quote:Van Basten wist nog niet of hij wederom met Suarez over zijn valpartijen gaat spreken. „Dat hebben we al zo vaak gedaan. Hij is een geweldige voetballer met af en toe discutabele dingen. Misschien moeten we dat maar accepteren.”
Dan mag ik hopen dat die scheidsrechter nooit meer fluit. Hoe smerig Suarez is ook, bevoordeeld fluiten mag niet. En aan de andere kant kan je niet beter verwachten in nederlandquote:Op donderdag 18 december 2008 08:01 schreef detulp050 het volgende:
Die gaat binnenkort rood krijgen voor 2 gele kaarten wegens twee 'vermeende' schwalbes in één wedstrijdZelfs als hij met gebroken benen op het veld ligt zal hij geen penal meer krijgen vrees ik
Ik vergelijk zo ook niet echt. Alleen de mate van irritatie die ze opwekken bij tegenpartij en supporters van de tegenparij en hun eigen supporters af en toe. Zlatan op het A'dam Tournament in zijn eerste seizoen zag je al gelijk dat ie briljant was. Dus ja, zag er zeker wel potentie in vanaf het begin.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:37 schreef fathank het volgende:
Suarez en Zlatan zijn niet echt vergelijkbare spelers...En bovendien zag je waarschijnlijk ook geen potentie in Zlatan in z'n eerste jaar bij Ajax..
Dan krijg je nog meer gevallen als Twente uit, vorig seizoen.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
En de nederlandse scheidsrechters zagen het ook
Ja zoals iedere Ajacied tegenwoordig roept "Ik heb Zlatan altijd gesteund blablabla". Feit is dat ie gozer met flinke regelmaat uitgefloten werd door eigen publiek maar dat heeft nooit iemand gedaan als je mensen spreektquote:Op donderdag 18 december 2008 09:40 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ik vergelijk zo ook niet echt. Alleen de mate van irritatie die ze opwekken bij tegenpartij en supporters van de tegenparij en hun eigen supporters af en toe. Zlatan op het A'dam Tournament in zijn eerste seizoen zag je al gelijk dat ie briljant was. Dus ja, zag er zeker wel potentie in vanaf het begin.
Ja en dan weer lekker 5e eindigen in de competie.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:41 schreef navigator het volgende:
Van mij mag ie verkocht worden voor een groot bedrag in de winterstop. Ik heb het gehad met deze gast.
Zoals ik al zei wekken zulke spelers ook irritatie op bij het eigen publiek. En ik durf idd te zeggen dat ik nooit gefloten heb. Ik kan niet eens op mijn vingers fluiten ook..quote:Op donderdag 18 december 2008 09:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja zoals iedere Ajacied tegenwoordig roept "Ik heb Zlatan altijd gesteund blablabla". Feit is dat ie gozer met flinke regelmaat uitgefloten werd door eigen publiek maar dat heeft nooit iemand gedaan als je mensen spreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |