abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64108859

Voornaam: Luis
Achternaam: Suarez
Geboortedatum: 24-01-1987
Geboorteplaats: Salto, Uruguay
Nationaliteit: Uruguay

In zijn thuisland en bij zijn oude club (Club Nacional de Football) wordt hij beschouwd als een van de grootste talenten van het land. Met de transfer naar FC Groningen zou 1.000.000 dollar (ongeveer 800.000 euro) gemoeid zijn, de duurste speler ooit aangekocht en een grote stap qua transfers voor FC Groningen. TIjdens het seizoen 2007/08 verkaste Suarez voor een slordige 8 miljoen euro naar Ajax.

Het Grote Luis Suarez Topic #1: Wonderkind van FC Groningen
Het Grote Luis Suarez Topic #2: De Suarez-Soap in volle gang
Het Grote Luis Suarez Topic #3: Arbitragezaak 30 Juli Zeist.
Het Grote Luis Suarez Topic #4: Voorlopig in het groen wit!
Het Grote Luis Suarez Topic #5: De soap duurt voort.
Het Grote Luis Suarez Topic #6: Nu al irritant.
Het grote Luis Suárez Topic #7 - Vallen en soms opstaan
pi_64108862
Suarez = en door elkaar.
Geniale gluiperd.
Had absoluut een rode kaart verdiend maar goed hij "redt"de ploeg wel weer.
Op de langere termijn zal het hem alleen maar tegenwerken en dat is eigen schld dikke bult.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2008 @ 02:52:25 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64108939
hij gaat Ajax dit jaar nog een paar keer heel hard duperen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64109028
Nee hoor, hij gaat dit seizoen nog erg belangrijke treffers maken.

En de kaarten laat hij achterwege
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 18 december 2008 @ 03:31:54 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64109097
Hij kan fantastisch voetballen, maar het is een misselijkmakend mannetje die het af en toe echt verdiend om eens een doodsschop te krijgen waar hij over 20 jaar nog gillend van wakker wordt.
  donderdag 18 december 2008 @ 03:32:54 #6
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64109144
quote:
Van Basten wist nog niet of hij wederom met Suarez over zijn valpartijen gaat spreken. „Dat hebben we al zo vaak gedaan. Hij is een geweldige voetballer met af en toe discutabele dingen. Misschien moeten we dat maar accepteren.”

Hij praat als een Duitser, die joker verdient het niet het Ajax shirt te dragen
pi_64109659
Geniaal in al zijn domheid
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 18 december 2008 @ 07:53:10 #9
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_64109695
En hij komt er nog mee weg ook.
pi_64109725
Hij heeft dat gister gewoon weer prima gedaan. In Nederland krijgt ie iedereen over zich heen, in Spanje zouden ze hem een pluim geven. Prima die pingel versierd, en prima afgemaakt. Die scheids is gewoon een onbenul, als je al niet zag dat dit een schwalbe was....

Maar goed, de nederlandse scheidsrechters hebben het gister ook gezien, dus in de nederlandse competitie zal het niet in zijn voordeel werken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64109749
Die gaat binnenkort rood krijgen voor 2 gele kaarten wegens twee 'vermeende' schwalbes in één wedstrijd Zelfs als hij met gebroken benen op het veld ligt zal hij geen penal meer krijgen vrees ik
pi_64109762
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64110132
quote:
Op donderdag 18 december 2008 08:01 schreef detulp050 het volgende:
Die gaat binnenkort rood krijgen voor 2 gele kaarten wegens twee 'vermeende' schwalbes in één wedstrijd Zelfs als hij met gebroken benen op het veld ligt zal hij geen penal meer krijgen vrees ik
Dan mag ik hopen dat die scheidsrechter nooit meer fluit. Hoe smerig Suarez is ook, bevoordeeld fluiten mag niet. En aan de andere kant kan je niet beter verwachten in nederland
stupidity has become as common as common sense was before
pi_64110156
Hij moet er mee uitkijken.

Maar het mooie van voetbal is toch dat je duizenden mensen doodwenst wanneer het tegen jouw clubje is, maar hoe makkelijk je dingen wegwuift als het vóór je clubje is.

Hij moet een stuk minder duiken, maar hij redt gister wel de schamele eer.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 18 december 2008 @ 09:21:02 #15
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_64110674
Wat moet je er nou van vinden...???

Zo'n geniale actie.
Jezelf vrij voor goal zetten
Een schwalbe maken terwijl je vrij voor goal staat
Die panenka

Zijn schwalbes lijken wel afhankelijk te zijn van hoe hij in de wedstrijd zit.
Laatste weken leek het echt minder te worden en speelde hij ook constant goed, maar gister zat hij niet in de wedstrijd en dan zie je hem toch wel erg veel liggen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 18 december 2008 @ 09:32:26 #16
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64110887
It's all in the game. Dit soort mannen worden grote spelers. Kijk naar Ibrahimovic, dat vond iedereen ook een ontzettend misselijk mannetje. Toppertje! Nu zie ik in Suarez wel minder potentie dan in Zlatan. Desalniettemin, topspeler!
pi_64110923
En de nederlandse scheidsrechters zagen het ook
  donderdag 18 december 2008 @ 09:34:28 #18
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  donderdag 18 december 2008 @ 09:37:05 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_64110975
Suarez en Zlatan zijn niet echt vergelijkbare spelers...En bovendien zag je waarschijnlijk ook geen potentie in Zlatan in z'n eerste jaar bij Ajax..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 18 december 2008 @ 09:40:05 #20
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64111034
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:37 schreef fathank het volgende:
Suarez en Zlatan zijn niet echt vergelijkbare spelers...En bovendien zag je waarschijnlijk ook geen potentie in Zlatan in z'n eerste jaar bij Ajax..
Ik vergelijk zo ook niet echt. Alleen de mate van irritatie die ze opwekken bij tegenpartij en supporters van de tegenparij en hun eigen supporters af en toe. Zlatan op het A'dam Tournament in zijn eerste seizoen zag je al gelijk dat ie briljant was. Dus ja, zag er zeker wel potentie in vanaf het begin.
pi_64111071
Van mij mag ie verkocht worden voor een groot bedrag in de winterstop. Ik heb het gehad met deze gast.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_64111097
Suárez . Ik vind het jammer dat hij schwalbes maakt, maar kan er ook wel om lachen eigenlijk .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64111116
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
En de nederlandse scheidsrechters zagen het ook
Dan krijg je nog meer gevallen als Twente uit, vorig seizoen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 18 december 2008 @ 09:52:35 #24
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_64111310
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:40 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Ik vergelijk zo ook niet echt. Alleen de mate van irritatie die ze opwekken bij tegenpartij en supporters van de tegenparij en hun eigen supporters af en toe. Zlatan op het A'dam Tournament in zijn eerste seizoen zag je al gelijk dat ie briljant was. Dus ja, zag er zeker wel potentie in vanaf het begin.
Ja zoals iedere Ajacied tegenwoordig roept "Ik heb Zlatan altijd gesteund blablabla". Feit is dat ie gozer met flinke regelmaat uitgefloten werd door eigen publiek maar dat heeft nooit iemand gedaan als je mensen spreekt .
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:41 schreef navigator het volgende:
Van mij mag ie verkocht worden voor een groot bedrag in de winterstop. Ik heb het gehad met deze gast.
Ja en dan weer lekker 5e eindigen in de competie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 18 december 2008 @ 10:16:21 #25
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64111831
quote:
Op donderdag 18 december 2008 09:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja zoals iedere Ajacied tegenwoordig roept "Ik heb Zlatan altijd gesteund blablabla". Feit is dat ie gozer met flinke regelmaat uitgefloten werd door eigen publiek maar dat heeft nooit iemand gedaan als je mensen spreekt .
Zoals ik al zei wekken zulke spelers ook irritatie op bij het eigen publiek. En ik durf idd te zeggen dat ik nooit gefloten heb. Ik kan niet eens op mijn vingers fluiten ook..

* Doezelhaar mompelt iets over scheren over 1 kam etc...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')