Fokking superheld dat 't isquote:
Braamhaar had gewoon even hulp nodigquote:Op zondag 28 december 2008 20:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Stond vandaag weer om een kaart te vragen na de overtreding van Horvath (?) op Sulejmani
Die scheidsrechter was ook helemaal verkeerd bezig. Had minstens 2 rode kaarten uit moeten delen aan de spelers van Ado. Lijkt me logisch dat iemand daar dan iets van zegt als er weer geen kaart wordt gegeven bij een te stevige tackle.quote:Op zondag 28 december 2008 20:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Stond vandaag weer om een kaart te vragen na de overtreding van Horvath (?) op Sulejmani
Gelukkig staat het op teletekst in Duitsland, Engeland, Spanje en Italië niet vermeld dat er iemand drie keer een assist geeft.quote:Op zondag 28 december 2008 20:57 schreef Spaulding het volgende:
Wat een held, niet scoren maar even goed bij alle goals betrokken zijn. Van onschatbare waarde al twee seizoenen. Hopen dat ze slapen in Europa.
Ik slaap elke avond in Europa.quote:Op zondag 28 december 2008 20:57 schreef Spaulding het volgende:
Wat een held, niet scoren maar even goed bij alle goals betrokken zijn. Van onschatbare waarde al twee seizoenen. Hopen dat ze slapen in Europa.
Ado heeft de hele wedstrijd geprobeerd spelers te schoppen omdat ze overklast werden en niet vernederd wilden worden. Het lijkt me logisch dat de scheids daar iets tegen doet.quote:
Dit wordt bijna elke wedstrijd gedaan door elke speler van elk team. En Kum die je waarschijnlijk bedoeld verdiende gewoon rood door een aantal maal een overtreding te maken waar gewoon geel voor staat.quote:Op zondag 28 december 2008 20:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou nouquote:Op zondag 28 december 2008 22:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Veruit de beste speler in de Eredivisie.
El Hamdaoui is de enige die ik beter vind. Wie is volgens jou dan een betere speler dan Suarez in de Eredivisie?quote:
El Hamdaoui, Afellayquote:Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef toma het volgende:
[..]
El Hamdaoui is de enige die ik beter vind. Wie is volgens jou dan een betere speler dan Suarez in de Eredivisie?
??quote:Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef toma het volgende:
[..]
El Hamdaoui is de enige die ik beter vind.
Afellay heeft nog niet veel laten zien dit seizoen. Na een mooi doelpunt en een aardig begin heeft ie niet veel laten zien. Suarez heeft bijna iedere wedstrijd laten zien dat hij de beste speler van Ajax is. Maar Afellay met Suarez vergelijken is appels met peren vergelijken.quote:
Daar ben ik het mee eens. Alleen omdat El Hamdaoui al 24 is en Suarez pas 21. Suarez wordt! nog beter. Maar op dit moment is ie dat nog niet.quote:Op zondag 28 december 2008 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
??
Suarez is een klasse beter dan Hamlap.
8 goals in 13 wedstrijden is toch niet onaardig. Ik vind Afellay voetballend beter.quote:Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef toma het volgende:
[..]
Afellay heeft nog niet veel laten zien dit seizoen. Na een mooi doelpunt en een aardig begin heeft ie niet veel laten zien. Suarez heeft bijna iedere wedstrijd laten zien dat hij de beste speler van Ajax is. Maar Afellay met Suarez vergelijken is appels met peren vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |