abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64438315
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:55 schreef Cyberia18 het volgende:
10 doelpunten, 10 assists.
Fokking superheld dat 't is
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_64439203
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:55 schreef Cyberia18 het volgende:
10 doelpunten, 10 assists.
plus 2/3 verdedigers die hij altijd bezig houdt.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_64441633
Stond vandaag weer om een kaart te vragen na de overtreding van Horvath (?) op Sulejmani

pi_64441664
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Stond vandaag weer om een kaart te vragen na de overtreding van Horvath (?) op Sulejmani

Braamhaar had gewoon even hulp nodig
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64441853
quote:

Die scheidsrechter was ook helemaal verkeerd bezig. Had minstens 2 rode kaarten uit moeten delen aan de spelers van Ado. Lijkt me logisch dat iemand daar dan iets van zegt als er weer geen kaart wordt gegeven bij een te stevige tackle.
pi_64442206
Wat een slechte smoes
pi_64442263
Heb je weer wat gevonden TR !
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64442265
Wat een held, niet scoren maar even goed bij alle goals betrokken zijn. Van onschatbare waarde al twee seizoenen. Hopen dat ze slapen in Europa.
pi_64442332
Wat hebben weer genoten van Suarez echt een geweldenaar
pi_64442338
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:57 schreef Spaulding het volgende:
Wat een held, niet scoren maar even goed bij alle goals betrokken zijn. Van onschatbare waarde al twee seizoenen. Hopen dat ze slapen in Europa.
Gelukkig staat het op teletekst in Duitsland, Engeland, Spanje en Italië niet vermeld dat er iemand drie keer een assist geeft.

Die pass bij de 1-0 was geniaal trouwens.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64442355
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:57 schreef Spaulding het volgende:
Ik slaap elke avond in Europa.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64444659
quote:
Op zondag 28 december 2008 20:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een slechte smoes
Ado heeft de hele wedstrijd geprobeerd spelers te schoppen omdat ze overklast werden en niet vernederd wilden worden. Het lijkt me logisch dat de scheids daar iets tegen doet.
  zondag 28 december 2008 @ 22:13:20 #213
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_64445579
Die eerste assist van hem laat toch wel zien dat ie ook overzicht heeft en nieet alleen een rommelaar is,
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_64445608
TR begint wel het lachertje van vbl te worden zo

Suarez was vandaag helemaal niet zo geweldig en dan toch nog drie assists geven. Veruit de beste speler in de Eredivisie. Wat een geweldenaar
  zondag 28 december 2008 @ 22:31:32 #215
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64446602
quote:

Dit wordt bijna elke wedstrijd gedaan door elke speler van elk team. En Kum die je waarschijnlijk bedoeld verdiende gewoon rood door een aantal maal een overtreding te maken waar gewoon geel voor staat.
Je maakt je echt belachelijk met dit soort onzin/trol opmerkingen.
#FreeHat
pi_64446741
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Veruit de beste speler in de Eredivisie.
Nou nou
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64446743
Speler van het jaar 2008, dat lijkt me duidelijk.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64446789
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Nou nou
El Hamdaoui is de enige die ik beter vind. Wie is volgens jou dan een betere speler dan Suarez in de Eredivisie?
pi_64446919
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef toma het volgende:

[..]

El Hamdaoui is de enige die ik beter vind. Wie is volgens jou dan een betere speler dan Suarez in de Eredivisie?
El Hamdaoui, Afellay
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_64446992
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:34 schreef toma het volgende:

[..]

El Hamdaoui is de enige die ik beter vind.
??

Suarez is een klasse beter dan Hamlap.
pi_64447157
Vergelijken we nu een aanvaller van rechts met een spits en een aanvallende middenvelder? Dat lukt niet en gaat niet lukken.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64447183
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

El Hamdaoui, Afellay
Afellay heeft nog niet veel laten zien dit seizoen. Na een mooi doelpunt en een aardig begin heeft ie niet veel laten zien. Suarez heeft bijna iedere wedstrijd laten zien dat hij de beste speler van Ajax is. Maar Afellay met Suarez vergelijken is appels met peren vergelijken.
pi_64447347
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

??

Suarez is een klasse beter dan Hamlap.
Daar ben ik het mee eens. Alleen omdat El Hamdaoui al 24 is en Suarez pas 21. Suarez wordt! nog beter. Maar op dit moment is ie dat nog niet.
pi_64447408
HAHA, afellay beter noemen dan Suarez. Dat is echt de grap van het jaar. Hamdaoui, kan ik nog inkomen (hoewel ik vind dat Suarez een klasse beter is), maar afellay? Die presteert al weken niks meer, terwijl Suarez week in week uit Ajax aan de hand neemt.
pi_64447412
quote:
Op zondag 28 december 2008 22:42 schreef toma het volgende:

[..]

Afellay heeft nog niet veel laten zien dit seizoen. Na een mooi doelpunt en een aardig begin heeft ie niet veel laten zien. Suarez heeft bijna iedere wedstrijd laten zien dat hij de beste speler van Ajax is. Maar Afellay met Suarez vergelijken is appels met peren vergelijken.
8 goals in 13 wedstrijden is toch niet onaardig. Ik vind Afellay voetballend beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')