Aldus een supporter van een club waar Stijn Vreven jaren heeft gespeeldquote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef thaduck het volgende:
suarez is een grote loser. Niet goed genoeg voor een topclub, zitten ze daar in 020 nog wel wat jaren aan vast ben ik bang. En wij dus ook.
* thaduck belt even met Bouaouzan
Mijn overbuurman in zijn FC Utrecht tijdperkquote:Op donderdag 18 december 2008 12:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Aldus een supporter van een club waar Stijn Vreven jaren heeft gespeeld
Als ie de komende seizoenen net zo productief wordt als afgelopen seizoen teken ik daarvoor. 17 doelpunten en 14 assists vorig jaarquote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef thaduck het volgende:
suarez is een grote loser. Niet goed genoeg voor een topclub, zitten ze daar in 020 nog wel wat jaren aan vast ben ik bang. En wij dus ook.
Ja, maar geestelijk gestoord IN het veld.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mijn overbuurman in zijn FC Utrecht tijdperk![]()
![]()
Aardige kerel was hetbuiten het veld dan
Als je trollt, doe het dan goed.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef thaduck het volgende:
Doe je best.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef thaduck het volgende:
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Aldus een supporter van een club waar Stijn Vreven jaren heeft gespeeld
Ben jij Suarez?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:58 schreef thaduck het volgende:
We hadden het toch over clown schwalbuarez????
Wat doen andere personen dan opeens in dit topic???
Goed zo.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:59 schreef thaduck het volgende:
-edit-
N.e.r.dquote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef thaduck het volgende:
J.o.o.d.quote:
Sinds wanneer is de omschrijving van held: 'omvallen zonder gegronde reden' ??? Ik vind dat meer lafaard dan held gedrag... 'Oohhh er loopt iemand bij me in de buurt *huilie* *huilie* ik ga vallen *huilie* *huilie*'quote:Op donderdag 18 december 2008 15:11 schreef _Mike_ het volgende:
Suárez is gewoon een held, over en uit![]()
Deze telefoon is de directe lijn met van Basten, de kindertelefoon.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:29 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Doe je best.
[ afbeelding ]
Nee, met mijn PS3 gitaar!!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:27 schreef _Mike_ het volgende:
Dat onderschrift "suarez krijgt het zuur!"
Ga jij hem met je nintendo pistool opjagen?
Hebben ze dat dan? Ben er nooit geweest, dus durf het niet te zeggen.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:28 schreef fathank het volgende:
Sinds wanneer hebben ze in het Pieter Baan Centrum ook internet
Het ergste is nog het schreeuwen wat zulke duikelaars erbij doen. Terwijl er mensen met veel ergere dingen van de voetbalvelden gedragen worden. Vervolgens het gejammer tegen de scheids, terwijl er niets gebeurd waardoor regelmatig nog kaarten aangenaaid worden ook. Het zal je maar gebeuren.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
21 mensen lopen op dat veld die hun hele leven keihard hebben gewerkt om een top-sporter te worden, en dan loopt er 1-tje tussen die zich dan af en toe laat vallen en daarmee punten/overwinningen binnenhaalt die eigenlijk onverdiend zijn.
Je zou maar het wereldkampioenschap verliezen omdat er een zo'n duikelaar de boel belazert. :n Ik vind dat schandalig.
In het wielrennen wordt je minstens een jaar geschorst wanneer je een stimulerend middel gebruikt om er een miniem oneerlijk voordeel uit te halen, maar in het voetbal kun je per seizoen je veelvuldig laten vallen en er telkens weer een beslissend voordeel uit halen, en het blijft grotendeels onbestraft. Dat is te achterlijk voor woorden.
Des te eerder men veel harder optreedt tegen dit soort zaken, des te beter. Gewoon schorsen die gozer. En lang ook.
Redelijke uitvoering van de 'starfish'.quote:
Moet je hem al zien kijken, om te kotsenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Redelijke uitvoering van de 'starfish'.
Eensch, maar dan nog zou ik me irriteren aan het vallen. Dat doet het me ook van Silberbauer bij ons bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef koningdavid het volgende:
Ach, al die Suarezhaters. Het feit is dat iedere niet-Ajacied in Nederland dolblij zou zijn als Suarez voor zijn/haar club zou spelen. En iedereen die dat ontkent liegt.
Ik vind het ook wel eens irritant, maar gisteren kon ik er eerlijk gezegd wel om lachen.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef thaduck het volgende:
[..]
Eensch, maar dan nog zou ik me irriteren aan het vallen. Dat doet het me ook van Silberbauer bij ons bijvoorbeeld.
Dat het een fantastische voetballer is, zal niemand ontkennen. Maar dit soort gedrag hoort gewoon niet thuis op het voetbalveld, ongeacht voor welke club je speelt.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef koningdavid het volgende:
Ach, al die Suarezhaters. Het feit is dat iedere niet-Ajacied in Nederland dolblij zou zijn als Suarez voor zijn/haar club zou spelen. En iedereen die dat ontkent liegt.
Bij ons op het pleintje was er eens 1 gozer die zo'n gigantische screeuw-schwalbe maakte tijdens een corner. Hij stond naast me, dus ik schrok me half dood en iedereen kijken natuurlijk. Hij opstaan:'geintje....'.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:35 schreef thaduck het volgende:
[..]
Het ergste is nog het schreeuwen wat zulke duikelaars erbij doen. Terwijl er mensen met veel ergere dingen van de voetbalvelden gedragen worden. Vervolgens het gejammer tegen de scheids, terwijl er niets gebeurd waardoor regelmatig nog kaarten aangenaaid worden ook. Het zal je maar gebeuren.
Ik vergeleek het niet. Ik gaf alleen aan dat het op geen enkel niveau geaccepteerd mag wordenquote:Op donderdag 18 december 2008 17:16 schreef fathank het volgende:
Straatvoetbal vergelijken met veldvoetbal op het hoogste niveau.
Verre vanquote:Op donderdag 18 december 2008 17:15 schreef BertMaalderink het volgende:
Jeetje Yi-Long, vet gangster.
Eens, behalve dan dat ik Van Bommel nog steeds niet kan uitstaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:27 schreef Spaulding het volgende:
Echt zo'n speler die als hij voor jouw club voetbalt een held is, en als ie voor de tegenstander voetbalt een enorme draak. Beetje zoals, heel ander type voetballer maar wel minstens zo irritant, Van Bommel. In z'n PSV tijdperk kon ik hem niet uitstaan en nu vind ik het een redelijke voetballer.
quote:
Hij raakt wel zijn rechtervoet hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 17:45 schreef koningdavid het volgende:
Duidelijke schwalbe ja.
Schwalbes vergelijken met dopingquote:Op donderdag 18 december 2008 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
21 mensen lopen op dat veld die hun hele leven keihard hebben gewerkt om een top-sporter te worden, en dan loopt er 1-tje tussen die zich dan af en toe laat vallen en daarmee punten/overwinningen binnenhaalt die eigenlijk onverdiend zijn.
Je zou maar het wereldkampioenschap verliezen omdat er een zo'n duikelaar de boel belazert. :n Ik vind dat schandalig.
In het wielrennen wordt je minstens een jaar geschorst wanneer je een stimulerend middel gebruikt om er een miniem oneerlijk voordeel uit te halen, maar in het voetbal kun je per seizoen je veelvuldig laten vallen en er telkens weer een beslissend voordeel uit halen, en het blijft grotendeels onbestraft. Dat is te achterlijk voor woorden.
Des te eerder men veel harder optreedt tegen dit soort zaken, des te beter. Gewoon schorsen die gozer. En lang ook.
Suarez heeft meer kwaliteit dan de hele selectie van FC Utrecht bij elkaarquote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef thaduck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |