Nou..... heb ze wel vele male erger gezien. Tis eigenlijk nog erger om er de moeite voor te nemen om er een filmpje van te maken.....quote:Op maandag 5 november 2007 13:11 schreef mcyodogg het volgende:
En soms een epileptische aanval
http://www.youtube.com/watch?v=NOzLGqZqtkw
Als die tegen die tijd nog geen doodschop gehad heeft.quote:Op maandag 5 november 2007 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgende week beslissend tegen Feyenoord.
Zal niet gebeuren want Luis is slim genoeg om eerst te gaan liggen voordat er contact is!quote:Op maandag 5 november 2007 13:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als die tegen die tijd nog geen doodschop gehad heeft.
Was wel grappig om te zien.quote:Op maandag 5 november 2007 13:26 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Nou..... heb ze wel vele male erger gezien. Tis eigenlijk nog erger om er de moeite voor te nemen om er een filmpje van te maken.....
Dat zeker. En dan die titel: Jankbekquote:Op maandag 5 november 2007 13:26 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Nou..... heb ze wel vele male erger gezien. Tis eigenlijk nog erger om er de moeite voor te nemen om er een filmpje van te maken.....
Hij leest hier vast wel mee.quote:Op maandag 5 november 2007 13:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Was wel grappig om te zien.
Tis niet moeilijk om erachter te komen wie hem wel gemaakt heeft, kan je het hem zelf zeggen![]()
zoals ze in de Kuip dan allemaal genieten van het uitstekende botstuk.quote:Op maandag 5 november 2007 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Als ze in r'dam ergens een hekel aan hebben is het wel aan dit soort spelers, heeeerlijk dus als ze weer eens gefrustreerd een rode kaart pakken.
quote:Op maandag 5 november 2007 13:37 schreef mcyodogg het volgende:
Tis niet moeilijk om erachter te komen wie hem wel gemaakt heeft, kan je het hem zelf zeggen![]()
Daar issie veels te snel en geslepen voorquote:Op maandag 5 november 2007 13:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
zoals ze in de Kuip dan allemaal genieten van het uitstekende botstuk.
Ik denk niet dat je door hebt wie dat filmpje gemaakt heeft. Ok, dat filmpje en die titel zijn wat triest, maar Venom is wel een zeer gewaardeerd fokker.quote:Op maandag 5 november 2007 13:47 schreef Tim_G het volgende:
[..]
![]()
alsof het me ook maar 1 sec boeit wie hem gemaakt heeft. Tis gewoon tekenend dat bepaalde types zich altijd maar druk maken over andere clubs terwijl ze zich beter kunnen richten op hun eigen cluppie.....
Dan moeten we die er wel inschietenquote:Op maandag 5 november 2007 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar issie veels te snel en geslepen voor.
Ik heb het echt niet op schwalbes opzich hoor, maar door een schwalbe van Suarez in de 90ste minuut door een penalty winnen lijkt me echt heerlijk.
Zoals ik al zei..... het maakt me niet uit wie hem gemaakt heeft. Alsof het minder zielig is wanneer een gewaardeerd fokker hem gemaakt heeft. Zou juist zielig zijn als we het dan ineens wel leuk moeten vindenquote:Op maandag 5 november 2007 13:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan moeten we die er wel inschieten![]()
verkeerde gequote maar je snapt me post vast welquote:Op maandag 5 november 2007 13:56 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Zoals ik al zei..... het maakt me niet uit wie hem gemaakt heeft. Alsof het minder zielig is wanneer een gewaardeerd fokker hem gemaakt heeft. Zou juist zielig zijn als we het dan ineens wel leuk moeten vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |