Nee joh.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:40 schreef stefmans het volgende:
Groningen zal wel toegeven, en dan komt hij voor 5/6 miljoen naar Ajax.
Even mee gespeeldquote:FC wint Groninger oefenderby
Opstelling FC Groningen:
Luciano; Silva, Sankoh (46' Svejdik), Leandro (65' Kruiswijk), Stenman (46' Metaj); Lindgren (85' Van der Laan), Rozema (46' Meerdink), Levchenko (65' Suarez), Lovre; Ozturk, Nijland (46' Fledderus).
Scoreverloop: 7' Cruz Vicente (vrije trap) 1-0, 13' Nijland (Lovre) 1-1; 46' Meerdink 1-2.
Bron: FC Groningen
Tegen Dordrecht en Sheffield Wednesday ook niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste oefenwedstrijd waarin Ozturk niet scoorde, of wel?
Ah ok, het viel me eerst op dat hij zoveel scoorde.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tegen Dordrecht en Sheffield Wednesday ook niet.
Denk het juist niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:40 schreef stefmans het volgende:
Groningen zal wel toegeven, en dan komt hij voor 5/6 miljoen naar Ajax.
Momenteel is van een transfer geen sprake denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:18 schreef Enchanter het volgende:
Jan Olde Riekerink was vandaag nog bij mij op m;n werk , m'n collega had nog even gevraagd of Suarez nog naar Ajax kwam en hij zei dat we daar maar niet meer op moesten rekenen.
Nou weet ik niet in hoever hij wat van transfers afweet bij Ajax , maar hij zal er iig meer vanaf weten dan wij met z'n allen bij elkaar.
Maar nogmaals , hij kan het ook gezegd om andere redenen
Je wordt gewoon een nieuwe cultheld.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:35 schreef MaxPower het volgende:
Zoals ik al vanaf het begin voorspeld had: Luis speelt komend seizoen gewoon bij Groningen.
hij zeg eens wanneer win ik de lotto?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:35 schreef MaxPower het volgende:
Zoals ik al vanaf het begin voorspeld had: Luis speelt komend seizoen gewoon bij Groningen.
ja en nee...quote:Op zondag 29 juli 2007 13:41 schreef Dos37 het volgende:
Moet ie nog wat goed maken tegenover de Groningen supporter of zien jullie de mensen om hem heen ook als schuldige van de chaos.
Ik zou tot 31 augustus wachtenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:12 schreef Magno het volgende:
[..]
Ik heb zin in een nieuw jaar met Suarez (was het nieuwe shirt mooier, had ik best wel 1 met suarez achterop willen kopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |