Nee joh.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:40 schreef stefmans het volgende:
Groningen zal wel toegeven, en dan komt hij voor 5/6 miljoen naar Ajax.
Even mee gespeeldquote:FC wint Groninger oefenderby
Opstelling FC Groningen:
Luciano; Silva, Sankoh (46' Svejdik), Leandro (65' Kruiswijk), Stenman (46' Metaj); Lindgren (85' Van der Laan), Rozema (46' Meerdink), Levchenko (65' Suarez), Lovre; Ozturk, Nijland (46' Fledderus).
Scoreverloop: 7' Cruz Vicente (vrije trap) 1-0, 13' Nijland (Lovre) 1-1; 46' Meerdink 1-2.
Bron: FC Groningen
Tegen Dordrecht en Sheffield Wednesday ook niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste oefenwedstrijd waarin Ozturk niet scoorde, of wel?
Ah ok, het viel me eerst op dat hij zoveel scoorde.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tegen Dordrecht en Sheffield Wednesday ook niet.
Denk het juist niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:40 schreef stefmans het volgende:
Groningen zal wel toegeven, en dan komt hij voor 5/6 miljoen naar Ajax.
Momenteel is van een transfer geen sprake denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:18 schreef Enchanter het volgende:
Jan Olde Riekerink was vandaag nog bij mij op m;n werk , m'n collega had nog even gevraagd of Suarez nog naar Ajax kwam en hij zei dat we daar maar niet meer op moesten rekenen.
Nou weet ik niet in hoever hij wat van transfers afweet bij Ajax , maar hij zal er iig meer vanaf weten dan wij met z'n allen bij elkaar.
Maar nogmaals , hij kan het ook gezegd om andere redenen
Je wordt gewoon een nieuwe cultheld.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:35 schreef MaxPower het volgende:
Zoals ik al vanaf het begin voorspeld had: Luis speelt komend seizoen gewoon bij Groningen.
hij zeg eens wanneer win ik de lotto?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:35 schreef MaxPower het volgende:
Zoals ik al vanaf het begin voorspeld had: Luis speelt komend seizoen gewoon bij Groningen.
ja en nee...quote:Op zondag 29 juli 2007 13:41 schreef Dos37 het volgende:
Moet ie nog wat goed maken tegenover de Groningen supporter of zien jullie de mensen om hem heen ook als schuldige van de chaos.
Ik zou tot 31 augustus wachtenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:12 schreef Magno het volgende:
[..]
Ik heb zin in een nieuw jaar met Suarez (was het nieuwe shirt mooier, had ik best wel 1 met suarez achterop willen kopen)
quote:Suárez blijft bij FC Groningen
GRONINGEN - Luis Suárez blijft bij FC Groningen. De directies van Ajax en FC Groningen hebben maandag geen overeenstemming kunnen bereiken over een transfer.
Beide clubs hadden maandag een laatste gesprek over de hoogte van een eventuele transfersom. Ajax heeft haast met de overgang van Suárez, omdat de Amsterdammers over twee weken al in de voorronde van de Champions Leauge uitkomen.
RTVNOORD
Suarez ongemotiveerdquote:Op maandag 30 juli 2007 16:48 schreef stefmans het volgende:
Veel plezier met een ongemotiveerde speler
En dat geloof jij?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:52 schreef Garudo het volgende:
[..]
Suarez ongemotiveerd![]()
Hij vind het totaal niet erg dat hij blijft, integendeel!
Nee hij zal wel opgelucht zijn dat hij niet naar een topclub hoeft.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:52 schreef Garudo het volgende:
[..]
Suarez ongemotiveerd![]()
Hij vind het totaal niet erg dat hij blijft, integendeel!
Suarez is jong. Hij weet zelf ook heel goed als hij bij Groningen dit jaar weer een topseizoen speelt er meerdere TOPclubs zullen komen. Als hij ongemotiveerd gaat spelen zal hij alleen maar verder van huis zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 16:53 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Nee hij zal wel opgelucht zijn dat hij niet naar een topclub hoeft.
En dan haalt Ajax hem volgend jaar voor de helft van de prijs op, omdat ze toch wel weten dat hij kan voetballen.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:58 schreef Garudo het volgende:
[..]
Suarez is jong. Hij weet zelf ook heel goed als hij bij Groningen dit jaar weer een topseizoen speelt er meerdere TOPclubs zullen komen. Als hij ongemotiveerd gaat spelen zal hij alleen maar verder van huis zijn![]()
Ik hoop het voor jullie. Net zoals is het bij Ajax mbt Sneijder hoop. Maar in beide gevallen heb ik er een hard hoofd in.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:58 schreef Garudo het volgende:
[..]
Suarez is jong. Hij weet zelf ook heel goed als hij bij Groningen dit jaar weer een topseizoen speelt er meerdere TOPclubs zullen komen. Als hij ongemotiveerd gaat spelen zal hij alleen maar verder van huis zijn![]()
9.5 voor een talentjequote:Op maandag 30 juli 2007 17:06 schreef venomsnake het volgende:
net op radio noord,
Nijland: Ajax bood 6.5 miljoen, Groningen wou 9.5 miljoen.
Dat wou Ajax dus niet betalen.![]()
...En toen werd stefmans wakker!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
En dan haalt Ajax hem volgend jaar voor de helft van de prijs op, omdat ze toch wel weten dat hij kan voetballen.
17 miljoen voor Babel, 30 miljoen voor Sneijder.. wie is er nou gek geworden?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
9.5 voor een talentjeZe zijn gek geworden in Groningen.
Alsof jullie helemaal fris in de kop zijn daar in Amsterdamquote:Op maandag 30 juli 2007 17:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Babel heeft zich wel al bewezen op het EK en WK -21( neemt niet weg dat er veel te veel betaald is voor Babel). Sneijder is gewoon een hele goed speler 2 benig met een geweldig afstandschot noem nog eens 5 spelers die dat hebben?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
17 miljoen voor Babel, 30 miljoen voor Sneijder.. wie is er nou gek geworden?
Liverpool, dat het betaald.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
17 miljoen voor Babel, 30 miljoen voor Sneijder.. wie is er nou gek geworden?
Wij zijn gek als we 9.5 Miljoen vragen voor Suarez terwijl ajax 30 Miljoen vraagt voor Sneijder. Nee wij zijn gekquote:Op maandag 30 juli 2007 17:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Sneijder met Suarez vergelijken.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:11 schreef Garudo het volgende:
[..]
Wij zijn gek als we 9.5 Miljoen vragen voor Suarez terwijl ajax 30 Miljoen vraagt voor Sneijder. Nee wij zijn gek![]()
Je moet me niet verkeerd begrijpen. Ik vind Sneijder een goede speler. Maar 30 Miljoen? Nee dat is hij niet waard. 20 Miljoen vind ik de max voor Sneijder. Gelukkig wist Valencia dit ookquote:
Babel was nou niet bepaald de uitblinker op het EK? Netals hij weer een seizoen had met vrij weinig rendement.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
Babel heeft zich wel al bewezen op het EK en WK -21( neemt niet weg dat er veel te veel betaald is voor Babel). Sneijder is gewoon een hele goed speler 2 benig met een geweldig afstandschot noem nog eens 5 spelers die dat hebben?
Ik weet niet hoevaak jij Sneijder hebt zien spelen, maar zijn voetballend vermogen en inzicht zijn gewoon goed. En wat is er mis met zijn mentaliteit hij wil gewoon altijd winnen en dat hoort toch geen belemering te zijn of wel dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Babel was nou niet bepaald de uitblinker op het EK? Netals hij weer een seizoen had met vrij weinig rendement.
Sneijder is zeker speciaal met zijn tweebenigheid en zijn afstandschot, daar egen staat zijn fysieke gestelheid, zijn voetballend vermogen (internationaal niet bijzonder) en mentaliteit. Het is zeker wel een goede speler maar 20 miljoen is toch wel de max. dat hij waard is.
9.5 miljoenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:06 schreef venomsnake het volgende:
net op radio noord,
Nijland: Ajax bood 6.5 miljoen, Groningen wou 9.5 miljoen.
Dat wou Ajax dus niet betalen.![]()
Juist, dat denk ik dus ook. Babel 17 miljoen en Sneijder zelfs 30, dan is 9,5 toch niet zo heel vreemd voor Suarezquote:Op maandag 30 juli 2007 18:05 schreef -Mo- het volgende:
En terecht dat ze 9,5 miljoen vragen. Als zelfsBabbel
al 17 miljoen is.
Suarez heeft het prima gedaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:08 schreef Zjakkie het volgende:
Juist, dat denk ik dus ook. Babel 17 miljoen en Sneijder zelfs 30, dan is 9,5 toch niet zo heel vreemd voor Suarez
30 miljoen is ook geen realistisch bedrag, dat zou niemand neertellen voor Sneijder, tenzij je wat raars in de koffie van degene die komt onderhandelen stopt. Hetzelfde geldt voor 9,5 miljoen voor Suarez. Groningen loopt het risico dat Ajax had gezegd "what the hell", maar die kans was heel klein en Groningen had in hun handen gewreven met 9,5 miljoen euro. In het geval van Babel bleek Ajax dusdanig lekkere koffie te hebben dat Liverpool een vrij achterlijk bedrag voor Babel neerlegde.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:15 schreef Zjakkie het volgende:
Het verschil tussen Suarez en Babel en Sneijder zal best groot zijn, maar dat is het verschil tussen 9,5 miljoen en 17 en 30 miljoen ook.
Dat bedoelde ik dus
Natuurlijk met het verschil dat Ajax zich die 9,5 miljoen voor een risico als Suarez gewoon niet kan permitteren, ondanks eerdere transfers. Suarez is veel minder ver dan Huntelaar toen die werd gekocht. Ik heb het in het Ajax topic er al over gehad dat ik denk dat Ajax gewoon had gehoopt om een half jaar eerder zaken te doen met Groningen voor het geval dat Suarez er 15 in schopt de komende 5 maanden en er dus weer 9+ miljoen geschokt had moeten worden.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:15 schreef Zjakkie het volgende:
Het verschil tussen Suarez en Babel en Sneijder zal best groot zijn, maar dat is het verschil tussen 9,5 miljoen en 17 en 30 miljoen ook.
Dat bedoelde ik dus.
Dat Liverpool net is overgenomen door multimiljardiars en Ajax er daarom meer voor vraagt, dat is slim gespeeld. Maar op eenzelfde slimme manier speelt Groningen het nu met Suarez.
Had er zich dan ook een topclub gemeldt?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:53 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Nee hij zal wel opgelucht zijn dat hij niet naar een topclub hoeft.
020 zeggen, jij bent stoer. Zou ik je mischien mogen aanrakenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:01 schreef -scorpione- het volgende:
Prima. 6.5 is gewoon te weinig, als 020 dan niet verder wil gaan houdt het op. Groningen wil de speler gewoon nog niet kwijt. 9.5 is veel, maar dit bespaart je een hoop gedonder om weer een nieuwe speler te moeten halen en in te passen. Aangezien zijn contract nog jaren doorloopt kun je rustig een zomertje nee verkopen.
Tja. Die jongen kan natuurlijk ook een jaar lang geen pepernoot raken, en dan heb je me daar toch een financiele strop...quote:Op maandag 30 juli 2007 22:48 schreef detulp050 het volgende:
Hij plaatst tenminste een inhoudelijke post.
Nu mag Suárez het aangeboden verbeterde contract bij Groningen nog tekenen en we kunnen nog minstens zes maanden van hem genieten
Het gaat gewoon lekker met Groningen momenteel, leukquote:Op maandag 30 juli 2007 20:29 schreef smicer het volgende:
Mooi dat de fc een speler eens een keer niet hoeft te verkopen,wie had dat 3 jaar geleden gedacht.
Grote vraag is alleen wie die nummer 2 is. Ik wacht in hele grote spanning af.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja. Die jongen kan natuurlijk ook een jaar lang geen pepernoot raken, en dan heb je me daar toch een financiele strop...
Maar goed ik kan Groningen wel begrijpen hoor, alleen moet niet iedereen hier nou tof gaan doen en zeggen dat Nijland de onderhandelingen niet wilde voortzetten, want de meeste bronnen zeggen nog steeds dat Van Geel degene is die zei dat ze dan wel naar de nummer 2 op het schaduwlijstje toegingen.
Ik ook. Maar ik hoop ook dat Suarez natuurlijk wel gaat vlammen, en dat het een leuke speler is die nog lange tijd in de Eredivisie gaat rondlopen, ongeacht de club.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:53 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Grote vraag is alleen wie die nummer 2 is. Ik wacht in hele grote spanning af.
Och Suarez houdt voorlopig nog wel z'n waarde. Ook met een wat minder seizoen kan hij volgend jaar nog wel 5 miljoen opbrengen.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja. Die jongen kan natuurlijk ook een jaar lang geen pepernoot raken, en dan heb je me daar toch een financiele strop...
Maar goed ik kan Groningen wel begrijpen hoor, alleen moet niet iedereen hier nou tof gaan doen en zeggen dat Nijland de onderhandelingen niet wilde voortzetten, want de meeste bronnen zeggen nog steeds dat Van Geel degene is die zei dat ze dan wel naar de nummer 2 op het schaduwlijstje toegingen.
Och, een strop. Hij heeft 800.000 euro gekost en moet wel erg slecht spelen om dat niet meer op te brengen. En Groningen heeft geen financiële zorgen, in tegendeel.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:51 schreef Scorpie het volgende:
Nijland heeft zijn poot qua prijs stijf gehouden en zo van Geel 'weggejaagt' van de onderhandelingstafel. Een beetje van Maggi en een beetje van Nijlandquote:Maar goed ik kan Groningen wel begrijpen hoor, alleen moet niet iedereen hier nou tof gaan doen en zeggen dat Nijland de onderhandelingen niet wilde voortzetten, want de meeste bronnen zeggen nog steeds dat Van Geel degene is die zei dat ze dan wel naar de nummer 2 op het schaduwlijstje toegingen.
Weggejaagd, als Ajax hem had willen hebben hadden ze hem gewoon gekocht.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:57 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Och, een strop. Hij heeft 800.000 euro gekost en moet wel erg slecht spelen om dat niet meer op te brengen. En Groningen heeft geen financiële zorgen, in tegendeel.
[..]
Nijland heeft zijn poot qua prijs stijf gehouden en zo van Geel 'weggejaagt' van de onderhandelingstafel. Een beetje van Maggi en een beetje van Nijland
Als de Albert Heijn 5 euro vraagt voor een fles cola jagen ze je ook weg uit de winkelquote:Op maandag 30 juli 2007 23:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Weggejaagd, als Ajax hem had willen hebben hadden ze hem gewoon gekocht.![]()
Als het een speciaal flesje cola is wat 5 euro waard is zou ik het kopen. Dus Van Geel heeft zich niet weg laten jagen hij weet hoeveel suarez waard is en voor 9.5 miljoen kun je een veel betere speler halen.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:11 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Als de Albert Heijn 5 euro vraagt voor een fles cola jagen ze je ook weg uit de winkel
Ajax is gewoon een beetje zuinig en Groningen wil niet verkopen. Klaar. Jullie blij, wij blij
Inderdaad. Misschien halen ze wel Nelisse van Utrecht, die krijgt toch geen kans meer van Van Hanegem.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef detulp050 het volgende:
Ik ben dan ook erg benieuwd wie Ajax gaat halenMet hun geweldige scouting komt er vast een geweldig talent in de Arena te staan
Inderdaad. De club is gewoon kerngezond en dat is fantastisch.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:29 schreef smicer het volgende:
Mooi dat de fc een speler eens een keer niet hoeft te verkopen,wie had dat 3 jaar geleden gedacht.
Dat kan ik zelf niet..quote:Op maandag 30 juli 2007 23:22 schreef Garudo het volgende:
Maargoed! Venom...Misschien even de Topic Titel aanpassen![]()
precies en dus is van geel nu achter eeeeen veeeeeeeeeeeeeeel betere speler aan die als 2e op het lijstje stond maar die ze eigenlijk sowieso niet voor een habbekrats konden halen.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als het een speciaal flesje cola is wat 5 euro waard is zou ik het kopen. Dus Van Geel heeft zich niet weg laten jagen hij weet hoeveel suarez waard is en voor 9.5 miljoen kun je een veel betere speler halen.
Wie weet is die tweede speler een duurder alternatief, maar evengoed een betere speler. We zullen het afwachten. Suarez had zo z'n voordelen. Hij heeft al een jaar in Nederland gespeeld en heeft hier een aardig seizoen beleefd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
precies en dus is van geel nu achter eeeeen veeeeeeeeeeeeeeel betere speler aan die als 2e op het lijstje stond maar die ze eigenlijk sowieso niet voor een habbekrats konden halen.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:51 schreef Cruoninga het volgende:
en Lindenbergh natuurlijk, het Amsterdamse equivalent van de spaarzegel.
quote:AKKOORD BLIJFT UIT
GRONINGEN, dinsdag
Ajax heeft de onderhandelingen met FC Groningen over de transfer van Luis Suárez afgebroken. Beide clubs konden gisteren niet tot een akkoord komen. Het bod op de 20-jarige aanvaller uit Uruguay werd bijna verdubbeld tot 6,5 miljoen euro, maar zelfs die toenadering nam de tegenpartij niet serieus. FC Groningen verlangt maar liefst 9,5 miljoen. ,,Buiten alle proporties”, zei technisch directeur Martin van Geel. Daarmee komt een eind aan een opmerkelijk verhaal. Suárez, die zelf graag naar Amsterdam wilde, zou eventueel opnieuw een arbitragezaak kunnen opstarten. Ajax heeft niettemin aangegeven daar niet op te willen wachten en richt zich nu – in het buitenland – op de tweede kandidaat. ,,We gaan er vanuit dat het voorbij is”, aldus Van Geel.
Namens FC Groningen verklaarde algemeen directeur Hans Nijland de patstelling als volgt: ,,Onze insteek was Suárez nog minimaal één seizoen te behouden voor FC Groningen. Als er wel een transfer zou plaatsvinden, diende dat in onze ogen te gebeuren tegen een vergoeding waarmee wij dan op onze beurt weer onze selectie zouden kunnen versterken. Wij schatten de waarde van Suárez hoger in dan 6,5 miljoen euro. Wij zijn een ambitieuze club en Suárez is een belangrijke speler in het verwezenlijken van onze sportieve doelstellingen voor komend seizoen.”
Ajax kan weinig begrip voor dat standpunt opbrengen. Nijland trok graag de vergelijking met Klaas-Jan Huntelaar, die begin 2006 voor negen miljoen door Ajax van Heerenveen werd overgenomen. Maar de spits had op dat moment iets meer gepresteerd dan Suárez, het verschil van een slordige honderd doelpunten in twee seizoenen. ,,Suárez is twintig jaar, speelt pas één jaar in Nederland en moet het allemaal nog waarmaken”, stelt algemeen directeur Maarten Fontein, die samen met Van Geel de onderhandelingen voerde.
Suárez stond ondanks een tot 2011 doorlopend contract open voor een vertrek, zijn trainer Ron Jans hield er zelfs al rekening mee. Maar er is nooit een opening in de zaak geweest, ook al wekte Nijland vorige week die indruk toen Suárez besloot de arbitragezaak in te trekken. Er was ‘bereidheid tot onderhandelen’, normaliter is een akkoord dan niet ver meer weg. Enkele dagen eerder had Nijland in een onderhoud met Fontein de vraagprijs echter al genoemd; toen wist Ajax al dat het vrijwel onmogelijk zou worden. Suárez verkeerde kennelijk in de veronderstelling dat zijn werkgever zich wat behulpzamer zou opstellen. Anders is zijn terugtreden, waarmee hij Ajax verraste, moeilijk te verklaren.
De start van deze transfersoap was overigens al beroerd. FC Groningen stond meteen met de hakken in het zand toen Ajax aangaf met de speler te willen onderhandelen. Reglementair onjuist, foeterde Nijland. Maar de KNVB bevestigde dat Ajax correct had gehandeld, aangezien in die fase de club slechts geďnformeerd moet worden en geen toestemming nodig is om de eerste stap te zetten.
Toch ging Nijland ver in zijn uitlatingen. Het eerste bod vond hij een belediging, daarna noemde hij Ajax geen sportieve verbetering voor Suárez. Die kleine pesterij viel in Amsterdam verkeerd. Fontein: ,,Ze denken dat wij op het hetzelfde niveau staan, omdat beide clubs vorig seizoen in het UEFA-Cuptoernooi uitkwamen.
Prima dat FC Groningen ambities heeft. Maar laten ze dan eerst zorgen dat je dezelfde successen en dezelfde omzet haalt. Ze vragen een bedrag voor Suárez dat in de buurt komt van hun begroting. Buitenproportioneel. Wij vragen toch ook geen zeventig miljoen voor Ryan Babel?”
En zo is het maar net. Vooral die laatste zin. Maar ja, succes iig Suarez, hopelijk laat je zien dat je die 9.5 wel waard bent.quote:
whehe , kijk ons aller Ajax eens groot zijn boe hoe....quote:Toch ging Nijland ver in zijn uitlatingen. Het eerste bod vond hij een belediging, daarna noemde hij Ajax geen sportieve verbetering voor Suárez. Die kleine pesterij viel in Amsterdam verkeerd. Fontein: ,,Ze denken dat wij op het hetzelfde niveau staan, omdat beide clubs vorig seizoen in het UEFA-Cuptoernooi uitkwamen.
Prima dat FC Groningen ambities heeft. Maar laten ze dan eerst zorgen dat je dezelfde successen en dezelfde omzet haalt. Ze vragen een bedrag voor Suárez dat in de buurt komt van hun begroting. Buitenproportioneel. Wij vragen toch ook geen zeventig miljoen voor Ryan Babel?”
Dat is nog het mooiste idd. Ach dan maar een signaal afgeven voor 6,5 miljoenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:41 schreef MaxPower het volgende:
Ja, dat is zuur voor Martin, als de subtop het opeens financieel zo goed voor elkaar heeft dat ze hun spelers niet meer voor een fooi aan de top hoeven te verkopen.![]()
Net zoals zijn salaris, status van de speler, premies en 'marketingwaarde' hangt het totaal niet af voor welke club (met bijbehorende begroting) een speler speelt nee.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:23 schreef detulp050 het volgende:
Ik wist niet dat de waarde van een speler afhankelijk was van de jaarbegroting van de club waar hij voor speeltWat een slechte verliezer.
Ze kunnen het ook omdraaien. Een club als Ajax met zo'n begroting kan toch wel 3 miljoen extra kwijt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:23 schreef detulp050 het volgende:
Ik wist niet dat de waarde van een speler afhankelijk was van de jaarbegroting van de club waar hij voor speeltWat een slechte verliezer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |