Als Nederland dan wint, ga ik er geen slaap om verliezen. En je vergelijking met Wielrennen is ook bullshit. Zo weet je van doping 100% zeker dat je voordeel hebt(bij een schwalbe is dat 50/50) en voetbal is een teamsport.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
21 mensen lopen op dat veld die hun hele leven keihard hebben gewerkt om een top-sporter te worden, en dan loopt er 1-tje tussen die zich dan af en toe laat vallen en daarmee punten/overwinningen binnenhaalt die eigenlijk onverdiend zijn.
Je zou maar het wereldkampioenschap verliezen omdat er een zo'n duikelaar de boel belazert. :n Ik vind dat schandalig.
In het wielrennen wordt je minstens een jaar geschorst wanneer je een stimulerend middel gebruikt om er een miniem oneerlijk voordeel uit te halen, maar in het voetbal kun je per seizoen je veelvuldig laten vallen en er telkens weer een beslissend voordeel uit halen, en het blijft grotendeels onbestraft. Dat is te achterlijk voor woorden.
Des te eerder men veel harder optreedt tegen dit soort zaken, des te beter. Gewoon schorsen die gozer. En lang ook.
Laten we hopen dat hij nog jaren bij ons speelt. Echter weet ik zeker dat Suarez binnen nu en twee jaar bij een Europese topclub speelt. Die jongen kan zoooo geweldig voetballen. En wat jij er verder van vindt, zal ons een rotzorg zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef thaduck het volgende:
suarez is een grote loser. Niet goed genoeg voor een topclub, zitten ze daar in 020 nog wel wat jaren aan vast ben ik bang. En wij dus ook.
* thaduck belt even met Bouaouzan
Hij deed me denken aan Amoruso (Dortmund) destijds.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:18 schreef Suijk het volgende:
Hij moet toch maar eens wat vaker oefenen want dit was wel een hele slechte schwalbe hoor.
Groetjes terug!quote:Op donderdag 18 december 2008 18:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Doe de groetjes aan Bouaouzan, kneusje.
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hij deed me denken aan Amoruso (Dortmund) destijds.
Ik zou het schandalig vinden. Dan stelt het hele toernooi ook meteen geen fuck meer voor, als je op die manier de kampioen wordt.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als Nederland dan wint, ga ik er geen slaap om verliezen.
Het gaat erom dat je echte topsporters, die hun hele leven naar dit punt hebben toegewerkt, benadeeld door de regels te overtreden. Dat gaat op zowel in het wielrennen, alswel in het voetbal.quote:En je vergelijking met Wielrennen is ook bullshit. Zo weet je van doping 100% zeker dat je voordeel hebt(bij een schwalbe is dat 50/50) en voetbal is een teamsport.
Eerste argument is natuurlijk kul. Topteams moeten nou eenmaal over lijken gaan. Iets wat het Nederlands Elftal duidelijk mist.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou het schandalig vinden. Dan stelt het hele toernooi ook meteen geen fuck meer voor, als je op die manier de kampioen wordt.
[..]
Het gaat erom dat je echte topsporters, die hun hele leven naar dit punt hebben toegewerkt, benadeeld door de regels te overtreden. Dat gaat op zowel in het wielrennen, alswel in het voetbal.
Nou een schwalbe in de laatste minuut tegen de Duitsers of Italianen. Ik zou er geen traan om laten.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou het schandalig vinden. Dan stelt het hele toernooi ook meteen geen fuck meer voor, als je op die manier de kampioen wordt.
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou een schwalbe in de laatste minuut tegen de Duitsers of Italianen. Ik zou er geen traan om laten.![]()
Er zijn inderdaad uitzonderingen waar ook ik mee kan leven. Duitsers gedragen zich redelijk goed op dat gebied trouwens de laatste jaren, maar Italie op die manier er bij naaien, zou me heerlijk lijkenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou een schwalbe in de laatste minuut tegen de Duitsers of Italianen. Ik zou er geen traan om laten.![]()
Owja jij vindt dus overtredingen als die kerel van Heracles op Poepon doodnormaal?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:17 schreef thaduck het volgende:
Doorgezaagd? Hou toch op. Voetbal is een mannensport, geen mietjes aangelegenheid!
Was jij niet degene die liep te janken over dat tikkie dat Loval kreeg van Suarez in de bekerwedstrijd?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:17 schreef thaduck het volgende:
Doorgezaagd? Hou toch op. Voetbal is een mannensport, geen mietjes aangelegenheid!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:18 schreef mcyodogg het volgende:
Je moet niet boos worden op Suarez, maar op de falende arbitrage. Zolang scheidsrechters het niet goed beoordelen, wordt het niet minder.
Mee eens. Toen hij bij FCG speelde vond ik hem vreselijk. Nu ben ik alleen maar blij dat hij bij Ajax speelt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:20 schreef venomsnake het volgende:
Het is heel simpel met Luis: heerlijk als hij voor je club speelt, vreselijk als hij je tegenstander is.
Ik kon er echt niet mee zitten als hij een pingel had uitgelokt in zijn tijd bij Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |