In het Nederlands is het volgens een docent van mij altijd -ste, ook al klinkt meest -e beter, dat is geen correct Nederlands :Squote:Op woensdag 4 februari 2009 01:54 schreef Yi-Long het volgende:
Is 'invloedrijkste' een echt woord, of moet het niet 'meest invloedrijke' zijn!?
Anyway, fantastische voetballer, maar tegelijkertijd ene gigantische etter. Gemengde gevoelens dus, alhoewel iemand die de boel loopt te belazeren dmv schwalbes enzo wat mij betreft best een keer doormidden geschopt mag worden.
Ik dacht het van niet, maar ik vind het wel een leuke voetballer, hij mist het inzicht om echt supertop te worden, maar ik ben blij dat hij (nog) bij Ajax speelt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:54 schreef reem het volgende:
Deze jongen heeft het in zich om net zo groot te worden als Enzo Francescoli.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Interview Suarez.
Als je hem dan Nederlands hoort praten is alles ook wel weer gelijk vergeten en vergeven hoor.
Je merkt hier wel dat hij echt wel bezig is met Nederlands, wel netjes trouwens dat hij na 2x de vraag dan toch in het Spaans krijgt, om vervolgens in het Nederlands te (proberen te) antwoorden. (dus van 2 kanten netjes)quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Interview Suarez.
Als je hem dan Nederlands hoort praten is alles ook wel weer gelijk vergeten en vergeven hoor.
Nee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:54 schreef reem het volgende:
Deze jongen heeft het in zich om net zo groot te worden als Enzo Francescoli.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 04:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee.
Maar hij is wel goed.
En veel te goedkoop verkocht.![]()
![]()
Het is en blijft een held.quote:Op woensdag 4 februari 2009 02:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Interview Suarez.
Die twee kansen had hij gewoon moeten maken natuurlijk. Vond hem tegen Heracles niet heel slecht spelen, je hebt ook een beetje geluk nodig. Pieckenhagen pakte een bal met een mooie redding in het begin van de wedstrijd, Cvitanich valt achterover na een mooie actie en prima voorzet van Suárez. Alsnog Ajax op gelijke hoogte gebracht en de pech dat de 3-2 wordt afgekeurd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:22 schreef Tarado het volgende:
Hij had vandaag z'n dag niet echt of eigenlijk echt niet
Ja wie haalt het nu in zn kop om Suarez uit te schelden. Benieuwd of hij tegen Vitesse zn oude vorm weer kan oppakken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:25 schreef kevin6188 het volgende:
Waarom hij ook weer uitgescholden wordt. Onbegrijpelijk . Hij is de beste van allemaal.![]()
Zo geniaal is dat niet, een lobje.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Supergoed gespeeld vandaag. Jammer dat hij het toch altijd mooi wil doen ipv makkelijk, maar als ze er in gaan staat iedereen op zijn hoofd van de genialiteit.
Ik hoop echt dat ie nog een jaar blijft, maar hij is al rijp voor een topploeg in een topcompetitie, op het afwerken na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |