abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64127500
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
21 mensen lopen op dat veld die hun hele leven keihard hebben gewerkt om een top-sporter te worden, en dan loopt er 1-tje tussen die zich dan af en toe laat vallen en daarmee punten/overwinningen binnenhaalt die eigenlijk onverdiend zijn.

Je zou maar het wereldkampioenschap verliezen omdat er een zo'n duikelaar de boel belazert. :n Ik vind dat schandalig.
In het wielrennen wordt je minstens een jaar geschorst wanneer je een stimulerend middel gebruikt om er een miniem oneerlijk voordeel uit te halen, maar in het voetbal kun je per seizoen je veelvuldig laten vallen en er telkens weer een beslissend voordeel uit halen, en het blijft grotendeels onbestraft. Dat is te achterlijk voor woorden.

Des te eerder men veel harder optreedt tegen dit soort zaken, des te beter. Gewoon schorsen die gozer. En lang ook.
Als Nederland dan wint, ga ik er geen slaap om verliezen. En je vergelijking met Wielrennen is ook bullshit. Zo weet je van doping 100% zeker dat je voordeel hebt(bij een schwalbe is dat 50/50) en voetbal is een teamsport.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_64127523
Wielrennen is ook voor een groot deel een teamsport hoor
pi_64127653
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef thaduck het volgende:
suarez is een grote loser. Niet goed genoeg voor een topclub, zitten ze daar in 020 nog wel wat jaren aan vast ben ik bang. En wij dus ook.

* thaduck belt even met Bouaouzan
Laten we hopen dat hij nog jaren bij ons speelt. Echter weet ik zeker dat Suarez binnen nu en twee jaar bij een Europese topclub speelt. Die jongen kan zoooo geweldig voetballen. En wat jij er verder van vindt, zal ons een rotzorg zijn.

Doe de groetjes aan Bouaouzan, kneusje.
pi_64129097
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:18 schreef Suijk het volgende:
Hij moet toch maar eens wat vaker oefenen want dit was wel een hele slechte schwalbe hoor.
Hij deed me denken aan Amoruso (Dortmund) destijds.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 18 december 2008 @ 20:52:48 #105
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_64130619
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Doe de groetjes aan Bouaouzan, kneusje.
Groetjes terug!
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_64130725
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:53 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Hij deed me denken aan Amoruso (Dortmund) destijds.

Was dat niet Dede?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64133402
-normaal doen-

[ Bericht 95% gewijzigd door sjimz op 18-12-2008 22:50:33 ]
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 18 december 2008 @ 22:49:39 #108
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64134302
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:51 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Als Nederland dan wint, ga ik er geen slaap om verliezen.
Ik zou het schandalig vinden. Dan stelt het hele toernooi ook meteen geen fuck meer voor, als je op die manier de kampioen wordt.
quote:
En je vergelijking met Wielrennen is ook bullshit. Zo weet je van doping 100% zeker dat je voordeel hebt(bij een schwalbe is dat 50/50) en voetbal is een teamsport.
Het gaat erom dat je echte topsporters, die hun hele leven naar dit punt hebben toegewerkt, benadeeld door de regels te overtreden. Dat gaat op zowel in het wielrennen, alswel in het voetbal.
pi_64134528
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:49 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik zou het schandalig vinden. Dan stelt het hele toernooi ook meteen geen fuck meer voor, als je op die manier de kampioen wordt.
[..]

Het gaat erom dat je echte topsporters, die hun hele leven naar dit punt hebben toegewerkt, benadeeld door de regels te overtreden. Dat gaat op zowel in het wielrennen, alswel in het voetbal.
Eerste argument is natuurlijk kul. Topteams moeten nou eenmaal over lijken gaan. Iets wat het Nederlands Elftal duidelijk mist.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 18 december 2008 @ 22:58:35 #110
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64134583
Ben ik het niet mee eens. je moet gewoon zorgen dat valsspelen ALTIJD aangepakt wordt, want nu komen er nog teveel ploegen/spelers mee weg.
pi_64134597
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:49 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

[..]

