quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:02 schreef detulp050 het volgende:
Je kunt aan die cijfers niet afleiden of iemand beter is geworden. Hij speelt immers bij een andere clubIk zie op het veld nog steeds dezelfde Suarez met dezelfde kwaliteiten. Alleen krijgt hij een betere aanvoer en laat hij zichzelf vaker vallen. Hij is zeker productiever, maar ik denk niet dat hij iets heeft bijgeleerd
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:02 schreef detulp050 het volgende:
Je kunt aan die cijfers niet afleiden of iemand beter is geworden. Hij speelt immers bij een andere clubIk zie op het veld nog steeds dezelfde Suarez met dezelfde kwaliteiten. Alleen krijgt hij een betere aanvoer en laat hij zichzelf vaker vallen. Hij is zeker productiever, maar ik denk niet dat hij iets heeft bijgeleerd
In ieder geval tien goals. Assists weet ik niet zo uit m'n hoofd, maar dat zal toch ook richting de zeven ofzo gaan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:50 schreef Spaulding het volgende:
Wat zijn z'n statistieken van dit seizoen tot nu toe? Hoeveel goals en hoeveel assists?
10 Goals en idd precies 7 assists. meeste assists van de competitie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:50 schreef Spaulding het volgende:
Wat zijn z'n statistieken van dit seizoen tot nu toe? Hoeveel goals en hoeveel assists?
Klopt helemaal. Luis is assistkoning van de Eredivisie op dit moment.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
In ieder geval tien goals. Assists weet ik niet zo uit m'n hoofd, maar dat zal toch ook richting de zeven ofzo gaan.
Het zijn inderdaad 7 assists.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:54 schreef kevin6188 het volgende:
In ieder geval tien goals. Assists weet ik niet zo uit m'n hoofd, maar dat zal toch ook richting de zeven ofzo gaan.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:56 schreef cultheld het volgende:
Suarez wordt de nieuwe Rennis Dommedahl.
Hij kan het niet altijd goed hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:04 schreef RayMania het volgende:
Ik kwam nog een bookmark tegen.
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Rommedahl was bij PSV gewoon een belangrijke speler met veel assistquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kopen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rommedahl was bij PSV gewoon een belangrijke speler met veel assist
Was ie aan het einde van vorig seizoen ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:00 schreef Fides het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Luis is assistkoning van de Eredivisie op dit moment.
Het zijn er alweer 10quote:
Oh ja! Natuurlijk, bij Ajax is alles beter!quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:19 schreef fathank het volgende:
Nee hij heeft vast niks bijgeleerd in 1,5 jaar bij een topclub
Klopt.quote:Op zondag 28 december 2008 13:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oh ja! Natuurlijk, bij Ajax is alles beter!
quote:Op zondag 28 december 2008 13:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heeft 'ie vandaag echt alle assists?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
In ieder geval tien goals. Assists weet ik niet zo uit m'n hoofd, maar dat zal toch ook richting de zeven tien ofzo gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |