17 december ging hij tegen Slavia Praag, al met een gele kaart op zak, in de blessuretijd met een fopduik naar de grond en benutte zelf de penalty die voor 2-2 zorgde.

In Amsterdam volgde geen reactie meer. Misschien omdat een schwalbe tegen een buitenlandse club plotseling weer wel mag, maar misschien ook omdat zo langzamerhand duidelijk begint te worden dat Suárez zelf wel uitmaakt wat goed voor hem is. Hij is inmiddels ook in de positie om zich zo op te stellen. Ajax is halverwege de competitie en Suárez kwam in totaal in 24 bindende wedstrijden (competitie, UEFA Cup en KNVB-beker) in actie. Daarin maakte hij vijftien doelpunten en had hij twaalf assists. Dat is een ongelooflijk aantal, mede omdat Suárez meestal ook nog aan de rechterflank geposteerd stond.

Van Basten heeft behoorlijk moeten wennen aan Suárez, het is een publiek geheim dat hij in het begin eigenlijk niet wist wat hij met hem aanmoest. Dat is ook niet zo verwonderlijk. Suárez heeft altijd de blik naar beneden, passeert via de kluts. Die grillig ogende stijl is echter slechts een rookgordijn. Suárez heeft wel degelijk een eigen passeerstijl. Hij speelt de bal bewust op het standbeen van de verdediger

en worstelt zich vervolgens langs de tegenstander. De Uruguayaan gebruikt zijn lichaam uiterst sluw en is een meester in het lijf-aan-lijf-gevecht. Suárez heeft met 1 meter 81 een gemiddelde lengte maar is toch uiterst gevaarlijk met het hoofd. Dat heeft niets te maken met een enorme sprongkracht maar vooral met zijn beweeglijkheid. Hij is voortdurend onderweg, zijn uithoudingsvermogen is uitstekend. Hij kijkt bovendien wel degelijk om zich heen.

Wanneer de Zuid-Amerikaan wordt aangespeeld heeft hij in meer dan vijftig procent van de gevallen slechts een of twee balcontacten nodig om voor een voortzetting te kiezen. Suárez heeft dus al voordat hij de bal krijgt zijn keuze gemaakt. Bovendien is hij in Amsterdam de speler met de meeste assist. Afgelopen zondag tegen ADO Den Haag voegde hij er zelfs drie aan zijn totaal toe. In de meeste gevallen kiest Suárez in zijn voortzetting voor de voorwaartse richting in plaats van het balletje terug of breed. Het is het bewijs dat hij altijd de blik naar voren heeft gericht.

Afgelopen zondag nam Ajax afscheid van Klaas-Jan Huntelaar en Van Basten sprak de hoop uit dat de club nu eindelijk zijn selectie een beetje bij elkaar kan houden. Het is niet moeilijk te voorspellen dat de meeste belangstelling van alle scouts en clubs zal uitgaan naar Suárez die bij 27 treffers betrokken was in de 24 duels die hij meespeelde. De aanvaller wordt volgende maand pas 22 en ontwikkelt zich nog iedere wedstrijd. De Eredivisie is nu al te klein voor Suárez.

Taco van den Velde

VI
pi_64728685
Die is van de zomer weg maar met dan nog 3 jaar contract moet dat ruim boven de 40 miljoen gaan opleveren.
Als hij tenminste geen clausule heeft.
pi_64728834
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Leuk verhaal. Ajax = Suárez op dit moment.
pi_64729092
Suarez en Vertonghen.
pi_64752223
quote:
Luis Suarez wil altijd weer meer

Als één speler Ajax in 2009 kampioen kan maken, dan is het Luis Suarez. In de eerste seizoenshelft had hij een aandeel van liefst 60 procent in alle Ajax-goals.

Op het veld van FC Ferreiras loopt Luis Suarez met een glimlach rond. Het kwik haalt deze morgen nog niet de 20 graden waar hij op hoopt, maar tijdens het eerste partijspel van 2009 breekt de zon al wel door boven het Campo do Noa waar Ajax de hele week traint.

Suarez is blij dat de tweede seizoenshelft aanvangt aan de Portugese zuidkust en niet gelijk weer op de bijvelden van de Amsterdam Arena. ,,In Nederland heb ik in december altijd koude voeten. Het is alsof ik elke morgen eerst een klopje ijs in mijn voetbalschoenen moet ontdooien. Vorig jaar in januari was een trainingsweek in Dubai perfect om de boel weer op te starten. Portugal lijkt me nu qua klimaat ook okay.''

In de tweede helft van het seizoen wil Suarez de lijn van voor de winterstop doortrekken. Voorlopig drukt hij een indrukwekkend stempel op de doelpuntenproductie van zijn ploeg. Van de 54 doelpunten van Ajax in officiële wedstrijden nam Suarez er tot nu toe 15 voor eigen rekening.

Daarnaast zorgde hij ook al voor 16 assists. Opvallend is dat Suarez slechts één keer zijdelings bij een doelpunt betrokken was met een niet-directe assist. Hij is dus vrijwel altijd zelf de maker van de goal of de laatste voorbereider.

Het komt erop neer dat de aanvaller een aandeel van liefst 60 procent (59,3) heeft in alle Ajax-goals. En dat voor iemand die meestal rechtsbuiten speelt en ook nog één duel (FC Twente-uit) miste door een schorsing.

,,Dit is het meest productieve seizoen uit mijn loopbaan, maar helemaal tevreden ben ik nog niet,'' zegt Suarez over zijn totalen. ,,In mijn staatje zit hier en daar nog een gat. In de week dat we tegen AZ en Hamburger SV speelden, had ik bijvoorbeeld ook bepalend willen zijn voor de ploeg. Gelukkig wonnen we bij HSV wel.

,,In Uruguay is het me ooit gelukt om in vijftien opeenvolgende competitiewedstrijden te scoren. Dat is, naast kampioen worden, een mooi persoonlijk streven voor 2009. Daarnaast heb ik nog een wens: ik zou wel weer eens een prachtig doelpunt met mijn kop willen maken.''

Als er één onderdeel is waarop Suarez zich zienderogen heeft verbeterd, dan is dat schieten. Toen hij in 2006 bij FC Groningen kwam, was zijn traptechniek ronduit matig. Een wreeftrap, zeker van buiten de 16-meter, resulteerde geheid in een afzwaaier.

In dat klassement gaat Suarez trouwens ook nu weer aan kop met 42 inzetten die het doel misten. Dat zijn er flink wat meer dan de 25 afzwaaiers die nummer twee Mounir El Hamdaoui liet noteren. Maar belangrijker is dat het gros van Suarez' doelpunten tegenwoordig valt vanuit een geplaatst schot in de hoek.

Je zou verwachten dat Suarez geregeld met Marco van Basten praat over scoren en alles wat daarbij komt kijken. Maar net als Klaas-Jan Huntelaar ervaart hij wat dat betreft een afstand tot zijn trainer. ,,Van Basten en ik hebben het daar niet over en ik begrijp dat wel,'' zegt Suarez. ,,Van Basten is trainer voor alle spelers bij Ajax. Hij moet het totaalplaatje in de gaten houden.''

Op hoeveel goals hij dit seizoen denkt uit te komen, weigert Suarez publiekelijk te zeggen. Met een brede grijns: ,,Ik ben niet gek! Ik weet hoe het werkt als je eenmaal tegenover journalisten een cijfer hebt genoemd. Als ik zeg: ik wil er in de competitie 20 maken en het zijn er straks in mei 15, dan heb ik het in de beeldvorming toch niet helemaal goed gedaan. Ik heb wel een aantal in mijn hoofd zitten en ik durf te zeggen dat ik mezelf aardig kan inschatten. Bij FC Groningen had ik 15 goals in gedachten, het werden er 15. In mijn eerste Ajax-jaar zette ik vorig seizoen in op 20 goals in alle competities. Het werden er 22.''
pi_65176066
Wat is het toch genieten geblazen met deze jongen. Zonder echt goed te spelen was hij iedere keer wel goed aanspeelbaar, passeert ie onder de aanhoudende fluitconcerten kinderlijk eenvoudig zijn mannetje en fungeerde ie verder ook als goede kaatser.

Luis.
pi_65176476
Hij kan eigenlijk alles!
pi_65176498
Vandaag een van z'n mindere wedstrijden en alsnog een held
  zondag 18 januari 2009 @ 16:48:37 #259
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65176519
Was snel hersteld bij die 2-4 zeg
pi_65176853
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Daar zouden Hofland en Tomasson een voorbeeld van kunnen aannemen inderdaad...
pi_65176869
Wat een geweldenaar zeg Al moet ie soms in dienst van een andere speler spelen zodat die ook een doelkans kan krijgen.
pi_65176938
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:56 schreef Chadi het volgende:
Wat een geweldenaar zeg Al moet ie soms in dienst van een andere speler spelen zodat die ook een doelkans kan krijgen.
Je bedoelt assists geven? Waar hij momenteel lijstaanvoerder van is?
Klik dan als je durft
pi_65177061
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:58 schreef Suijk het volgende:

[..]

Je bedoelt assists geven? Waar hij momenteel lijstaanvoerder van is?
Nee dat niet alleen maar soms kan die door een loop actie te maken ZONDER bal een ander de kans geven om 1-1 te staan en soms kan die een ander beter inspelen zodat die ander direct wat met die bal kan.
  zondag 18 januari 2009 @ 17:02:36 #264
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65177107
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb daar op een WK ooit een scheidsrechter geel voor zien uitdelen, wat een held was dat. Het veinzen van blessures zit er bij veel spelers nou eenmaal in, helaas.
pi_65177134
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:01 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nee dat niet alleen maar soms kan die door een loop actie te maken ZONDER bal een ander de kans geven om 1-1 te staan en soms kan die een ander beter inspelen zodat die ander direct wat met die bal kan.
Zoals met die laatste goal van Gabri bedoel je?

.
  zondag 18 januari 2009 @ 17:03:53 #266
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_65177152
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:02 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik heb daar op een WK ooit een scheidsrechter geel voor zien uitdelen, wat een held was dat. Het veinzen van blessures zit er bij veel spelers nou eenmaal in, helaas.
Ik snap niet waarom hij weer zo snel in het veld mocht. Als je zo ernstige blessure hebt als Suarez dan blijf je maar mooi wat langer naast de kant. Verder speelde hij vandaag weer groots, het speels gemak waarmee hij tegenstanders voorbij komt is wel prachtig om te zien.
pi_65177274
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zoals met die laatste goal van Gabri bedoel je?

.
Dat moet hij inderdaad vaker doen. In eens goed door spelen zodat de ander er wat mee kan.
pi_65178159
Wat een held. Dat hooghouden ook weer, typisch Suarez.
pi_65178882
Suarez
pi_65178936
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:29 schreef koningdavid het volgende:
Wat een held. Dat hooghouden ook weer, typisch Suarez.
Schitterend, en dat publiek maar fluiten en hij vind het allemaal prachtig
pi_65182153
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Daar zouden Hofland en Tomasson een voorbeeld van kunnen aannemen inderdaad...
  zondag 18 januari 2009 @ 21:08:59 #272
237059 Twerk
The Spurs
pi_65186366
Goede speler uiteraard, maar wat een walgelijk mannetje.

Hoe hij ook weer naar de grond ging vandaag alsof ie met een ploertendoder was neergeslagen.
In werkelijkheid bleek het een tikje met de hand van een speler van Nec.
Zijn assist waar de 2-4 uit voortkwam was dan wel weer geniaal.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65186506
Hij mag wel eens in bescherming genomen worden door de arbiter.
  zondag 18 januari 2009 @ 21:54:11 #274
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65188679
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Chadi het volgende:
Neuh, waarom?
pi_65189587
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef Chadi het volgende:
Tegen zichzelf ja.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:19:07 #276
144213 Adidah
Het was wraak
pi_65189840
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:13 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Tegen zichzelf ja.
Spelers als Luis moet je gewoon lekker laten kloten (a.k.a. vallen en balletjes hooghouden). Hij doet er verder toch niemand pijn mee .
  zondag 18 januari 2009 @ 22:22:15 #277
168739 Red_85
'echt wel'
pi_65189992
Naja, er mag best wel wat harder worden opgetreden. En daarmee zeg ik eigenlijk een stuk concequenter. Wat hij vandaag weer te voorduren heeft gehad is niet normaal. Schoppen en sliding's op hem ipv op de bal en dat de hele wedstrijd lang. En al die scheidsen wuiven het allemaal weg.

En dan nog, waar was zijn hooghouden in de samenvatting? Waarom werd wel 3x laten zien dat Suarez zich 'aanstelde'? Als je het ziet krijgt hij een elleboog in zijn porem van die nec'er en waarom wordt de aanslag op Stekelenburg niet laten zien in de 85ste minuut?

Niemand bekijkt het objectief op dit moment. Nederland kan niet tegen spelers die van wereldklasse zijn en daarom verlaten ze allemaal deze micky mouse competitie
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 18 januari 2009 @ 22:23:15 #278
168739 Red_85
'echt wel'
pi_65190048
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef Adidah het volgende:

[..]

Spelers als Luis moet je gewoon lekker laten kloten (a.k.a. vallen en balletjes hooghouden). Hij doet er verder toch niemand pijn mee .
el-aktiaoui stond anders gewoon te klappen en vond het leuk. hij heb er zelf ook een handje van trouwens. Dan wordt het wel laten zien door de media.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 18 januari 2009 @ 22:37:15 #279
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_65190680
Als je veel duikt en dat soort akties doet dan kan je verwachten dat je aangepakt wordt door een verdediger.
Dat laten vallen en meteen die vragende ogen boven dat paardengebit die de scheids aankijken.
Ranzig, tis een geniale voetballer bezwaard met een eigenschap die zelfs zijn trainer hem niet kan afleren!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_65190857
Het is weer eens tijd voor

zondag 18 januari 2009 @ 22:43:09 #281
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65190951
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:22 schreef Red_85 het volgende:

Niemand bekijkt het objectief op dit moment. Nederland kan niet tegen spelers die van wereldklasse zijn en daarom verlaten ze allemaal deze micky mouse competitie
De voetballende kwaliteiten van Suarez staan buiten kijf, maar juist door zijn gedrag moet -buiten de Ajacieden-niemand hem meer.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:43:23 #282
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_65190959
hey fc groningen....
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_65191070
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:43 schreef Prosac het volgende:

[..]

De voetballende kwaliteiten van Suarez staan buiten kijf, maar juist door zijn gedrag moet -buiten de Ajacieden-niemand hem meer.
Als hij niet zo goed was had ook niemand een hekel aan hem gehad. Om een etterbakje als Lazovic maakt niemand zich druk.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:47:13 #284
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65191114
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:46 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Als hij niet zo goed was had ook niemand een hekel aan hem gehad. Om een etterbakje als Lazovic maakt niemand zich druk.
Nou.. dat lees ik tijdens wedstrijden van PSV ook wel eens anders.
pi_65436862

_0_ wat een heerlijk ventje
pi_65436989
Luis is gewoon super goed
AJAX AMSTERDAM!
pi_65437084
Ik was even bang dat Wegereef Suarez voor die actie ook nog een kaart ging geven.
pi_65439047
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:09 schreef firecow het volgende:
[ afbeelding ]

_0_ wat een heerlijk ventje
Die gasten achter de goal
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 26 januari 2009 @ 23:03:54 #289
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65439262
Die achterwaartse worp is wel geniaal. Hij had alleen een enorme schwalbe moeten maken na die tik, het veld inrollen of zo.
  maandag 26 januari 2009 @ 23:09:15 #290
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_65439508
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:13 schreef kevin6188 het volgende:
Ik was even bang dat Wegereef Suarez voor die actie ook nog een kaart ging geven.
Pothuizen is er ooit terecht voor weggestuurd dacht ik. Maar die ballenjongens waren geweldig, die andere gooide de bal naar de cornervlag, alsof hij dacht dat het een corner was. Geniaal.

als het tegen Groningen was geweest had ik ze vervloekt.
  maandag 26 januari 2009 @ 23:13:18 #291
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_65439664
quote:
Op maandag 26 januari 2009 23:09 schreef Prosac het volgende:

[..]

Pothuizen is er ooit terecht voor weggestuurd dacht ik.
Nee, kreeg slechts geel.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:33:52 #292
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65449432
quote:
Luis Suarez steunt Spieren voor Spieren

Door het verliezen van een weddenschap heeft Luis Suarez ervoor gezorgd dat Spieren voor Spieren weer honderd euro rijker is. De sterspeler had met zijn voormalige trainer en supermarktmedewerker Jans een weddenschap afgesloten. Jans dacht dat Suarez dit seizoen meer dan vijf kaarten zou pakken. De naïeve Suarez dacht van niet. Aangezien Luis er al acht heeft gekregen van het Nederlandse scheidsrechterkorps, heeft Suarez het bedrag gisteren aan Jans overhandigd. Deze stort het vandaag weer op Spieren voor Spieren. Zijn die gele kaarten toch nog ergens goed voor.
pi_65449585
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:33 schreef Houniet het volgende:

[..]
Ajax / Suarez propaganda
pi_65450993
quote:
Luis Suarez al acht gele kaarten vergaard

Door het verliezen van een weddenschap heeft Luis Suarez ervoor gezorgd dat Spieren voor Spieren weer honderd euro rijker is. De sterspeler had met zijn voormalige trainer en supermarktmedewerker Jans een weddenschap afgesloten. Jans dacht dat Suarez dit seizoen meer dan vijf kaarten zou pakken. De naïeve Suarez dacht van niet. Aangezien Luis er al acht heeft gekregen van het Nederlandse scheidsrechterkorps, heeft Suarez het bedrag gisteren aan Jans overhandigd. Deze stort het vandaag weer op Spieren voor Spieren. Zijn die gele kaarten toch nog ergens goed voor.
Tis maar net wat voor een kop je een tekst geeft natuurlijk
pi_65452370
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:38 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ajax / Suarez propaganda
Roep volgende keer ook als er iets negatiefs wordt gemeld dat het anti-Ajax/Suarez propaganda is. Zeiksnor.
Klik dan als je durft
pi_65452646
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:38 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ajax / Suarez propaganda
Een kop met een knipoog en Robbie raakt in de war. Arme jongen.
pi_65509059
Leuk stuk in de VI over de tegenstanders van Suarez. Ze hebben echt een hekel aan hem, maar ze zeggen wel allemaal dat het een fantastische voetballer is. Behalve El-Ak dan
pi_65509169
El-Ak vindt het allemaal niet zo bijzonder
pi_65718732
Hij is het even helemaal kwijt.
  woensdag 4 februari 2009 @ 01:18:09 #300
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65718748
Vorig jaar had hij ook een winterdip volgens mij?

Maargoed, de beste afmaker is het nooit geweest, in tegendeel. Verder is het al weken heel wat minder inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')