Nou een schwalbe in de laatste minuut tegen de Duitsers of Italianen. Ik zou er geen traan om laten.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 18 december 2008 @ 23:00:33 #112
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_64134651
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:59 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Nou een schwalbe in de laatste minuut tegen de Duitsers of Italianen. Ik zou er geen traan om laten.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  donderdag 18 december 2008 @ 23:48:58 #113
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64136062
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:59 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad uitzonderingen waar ook ik mee kan leven. Duitsers gedragen zich redelijk goed op dat gebied trouwens de laatste jaren, maar Italie op die manier er bij naaien, zou me heerlijk lijken

Net als die 'schwalbe' van Vd Sar tegen die kut-argentijn.

Maar kijk, dan hebben die ploegen/gasten het zelf ook al echt uitgelokt he!?

NORMAAL GESPROKEN, dus tegen tegenstanders die gewoon willen voetballen ipv theater spelen, zou ik het echt een kutmanier vinden om te winnen.
pi_64179292
Luis
pi_64179491
Ik vind schwalbes niet zo erg, die aanvallers worden 90 minuten lang doormidden gezaagd op een voetbalveld. Dan is dit een kleine payback. Gemene overtredingen zijn veel onsportiver. Die opwinding over een schwalbe hier en daar.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 20 december 2008 @ 18:17:57 #116
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_64182997
Doorgezaagd? Hou toch op. Voetbal is een mannensport, geen mietjes aangelegenheid!
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_64183076
Het is heel simpel met Luis: heerlijk als hij voor je club speelt, vreselijk als hij je tegenstander is.
Ik kon er echt niet mee zitten als hij een pingel had uitgelokt in zijn tijd bij Groningen .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64183547
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 18:17 schreef thaduck het volgende:
Doorgezaagd? Hou toch op. Voetbal is een mannensport, geen mietjes aangelegenheid!
Owja jij vindt dus overtredingen als die kerel van Heracles op Poepon doodnormaal?
Dat gebeurt elke week, overal tikjes, tikken en doodschoppen.
pi_64184627
Je moet niet boos worden op Suarez, maar op de falende arbitrage. Zolang scheidsrechters het niet goed beoordelen, wordt het niet minder.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_64186078
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 18:17 schreef thaduck het volgende:
Was jij niet degene die liep te janken over dat tikkie dat Loval kreeg van Suarez in de bekerwedstrijd?
pi_64186611
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 19:18 schreef mcyodogg het volgende:
Je moet niet boos worden op Suarez, maar op de falende arbitrage. Zolang scheidsrechters het niet goed beoordelen, wordt het niet minder.
pi_64191674
Luis wil altijd winnen. Zit hij voetballend niet goed in de wedstrijd en lukt het hem niet op de normale manier, dan heeft hij een bepaalde mentaliteit die hem ertoe drijft hoe dan ook te winnen.

Hij is dé doorzetter. Winnen gaat voor alles bij hem
pi_64213174
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 18:20 schreef venomsnake het volgende:
Het is heel simpel met Luis: heerlijk als hij voor je club speelt, vreselijk als hij je tegenstander is.
Ik kon er echt niet mee zitten als hij een pingel had uitgelokt in zijn tijd bij Groningen .
Mee eens. Toen hij bij FCG speelde vond ik hem vreselijk. Nu ben ik alleen maar blij dat hij bij Ajax speelt.
pi_64213489
En inmiddels de meest trefzekere Zuid-Amerikaan in Amsterdamse dienst. Heeft er nu 27.

De top 5:

1. Luis Suárez 27
2. Wamberto 26
3. Maxwell 9
4. Mauro Rosales 6
5. Leonardo 5
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_64213510
Dario staat er over een paar weken ook tussen.

En Wamberto
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64213568
Heb je ook zo'n lijstje qua assists?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64213642
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:15 schreef methodmich het volgende:
En inmiddels de meest trefzekere Zuid-Amerikaan in Amsterdamse dienst. Heeft er nu 27.

De top 5:

1. Luis Suárez 27
2. Wamberto 26
3. Maxwell 9
4. Mauro Rosales 6
5. Leonardo 5
ligt meer aan de Zuid Amerikanen die Ajax gehad heeft dan aan Suarez maar hij hoort zeker bovenaan
pi_64213761
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:17 schreef Suijk het volgende:
Heb je ook zo'n lijstje qua assists?
Nee, maar dat zal ook wel Suárez zijn lijkt me.

Wamberto natuurlijk ook top haha.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_64214085
quote:

De top 5:

1. Luis Suárez 27
2. Wamberto 26
3. Maxwell 9
4. Mauro Rosales 6
5. Leonardo 5
Leo pas 5? had er meer verwacht
pi_64214270
Ik weet wie onderaan staat .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64214307
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:37 schreef RayMania het volgende:
Ik weet wie onderaan staat .
pi_64214375
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij kon al niet eens een normale handtekening zetten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 21 december 2008 @ 17:41:41 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64214385
quote:

De top 5:

1. Luis Suárez 27
2. Wamberto 26
3. Maxwell 9
4. Mauro Rosales 6
5. Leonardo 5
bijzonder rijtje
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64214401
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:41 schreef Pritt het volgende:

[..]

Hij kon al niet eens een normale handtekening zetten.
Hij wist al dat Chinese tekens de trend van de jaren 2000 zou worden.
Wat een vooruitziende blik!
  zondag 21 december 2008 @ 19:41:30 #135
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64218188
Van Basten was tevreden over hem vandaag. En ook goed van Wegereef dat hij Suarez wel een penalty gaf.
#FreeHat
pi_64219114
Hij was weer geniaal vandaag!
Mooi om te zien: Suarez, Dario en Sulejmani gunnen elkaar echt alles. Wat dat betreft is het een vooruitgang dat KJH weg is
pi_64220979
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De man die nooit viel

pi_64220999
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:01 schreef Tommeke het volgende:

[..]

De man die nooit viel

Tegenpool van Suarez dus.
pi_64232477
pi_64232930
quote:
Op maandag 22 december 2008 01:13 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 22 december 2008 @ 01:28:40 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64232939
quote:
[ afbeelding ]
Hij is weer erg goed, toma.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_64233050
quote:
[ afbeelding ]

Luisssss Suarezzzz ohoh

Weer een geweldige tekening van Toma!
  Forum Admin maandag 22 december 2008 @ 02:44:32 #143
35723 crew  GGMM
pi_64234251
Suarez is duidelijk de beste speler van de eredivisie. Ik hoop dat hij nog heel lang bij Ajax speelt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_64235444
quote:
Op maandag 22 december 2008 02:44 schreef GGMM het volgende:
Suarez is duidelijk de beste speler van de eredivisie. Ik hoop dat hij nog heel lang bij Ajax speelt.

Vrees dat hij na dit jaar weg is

Luis
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_64235823
quote:
[ afbeelding ]
El Cazador

Ik vrees alleen ook dat we nog maar een half jaartje van hem in het Ajax-shirt kunnen genieten. Zou zonde zijn. Deze aanval wil ik nog wel een tijdje zien. Je ziet dat die jongens elkaar alles gunnen.
  maandag 22 december 2008 @ 09:42:00 #146
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_64236379
quote:
Op maandag 22 december 2008 09:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

El Cazador
Huntelaar heeft ook een aardig gebit, maar zoveel lijken ze toch niet op elkaar?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_64237075
quote:
Op maandag 22 december 2008 09:42 schreef BoNi het volgende:

[..]

Huntelaar heeft ook een aardig gebit, maar zoveel lijken ze toch niet op elkaar?
Ik weet dat het de bijnaam van Huntelaar in Spanje is, maar ik vind hem meer op Suarez van toepassing eigenlijk. Dus vandaar dat ik het zei
pi_64237564
Wat een held is het
  woensdag 24 december 2008 @ 22:10:04 #149
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64340619
quote:
Je haat hem of je houdt van hem. Ik placht mijzelf een Ajacied te noemen, dus is de laatste optie voor mij van toepassing.

In het Nederlandsche voetballandschap is echter de haat dat als primair gevoel ge-uit wordt. In elk stadion, minus de eigen ArenA natuurlijk, wordt de aanvaller uitgefloten en -gescholden door de plaatselijke aanhang.

Op zich is dat nog enigszins te begrijpen. (Blinde) Clubliefde autoriseert om alles en iedereen wat niet dezelfde kleuren verdedigt aan te vallen. Maar dat overkomt in principe elke voetballer.

Er is echter bij mijn weten geen enkele speler in Nederland waar zo massaal, door zowel publiek, tegenstanders alswel de (sport-)media op afgegeven wordt als bij Luis Suarez.

De hetze was een tijdje geluwd maar nu lijkt het weer wat op te laaien. Zomaar wat voorbeelden: Voetbalcommentatoren beginnen steevast bij aanvang van de wedstrijd met het benoemen van het kwaad dat mogelijk gaat geschieden met een vanzelfsprekendheid alsof het het op en weer ondergaan van de zon betreft.

Of laatst, bij de wedstrijd tegen Slavia Praag; Commentator van dienst, Jan Roelfs, kon na de gelijkmaker -versierd en benut door Suarez- over niets ander meer praten dan die misselijke duikeling, dat Ajax zich eigenlijk moest schamen dat het een onverdiende punt pakte en dat het toch wel een grote schande was.

Dan, in het kerstnummer van VI, Bennie Wijnstekers (inderdaad: Wie???) mijmert in de rubriek 'Anno' over de confrontatie met "de irritante" Frank Vercauteren - u weet wel, van de vuistslag van Wim Kieft- tijdens de WK '86 play-offs tegen België. En passant meldt hij; "...zo'n Luis Suarez van Ajax bijvoorbeeld, ja, ik zou hem wel een beetje opzoeken". En tot slot Henk van Stee, die in aanloop naar de wedstrijd van zijn De Graafschap tegen Ajax het vuurtje nog wat op stookte door te stellen bang te zijn voor de schwalbes van Luis en de heren arbiters oproept meer en beter op te letten zodra Suarez de bal heeft, want hij zou zomaar eens kunnen gaan liggen.

Waarom moet Suarez zo nadrukkelijk gezocht worden? Waarom wordt Luis voor alles wat mooi en lelijk is uitgemaakt en verkettert en wordt als een rasduikelaar als bijvoorbeeld Michael Mols een penalty of vrije trap plus de bijbehorende gele kaart voor zijn tegenstander bij elkaar acteert, deze geprezen voor zijn sluwheid?

Is het jaloezie en angst wellicht? Jaloezie omdat stiekem iedereen wel een type-Suarez in zijn ploeg wil hebben (een kwestie van "we hurt the hardest what we love the most") en angst voor het wapen van de schwalbe. Want een wapen is het, dat vallen van Suarez. Het is een kwaliteitswapen dat tot perfectie is geslepen door de meester zelf.

Het mag dan wel een pak gele kaarten gekost hebben, hij pakte ze wel in het belang van de club. Want elke versierde én benutte penalty of vrije trap is zeker in het belang van Ajax op jacht naar de titel.

Het is misschien niet chic of des Ajax', maar de wil om te allen tijde te willen winnen is dat wél. En dat is wat Luis in overvloede heeft: De wil om te winnen. Ten koste van alles. Kan het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.

De schwalbe is een kwaliteit van Luis die gekoesterd zou moeten worden en niet verfoeid. Je moet dat ook niet al te veel willen veranderen. Het hoort bij hem zoals een aanvallend systeem met vleugelaanvallers bij Ajax hoort.

Luis Suarez. Je haat hem of je houdt van hem. Ik hou van hem en zolang het kan, geniet ik nog van al zijn strapatsen. Want voor je het weet is ook hij van de Nederlandse velden verdwenen...
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64341872
Ik hou van hem!
Wat een fenomenale voetballer. Laten we maar enorm van hem genieten nu het nog kan, want voor we het weten is hij vertrokken.

Luis
pi_64341998
Geweldige voetballer. Zoals Ten napel zei;
quote:
Een straatvechtertje die Suarez ,Sokken naar beneden heerlijk om naar te kijken.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_64342115
Suarez.. prachtige voetballer..

ook een slag beter dan Sulejmani natuurlijk
Brett Holman
pi_64377549
Luis was bij Groningen al te goed voor welke Nederlandse club dan ook, en toen is hem zelfs vanuit de club afgeleerd om steeds die schwalbes te maken. Jammer dat er nu niets mee/tegen gebeurt. Types zoals hij zijn geweldig om naar te kijken als hij voetbalt, maar maken het voor scheidsrechters wel erg moeilijk. Bij welke twijfel dan ook zou ik als scheids nooit een penalty geven.
  vrijdag 26 december 2008 @ 15:35:29 #154
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_64378347
In de tijd van Groningen al te goed voor welke Nederlandse club dan ook?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_64378489
Ja, hij is er niet beter op geworden bij Ajax en had makkelijk direct naar een Europese topclub kunnen gaan
  vrijdag 26 december 2008 @ 15:54:19 #156
157922 fathank
pi_64378718
Right...
pi_64380154
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 15:41 schreef detulp050 het volgende:
Ja, hij is er niet beter op geworden bij Ajax en had makkelijk direct naar een Europese topclub kunnen gaan
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  vrijdag 26 december 2008 @ 18:40:47 #158
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_64381722
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 15:35 schreef fathank het volgende:
In de tijd van Groningen al te goed voor welke Nederlandse club dan ook?
Absoluut.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_64381799
quote:
Niet beter op geworden?
Die jongen wordt elke week beter. Vorig jaar hadden een hoop mensen nog twijfels over Suarez. Ik niet en dat kun je nazoeken in zijn topics. Ik ben vanaf het begin af aan fan van hem geweest.

Maar hij is nu absoluut Europese top waardig. Ik bid elke dag dat ze in Europa slapen en dat Luis volgend jaar nog steeds bij ons speelt. Helaas vrees ik dat hij na dit seizoen weg is. Eén van de beste spelers die ik ooit in ons mooie shirt heb zien spelen
  vrijdag 26 december 2008 @ 19:36:54 #160
157922 fathank
pi_64382628
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 18:40 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Absoluut.
Lul toch niet zo .
pi_64382699
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 19:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Lul toch niet zo .
Je moet nu ook niet net doen alsof het een koekenbakker was toen hij naar Ajax ging.
Hij had makkelijk in één keer de stap naar het buitenland kunnen maken, daar was hij goed genoeg voor en bovendien is hij nergens bang voor.

In zijn laatste maanden bij Groningen was hij al extreem goed, hij schoot Groningen persoonlijk door de playoffs heen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 26 december 2008 @ 19:42:29 #162
157922 fathank
pi_64382767
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 19:40 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Je moet nu ook niet net doen alsof het een koekenbakker was toen hij naar Ajax ging.
Hij had makkelijk in één keer de stap naar het buitenland kunnen maken, daar was hij goed genoeg voor en bovendien is hij nergens bang voor.

In zijn laatste maanden bij Groningen was hij al extreem goed, hij schoot Groningen persoonlijk door de playoffs heen.
Het was zeker geen koekenbakker toen ie naar Ajax ging, maar bij Ajax issie pas wekelijks op niveau gaan presteren.
pi_64382831
Vind ik persoonlijk dikke onzin, maargoed.
  vrijdag 26 december 2008 @ 19:51:17 #164
157922 fathank
pi_64382968
Bij Groningen zat ie zeker niet op het niveau wat ie het laatste half jaar iedere week laat zien...
pi_64383021
De laatste maanden bij Groningen zat hij ook een poos op dat hoge niveau waar bijna alles lukte. Mannentjes uitspelen alsof ze er niet staan, assists geven, pingels uitlokken, goals maken etc. Hij had bij Groningen een vrije rol in de spits (4-4-2). Hij krijgt bij Ajax nu ook steeds meer vrijheid, en gaat dus ook steeds beter spelen.

Hij zal vast weer iets beter zijn geworden, dat is logisch, jaartje ervaring erbij. Maar laten we niet overdrijven zeg.

Suarez is gewoon een rasvoetballer, en uitstekend gescout door de FC me dunkt.
pi_64383581
Maar laten we ook niet doen alsof hij bij Groningen al naar een Europese topclub kon. Iedereen was maar wat blij met het bedrag dat Ajax had geboden.

Hij heeft bij Ajax juist veel minder ruimte en vrijheid waarin hij alles moet doen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64383688
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:17 schreef Suijk het volgende:
. Iedereen was maar wat blij met het bedrag dat Ajax had geboden.
Mwah.. Ik ken genoeg mensen die het nog steeds veel te weinig vinden/vonden.
Bovendien kwam Ajax pas met dat bedrag na een verloren arbitragezaak.

Maar goed, Ajax had alles voor hem over, dat geeft al een beetje aan hoeveel vertrouwen ze in deze speler hadden. En nu iets meer dan een jaar later hoor je mensen over 30 miljoen + praten. Zegt genoeg lijkt me.
pi_64383810
Overigens denk ik dat hij nog steeds niet klaar is voor een club als ManU, Real Madrid oid..
Een club als Valencia lijkt me een goede volgende stap.
pi_64383866
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:28 schreef venomsnake het volgende:
Overigens denk ik dat hij nog steeds niet klaar is voor een club als ManU, Real Madrid oid..
Een club als Valencia lijkt me een goede volgende stap.
Kan 'ie nog beter een jaartje langer bij Ajax blijven, met een beetje geluk Champions League spelen en dan wel naar die grote club overstappen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 26 december 2008 @ 20:36:13 #170
157922 fathank
pi_64383971
Of naar Liverpool, en dan samen met Torres in de spits
pi_64384099
Suarez is Serie A-materiaal.
  vrijdag 26 december 2008 @ 20:46:18 #172
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_64384188
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:17 schreef Suijk het volgende:
Maar laten we ook niet doen alsof hij bij Groningen al naar een Europese topclub kon. Iedereen was maar wat blij met het bedrag dat Ajax had geboden.
Nou dat viel wel mee. Het waren meer de Ajacieden die vonden dat er te veel was betaald.
pi_64385063
quote:
18 doelpunten en 14 assists in zijn eerste seizoen bij Ajax. Hoe bedoel je hij is niet beter geworden.
pi_64385595
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

18 doelpunten en 14 assists in zijn eerste seizoen bij Ajax. Hoe bedoel je hij is niet beter geworden.
Dat aantal gaat hij dit seizoen met gemak verbeteren trouwens.
pi_64385815
Je kunt aan die cijfers niet afleiden of iemand beter is geworden. Hij speelt immers bij een andere club Ik zie op het veld nog steeds dezelfde Suarez met dezelfde kwaliteiten. Alleen krijgt hij een betere aanvoer en laat hij zichzelf vaker vallen. Hij is zeker productiever, maar ik denk niet dat hij iets heeft bijgeleerd
  zaterdag 27 december 2008 @ 05:19:40 #176
157922 fathank
pi_64393881
Nee hij heeft vast niks bijgeleerd in 1,5 jaar bij een topclub
pi_64394435
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 22:02 schreef detulp050 het volgende:
Je kunt aan die cijfers niet afleiden of iemand beter is geworden. Hij speelt immers bij een andere club Ik zie op het veld nog steeds dezelfde Suarez met dezelfde kwaliteiten. Alleen krijgt hij een betere aanvoer en laat hij zichzelf vaker vallen. Hij is zeker productiever, maar ik denk niet dat hij iets heeft bijgeleerd
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:00:48 #178
166976 DuvelDuvel
pi_64402223
Suarez was nog een jongetje dat geweldig kon voetballen toen hij bij Ajax kwam. Nu is het een speler die Ajax op sleeptouw neemt. Heeft zich juist geweldig ontwikkeld. Dit seizoen ook weer. Elke week wordt hij beter. Niks ten nadele van Groningen want die hebben hem geweldig gescout en daar heeft hij zich goed ontwikkeld maar in de 1,5 bij Ajax heeft hij zich toch ontwikkeld tot een van de zoniet beste speler van de Eredivisie.
#FreeHat
pi_64402239
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 22:02 schreef detulp050 het volgende:
pi_64403578
Wat zijn z'n statistieken van dit seizoen tot nu toe? Hoeveel goals en hoeveel assists?
pi_64403677
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:50 schreef Spaulding het volgende:
Wat zijn z'n statistieken van dit seizoen tot nu toe? Hoeveel goals en hoeveel assists?
In ieder geval tien goals. Assists weet ik niet zo uit m'n hoofd, maar dat zal toch ook richting de zeven ofzo gaan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64403724
Minder kaarten pakken en hij is echt top
pi_64403815
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:50 schreef Spaulding het volgende:
10 Goals en idd precies 7 assists. meeste assists van de competitie.
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_64403818
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:54 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

In ieder geval tien goals. Assists weet ik niet zo uit m'n hoofd, maar dat zal toch ook richting de zeven ofzo gaan.
Klopt helemaal. Luis is assistkoning van de Eredivisie op dit moment.
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:01:00 #185
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_64403850
quote:
Het zijn inderdaad 7 assists.
pi_64403896
10 goals en 7 assists. En dat is alleen de competitie? Ook in Europa doet hij het heel aardig, met uit mijn hoofd vier goals in zes wedstrijden.
pi_64407187
Ik kwam nog een bookmark tegen .
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:56 schreef cultheld het volgende:
Suarez wordt de nieuwe Rennis Dommedahl .
pi_64407227
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij kan het niet altijd goed hebben.
pi_64407340
quote:
[..]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 27 december 2008 @ 19:21:03 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64407666
quote:
[..]
Rommedahl was bij PSV gewoon een belangrijke speler met veel assist
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64407963
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Rommedahl was bij PSV gewoon een belangrijke speler met veel assist
Kopen?
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:26:43 #192
157922 fathank
pi_64409955
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:00 schreef Fides het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Luis is assistkoning van de Eredivisie op dit moment.
Was ie aan het einde van vorig seizoen ook
  zondag 28 december 2008 @ 13:49:02 #193
157922 fathank
pi_64428058
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:01 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Het zijn inderdaad 7 assists.
Het zijn er alweer 10
pi_64428160
Heeft 'ie vandaag echt alle assists?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 28 december 2008 @ 13:52:35 #195
157922 fathank
pi_64428215
Jep. Volgens de radio commentator wel.
pi_64428343
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 05:19 schreef fathank het volgende:
Nee hij heeft vast niks bijgeleerd in 1,5 jaar bij een topclub
Oh ja! Natuurlijk, bij Ajax is alles beter!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 28 december 2008 @ 15:53:36 #197
166976 DuvelDuvel
pi_64432080
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:56 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Oh ja! Natuurlijk, bij Ajax is alles beter!
Klopt.
#FreeHat
pi_64432204
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heeft 'ie vandaag echt alle assists?
pi_64435664
quote:

[..]

In ieder geval tien goals. Assists weet ik niet zo uit m'n hoofd, maar dat zal toch ook richting de zeven tien ofzo gaan.
pi_64438206
10 doelpunten, 10 assists.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')