abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 december 2008 @ 22:30:20 #51
88233 Steve
Still the best.
pi_64164742
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:30 schreef ElizabethR het volgende:
Van een ander forum
[..]

aluel.....

Is zeker MSN taal? Ik had het nog nooit gezien. Echt vreselijk.
Die is echt grappig!
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 20 december 2008 @ 00:01:15 #52
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_64168037
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 14:23 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

haha, het was wel een opzettelijke taalfout in ieder geval
Vind het wel mooi klinken.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  zaterdag 20 december 2008 @ 09:45:21 #53
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_64172620
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
[questie]
Dat had 'quaestie' moeten zijn.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_64173136
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:35 schreef Plush. het volgende:

Ik hoef er echt niet echt herinnerd aan te worden. Nogal krom, omdat ik zoals ik hierboven al heb verteld meer ervaring heb als haar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_64173302
Bijzonder nieuws; verjaardagsfeestjes werden vroeger aangegrepen om massaal huwelijken te sluiten:
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 22:47 schreef Deliah het volgende:
Een paar honderd jaar geleden was het nog normaal dat 14 jarigen trouwden met 30 jarigen.
  Moderator zondag 21 december 2008 @ 12:10:39 #56
42184 crew  DaMart
pi_64203114
Ik wens jullie veel leesplezier, de highlights zijn vetgedrukt .
quote:
Op zondag 21 december 2008 11:56 schreef justme1234 het volgende:
Vrouwen hebben bepaalde voordelen waar ik weleens over gefysolifeert heb.

Bijvoorbeeld: hoe chagarijnig een vrouw ook is als ze er enigsinds "leuk" uitziet dan zal ze met uitgaan altijd wel sjans krijgen.

Daarin tegen als een normale uitziende man chagarijnig is, het al gelijk afstotend is enis de kans op een flirt bijna nihil.

Stel .. een man zit in een discotheek hele avond aan de bar, beetje downvoelend en is er nog omdat het nu al naar huis gaan nog niet echt een bepaalde keuze voor hem is. De kans dat er een vrouw op hem zal afstappen of enigsinds interesse zal tonen zal zeer klein zijn. Daarin tegen als je het omdraaied dus een normale goeduitziende vrouw aan de bar, hoe je het ook went of keert er altijd wel een man zal zijn die interesse toont.

Daar integen een vrouw heeft ook altijd de touwtjes in handen, als een vrouw sex wil zal het in principe nooit een probleem zijn want er is altijd wel een man die op dat moment wel zin heeft of op de charmes die een vrouw afgeeft waar een man wel op ingaat. Daarin tegen is het voor een man veel moelijker als een vrouw waar hij op dat moment het wel ziet zitten en zin in sex heeft, dat hij het dan het stukken moelijker heeft om het eventueel op een avond voormekaar te krijgen. Voor een vrouw gaat het op dit gebied ook een stuk makkelijker. Zeg niet dat het onmogelijk is voor een man, maar iedereen die weet wat ik bedoel begrijpt het wel.

Zelfde verhaal ging bij mij op toen ik in griekenland op vakantie was voor 15 dagen, vrouwen hadden daar een zware machts positsie echt niet normaal mn mond viel er gewoon van open. Zelfs de minder goed uitziende dames kregen volop sjans en aandacht. En weer hebben de vrouwen de touwtjes in handen. Ze kunnen op elk ogenblik beslissen of ze zin hebben om ergens op in te gaan of niet.

Voorbeeld:

Ikzelf ben best wel een prater en een fleurter, kan soms lekker dom praten en ouwehoeren. Ben niet verlegen en als ik in de moed ben kan ik echt lekker uit me dak gaan.

Heb zelf regelmatig dat als ik gewoon aan het flirten ben of gewoon een gezellig praatje wil maken, het weer in de handen van de vrouw ligt of ze er zin hebben om op dat moment er op in te gaan of niet. En na een leuk gesprek met een vrouw waar het mee klikt ligt het weer in haar handen of ze er wat mee gaat doen of niet. Na een date is het meestal ook weer voor 90% aan de vrouw of ze het misschien meer dan gewoon leuk vond en nog iets verder wil.

Soms kan dit best wel frusterend zijn, als ik me down voel als ik op stap ga en niet echt in de mood ben zeg maar ik er keihard van tevoren van uit kan gaan dat de kans dat ik in sjans krijg echt nihil is en dat daarin tegen hoe chagarijnig een goeduitziende vrouw ook is, ze altijd wel aandacht zal krijgen. Weet van te voren al als ik ergens ben en ik niet echt lekker in me vel zit dat vrouwen dat aanvoelen en gelijk al afstotend is.

Simpele test:

Laat een dame een hele avond aan de bar zitten in een discotheek en een man, kijken wie de meeste keren word aangespreekt weet zeker dat het de vrouw zal zijn.

Wat vinden jullie hiervan?
pi_64203364
quote:
Op zondag 21 december 2008 11:56 schreef justme1234 het volgende:
Vrouwen hebben bepaalde voordelen waar ik weleens over gefysolifeert heb.

Bijvoorbeeld: hoe chagarijnig een vrouw ook is als ze er enigsinds "leuk" uitziet dan zal ze met uitgaan altijd wel sjans krijgen.

Daarin tegen als een normale uitziende man chagarijnig is, het al gelijk afstotend is enis de kans op een flirt bijna nihil.

Stel .. een man zit in een discotheek hele avond aan de bar, beetje downvoelend en is er nog omdat het nu al naar huis gaan nog niet echt een bepaalde keuze voor hem is. De kans dat er een vrouw op hem zal afstappen of enigsinds interesse zal tonen zal zeer klein zijn. Daarin tegen als je het omdraaied dus een normale goeduitziende vrouw aan de bar, hoe je het ook went of keert er altijd wel een man zal zijn die interesse toont.

Daar integen een vrouw heeft ook altijd de touwtjes in handen, als een vrouw sex wil zal het in principe nooit een probleem zijn want er is altijd wel een man die op dat moment wel zin heeft of op de charmes die een vrouw afgeeft waar een man wel op ingaat. Daarin tegen is het voor een man veel moelijker als een vrouw waar hij op dat moment het wel ziet zitten en zin in sex heeft, dat hij het dan het stukken moelijker heeft om het eventueel op een avond voormekaar te krijgen. Voor een vrouw gaat het op dit gebied ook een stuk makkelijker. Zeg niet dat het onmogelijk is voor een man, maar iedereen die weet wat ik bedoel begrijpt het wel.

Zelfde verhaal ging bij mij op toen ik in griekenland op vakantie was voor 15 dagen, vrouwen hadden daar een zware machts positsie echt niet normaal mn mond viel er gewoon van open. Zelfs de minder goed uitziende dames kregen volop sjans en aandacht. En weer hebben de vrouwen de touwtjes in handen. Ze kunnen op elk ogenblik beslissen of ze zin hebben om ergens op in te gaan of niet.

Voorbeeld:

Ikzelf ben best wel een prater en een fleurter, kan soms lekker dom praten en ouwehoeren. Ben niet verlegen en als ik in de moed ben kan ik echt lekker uit me dak gaan.

Heb zelf regelmatig dat als ik gewoon aan het flirten ben of gewoon een gezellig praatje wil maken, het weer in de handen van de vrouw ligt of ze er zin hebben om op dat moment er op in te gaan of niet. En na een leuk gesprek met een vrouw waar het mee klikt ligt het weer in haar handen of ze er wat mee gaat doen of niet. Na een date is het meestal ook weer voor 90% aan de vrouw of ze het misschien meer dan gewoon leuk vond en nog iets verder wil.

Soms kan dit best wel frusterend zijn, als ik me down voel als ik op stap ga en niet echt in de mood ben zeg maar ik er keihard van tevoren van uit kan gaan dat de kans dat ik in sjans krijg echt nihil is en dat daarin tegen hoe chagarijnig een goeduitziende vrouw ook is, ze altijd wel aandacht zal krijgen. Weet van te voren al als ik ergens ben en ik niet echt lekker in me vel zit dat vrouwen dat aanvoelen en gelijk al afstotend is.

Simpele test:

Laat een dame een hele avond aan de bar zitten in een discotheek en een man, kijken wie de meeste keren word aangespreekt weet zeker dat het de vrouw zal zijn.

Wat vinden jullie hiervan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 december 2008 @ 12:52:53 #58
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_64204252
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:49 schreef Dromer het volgende:
Yep... behoorlijk eenzijdig verhaal. Op zijn minst heeft de buurman een aantal feiten achtergehouden.
(ik vermoed bedreiging van 112 telefonist(e) en wellicht ook bedrijving van de politiemannen)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_64214092
quote:
Op zondag 21 december 2008 16:13 schreef Dwan het volgende:
je IP adres is als het ware het huisnummer voor je computer. Zo kan iemand over een netwerk als bijvoorbeeld het internet jouw pc benaderen. Als je computer dan niet goed bevijligd is of hij kent het wachtwoord (of kan het raden) dan kan hij binnen komen. en bestanden lezen of weggooien.
Analoog uitbreekgereedschap = digitaal inbreekgereedschap.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 21 december 2008 @ 18:28:05 #60
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_64215801
Bij ons in de flat hebben ze een kerstboom neergezet. Er hangen A4-tjes aan de muur met daar op:

"Svp de kerstballen laten hangen.
Namens de bewooners."
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_64235535
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef moussy het volgende:
Toch wel seks buiten de slaapkamer, ivm anticasseptie... en mocht het nou wél een keer in de slaapkamer gebeuren is er altijd een dekbed in de buurt, het lijkt wel alsof onze kinderen dan al in de startbloken staan om even langs te komen
Ik moet er ook niet aan denken, casseptie.

Edit: oh, het was een woordgrapje.
quote:
Op maandag 22 december 2008 00:07 schreef moussy het volgende:
een zoon van 5 die Cas heet en die zeer regelmatig bij ons in bed slaapt.
Ik weet ineens weer waarom ik nooi in OUD kom.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 december 2008 @ 09:53:00 #62
13151 crew  Rewimo
pi_64236629
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:37 schreef robber57 het volgende:
Het is mijn bescheiden mening dat kinderen in hun eigen bed horen te slapen, wellicht een beetje ouderwets idee en hardvochtig maar opvoeden is consequent zijn en niet altijd even populaire dingen doen.
Als je het eenmaal toestaat zul je een hell-of-yob hebben omdat ooit weer om te keren, de makkelijke weg is toegeven....
Uit datzelfde topic
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 22 december 2008 @ 10:22:32 #63
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_64237316
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:10 schreef DaMart het volgende:
Ik wens jullie veel leesplezier, de highlights zijn vetgedrukt .
[..]

Ik erger me nog het meeste aan de hoeveelheid 'daarin tegen' die in de tekst voorkomt.

Al zag ie eruit als George Clooney, dan mocht ie nog opzouten als ik hem in een bar tegenkwam, wat een idioot.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 22 december 2008 @ 12:23:32 #64
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64240457
quote:
Op maandag 22 december 2008 09:53 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Uit datzelfde topic
Ik had hem ook gezien, maar ik dacht, die is vast niet origineel genoeg

En idd "daar in tegen"

Haddden we deze trouwens al gehad?
quote:
Op maandag 22 december 2008 09:57 schreef Ticootje het volgende:

Tja, en al ben je nog zo'n goede opvoeder, ieder kind is inderdaad verschillend. En op de pubertijd heb je als ouders soms heel weinig grip. Je kan je kind moeilijk aan de ketting leggen in je garage...

[ Bericht 27% gewijzigd door DaviniaHR op 22-12-2008 12:42:33 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64241153
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:45 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Cortom

hij kan geen plaatjes draaie
Kortom met een C .
sig verwijderd door FA
  maandag 22 december 2008 @ 12:56:49 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_64241466
Pubertijd is ook een goed Nederlands woord.

Zie bijvoorbeeld http://www.onzetaal.nl/advies/pubertijd.php

[ Bericht 33% gewijzigd door Lienekien op 22-12-2008 13:04:37 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_64244932
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:31 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Je hebt zo in zo Ilse gemist en Do kwam ook nog langs. Tot zover de highlights . . .
Ik ken veel varianten, maar deze .
sig verwijderd door FA
pi_64245212
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:56 schreef Lienekien het volgende:

Klopt, kwam ik ook een tijdje geleden achter toen ik iemand wilde verbeteren en ontdekte dat het ook goed Nederlands is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 december 2008 @ 14:49:28 #69
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_64245531
Ik ben me suf aan het piekeren, maar hoe zou je pubertijd anders kunnen schrijven dan als pubertijd? Ik ben serieus heel benieuwd??
  maandag 22 december 2008 @ 14:50:39 #70
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_64245604
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:49 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben me suf aan het piekeren, maar hoe zou je pubertijd anders kunnen schrijven dan als pubertijd? Ik ben serieus heel benieuwd??
Het is eigenlijk puberteit, komt uit het Latijn en dit woord heeft niets met tijd te maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64250169
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:56 schreef Lienekien het volgende:

Klemtoon ligt idd anders dan. Maar volgens mij is dat alleen maar een 'goed woord' geworden omdat zoveel mensen het fout doen.
  maandag 22 december 2008 @ 17:13:22 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_64250232
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:11 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Klemtoon ligt idd anders dan. Maar volgens mij is dat alleen maar een 'goed woord' geworden omdat zoveel mensen het fout doen.
Wat heet 'fout'? Een samenstelling met '-tijd' kan natuurlijk prima. Daar zijn er vele van.
pi_64250701
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat heet 'fout'? Een samenstelling met '-tijd' kan natuurlijk prima. Daar zijn er vele van.
Ja, da's waar. Ik bedoel meer dat het daarom zo gangbaar is geworden. En heel vaak bedóelen mensen puberteit als ze pubertijd schrijven.
  maandag 22 december 2008 @ 17:35:51 #75
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_64250929
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is eigenlijk puberteit, komt uit het Latijn en dit woord heeft niets met tijd te maken.
Ach kijk, weer wat geleerd
Thanks.
  maandag 22 december 2008 @ 17:45:52 #76
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_64251224
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ja, da's waar. Ik bedoel meer dat het daarom zo gangbaar is geworden. En heel vaak bedóelen mensen puberteit als ze pubertijd schrijven.http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?PO_ID=39603
Hmm, ik was even heel diep aan het graven en achteraf gezien wist ik heel goed dat het puberteit moest zijn realiseer ik me nu, maar dat zal mijn 40 graden koorts wel veroorzaken dat ik niet goed kan nadenken. Toch is het bij mij erin geslopen om het met 'tijd' te schrijven, en was de 'teit' variant helemaal op de achtergrond geraakt. De verklaring op onzetaal.nl omtrent de betekenissen vind ik overigens heel plausibel, en ook dat ze door elkaar gebruikt worden. Ik ga mezelf maar na
pi_64253663
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:13 schreef Agiath het volgende:
Ja je zal het wel gehoord hebben de afgelopen paar dagen, er is weer een Nederlandse soldaat doodgegaan in het Midden-Oosten.

Ten eerste wil ik zeggen dat ik respect heb voor de soldaten daar, die er nog iets van proberen te maken. Zelf vind ik het Nederlandse leger heel erg knudde en geromaniseerd over komen op de TV en media.

Maar ik vind het zo vreselijk geouwehoer dat de kranten weer volstaan als er weer eentje dood is.

(...)
Geromaniseerd? Ze nemen de Romeinse cultuur over? Nooit iets van gemerkt.
pi_64257141
Ik heb ff geen quote, maar ik erger me de laatste tijd nogal aan een nieuwe taalfoutenhype: het gebruik van 'zal' waar 'zou' hoort te staan, als in bijvoorbeeld "Ik zal dat zelf liever niet doen".
  maandag 22 december 2008 @ 21:05:22 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_64258448
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ff geen quote, maar ik erger me de laatste tijd nogal aan een nieuwe taalfoutenhype: het gebruik van 'zal' waar 'zou' hoort te staan, als in bijvoorbeeld "Ik zal dat zelf liever niet doen".
Ja.
  maandag 22 december 2008 @ 21:36:31 #80
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_64259856
In de context van betreffend topic is deze wel heel erg leuk!!!
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:28 schreef Jimbo het volgende:
wie moet je overhalen, met een speld en een gesaborteerde condoom kom je al een heel eind.
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 23:13:22 #81
42184 crew  DaMart
pi_64265233
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:09 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Oh nee? dat dacht ik altijd

Ik verwacht na de winterstop toch een aantal revaliderende sperers terug. En ik denk dat de spelers de tweede seizoenshelft weldegelijk als een schone lij gaan zien. Wanneer je dan eens wat punten pakt heb je het vertrouwen zo terug.

Maar nogmaals, alles valt of staat met blessures. Die moeten er echt uit.
Een reigertje!
pi_64265326
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:45 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Hmm, ik was even heel diep aan het graven en achteraf gezien wist ik heel goed dat het puberteit moest zijn realiseer ik me nu, maar dat zal mijn 40 graden koorts wel veroorzaken dat ik niet goed kan nadenken. Toch is het bij mij erin geslopen om het met 'tijd' te schrijven, en was de 'teit' variant helemaal op de achtergrond geraakt. De verklaring op onzetaal.nl omtrent de betekenissen vind ik overigens heel plausibel, en ook dat ze door elkaar gebruikt worden. Ik ga mezelf maar na
De betekenissen zijn verschillend, en de geslachten ook. Tijd is mannelijk, dus pubertijd ook, puberteit eindigt op -teit en is dus vrouwelijk.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_64266145
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:58 schreef tong80 het volgende:

krities
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 22 december 2008 @ 23:40:32 #84
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_64266679
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  dinsdag 23 december 2008 @ 00:11:21 #85
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_64268047
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:50 schreef Niguez het volgende:
Nu ben ik niet zo kenners, maar ik vind 't wel leuke om af en toe deze muziek te luisteren. Ik vroeg me af, als iemand begrijpt wat ik bedoel, mij wat nummers kon vertellen.

Het zijn nummers varieerde van Chris Brown tot Dre.
Ja, ik zie er heus nog wel meer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 december 2008 @ 14:13:25 #86
13151 crew  Rewimo
pi_64283397
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Sterker nog, elke keer als die auto zoom functie mijn beeld weer in epileptische-aanval-snelheid heen en weer laat springen sta ik al schuimbekkend met mijn kalafnikov klaar om er een paar te gaan omleggen.
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:27:17 #87
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64283972
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:59 schreef Guuzewuus het volgende:
Bestond er niet een topic met linkjes naar babykledingsites? Ik zoek majootjes.
No comment...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64289696
meerdere boxers aansluiting
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:08 schreef _AntiiKill het volgende:
heb net een nieuwe boxer + subwoofer gekocht,
maar vind hem veelste zacht gaan.
mijn oude subwoofer heeft een veel betere bass, maar ik kan er maar 2 boxen op aansluiten
bestaat er iets dat ik meerdere boxers op me subwoofers kan aansluiten?
zo ja, hoe heet zo'n ding? en hoeveel kost het ongeveer?

alvast bedankt
Arme honden.
pi_64290813
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:53 schreef ruud.nl het volgende:
meerdere boxers aansluiting
[..]

Arme honden.
Ik dacht eerder aan het ondergoed...
pi_64292709
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:12 schreef Red_85 het volgende:
[...] Ik ben niet gelovig, ik ben wel zo opgevoed (gedoopt, eerste communie) maar ben mijn eigen koers gaan varen en ben letterlijk van mijn geloof gestapt. [...]
Men neme een bijbel, men (what the hell is de aanvoegende wijs van 'gaan'?) erop staan en men stappe er vanaf. Men is nu letterlijk van zijn geloof gestapt!
pi_64298508
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:53 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Een redenatie die dus kant nog wat sloeg in dit geval...
Van de wal in de sloot.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 december 2008 @ 21:39:40 #92
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64300692
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef TC03 het volgende:
de geelhonger
pi_64301283
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 17 december 2007 20:53 schreef sigme het volgende:

[q]Op maandag 17 december 2007 20:17 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Je bent er nochtans zelf één van. De situatie is niet ernstig. Mensen honderden miljarden euro's afpersen om het over honderd jaar, héél misschien, een tiende graad minder warm te laten zijn en ondertussen hele continenten tot de geelhonger veroordelen. Dat is ernstig.
[/ q]

Niet iedereen begreep 'm .
  woensdag 24 december 2008 @ 00:22:58 #94
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_64309622
Voorzitter Roda gooit de handdoek.

Niet in de ring, waarschijnlijk wel op het voetbalveld.
  woensdag 24 december 2008 @ 09:20:08 #95
13250 Lod
Sapere aude!
pi_64315890
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:04 schreef Mr-Coffee het volgende:
Punt 1: ze kan ,t heel erg goed vinden met m,n ouders.
Hij mist waarschijnlijk de apostrof op z,n keyboard
Hij doet in elke post zo,n beetje.
GNU Terry Pratchett
  woensdag 24 december 2008 @ 09:51:14 #96
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64316410
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:19 schreef Ole het volgende:
Hoe haalt een kat een laatste laagje melk uit een hoog glas (echt gebeurd bij mijn katten)

Kat 1): gaat er met zijn snufferd in, en komt niet bij de melk. Na 14 jaar is het hem nog steeds niet gelukt

kat 2) probeert dat ook, hengelt vervolgens met voorpootje de melk uit het glas

kat 3) komt erachter dat hij er niet bijkan, tikt vervolgens het glas om en dringt de melk op
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_64316904
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jij daarentegen, ben een unieke, zelftandige sneeuwvlok . Doe maar ergens anders klagen.

TS, maak het af, echt. Het scheelt je gewoon zooo veel gezeik later. Niet dat je het zonder niet kan, maar je papiertje maakt dingen gewoon veel makkelijker. Maar dat weet je zelf ook.

Ik snap overigens wel wat je bedoelt met die omstandigheden hoor. Het zijn geen redenen om op te geven, maar sommige, vooral organisatorische problemen waar je tegenaan loopt als student zijn om moedeloos van te worden.
Ah, hier komt het begrip "bijtende kou" vandaan...
pi_64330729
quote:
Op woensdag 24 december 2008 16:38 schreef DurQ het volgende:
Dit escaleert uit de hand
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64330768
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:15 schreef RayMania het volgende:

[..]

Die heb ik vaker gezien en vind ik zo mooi Echt!
  Moderator woensdag 24 december 2008 @ 17:42:08 #100
42184 crew  DaMart
pi_64331470
quote:
Op woensdag 24 december 2008 17:40 schreef foetre het volgende:
Ik heb daarnet een Scroppino gemaakt om ff te testen voor morgen bij het kerstdiner.
Jammmieeeeeeeeeeeee!!!!!!!!

Maar is het nou een apperetief of desert drankje?
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')